PDA

Bekijk de volledige versie : Boondock Saints


appelshampoo
3 October 2003, 07:09
Overal is criminaliteit en sommige van de ergst misdadigers worden niet gestraft. Daar hebben de broertjes Conner (Sean Partick Flanery) en Murphy McManus (Norman Reedus) schoon genoeg van. Na een uit de hand gelopen vechtpartij waarbij wat criminelen het leven laten, nemen ze samen met hun vriendje Rocco het recht in eigen hand. Systematisch beginnen ze de grootste gangster af te slachten. FBI agent Paul Smecker (Willem Dafoe) raakt de mannen op het spoor. Hij zou ze moeten oppakken, maar ....Hij neemt een levensgevaarlijke besluit!!


Wie heeft um gezien ? Machtige film !

dext0r
3 October 2003, 11:45
ik!

geweldige film indeed..

And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patrie, et fili et spiritu sancti.

8)

Setragasj
3 October 2003, 16:44
gruwelijke film indeeeeed :d

nixx
3 October 2003, 16:57
briljant!! echte topper :)

Denden 100 piek
3 October 2003, 20:22
Slechts de trailer...heu, wel goede trailer, wil em zien!!!

WhizzCat
3 October 2003, 20:23
In nomini patri, et filis, et spiritu sanctum, amen

:Y)

De meest intrigerende, geweldige, schitterende film die de laatste tijd gemaakt is, heb em een jaar geleden ofzo al gezien, machtig 8-)

aarsch
5 October 2003, 10:51
yup topfilm; leuk verhaal, goed gefilmd en ook vette humor8{

monolo
7 October 2003, 21:51
jaaaaa laatst gezien...geweldig. :)

Lorie
22 October 2003, 07:09
Ja, Boondock Saints is wel te doen, vind ik. Is wel al een tijdje geleden dat ik film gezien heb. Ik vond em wel origineel qua verhaal. Die kerels moorden en vermoorden maar, maar uiteindelijk is het toch wel voor het goede doel hé.

Billy Connelly speelde daarin mee, als ik me niet vergis. Deze film is echter minder bekend bij het grote publiek.

Lorie

Nielssss
24 October 2003, 12:52
Hij is idd GOEHOED!!!!!

Komt waarsch. binnenkort een Boundocks II... Of dat nou zo verstandig is moet nog maar blijken. Sequels zijn meestal nou niet zo relaxed (op Die Hard na).

Beste film all-time is nog altijd: Shawshank Redemption! FO SHO!

JEANUS
25 October 2003, 10:44
Goeie film , alleen was ik ZO moe dat ik in slapa was gevallen tijdens de film:$

Nielssss
25 October 2003, 18:21
Hoe weeet je dan datie goed was??? :?

JEANUS
26 October 2003, 17:34
nou er staat zeg maar TIJDENS de film , dat beteknt dus dat ik wel een stuk heb gezien :)