PDA

Bekijk de volledige versie : Soul calibur...Gamecube of PS2???


Suepahfly
3 October 2003, 17:17
Ik ben radeloos, ik heb soul calibur nodig, maar op de gamecube of op de ps2?
Wat is het beste??

lou
3 October 2003, 17:46
PS2 betere controls en Gamecube is iets mooier . Kwa extra character vind ik Link leuker dan heiachi . Maar Spawn blijft het coolst :p

Denden 100 piek
3 October 2003, 20:18
Controls is een kwestie van smaak, voor mij persoonlijk speelt de Gamecube controller relaxter dan de ps2-controller, dat vind jij misschien niet.
De graphics zijn mooier op de Cube en je moet voor jezelf maar uitmaken of je Heihachi of Link wil.

lou
3 October 2003, 23:01
Originally posted by Denden 100 piek
Controls is een kwestie van smaak, voor mij persoonlijk speelt de Gamecube controller relaxter dan de ps2-controller, dat vind jij misschien niet.
De graphics zijn mooier op de Cube en je moet voor jezelf maar uitmaken of je Heihachi of Link wil.

Ik vind de Gamecube controller ook de beste controller maar hij werkt niet goed met sommige game genres . Bij beat em ups kan je beter een goede ( grote) D-pad hebben en dat heeft de Gamecube controller niet . Voor andere spellen is de controller imo wel perfect ( Vooral bij First party spellen)

SpiNe
4 October 2003, 14:46
de ps2 om die r en l knoppen

lou
4 October 2003, 16:13
Originally posted by SpiNe
de ps2 om die r en l knoppen

De R en L knoppen gebruiken in SC2 is net zoiets als de C stick gebruiken in SSBM, dus eigenlijk een beetje lame :p

Suepahfly
4 October 2003, 17:05
Originally posted by lou
Ik vind de Gamecube controller ook de beste controller maar hij werkt niet goed met sommige game genres . Bij beat em ups kan je beter een goede ( grote) D-pad hebben en dat heeft de Gamecube controller niet . Voor andere spellen is de controller imo wel perfect ( Vooral bij First party spellen)

Ik ben vergeten te zeggen dat ik wel al eens soul calibur heb gespeeld op de gamecube(import versie) en hoewel ik er geen bal van verstond, was het wel al een kicke spel, en het was zeer goed speelbaar met de joystick, en voor character, is link tog wel bangelijk cool:9

lou
4 October 2003, 17:55
Originally posted by Suepahfly
Ik ben vergeten te zeggen dat ik wel al eens soul calibur heb gespeeld op de gamecube(import versie) en hoewel ik er geen bal van verstond, was het wel al een kicke spel, en het was zeer goed speelbaar met de joystick, en voor character, is link tog wel bangelijk cool:9

Dan koop je de Gamecube versie 8)

SpiNe
4 October 2003, 18:12
Originally posted by lou
De R en L knoppen gebruiken in SC2 is net zoiets als de C stick gebruiken in SSBM, dus eigenlijk een beetje lame :p ow doe je dat met die c stick ik zat maar te rammen op die r en l knoppen :+ :$

Garet
6 October 2003, 15:12
C stick is in SCII heel erg handig.... Kan je gewoon A+B met C rechts vervangen... en A+K+B ofzo met C boven enz.... AL die combinaties zitten onder 1 C stick.

En ik zou gaan voor Cube versie... gewoon voor link en de controls!

lou
6 October 2003, 16:05
Originally posted by Garet
C stick is in SCII heel erg handig.... Kan je gewoon A+B met C rechts vervangen... en A+K+B ofzo met C boven enz.... AL die combinaties zitten onder 1 C stick.



En dat zuigt juist , eigenlijk een soort vorm van button bashen .

ThE ViRuS
7 October 2003, 10:57
ps2 is de beste, hier zijn de controles het fijnst en dat is heel belangrijk bij games, vooral bij vechtspellen. :yes:

Garet
7 October 2003, 11:02
Originally posted by ThE ViRuS
ps2 is de beste, hier zijn de controles het fijnst en dat is heel belangrijk bij games, vooral bij vechtspellen. :yes:


Sorry maar de Cube heeft beste controls... En nee de C Stick is niet button Bashen, want het is een STICK! En bovendien gaan die dingen gepaard met nog andere knoppen. Het is gewoon het makkelijk maken van knoppen tegelijk indrukken... Stel je met links,rechts,boven,onder +hold en A+B doen... Doe je nu al die shit met C rechts ipv A+B.... Niets button bashen, gewoon handig.

lou
7 October 2003, 12:45
Originally posted by Garet
Sorry maar de Cube heeft beste controls... En nee de C Stick is niet button Bashen, want het is een STICK! En bovendien gaan die dingen gepaard met nog andere knoppen. Het is gewoon het makkelijk maken van knoppen tegelijk indrukken... Stel je met links,rechts,boven,onder +hold en A+B doen... Doe je nu al die shit met C rechts ipv A+B.... Niets button bashen, gewoon handig.

Ik zeg ook een soort van Vorm . Je doet hele krachtige moves met 1 druk op de knop terwijl het een combo is en over de controls , als je bv de cube controller gewend bent is die besturing natuurlijk het beste en zo is het bij de PS2 en Xbox ook zo :)

Garet
7 October 2003, 16:01
I know... ligt er gewoon aan wat je gewent bent :D