PDA

Bekijk de volledige versie : vacature muziek


Stapper
29 September 2003, 15:04
nu dimas zijn hele FB schap aan de wilgen heeft gehangen moet daar ook een FB voor gevonden worden

maar dan vraag ik me af, of dit dan afzonderlijk van de leden word besproken door middel van een FB het muziek over te laten nemen, of komt er weer een nieuwe FB bij

dit alles voor de doorzichtelijkheid van de staff

Tyskie
29 September 2003, 15:07
Ik denk dat het het meest wenselijk is om een van de huidige FB'en daar naar toe te verplaatsen... Nog een nieuwe FB lijkt mij eerlijk gezegd niets...

Overigens, klik hier voor Dimas' afscheidstopic. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=37142)

0Vera
29 September 2003, 15:31
dimas gaf zelf aan dat ie dex et meest geschikt vond.

Nightwolf
29 September 2003, 15:32
en ik hoorde van Dex dat ie t wel wilde doen :? :)

LoeLoe
29 September 2003, 15:39
Ik neem aan dat een van de huidige fbers dat wel zal worden dan.

Stevie
29 September 2003, 16:55
dext0r dus.

Banaan
29 September 2003, 17:24
4de forum voor onze dext0r? :):)

dext0r
30 September 2003, 23:20
Originally posted by Banaan
4de forum voor onze dext0r? :):)

no problem :Y)
ben actief genoeg en heb zelf het idee dat ik het makkelijk kan bijhouden...



overigens stapper valt het me op dat je wel heel graag FB wilt worden hier op dit forum, dit blijkt uit meerdere van je posts....

Stapper
1 October 2003, 22:18
Originally posted by dext0r
overigens stapper valt het me op dat je wel heel graag FB wilt worden hier op dit forum, dit blijkt uit meerdere van je posts.... :+
om ff FB te spelen

slotje :yes

Tyskie
1 October 2003, 22:19
Nee hoor, laten we eerst maar ff afwachten tot er weer een actieve FB op Muziek is...

dext0r
1 October 2003, 22:50
Originally posted by Tyskie
Nee hoor, laten we eerst maar ff afwachten tot er weer een actieve FB op Muziek is...

ja, een der beheerders moet even dat knopje omzetten...dat pulldown menuutje waar je die users bij selecteerd voor betreffende forums...
:P

Tyskie
2 October 2003, 12:06
Originally posted by Tyskie
Nee hoor, laten we eerst maar ff afwachten tot er weer een actieve FB op Muziek is...

En zo geschiedde... :+