PDA

Bekijk de volledige versie : voor de FF7 Fans (Final Fantasy 7)


Kamui
30 September 2003, 18:41
Komt er een film van ff7 uit lekker :Y) :9~ :Y)

www.ffnet.net voor meer informatie

Nightwolf
30 September 2003, 19:50
als je zelf de tekst goed ha doorgelezen, staat er dat t nog niet helemaal zeker is of het een film zal zijn of dat t een game zal worden, dus de sequel op FF7, hoewel er een paar keer t woord dvd schijnt te zijn worden genoemd :z misschien staat t wel op een dvd en is t wel gewoon een spel :thumbsup:

Stapper
30 September 2003, 22:58
der stond ook iets op IGN, maar daar was het toch echt een film

ach ja, we zien wel

Nightwolf
30 September 2003, 22:59
ik hoop t niet.....dat zou een grote teleurstelling worden, dat kan ik je nu al zeggen :s

Denden 100 piek
1 October 2003, 16:04
Een film gebasseerd op Final Fantasy VII zou hartstikke kl*te worden, kan niet tientallen uren aan game in 2 of 3 uurtjes film stoppen.
Als er een vervolg komt in de vorm van een game, spring ik een gat in de lucht.

Nightwolf
1 October 2003, 16:08
idd, Denden snapt me :*

Kamui
1 October 2003, 17:48
who care ? als het maar nen goeie is :9~ ik zie cloud en sepritorh wel zitten en waar is den tifa :p ?

EternalShadow
1 October 2003, 18:02
het verhaal van FF VII is meesterlijk, en een film zou dit verhaal niet ten goede komen...

zoals denden ook al zei, je gooit het niet zomaar ff in 2-3 uurtjes film, verder ben ik van mening dat Games games moeten blijven, en geen films moeten worden. Ongeacht om welke game het gaat (andersom geldt trouwens hetzelfde :x )

Nightwolf
1 October 2003, 18:07
t zou misschien wel goed zijn als t in een serie gebracht zou worden. zo krijg je vast genoeg afleveringen om zo een compleet spel om te zetten. al weet ik dat ze hierbij dan vele details vergeten dan en dat is dan zo slecht

Nightwolf
7 October 2003, 17:27
goed, het wordt dus een film :{ hoe slecht :x

Banaan
7 October 2003, 17:35
een film? levensecht of ffstyle?