PDA

Bekijk de volledige versie : wat denk je over 20 jaar te luisteren?


yor
3 October 2003, 09:09
wat denken jullie over pakweg 20 jaar te luisteren?

luister je dan nog steeds linkin park en limp bizkit, ben je dan nog steeds een britney en christina fan of ga nog steeds elke week naar een hardcore concert (inclusief de blauwe plekken de dag erna)?

Stapper
3 October 2003, 09:47
over 20 jaar, dan ben ik 40 (wat oud)
denk dan wel dat ik nog steeds rock luister, maar mijn death en black metal verzammeling zal wel ergens achter in mijn cd collectie staan

als ik de kans krijg ga ik wel nog naar grote rock festivals, maar zou de drang om voor aan te staan wel moeten laten varen

WhizzCat
3 October 2003, 10:06
Nog steeds hetzelfde, 60'er jaren en klassiek, die muziek gaat voor mij nooit dood. Gewoonweg tijdloos, niewaar Kampie? :p

anemic
3 October 2003, 11:22
XhardcoreX ... ik weet niet ik denk dat je toch nooit je ''roots'' kan laten vallen, je ouders vinden ook nog leuk wat ze vroeger leuk vonden. Waar ik meer benieuwd naar ben. Hoe klinkt hardcore over 20 jaar:D

Pakspul
3 October 2003, 12:38
Originally posted by yor
luister je dan nog steeds linkin park en limp bizkit,
zijn best cool hoor


En AcH DeAtH MeTaL 4 EvEr :love:

Stevie
3 October 2003, 14:04
tsja ik denk dat ik dan eigenlijk gewoon nog dezelfde stijl muziek luister :)

AMF
3 October 2003, 14:04
Originally posted by yo-de-plo
zijn best cool hoor


En AcH DeAtH MeTaL 4 EvEr :love:

rofl :)

Ik denk idd..gewoon nog wat ik nu luister :) Dan is t jeugdsentiment *voelt zich oud*

Atjeuh
3 October 2003, 14:10
wat ik nu nog steeds luister :)

biffyclyro
3 October 2003, 14:26
over 20 jaar ben ik 36.. ik zie mij dan nog steeds wel naar pulp en belle&sebastian luisteren hoor :yes: gewoon de softe britse bandjes, die ik nu ook vaak luister. maar geen wat hardere muziek meer denk ik. 36 is nog niezo oud :D das mijn nichtje over 6 jaar, terwijl ze nu nog voor 20 kan doorgaan :p

silverchair
3 October 2003, 15:43
uhmz dnek tog altijd in de buurt van rock
maar k denk niet klasiek :kots:

L_angeldc
3 October 2003, 16:17
waarschijnlijk toch hetzelfde wat ik nu luister, wat dan misschien heeeeelemaal uit de tijd is, maja dan ben ik ook al oud :+

gewoon dezelfde soort muziek denk ik

Setragasj
3 October 2003, 17:37
mijn ouders die al in de 40 zijn onderhand luisteren nu nog naar system of a down, metallica en nog andere harde bandjes.
maar ook naar softere pop/rock enzo, zoals aemen en placebo en radiohead.

dus ik denk wel dat ik mijn oudjes in de voetsporen volg.. ofzo. :p

yor
3 October 2003, 18:07
Originally posted by yo-de-plo
zijn best cool hoor


En AcH DeAtH MeTaL 4 EvEr :love:


ik heb ook niet gezegd dat ze niet cool zijn :)

AmbyPur
3 October 2003, 19:38
khoop dat ik een beetje in de alternatieve muziek blijf hangen... :+

maarja wat ik dan luister zal dan niet meer "populair" zijn, maar ouderwets :p

en ik heb ook geen zin om mijn kinderen later limp bizkit te gaan leren luistern.. *die goeie oude tijd* :+

ik_ben_de_man
4 October 2003, 23:51
waarschijnlijk nog steeds hardcore/punk/hip-hop/reggea ( wat ik dan waarschiojnlik heel vaak luister )

yor
5 October 2003, 09:01
hoop nog wel wat hardcore te luisteren en dergelijke

maar zie me ook wel een beetje richting van bands in straatje van radiohead en zo op gaan

joh we zien het wel, tis ook nogal raar om daar over na te denken, ook omdat je niet weet wat er over 20 jaar allemaal voor soorten muziek zijn

liekpiek
8 October 2003, 15:04
hmz...ik denk niet dat mijn muzieksmaak nog veel verandert de komende 20 jaar...
ik lijk heel veel op m'n vader qua innerlijk, hij luistert zo'n beetje naar dezelfde muziek als ik....ik denk dat je muzieksmaak niet gekoppeld is aan een bepaalde leeftijd, maar aan een persoonlijkheid. dat is volgens mij ook waarom de meeste kinderen van een jaar of 11/12/13 gewoon graag naar alle top40-muziek luisteren, maar dat die muzieksmaak sterk verandert als ze zichzelf n beetje vinden...

infamous
10 October 2003, 20:44
nog steeds dj shadow denk ik ;p

en uhm verder dunno
maar denk niet dat dat soort muziek me ooit gaat vervelen [=

liekpiek
11 October 2003, 08:53
Originally posted by infamous
nog steeds dj shadow denk ik ;p

en uhm verder dunno
maar denk niet dat dat soort muziek me ooit gaat vervelen [=

hmz...ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik op m'n 40e ofzo nog naar een of andere dj luister.....:?

infamous
11 October 2003, 09:12
Originally posted by liekpiek
hmz...ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik op m'n 40e ofzo nog naar een of andere dj luister.....:?

jij maakt de klassieke fout die veel mensen denken als ze het woord 'dj' horen [= (geeft niet hoor, had ik vroeger ook)

tot nu toe heb ik het al aan veel mensen laten horen en bijna iedereen vond het briljante muziek, en nee, het is geen trance/house/hardhouse whatever :p En zeker geen 'een of andere dj'

wat hij met 2 draaitafels doet is fuckin amazin, hij stond niet voor niets in een overvolle tent op Lowlands.

Ik zou er maar eens wat van downloaden en je horizon verbreden :

tips

- Building steam with a grain of salt
- Midnight in a perfect world
- Organ Donor

of UNKLE (ook o.a. DJ Shadow bij 1e CD) - Rabbit in your Headlights (met Radiohead)


8)

liekpiek
11 October 2003, 09:17
Originally posted by infamous

~~~~....~~~


sorry, misschien iets te snel geoordeeld....:o


ben nu bezig met 'mn horizon verbreden', als KaZaa mee wil werken...

Xero
11 October 2003, 14:02
Ik niet niet dat m'n muziek nog zo veranderen. Ik denk wel dat ik naar meerdere soorten muziek luister. (Of misschien wel minder.)

appelshampoo
11 October 2003, 14:13
Humz..

geen idee ? dat zien we dan wel weer !

dext0r
11 October 2003, 15:35
Originally posted by infamous

wat hij met 2 draaitafels doet is fuckin amazin, hij stond niet voor niets in een overvolle tent op Lowlands.


en ik stond vooraan :yes:
dj shadow is een van de vetste dingen die ik ooit gezien heb qua dj werk...
i m p r e s s i v e :respect: