PDA

Bekijk de volledige versie : vallen jongens ook op wat dikkere meiden?


meiske88
29 September 2003, 15:02
Ik weet niet zo goed waar ik deze topic moest plaatsen...en OF iemand deze vraag al een keer gesteld heeft. Vallen jongens alleen op meiden met maatje 36 of ook op wat dikkere meiden?
Ik doe er zelf vanalles aan om af te vallen...allerlei dieeten...mezelf uithongeren...pillen slikken omdat ik denk dat jongens me zo niet mooi vinden.
ik ben 1.63 en weeg 57 kilo.:$
hoe denken jullie daarover jongens?

Little Angel
29 September 2003, 15:05
Originally posted by meiske88
Ik weet niet zo goed waar ik deze topic moest plaatsen...en OF iemand deze vraag al een keer gesteld heeft. Vallen jongens alleen op meiden met maatje 36 of ook op wat dikkere meiden?
Ik doe er zelf vanalles aan om af te vallen...allerlei dieeten...mezelf uithongeren...pillen slikken omdat ik denk dat jongens me zo niet mooi vinden.
ik ben 1.63 en weeg 57 kilo.:$
hoe denken jullie daarover jongens?

:huh: En dan denk je dat je dik bent??

Toen ik 1.63 lang was woog ik rond de 65 en ik ben niet dik!!

Tuurlijk vallen er jongens op dikkere meisjes, maar jij bent echt niet dik als ik dat zo lees:no:

Een vriendin van mij is ook heel dik en ik moet zeggen dat zij veel meer jogens heeft gehad dan ik en die jongens zijn echt niet lelijk :)

Chrizlybeer
29 September 2003, 15:08
even snel berekening gedaan8-)
Maar daar komt dus uit dat je licht ondergewicht hebt. Kan m verkeerd gedaan hebben hoor:)
Maar goed beetje mollig mag van mij wel hoor, vin k wel leuk

Stapper
29 September 2003, 15:08
over het algemeen zijn dikkere vrouwen veel leuker en gezelliger dan dunne meisjes
maar
maar ik vind niet echt dat uiterlijk telt, het is natuurlijk wel het eerste wat je ziet, maar daar moet je altijd omheen kijken, het innerlijk is vele malen belangrijker
een relatie met een mooie vrouw is leuk om te showen, maar als ze een bitch is, dan heb je er ook niets aan, dan liever een dikkere vrouw waarmee je het heel goed kan hebben

inVision
29 September 2003, 15:10
Ik heb nu een echt dikke vriendin (d'r buik is echt dik, de rest valt wel mee) heb er geen moeite mee...

meiske88
29 September 2003, 15:11
Originally posted by Chrizlybeer
even snel berekening gedaan8-)
Maar daar komt dus uit dat je licht ondergewicht hebt. Kan m verkeerd gedaan hebben hoor:)
Maar goed beetje mollig mag van mij wel hoor, vin k wel leuk


bij mij komt er gezond gewicht uit, maar ik ben toch echt molliger dan andere meiden

WhizzCat
29 September 2003, 15:13
Originally posted by meiske88
bij mij komt er gezond gewicht uit, maar ik ben toch echt molliger dan andere meiden

Da's liev :love:

Ik heb eigenlijk alleen maar wat "molligere" vriendinnen gehad. Ikzelf ben 1.89m en 65 kilo :+ maar die meisjes waren altijd wel erg lief. Liever dan die dunne breezer (no offense anyone ;) ) is mijn ervaring :)

dino83
29 September 2003, 15:19
het innerlijk is het belangrijkste van alles!
ok uiterlijk speelt wel een rol maar niet zoveel.
ik raad je aan jezelf te accepteren zoals je bent.
dan straal je op een gegeven moment veel zelfvetrouwen uit.

ik ben zelf slank en ik heb dat ook geaccepteerd
en nu heb ik een hele lieve vriend :d

dus alles kan in deze wereld!
er zijn vast wel jongens die op jou vallen en jij op hun.

zoals mij altijd verteld is:
op ieder potje past een dekseltje

0Vera
29 September 2003, 15:27
Het ligt aan je bouw hoe 'dik' je bent, gewicht zegt niets in deze.

Ik vind het jammer dat ik zelf wat stevig gebouwd ben, maar mijn gewicht is vrij laag. Afvallen helpt dus eigenlijk niet zo. Ik ben gewoon verder wel tevreden met mezelf, ik zorg dat ik er goed uitzie in goedzittende kleding, en men moet et maar met me doen :) ik heb nooit klachten gehad :)
Je moet goed bedenken dat het gewoon NIETS uitmaakt hoe je eruitziet, het hangt gewoon HEEL sterk af van hoe jij je voelt. ALs jij wat dikker bent en een enorme uitstraling (en bijbehorend zelfvertrouwen) hebt, zul je al gauw veel meer contact krijgen met jongens, omdat je iets bijzonders hebt :)

Alpha
29 September 2003, 16:06
Originally posted by WhizzCat
Da's liev :love:

Ik heb eigenlijk alleen maar wat "molligere" vriendinnen gehad. Ikzelf ben 1.89m en 65 kilo :+ maar die meisjes waren altijd wel erg lief. Liever dan die dunne breezer (no offense anyone ;) ) is mijn ervaring :)

hmmm
1.89 en 65 kilo???? ik ben 1.88 en weeg 78 kilo
Maja

Maar dat je iets molliger bent als andere betekent niets
meestal zijn ze namelijk aardiger als degene die slank zijn omdat die zon gevoel hebben van: "kijk ik zie er goed uit en ben ik enorm arrrogant en zo want ik kan toch elke jongen krijgen want ik ben slank".

mijn mening:+

sunnyflower
29 September 2003, 16:58
ik vind die dunne mensen vaak helemaal niet zo heel knap, ik vind het mooier als iemand wat rondere vormen heeft

dino83
29 September 2003, 17:03
het is nooit goed voor de samenleving de een vinden ze te dik en de ander vinden ze te dun en ook nog eens arrogant!

zoals ik in mijn vorige berichtje al zei ben ik slank!
maar ik ben absoluut niet arrogant ofzo!
mensen denken ook heel snel dat je anorexia hebt als je zo slank bent :kwaaist:
maar dat heb ik ook niet gehad
dit is maar een voorbeeld van de kronkels van sommige figuren in deze samenleving.

het is niet zo van die is dun en niet knap dat verschilt per persoon
ieder heeft een andere smaak zeg maar

PFP
29 September 2003, 17:04
Dikke meisjes vallen gelukkig niet op mij, is slecht voor mijn rug

Inu
29 September 2003, 17:05
meid...ik ben ook wat aan de mollige kant en toen ik mijn vriend vroeg wat hij het mooiste aan mij vond zei hij mijn figuur....hij is ook helemaal verliefd op mijn buik...dat vindt ie echt heel lief...

er is altijd wel iemand voor je...hoe je er ook uitziet...

Nightwolf
29 September 2003, 17:28
Originally posted by 0Vera
Het ligt aan je bouw hoe 'dik' je bent, gewicht zegt niets in deze.

Ik vind het jammer dat ik zelf wat stevig gebouwd ben, maar mijn gewicht is vrij laag. Afvallen helpt dus eigenlijk niet zo. Ik ben gewoon verder wel tevreden met mezelf, ik zorg dat ik er goed uitzie in goedzittende kleding, en men moet et maar met me doen :) ik heb nooit klachten gehad :)
Je moet goed bedenken dat het gewoon NIETS uitmaakt hoe je eruitziet, het hangt gewoon HEEL sterk af van hoe jij je voelt. ALs jij wat dikker bent en een enorme uitstraling (en bijbehorend zelfvertrouwen) hebt, zul je al gauw veel meer contact krijgen met jongens, omdat je iets bijzonders hebt :)

idd, meisjes die een beetje dik zijn maar goeie uitstraling hebben, kunnne net zo goed aantrekkelijk zijn vind ik :? :)

meiske88
29 September 2003, 18:03
bedankt allemaal voor de opbeurende berichtjes...nu heb ik weer wat hoop....aan men zelfvertrouwen en uitstraling word gewerkt.
thnx:thumbsup:

biffyclyro
29 September 2003, 18:24
zolang je er verzorgd uitziet en mensen aan je kunnen zien dat je het niet erg vindt hoe je eruit ziet, ben je sowieso leuk!
en je hebt idd echt geen overgewicht, maar gewoon gezond.
het is eigenlijk ook heel slecht om om deze leeftijd te diëten en al helemaal om je uit te hongeren (daar wordt je op den duur vaak juist weer dikker van) dus ophouden daarmee :)
gewoon proberen gezond te eten en vooral veel te bewegen, dat is sowieso goed voor iedereen :)
owja maar het ging er dus niet om dat diëten maar ik denk dat juist de leukere jongens niet perse een dun meisje willen.

psychobunny
29 September 2003, 18:25
hmz,vraag ik me ook altijd af,ben niet dik,zit op normaal gewicht,maar heb zandloperfiguur => brede heupen :-/
heb'k best wel wat complexen over :$

biffyclyro
29 September 2003, 18:27
Originally posted by psychobunny
hmz,vraag ik me ook altijd af,ben niet dik,zit op normaal gewicht,maar heb zandloperfiguur => brede heupen :-/
heb'k best wel wat complexen over :$

ik heb ook echt een enorme deuk daar bij mn taille :+ maar dat vinden jongens juist geil, je weet toch steef ;) :9
zandloper=mooi

WhizzCat
29 September 2003, 18:29
Originally posted by Alpha
hmmm
1.89 en 65 kilo???? ik ben 1.88 en weeg 78 kilo
Maja

Maar dat je iets molliger bent als andere betekent niets
meestal zijn ze namelijk aardiger als degene die slank zijn omdat die zon gevoel hebben van: "kijk ik zie er goed uit en ben ik enorm arrrogant en zo want ik kan toch elke jongen krijgen want ik ben slank".

mijn mening:+

Mja, sorry, Indische bouw, stelt geen klap voor dus ;)

Voor de rest kan ik het eigenlijk alleen maar met je eens zijn :)

liekpiek
29 September 2003, 18:46
kdenk zelfs dat de meeste jongens tegenwoordig het mooier vinden dat je ietwat mollig bent dan dat je extreem mager bent

L_angeldc
29 September 2003, 19:42
nou ja iedereen kan wel mooi zeggen tgaat om het innerlijk blabla
maar men kijkt toch naar je uiterlijk en daar wordt je ook op beoordeeld.
en zelfvertrouwen uitstralen is moeilijker dan jullie denken hoor!

biffyclyro
29 September 2003, 19:45
Originally posted by L_angeldc
nou ja iedereen kan wel mooi zeggen tgaat om het innerlijk blabla
maar men kijkt toch naar je uiterlijk en daar wordt je ook op beoordeeld.
en zelfvertrouwen uitstralen is moeilijker dan jullie denken hoor!

nee man je moet gewoon constant zwoel kijken 8)

eneri
29 September 2003, 20:30
volgens mij valt t best wel mee dat jongens zo graag een zo slank mogelijk meisje willen zien. het gaat veel meer om de uitstraling en inderdaad je zelfvertrouwen. als je trots bent op jezlef en hoe je druit ziet, straal je dat uit en dat is veel aantrekkelijk als n meisje met n blik in dr ogen van "ach je vind mij vast toch niet mooi he. nee zeg maar niets ik ben lelijk."
ikzelf heb n tijd lang geen zelfvertrouwen gehad, ookal had ik best n goed figuur. er keek dan ook niemand naar mij. ik heb therapie gehad en er daarna nog heel lang zlef aan gewerkt en ben nu erg tevreden over mezelf, en heb sindsdien ook al 3 relaties gehad. er kijken nu ook veel meer jongens naar mij, omdat ik nu vrolijkheid en zelfvertrouwen uitstraal.

en als ik lees dat je zoveel lijnt, jezelf uithongert en pillen slikt lijkt me dat er iets neit helemaal goed zit. werk hard aan dat zelfvertrouwen(praat er anders over met iemand) en dan komen de jongens op je af! succes ermee meisje, het gaat je lukken!

L_angeldc
29 September 2003, 20:37
Originally posted by biffyclyro
nee man je moet gewoon constant zwoel kijken 8)

dan denken ze waarschijnlijk dat er iets mis is met mij ofzo.. :D

biffyclyro
30 September 2003, 17:29
Originally posted by L_angeldc
dan denken ze waarschijnlijk dat er iets mis is met mij ofzo.. :D

hehe, das wel waar, waarschijnlijk dat ik daarom alle leuke jongens afschrik :+

hmmmm iemand tips hoe ik de groentenman kan versieren zaterdag? *)

dino83
30 September 2003, 17:34
jezelf blijven is in alle gevallen het beste!
:*

succes :thumbsup:
:aai: alles komt meestal op zijn pootjes terecht

:wave:

Inge
30 September 2003, 18:08
Pff.. Tuurlijk vallen jongens ook op wat dikkere meisjes! Het zou niet goed zijn..

Ben zelf ook niet een van de dunste (maar ja, ik denk dat ieder meisje wel zoiets heeft van: 'Oh wat ben ik dik..!' terwijl dat helemaal niet zo is.. Ik dus ook.. :? )

Maar ja.. je moet maar zo denken:

HEBBEN ZE TENMINSTE IETS OM VAST TE PAKKEN! :d

Liefs.... :*

SpiNe
30 September 2003, 19:15
sommige meisjes moet echt hun bek houden met dat ge''ik ben te dik'' de volgende die dat onterecht zegt snij ik de buik van open:{

ontopic
mollig vindt ik wel geil:7

psychobunny
30 September 2003, 19:28
Originally posted by biffyclyro
ik heb ook echt een enorme deuk daar bij mn taille :+ maar dat vinden jongens juist geil, je weet toch steef ;) :9
zandloper=mooi lol,k heb enorme complexen over mn gewicht, weet je toch? :p
maar van de zijkant gezien hebk alleen een dikkere kont en een platte buik,maar langs voren gezien heb ik twee meter heupen :p

Inge
1 October 2003, 13:32
Och ja, als je maar gelukkig bent!

Op een potje past een dekseltje hè!

X

L_angeldc
1 October 2003, 15:55
Originally posted by biffyclyro
hehe, das wel waar, waarschijnlijk dat ik daarom alle leuke jongens afschrik :+

hmmmm iemand tips hoe ik de groentenman kan versieren zaterdag? *)

jij schrikt ze alleen maar af? bij mij rennen ze weg joh :+

en over je groentemannetje :
vragen aan hem dat je niet echt weet hoe je die moeilijk klaar te maken groente* klaar moet maken en of hij dan even in het weekend dat voor jou zou willen koken bij jouw thuis :z

*wel iets wat je lekker vindt, anders zit je daar met zoon lang gezicht die groente op te eten ;)

anoesjuh
1 October 2003, 17:16
soms zou k wel eens willen dat ik wat dikker was maar als ik dikker probeer te worden krijg k echt een buikje en word k er verder niet steviger op ofzo mjah k denk wel dat jongen mollige meisjes ook knap vinden t is maar net waar je op valt he
sommige meisjes vallen op jongens met een blokjes buik en sommige vallen op jongens die wat dikker zijn
denk dat dat bij jongens ook zo is bovendien is het innerlijk nog altijd belangrijker

biffyclyro
1 October 2003, 18:43
Originally posted by L_angeldc
jij schrikt ze alleen maar af? bij mij rennen ze weg joh :+

en over je groentemannetje :
vragen aan hem dat je niet echt weet hoe je die moeilijk klaar te maken groente* klaar moet maken en of hij dan even in het weekend dat voor jou zou willen koken bij jouw thuis :z

*wel iets wat je lekker vindt, anders zit je daar met zoon lang gezicht die groente op te eten ;)

HEHEHEHE, geniaal :respect:

*erm, dave, kun je misschien ook om 1 uur bij je werk weggaan en dan met mij mee naar huis zodat je even grondig kunt uitleggen hoe ik deze banaan moet pellen?* O-)
goeie??

L_angeldc
1 October 2003, 18:44
Originally posted by biffyclyro
HEHEHEHE, geniaal :respect:

*erm, dave, kun je misschien ook om 1 uur bij je werk weggaan en dan met mij mee naar huis zodat je even grondig kunt uitleggen hoe ik deze banaan moet pellen?* O-)
goeie??

hijs perfect :D :d

Nightwolf
1 October 2003, 19:03
ik ben de weg kwijt hierdoor maar volgens mij is t niet zo ontopic :?

biffyclyro
1 October 2003, 19:37
Originally posted by Nightwolf
ik ben de weg kwijt hierdoor maar volgens mij is t niet zo ontopic :?

sorry meneer constantijn :$:*

L_angeldc
1 October 2003, 20:03
Originally posted by biffyclyro
sorry meneer constantijn :$:*

Nightwolf
1 October 2003, 20:08
en dan vraag ik me af hoe ze m'n echte naam weten :? maar goed

8) :*

ontopic dus :p

btw, ik vraag me af of er echt nou zo veel mensen zijn die op (buiten uitstraling om) op ietwat mollige mensen vallen als ik dacht te lezen tijdje terug....ergens :?

L_angeldc
1 October 2003, 20:30
lijkt me ook overdreven dat het mensen gewoon niet uitmaakt
het mode ideaal is toch nog steeds lang en dun
ik denk dat men toch nog eerder op een slank meisje/jongen valt dan op iemand die wat dikker is.

Alpha
1 October 2003, 21:11
Originally posted by sunnyflower
ik vind die dunne mensen vaak helemaal niet zo heel knap, ik vind het mooier als iemand wat rondere vormen heeft

mee eens

0Vera
2 October 2003, 01:42
Originally posted by Nightwolf
ik vraag me af of er echt nou zo veel mensen zijn die op (buiten uitstraling om) op ietwat mollige mensen vallen als ik dacht te lezen tijdje terug....ergens :? Dat kan zeker wel hoor, ik hou zelf ook niet van die heeeeeele dunne mensen, die zien er altijd zo fragiel uit :x
Originally posted by L_angeldc
lijkt me ook overdreven dat het mensen gewoon niet uitmaakt
het mode ideaal is toch nog steeds lang en dun
ik denk dat men toch nog eerder op een slank meisje/jongen valt dan op iemand die wat dikker is. zie boven. Ik ben et daar niet mee eens. Ik hoor heel vaak dat jongens zeggen dat ze t liefst iets hebben 'om vast te pakken'. Natuurlijk geldt dat niet voor alle jongens, maar hey, elk meisje/elke jongen is ook verschillend dus komt dat effe mooi uit ;)

de uitspraak is overigens: op elk potje past een dekseltje 8)

WhizzCat
2 October 2003, 08:07
Originally posted by Nightwolf
en dan vraag ik me af hoe ze m'n echte naam weten :? maar goed

8) :*

ontopic dus :p

btw, ik vraag me af of er echt nou zo veel mensen zijn die op (buiten uitstraling om) op ietwat mollige mensen vallen als ik dacht te lezen tijdje terug....ergens :?

[Discovery Channel modus]
Da's een instinct 8)

Meisjes die rond(er) van vorm zijn hebben meer vet (sorry, tis wel zo ;) ) en een aantal hormonen die zorgen voor een beter immuunsysteem en dus gezondere nakomelingen. De voortplantings drift dus. Meisjes die rechter zijn (dus minder zandloper figuur zeg maar) beschikken over meer testosteron dan hun zandloper tegenhangers en testosteron is niet zo goed voor je immuun systeem.

Niet alleen dat geldt, maar er geld ook een bepaalde ratio voor heup-taille. Mannen schijnen te vallen op meisjes/vrouwen met een taille die ongeveer 70% van hun heup omvang is omdat dit duidt op een goede kans op gezonde nakomelingen. Omgekeerd geldt dat vrouwen doorgaans vallen op mannen met een taille die 90% van de omvang an de heup is. Hierbij is opvallend dat het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt hoe "groot" hij of zij is.
[/Discovery modus]

Klein addenum op mijn post ergens hierboven ;)

biffyclyro
2 October 2003, 11:11
Originally posted by 0Vera
Dat kan zeker wel hoor, ik hou zelf ook niet van die heeeeeele dunne mensen, die zien er altijd zo fragiel uit :x


idd, als je m dan een keer te hard knuffelt is ie meteen platgewalst :p
ik ben zelf ook niet een iel wijffie dus geef mij maar lekker iets om vast te grijpen :p

PFP
5 October 2003, 18:53
Wat word verstaan onder mollig? Ik heb er persoonlijk niet veel problemen mee, als je maar verliefd bent toch?

mygirly
5 October 2003, 19:05
Originally posted by PFP
Wat word verstaan onder mollig? Ik heb er persoonlijk niet veel problemen mee, als je maar verliefd bent toch?
I agree with that. wat mollig is vraag ik me ook af:? Ik bedoel, kep een vriendin die denkt dat ze dik is (type bijna geen vet meer moet flink knijpen om een milimeter vet te vinden) Dan is ze eerder mollig dan dik tog?:?

Nightwolf
5 October 2003, 19:10
dat lijkt me dan eerder broodmager als ik t zo hoor

mygirly
5 October 2003, 19:14
Originally posted by Nightwolf
dat lijkt me dan eerder broodmager als ik t zo hoor
Ben jij effe slim;)

L_angeldc
5 October 2003, 19:19
Originally posted by PFP
Wat word verstaan onder mollig? Ik heb er persoonlijk niet veel problemen mee, als je maar verliefd bent toch?

ik denk dat dat voor iedereen verschilt.
de een vindt iemand mollig terwijl een ander die al als dik bestempelt, er is niet een soort standaard voor iedereen.

mygirly
5 October 2003, 19:21
Originally posted by L_angeldc
ik denk dat dat voor iedereen verschilt.
de een vindt iemand mollig terwijl een ander die al als dik bestempelt, er is niet een soort standaard voor iedereen.
Allemaal slimme mensjuhs hiero:yes: , dan kom ik aan met mn domme kop|:( :p :d

L_angeldc
5 October 2003, 19:36
Originally posted by mygirly
Allemaal slimme mensjuhs hiero:yes: , dan kom ik aan met mn domme kop|:( :p :d


zo slim was mijn post niet hoor :?

mygirly
5 October 2003, 19:54
Originally posted by L_angeldc
zo slim was mijn post niet hoor :?
Vin ik lkkr wel:yes: :p :d

rosa_angelkiz
6 October 2003, 18:53
weet je wel dat meer dan 50% van de mannen in nl een stevige vrouw hebben???
dun vind ik lelijk, maar dat is mijn menig, komt misschien ook door me opvoeding/cultuur

L_angeldc
6 October 2003, 18:56
Originally posted by rosa_angelkiz
weet je wel dat meer dan 50% van de mannen in nl een stevige vrouw hebben???
dun vind ik lelijk, maar dat is mijn menig, komt misschien ook door me opvoeding/cultuur

en welke opvoeding/cultuur is dat dan?

rosa_angelkiz
6 October 2003, 19:58
turkse cultuur

virginia
8 October 2003, 16:12
ik kan me af en toe zo boos makuh over de media en sommige mensuh in mn omgeving niet te veretuh. Ik hadin groep 8 een normaal gewicht maar ik ben heel erg onzeker geworduh doordat wij allemaal hele dunnuh mensuh in de klas hadduh. Ik wou graag ook zo dun zijn. Toen k in de eerste ok nog eens een kutjaa rhad ging ut in de tweede helemaal mis: Ik at nooit meer iets. smorgens at ik niet en de boterhammen die ik mee naar school nam gooide ik weg. Verder deed ik elke dag thuis allemaal spieroefeningen en zorgde dat ik savonds zo min mogelijk at. Ik werdt heel stil en werdt heel erg gepest waardoor ik nog onzekerder werdt en nog minder ging etuh. Op het einde van de tweede was ik 13 jaar 1.55 en woog 38 kilo. Ik was een skalet. paste haast geen kleruh en vond mezelf nog te dik. Toen riepen er op een gegeven moment allemaal jongens van school dat ik een anoractia petientjuh was. In de 3e kreeg ik een veel leukeruh klas en echt goede vrienden. Zij hebbuh me gestimuleerd dat k helemaal nei dik was en daardoor ben k weer wat gaan etuh maar snoepen deed ik absoluut neit. Toen ik met carnaval een hele hechte vrienden groep kreeg ging ik veel uit en naar veel feestjuhs waardoor ik op een gegevenmoment vaak geconfronteerd werdt met het feit dat ik nix at. Ik ben toen af en toe wel wat gaan sneopen. In de 4e was ik helemal genezen en at en snoepte ik normaal. Nu ik weer een normaal gewicht heb(misschein iets te zwaar 1.60 en ik weeg 60 kilo) krijg ik van diezelfde jongens die mij vroeger anorexia patientje hebbuh genoemt de woorden 'dikke zeug', 'olifant' en weet ik veel wat naar mn hood gesmetuh dat doet me vaak best pijn en de laatste tijd heb k best vaak een week dat ik nix eet maar dat hodt ik dna niet vol en ga de week erna eel veel etuh.
Ook met de media ben ik ut absoluut niet mee eens. Al die modellen met hun maatje 34 dat is ehct niet altijd even gezond hoor en vaak ziet ut r ook neit uit. Die meisjes hebbuh meestal geen vrouwelijk lichaam (geen heupen en geen tieten).
Ik hoop dat sommige mensuh na dit te lezuh eindelijk iets beter gaan nadekuh!!!
xxx virginia

rosa_angelkiz
8 October 2003, 17:14
wist je wel dat de gemiddelde maat van vrouwen 44 is?? in nl

biffyclyro
8 October 2003, 17:47
Originally posted by virginia

xxx virginia [/B]


WIL JUH ASJUHBLIEF EFFUH ZONDUR DIE DOMMUH UH'S ACHTUHR ELK WOORD PRATUH?

damn irritant :rolleyes:

mygirly
8 October 2003, 18:05
Originally posted by biffyclyro
WIL JUH ASJUHBLIEF EFFUH ZONDUR DIE DOMMUH UH'S ACHTUHR ELK WOORD PRATUH?

damn irritant :rolleyes:
LOL:d

HazesRules
22 October 2003, 13:33
Pleaze zullen we ophouden met zeiken over dat ge-uh? Ik kon het zelf ook niet laten maar ja.
Dikke meiden zijn meestal veel liever, eerlijker, en betrouwbaarder dan slanke. En de volslanke meiden (die er net tussenin hangen zeg maar) zijn al helemaal goed. Nooit gezeik mee, altijd lief. Beter dan die trutten die denken dat ze alles zijn.

Ook al zou ik een goddelijk lichaam hebben met blokjes en al, dan zou ik nog voor de volslanke gaan i.p.v. de slanke. Dat meen ik echt.

Uiterlijk boeit niet, maar okee er zijn grenzen!!! :thumbsup:

Nightwolf
22 October 2003, 14:06
nou, in de meeste gevallen wel, dat is mij sterk opgevallen :yes:

HazesRules
22 October 2003, 14:10
Originally posted by chalyken
alsof mollig zijn iets aan je karakter veranderd....

Dat weet ik wel zeker dat dat iets verandert. Let maar eens goed op.

L_angeldc
22 October 2003, 23:26
Originally posted by Nightwolf
nou, in de meeste gevallen wel, dat is mij sterk opgevallen :yes:

hoe is jou dat opgevallen dan?

Nightwolf
23 October 2003, 00:20
ga maar eens met veel verschillende mensen om uiterlijk, als je er goed op let, weet je vrijwel zeker (dus niet altijd maar wel in de meeste gevallen, zover ik heb meegemaakt iig) dat dat zo....vooral als je uitgaat, valt dat goed op als je van dat soort meiden tegenkomt

L_angeldc
23 October 2003, 17:43
Originally posted by Nightwolf
ga maar eens met veel verschillende mensen om uiterlijk, als je er goed op let, weet je vrijwel zeker (dus niet altijd maar wel in de meeste gevallen, zover ik heb meegemaakt iig) dat dat zo....vooral als je uitgaat, valt dat goed op als je van dat soort meiden tegenkomt

ik snapte je eerste zin niet :?

maar goed, bedoel je nu juist slanke arrogante meiden of niet zo slanke supergezellige meiden die je dan tegekomt?
ik denk niet dat dun zijn iets afdoet aan je aardigheid of dat mollige meisjes leuker/gezelliger/noem maar op zijn dan dunne meisjes.

Nightwolf
23 October 2003, 17:53
Originally posted by L_angeldc
ik snapte je eerste zin niet :?

sorry, ik bedoelde qua uiterlijk, dikke meiden en dunne meiden en nog in combinatie met bv haarkleur ofzo :)

maar goed, bedoel je nu juist slanke arrogante meiden of niet zo slanke supergezellige meiden die je dan tegekomt?

ik denk niet dat ik snap wat je hiermee bedoelt :?

ik denk niet dat dun zijn iets afdoet aan je aardigheid of dat mollige meisjes leuker/gezelliger/noem maar op zijn dan dunne meisjes.

ik zeg niet dat t een feit is, ik zeg alleen naar mijn eigen ervaringen dat ze aardiger en leuker zijn over t algemeen.....dat wilt dus nog niet zeggen dat ik dunne meiden niet leuk kan vinden of aardiger want daarvan zijn er ook wel een aantal geweest die mij dan wel leuk leken aan de hand van gesprekken enzo :) (tijdens t uitgaan dan)

L_angeldc
23 October 2003, 18:05
dit bedoelde ik :) :

valt dat goed op als je van dat soort meiden tegenkomt

en misschien zal het ook wel zo zijn dat iets molligere meisjes gezelliger zijn, maar daar heb je niet zoveel aan met uitgaan ofzo, want men kijkt toch als eerste naar het uiterlijk.

Nightwolf
23 October 2003, 19:44
ik weet niet hoe iedereen dat doet maja toen ik vroeger nog regelmatig uitging (nu is dat eens in de X maanden), praatte ik gewoon met iedereen, niet alleen maar met meiden die alleen maar dun of dik waren :?

klootzak
24 October 2003, 00:40
je moet gewoon trots op jezelf zijn, en niet afvragen wat andere denken,
dat is niet belangrijk
jij bent belangrijk

JEANUS
24 October 2003, 11:14
Jullie moet is ff naar het topic ''DUn zijn is ook niet alles '' gaan
Tering , waar de FOK slaat het op dat dikkere meisjes gezelliger blabla zijn dan dunnere meisjes ?!

En Virginia , dank je wel , ik heb ook amper tieten en heupen , heb ook 34-36 , en ik ben OOK model , dus ik heb ook geen vrouwelijk figuur en ik ben ook niet gezond dan neem ik aan.

Misschien moet jij ook is ff beter nadenken , want je verteld wel dat je zo gepest werd , maar wat JIJ hier loopt te vertellen over dunne mensen is ook niet echt dat ik denk van ''YES! daar voel ik me als dunne echt beter om!

En norgmaals , ik vind het echt de grootste fokking bullshit dat dikkere meisjes gezelliger en leuker en liever zijn. Iedereen! Kan leuk en lief zijn , alleen misschien hebben sommige mensen zo'beeld van dunne meisjes dat ze dat neit willen zien ofzow.

Iedereen is aardig! dik dun groot of klein!
Mensen mensen mensen :no:

Nightwolf
24 October 2003, 11:36
Originally posted by JEANUS
Tering , waar de FOK slaat het op dat dikkere meisjes gezelliger blabla zijn dan dunnere meisjes ?!

je hebt overduidelijk NIET alles gelezen wat ik zeg. tering, leer eens een keer lezen voordat je wat blaat

JEANUS
24 October 2003, 13:07
Ow , wist je dta nog niet constantijn? ik ben voorlees kampioem geweest op de basisschool. Dus lezen kan ik heel goed.

Maar ik heb wel een tipje voor jou ; leer eens een keer accepteren dat je niet de enige op de wereld ben en ik dus niet persoonlijk op jou reaggeer , anders had ik er wel bij gezet : CONSTANTIJN NIGHTWOLF , waar de fok blabla.

Dank u :Y)

Nightwolf
24 October 2003, 13:59
tja als je zo globaal reageert, dan reageer ik terug :Y) :{

JEANUS
24 October 2003, 16:33
Jij zegt ''je hebt overduidelijk NIET alles gelezen wat ik zeg.''
En NU zeg je weer dat ik globaal reageer>

je moet toch is een keer een keuze meken!

Nightwolf
24 October 2003, 16:43
Originally posted by JEANUS
Jij zegt ''je hebt overduidelijk NIET alles gelezen wat ik zeg.''
En NU zeg je weer dat ik globaal reageer>

je moet toch is een keer een keuze meken!

algemeen bedoel ik :z tegen iedereen dus

maar kweet niet of je dat met jouw iq wel kan begrijpen :{

JEANUS
24 October 2003, 16:52
Ik heb een idee !
Laten we niet kinderachtig doen!

Om weer ontopic te gaan en alles even aan alle mensen uit te leggen : Ik bedoel dus te zeggen dat ik iedereen even leuk en aardig vind. Of je nou dik of dun bent.

heh ZO moelijk te begrijpen is dat toch niet

:wave: *Negeer nightwolf mode op AAN*

JEANUS
24 October 2003, 17:10
Originally posted by chalyken
"agrees" with jeanus...maar dan op een minder opvliegende manier :huh: :d

Sorrie , kan er alleen erg boos om worden als mensen niet met goede argumenten komen en dingen zeggen die slaan als een lul op een drumstel

Ofzow :p

Nightwolf
24 October 2003, 17:22
Originally posted by JEANUS
Om weer ontopic te gaan en alles even aan alle mensen uit te leggen : Ik bedoel dus te zeggen dat ik iedereen even leuk en aardig vind. Of je nou dik of dun bent.

heh ZO moelijk te begrijpen is dat toch niet

t gaat toch hier meer om t leuk vinden ervan :? iedereen is dan aardig op z'n eigen manier, wilt niet zeggen dat die door iedereen aardig moet worden gevonden

en nu heb ik wel genoeg er over gezegd

PFP
24 October 2003, 17:29
opzich maakt het mij helemaal niets uit, als je maar verliefd bent

Headliner
24 October 2003, 17:32
als het niet zo'n varken is van > 100 kilo...

Impressions
24 October 2003, 22:16
Originally posted by L_angeldc
ik denk dat dat voor iedereen verschilt.
de een vindt iemand mollig terwijl een ander die al als dik bestempelt, er is niet een soort standaard voor iedereen.

Het ligt er ook aan hoe je je kleedt, en dus hoe het vet (ja sorry niet om lullig over te komen, maar dat is het echt) getoond of juist verborgen wordt. Maar mij maakt het niets uit hoe dik of dun iemand is, als hij/zij maar goede uitstraling heeft. Dit betekent overigens niet dat ik bi ben, maar ik spreek in meervoud omdat ik denk dat meer mensen mijn mening delen. En innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, misschien is uiterlijk populairder onder jongeren, maar dan is het een relatie van niets, omdat uiterlijk helaas met de jaren verdwijnt (rimpels enz.) Maar ik zou dus misschien wel op je kunnen vallen, als je een goede uitstraling zou hebben. Probeer je geen zorgen te maken of je er goed uitziet of niet, een beetje is natuurlijk menselijk maar probeer er niet TE veel op te letten, omdat je dan imperfecties, die elk mens heeft, gaat zien en daar ga je je aanstoren, wat een negatieve invloed heeft op je uitstraling.

lieve colafles
25 October 2003, 09:07
Originally posted by PFP
opzich maakt het mij helemaal niets uit, als je maar verliefd bent pfp herhaald zichzelf :+ ;)



haha maar neej ik ben echt dun :| dat vind ik heel erg naar, maar ik word er niet opeens minder aardig op..
tuurlijk kunnen dikke meisjes ook een vriend(in) krijgen iedereen heeft een andere smaak zoals al in dit topic beschreven werd...

maar het heeft geen zin om te gaan zeggen van dikke mensen zijn aardiger dan dunne mensen, want zoals ik al zei iedereen heeft een eigen smaak. en iedereen is aardig, misschien niet altijd tegen jou... ik denk niet dat iemand die dikker is opeens aardiger is... dat slaat helemaal nergens op..

JEANUS
25 October 2003, 09:57
Nej , pcies.
Het is wel waar wat elvenkindje zegt.
Het ligt ook wel aan je uitsraling ik merk dat zelf.
''Vroeger'' liep ik echt als een schaduw op straat.
''Als niemand maar ziet hoe dun ik ben'' dacht ik.
Droeg wijde kleren om alles te verbergen , en mijn uitstraling was gwn heeel onzeker.

Nu ben ik wel zelfverzekrder , ik word nu ook totaal NIET meer gepest. Wel eens mensen die zeggen ''Je moet is wat meer eten'' maar mijn reply is dan standaart '' Ow , wist je nog niet dat er ook mensen zijn die gwn dun van hun eige zijn?''


Dus het is ook je uitstraling dat merk ik wel.Maar jah , je kan wel zeggen ''word is wat zelfverzekerder!'' maar zo werkt dat helaas niet :(

0Vera
25 October 2003, 14:36
Originally posted by JEANUS
Nej , pcies.
Het is wel waar wat elvenkindje zegt.
Het ligt ook wel aan je uitstraling ik merk dat zelf.
''Vroeger'' liep ik echt als een schaduw op straat.
''Als niemand maar ziet hoe dun ik ben'' dacht ik.
Droeg wijde kleren om alles te verbergen , en mijn uitstraling was gwn heeel onzeker.:yes: vroeger droeg ik juist altijd wije kleding om te verbergen hoe 'dik' ik was. Ik weeg nu drie kilo minder dan toen (was eerst tien kilo kwijt en dat kwam er toch deels weer aan toen ik student werd :x) maar mijn kleding is niet meer zo groot als toen en ik krijg nog altijd complimentjes van mensen die zeggen dat ik er nu een stuk beter uitzie dan toen, gewoon om mn uitstraling omdat ik me nu veel zelfverzekerder voel :)
Ik zorg wel dat kleding me staat, soms zoek ik heel Leiden af op zoek naar een GOEDzittend kledingstuk wat niet te duur is :d de aanhouder wint zullen we maar zeggen, en echt problematische maten heb ik zeker niet :Y)
gemiddeld las ik (hier :?) was et maat 44 en daar zit ik met 40 toch wel ruim onder :p ach als vrouw heb je toch altijd wat te zeuren he ;) er kan bij mij nog wat af O-)


Nu ben ik wel zelfverzekrder , ik word nu ook totaal NIET meer gepest. Wel eens mensen die zeggen ''Je moet is wat meer eten'' maar mijn reply is dan standaart '' Ow , wist je nog niet dat er ook mensen zijn die gwn dun van hun eige zijn?'' :d :d :d :d :d

Impressions
25 October 2003, 14:39
Maar als je nou bedenkt, wat is nou eigenlijk de 'ultieme maat'? En zijn er überhaupt (mooi woord:p) wel mensen die die maat hebben behalve modellen?

JEANUS
25 October 2003, 17:09
Ja ik.
Maar ik ben model :?
oei oei.

Maar neit alleen modellen zijn dun hoor.
2 jaar geleden was ik nog geen model maar wel dun :p

Karliene
26 October 2003, 15:44
Originally posted by rosa_angelkiz
wist je wel dat de gemiddelde maat van vrouwen 44 is?? in nl
Ik wil niet lullig doen, maar de gemiddelde maat is 40-42 :Y)

*******

Ik ben een meisje en zou kunnen vallen op wat dikkere jongens dan de gemiddelde Hollandse gozer....
Als hij een leuk hoofd heeft en hij leuk is qua innerlijk..Why not?!...Alleen van die grote hompen vet zou ik niet kunnen verdragen..Sorry, maar dat vind ik gewoon vies als het allemaal zo bungelt...:kots:

Lampie
26 October 2003, 16:04
Tuurlijk!
:thumbsup:

0Vera
26 October 2003, 21:27
Originally posted by Lampie
Tuurlijk!
:thumbsup: tuurlijk wat :?

Nightwolf
26 October 2003, 23:27
Lampie gaf antwoord op de vraag die in de titel staat :+

0Vera
27 October 2003, 07:40
Originally posted by Nightwolf
Lampie gaf antwoord op de vraag die in de titel staat :+ Nou lekker duidelijk als die vraag 75 posts daarvoor is gesteld :rolleyes:

lady~like~me
30 April 2006, 21:14
dikke/mollige meisjes kunnen ook heel mooi zijn :)

Chrizlybeer
30 April 2006, 22:17
dikke/mollige meisjes kunnen ook heel mooi zijn :)
Absoluut een goede opmerking om een topic van ongeveer 2,5 jaar geleden te uppen:z

bootje
1 May 2006, 09:48
oude topice --> slotje