PDA

Bekijk de volledige versie : Ergernissen tijdens het uitgaan


The Phit
5 October 2003, 13:16
waar erger jij je meestal aan als je uitgaat?

ik eigenlijk enkel aan die AZ'ers, en verder van die gozers met grote bierbuiken die stomdronken met hun kont heen en weer staan te zwiepen :love:

BlueWolf
5 October 2003, 13:18
Ik krijg iedere keer bier over me heen..
en niet een klein beetje maar echt een heel glas over me broek dat me ondergoed in me kont plakt .. das wel irri :+

The Phit
5 October 2003, 13:20
Originally posted by BlueWolf
Ik krijg iedere keer bier over me heen..
en niet een klein beetje maar echt een heel glas over me broek dat me ondergoed in me kont plakt .. das wel irri :+ Dat gaat vast niet per ongeluk :9

TheGroovMaster
5 October 2003, 13:27
heb een hekel aal kleine kinderen die roken en alcohol drinken terwijl ze dat nog niet mogen.

turken en marrokanen die moeten vechten om een gezellig avondje ervan te maken

The6thgate
5 October 2003, 13:34
gasten die irritant met n elleboog in je rug staan. krijgen ze altijd vriendelijk een elleboogje in hun rug terug:)
vechtpartijen maak k nooit mee eigenlijk:thumbsup:

biffyclyro
5 October 2003, 14:01
met een sigaret gaan zitten zwaaien zodat ik alle rook in mn gezicht krijg. houk niezo van

WishfulDreaming
5 October 2003, 14:06
Ik heb al 2keer een gat in me trui gehad doordat iemand een sigaret tegen me aan hield per ongeluk...

:[

Stapper
5 October 2003, 14:08
van die breezer sletjes die alleen "mijn kroegje" in komen om hun jas gratis op te hangen en gratis naar de plee te gaan

Ar-Tuur
5 October 2003, 14:19
Tja, gisteren bevonden Bas en ik ons weer in de nabijheid van een vechtpartij, matig vind ik dat altijd. En mensen die stoer gaan doen en leip gaan kijken/doen als je ze per ongeluk aanstoot in een drukke discotheek :Z

Bird Of Prey
5 October 2003, 14:19
Originally posted by TheGroovMaster
heb een hekel aal kleine kinderen die roken en alcohol drinken terwijl ze dat nog niet mogen.

turken en marrokanen die moeten vechten om een gezellig avondje ervan te maken

Dit vinnik ook wel 2 van de grootste ergernissen jah, vooral van die kindertjes die vol trots moeten laten zien dat ze roken vinnik :notgood:

appelshampoo
5 October 2003, 14:21
Mensen die veel te dronken zijn en zich heel vervelend gaan gedragen :no:

Sgatje
5 October 2003, 14:22
Aan die jonge meiden met hoge laarzen en korte rokjes en 10 lagen make up die roken en breezer drinken en vreselijk arrogant uit hun ogen kijken van 'Kijk ik ben stoer ik ben een hoer'

Little Angel
5 October 2003, 15:09
Originally posted by Sgatje
Aan die jonge meiden met hoge laarzen en korte rokjes en 10 lagen make up die roken en breezer drinken en vreselijk arrogant uit hun ogen kijken van 'Kijk ik ben stoer ik ben een hoer'

Ja en die gaan meestal dan ook nog eens ruzie zoeken en naar je kijken zo van : "Weet niet wat jij aan het oden bent, maar las je dat dansen noemt....." Heb ik zo'n hekel aan, ben daarom wel eens een cafeetje uitgestamt, ze zijn niet zo blij als je mensen op de grond douwt :+

sunnyflower
5 October 2003, 15:16
van die players die elk meisje versieren

RandyJC
5 October 2003, 16:21
mensen die altijd ruzie zoeken als je alleen maar perongeluk tegen aan botst... waar ze een heeeleeee heissaa van maken:?

dupke
5 October 2003, 16:25
Originally posted by BlueWolf
Ik krijg iedere keer bier over me heen..
en niet een klein beetje maar echt een heel glas over me broek dat me ondergoed in me kont plakt .. das wel irri :+
daar gaan wij juist voor :p bier al over..

uhm nee ik erger me het meest aan mensen die het hele jaar niks tegen je zeggen en dan opeen in een dronken bui goededag zeggen :kots: jak wat walg ik van zulke mensen

LoeLoe
5 October 2003, 16:38
Van die gasten die denken dat ze ongevraagd in je kont mogen knijpen8|

Kampie
5 October 2003, 17:54
Originally posted by LoeLoe
Van die gasten die denken dat ze ongevraagd in je kont mogen knijpen8| Daar heb ik dan weer geen last van.. :p

dext0r
5 October 2003, 18:14
mensen die in je oor gaan schreeuwen als ze in de veronderstelling zijn dat je ze niet hoort ofzo..

daarbij met een glas bier in de hand samen met een peuk...dat maakt de combinatie dan compleet


frickin' irri :kwaaist:

AMF
5 October 2003, 18:34
Dat sommige mensen met wapens rondlopen en er ook niet vanaf schrikken t te gebruiken..
En voor de rest bezopen lui die je lastig vallen als je naar de wc gaat, naast iemand zitten die met zn sigaret telkens jou kant op wappert en van die jongens die eerst jou versieren en als t niet lukt naar het meisje dat naast je staat/zit/danst gaan..blugh

psychobunny
5 October 2003, 18:45
zowat alles hierboven :yes:

dext0r
5 October 2003, 19:31
ik vergeet avril lavigne look-a-likes en mensen met spikes om of slipknot shirts aan.

en de zogenaamde gothics die beweren gedurende een jaar geen zonlicht meer gezien te hebben...

(ja, je hoort een maffe verhalen soms... )

L_angeldc
5 October 2003, 21:09
Originally posted by dext0r
ik vergeet avril lavigne look-a-likes en mensen met spikes om of slipknot shirts aan.


ja maar heb je het laatste nieuws nog niet gehoord?!
spikes zijn nu zoo in, je MOET gewoon een hele stoere spikeriem MET een heeeeeel stoer kettinKJE eraan en dan een mooi kort topje en kort rokje joh. dat is nu echt helemaal te gek gaaf.

en avril is like mijn idool gewoon, haar originele kledingstijl is gewoon zo van haarzelf. ze wordt ook helemaal niet gepushed door haar platenmaatschappij ofzo. ik wil mij helemaal zoals haar kleden en ik luister nu ook naar sum41 enzo en dat vind ik echt heel heftig!! stoer he?!


:{ :no:

anemic
5 October 2003, 22:13
- al die breezer goths en kutalto's op sommige shows. (gelukkig - maak ik dit steeds minder mee)
- dikke alcohollucht uit iemands mond die je van heel dichtbij wat wil vertellen
- rook dat in je gezich geblazen wordt
- marokanen die willen vechten
- punkers die absouluut niet gecontroleerd kunnen moshen, eigenlijk punkers over het algemeen wel

Maargoed eigenlijk als ik een goede show bezoek of een keer in cafe hier in de buurt crash kom ik niets van dit alles tegen... gelukkig

AmbyPur
6 October 2003, 10:24
kerels die je handen niet van je af kunnen houden :[
en ja als er een sigaret op je arm of hand brandt.. maar dat gaat ook wel weer over. iemand met een gigantische alcohol of rook adem die in je gezicht staat te hijgen vind ik ook niet bepaald prettig :(

littlelucille
6 October 2003, 12:55
vervelende dronken mensen..

FunFair
6 October 2003, 13:11
lompe gasten die altijd ruzie zoeken...

amyn3m
6 October 2003, 17:12
mensen die denken dat dansen met z`n allen op iedereens voeten gaan staan beuken is.....:no:

Banaan
6 October 2003, 17:33
Originally posted by dext0r
en de zogenaamde gothics die beweren gedurende een jaar geen zonlicht meer gezien te hebben...

(ja, je hoort een maffe verhalen soms... ) wtf? :+

WhizzCat
6 October 2003, 18:09
Mensen die naar de Draaibar willen :+ ;)

Nooit last met uitgaan eiks, ik zoek meestal toko's uit met een muzakje op de achtergrond en niet die keiharde bassen, iew, dat is echt lame vind ik :Y)

Irene!!!!
6 October 2003, 18:14
dat zowat iedereen rookt.. :notgood:

bruggi
7 October 2003, 12:57
jongens die in hun 1e zin vragen om je telefoonnummer...

gewoon zeer opdringerige (bezopen) jongens

breezersletjes (al moet je soms ook iets om te lachen hebben natuurlijk
:thumbsup: )

mensen die zo bezopen zijn dat ze op je tenen trappen en tegen je aan pleuren enzo

ranzige of te weinig (lange rijen!) wc's in discotheken

slechte/geen airco

bartje518
12 October 2003, 22:35
Ik erger mij aan die playertjes die denken dat ze iedereen mee kunnen krijgen :no: Walgelijk irritant. In de regel hockeyvolk. Of van dat volk dat denkt dat ze heel goed veel kunnen drinken, en dan lastig gaan doen omdat ze er eigenlijk niet tegen kunnen.

Larsjuh
15 October 2003, 12:25
luitjes die denken dat de dansvloer alleen van hun is :notgood:

The Phit
15 October 2003, 14:06
Originally posted by Larsjuh
luitjes die denken dat de dansvloer alleen van hun is :notgood: dat is idd fout... de dansvloer is van mij :D :yes:

ik erger me trouwens ook aan leontien :+ en verder aan als de garderobe dicht is en als ik in de oscars steeds in me zij geknepen word door iemand :7 ook als ze ID gaan vragen in een vrijwel lege tent waar ik zowizo naarbinnen mag.
kan me ook ergeren aan de DJ die soms kutmuziek draaid, en dat de kroeg soms te snel dicht gaat :9

anoesjuh
16 October 2003, 11:07
jongens die denken dat ze ongevraagt aan je moge zitten
en die lui die denken dat beuke leuk is

hollywood
16 October 2003, 13:14
Kee, zal ff een paar van mijn grootste ergernissen neerkwakken:

* Meiden tussen de 15-18 die denken dat ze veel alcohol kunnen drinken zonder dom te gaan doen, en als ze dan eenmaal dronken zijn tegen je staan te hangen en te duwen, vallen ze weer bijna om. J*Z*S, kan er zo chaggo van worden.

* Jongens die zo donders loos tegen je te staan ouwe hoeren en als je dan weg wilt lopen ze je arm pakken of met je mee lopen.

* Uitsmijters die oversexte praatjes tegen je hebben.

* Mensen die arrogant en geergerd zitten te kijken, kom op, je bent aan het stappen, dat hoor plezier te zijn.

* Van die avonden dat er helemaal geen ID gechecked wordt en de hele kroeg opeens vol staat met kinders die rond de 14 zijn en zich nog niet weten te gedragen.

* Barpersoneel dat heel storend je op we foto wil zetten, elk moment dat je misschien wel eens niet zo leuk kijkt, proberen een kiekje van je te maken.

* Mensen die ijsblokjesgevechten gaan houden en denken dat je ook mee doet terwijl dat niet het geval is.

* Lange rijen voor de ingang van de kroeg, vooral als je jas al binnen is en het regent of het is heel koud.

Heb er nog wel meer, maar is denk ik niet nodig om ze hier allemaal te gaan zetten.
xxx

JEANUS
16 October 2003, 13:31
Ik irriteer me aan AL het bovengenoemande ( Ik irriteer me dus erg veel daarom ga ik nooit uit )

Maar met stip op 1 staan de ...... Breezer ''Mijn rokje bevat minder stof dan mijn string '' Sletjes.

-Al drink ik zelf ook weleens een breezertje omdat ik niet van sterke drank hou-

En op 2 de jongetjes die denken dat ze aan je mogen zitten.

Goeie combi , die Breezersletjes en de ''Ik mag vast aan jou zitten'' Jongetjes.

Annuh
17 October 2003, 17:53
Ik kan heel erg kwaad worden als er van die meiden zijn die je echt zo afkeurend aan gaan zitten kijken als je je nog maar een centimeter richting de dansvloer beweegt of als je iets te vrolijk omgaat met jongens..

Sommige kinders kunnen zich zo kleuterig gedragen bah..

Blijf dan thuis!!!

LoeLoe
17 October 2003, 18:13
mensen met de verkeerde combinatie kleding (100 kilo mini rokje)

Xessex
17 October 2003, 18:27
- Hoerige kleding
- Sex midden op de dansvloer
- Gratis entree voor grieten
- Roken in een uitgaansgelegenheid
- Bezopen lui (vooral minderjarigen)
- Ruziezoekers
- Players
- Slecht geregelde garderobe
- Betalen voor de wc
- Teveel verlichte dansvloer
- Slechte dj
- Geringe water/drank voorraad
- Lange wachtrijen door slecht opgezette of te kleine bar
- Geduw van de jeugd in diezelfde rijen
- Slecht deurbeleid
- 20 minuten later de deuren pas openen omdat de soundcheck wat langer duurt

AntiKezman
17 October 2003, 20:41
uitsmijters zich superieur voelen ten opzichte van de gasten (en het spijtig genoeg ook zijn...) en dus alles kunnen flikken en je zonder reden naar buiten kunnen smijten..

gelukkig niet al te vaak last van... :z 8|

Saarah
18 October 2003, 18:56
Originally posted by TheGroovMaster
heb een hekel aal kleine kinderen die roken en alcohol drinken terwijl ze dat nog niet mogen.

turken en marrokanen die moeten vechten om een gezellig avondje ervan te maken

wtf bedoel je met KLEINE KINDEREN??!! ik hoop gen meisjes/jonges van 13?! want da ben ik dus... :kwaad: en ik drink wél alchohol ma ik rook ni... hoewel ik er ken die da wél doen!! :kwaad:

nix tege mij & m'n vriende éh!!!

TheGroovMaster
18 October 2003, 19:12
Originally posted by xxxSarahkexxx
wtf bedoel je met KLEINE KINDEREN??!! ik hoop gen meisjes/jonges van 13?! want da ben ik dus... :kwaad: en ik drink wél alchohol ma ik rook ni... hoewel ik er ken die da wél doen!! :kwaad:

nix tege mij & m'n vriende éh!!! daarmee bedoel ik wel jullie. Waarom denk je dat er ook een wet bestaat waarin staat beschrveen dat het schenken aan jongeren onder 16 verboden is en roken ook nog maar dat heeft geen betrekjking op jou

dext0r
18 October 2003, 19:22
Originally posted by xxxSarahkexxx
wtf bedoel je met KLEINE KINDEREN??!! ik hoop gen meisjes/jonges van 13?! want da ben ik dus... :kwaad: en ik drink wél alchohol ma ik rook ni... hoewel ik er ken die da wél doen!! :kwaad:

nix tege mij & m'n vriende éh!!!

meisjes van 13 horen imho nog met de barbiepoppen te spelen...of hooguit een avondje te hebben met de dansclub ofzo....

pffft...
:wave:

Saarah
18 October 2003, 19:35
Originally posted by dext0r
meisjes van 13 horen imho nog met de barbiepoppen te spelen...of hooguit een avondje te hebben met de dansclub ofzo....

pffft...
:wave:


ahhhuummm... ik speel NI meer me de barbiepoppen (al zo'n 7 jaar ni meer)...
as gij daarin bent geïnteresseerd daarom ikke nog ni éh...

omgekeerde wereld: gij me de barbiepoppe, ikke uitgaan!! :p

0Vera
18 October 2003, 19:40
Ik erger me de laatste tijd nooit meer als ik uitga. Donderdagavond vaste prik op de societeit op Unitas en het is elke week gewoon weer ubergezellig :yes: :d
Ik heb geen last van breezahsluts en alles bij ons is boven de 18 (oke Kim daargelaten, die is 17 maar kom op, we studeren allemaal dus hebben ook wel enige vorm van intelligentie -wordt geacht :Y) -)

Maar normaal gesproken erger ik me vooral aan foute kleding en een 'ik ben beter' houding van andere meisjes. Dan hoeft t ni eens een breezahslut te zijn (hoewel dat t natuurlijk wel vaak is :x :Y) )

dext0r
18 October 2003, 19:41
ik heb de ergernis : duitsers nog niet gehoord btw :+

AmbyPur
18 October 2003, 19:42
Originally posted by xxxSarahkexxx
wtf bedoel je met KLEINE KINDEREN??!! ik hoop gen meisjes/jonges van 13?! want da ben ik dus... :kwaad: en ik drink wél alchohol ma ik rook ni... hoewel ik er ken die da wél doen!! :kwaad:

nix tege mij & m'n vriende éh!!!
mijn ergernis :)

TheGroovMaster
18 October 2003, 20:13
Originally posted by AmbyPur
mijn ergernis :) dikke piemol tegen duitsers he..... krijg je met mij te maken 8|

0Vera
18 October 2003, 20:14
Originally posted by TheGroovMaster
dikke piemol tegen duitsers he..... krijg je met mij te maken 8| hey oen! :) dat bedoelde ze nie ;)
ze quootte dat meissie van 13 :)

AmbyPur
18 October 2003, 20:45
Originally posted by 0Vera
hey oen! :) dat bedoelde ze nie ;)
ze quootte dat meissie van 13 :)
kdenk dat groov de verkeerde quotte :+

L_angeldc
18 October 2003, 22:16
Originally posted by xxxSarahkexxx
ahhhuummm... ik speel NI meer me de barbiepoppen (al zo'n 7 jaar ni meer)...
as gij daarin bent geïnteresseerd daarom ikke nog ni éh...

omgekeerde wereld: gij me de barbiepoppe, ikke uitgaan!! :p

whahahahha nou poehpoeh wat zijn we volwassen hoor

"kijk naar mij ik ben al 13 jaar oud en ik drink al en ik ga ook al uit! en ik speel allang niet meer met barbiepoppen, want barbiepoppen zijn voor kleine kinderen en ik ben al een hele grote meid hoor!! en als je me niet gelooft vraag maar aan al mijn vrienden want die zijn ook heel erg volwassen en stoer want zij gaan ook uit en zij drinken ook alcohol en sommige roken zelfs! nou dat had je niet gedacht he? hoe volwassen wij allemaal zijn, maar we zijn het toch echt hoor!"

:Z

dext0r
19 October 2003, 03:43
Originally posted by TheGroovMaster
dikke piemol tegen duitsers he..... krijg je met mij te maken 8|

2 van mijn broers wonen in duitsland hoah lieve schat ;x

WishfulDreaming
19 October 2003, 08:46
Originally posted by xxxSarahkexxx
wtf bedoel je met KLEINE KINDEREN??!! ik hoop gen meisjes/jonges van 13?! want da ben ik dus... :kwaad: en ik drink wél alchohol ma ik rook ni... hoewel ik er ken die da wél doen!! :kwaad:

nix tege mij & m'n vriende éh!!!

Ik ben daar ook volledig tegen...

13-14 jarigers hoeven daar nog niet te zijn PUNT

Xessex
20 October 2003, 21:45
Het ergst van de groep 13-16 is dat ze in de meeste gevallen hun alcoholgebruik totaal niet in de hand hebben, beinvloed worden door vrienden en meestal geen ruggegraat hebben.

Op die leeftijd heeft het merendeel dat gewoon nog niet en dan krijg je ook de meest belachelijke en irritante dingen. Denk maar aan ruzietjes tussen vriend en vriendin die elkaar in vele gevallen na hoogstens een maand toch al gedumpt hebben. Denk maar aan de onnozole vechtpartijtjes tussen dorpsgenoten van de ene plaats en de andere.

En het is toch ook in zijn geheel niet gezond om op die leeftijd al min of mer een drankprobleem op te bouwen. Ik vind het niet gek dat als die luitjes ouder worden uitgaan vaak voor een groot deel associeren met zuipen. Als der eens gewacht zou worden met dit gedrag dan zou men wel eens kunnen gaan inzien op latere leeftijd dat grote hoeveelheden drank de fun echt niet vergroot.

En ook dat geziek van die 13 jarige grietjes de gehele tijd dat ze al uit moeten en al willen afdwingen om om half twee snachts te mogen thuiskomen. Das alleen maar meeloperij omdat het kewl is en de zoveel anderen dat ook mogen. De realiteit is dan vaak dat je dan naar feestjes gaat waarvan je 2 jaar later denkt dat het ook niks inhield en je ziet het vele malen gebeuren dat meisjes op die leeftijd met een flink uitgaansleven niet erg veel meer van hun leven maken.

pfft... Wat dat betreft zouden ze wel de Amerikaanse wetgeving kunnen invoeren. Die mensen zijn al blij als ze een fles drank zijn op hun 19e en ervan mogen drinken. Maar wel schik dat ze ermee hebben, met relatief kleine hoeveelheden drank. Das hier wel anders. Neem dit maar van mij aan.

klootzak
20 October 2003, 21:51
die vervelende kut-marrokannen

sick2death
22 October 2003, 10:42
jezus, ik heb geen id waar jullie naar toe gaan... maar dat klinkt allemaal erg fout...

ik erger me eerder aan onzekere jongens en meisjes die op en top gedressed zijn en iedereen met een arrogante blikken aanstaren om maar niet uit de toon te vallen.. walgelijk:notgood:

en voor de rest erger ik me aan handtastelijke types bij het uitgaan... het kan me dan niet schelen of ze knap of lelijk zijn...

waar ik me ook aan erger is mensen die zich slecht kleden

anemic
22 October 2003, 10:49
Originally posted by klootzak
die vervelende kut-marrokannen

mag je niet zeggen he, maar we denken het wel allemaal...

sick2death
22 October 2003, 14:42
Originally posted by anemic
mag je niet zeggen he, maar we denken het wel allemaal... :rolleyes:

miesje
22 October 2003, 17:18
als je beste vriendin per ongeluk wordt geslagen door zo'n gast die zo nodig moet vechten

klootzak
23 October 2003, 20:36
Originally posted by anemic
mag je niet zeggen he, maar we denken het wel allemaal...

daarom zeg ik het,
want het is zo.

en de eerste de beste die met zijn "jij discrimineert" praat komt, lult uit zijn onwetende nek, stemt waarschijnlijk links maar mag nog niet stemmen net zoals uitgaan.

btw de maatschappij is veranderd(zwaar sacartisch)
ze noemen zowaar een keer het woord marrokaan op tv.

Dr zijn gewoon nog mensen die serieus de indoctrinatie verdedigen.
ik bedoel daar zijn er van die figuren die beweren dat je een hele bevolkingsgroep benadeeld als er in de krant staat dat een marrokaan iemand dood trapt, moet er dan amsterdammer, gouwenaar of rotterdammer staan ?

Wie wordt er op dat punt dat benadeelt ??

juist de HELE bevolkingsgroep.

ten tweede is de kans dat er gelogen wordt aanwezig, wie zegt mij dat die marrokaan die amsterdammer wordt genoemd, dat wel is ?

We moeten is af van die verijdeling van minderheidsgroepen, die verijdeling is een van de oorzaken van de criminaliteitsproblemen die we hebben met die eikels

gewoon hard aanpakken, en als ik 3 ton schuld maak en niet terug betaal krijg ik in principe levenslang kwa deurwaarders etc. etc.

dus waarom kunnen die terlijers van alles doen, zwervers doodtrappen zonder dat ze lang hoeven te zitten ?

gewoon een veelplegers bonus straf ontwikkelen.

L_angeldc
23 October 2003, 20:49
Originally posted by sick2death

waar ik me ook aan erger is mensen die zich slecht kleden

ja vervelend he als mensen zich niet kunnen kleden volgens jouw eigen mening

dan heeft zon meisje een leuke nieuwe rok aan, waar ze hartstikke blij mee is, maar jij vind hem niet mooi, dus erger je je aan haar? |:(

anemic
24 October 2003, 11:10
Originally posted by L_angeldc
ja vervelend he als mensen zich niet kunnen kleden volgens jouw eigen mening

dan heeft zon meisje een leuke nieuwe rok aan, waar ze hartstikke blij mee is, maar jij vind hem niet mooi, dus erger je je aan haar? |:(

hmm hij vindt ook de now&wow tof
als we het dan toch over foute kleding hebben...

JEANUS
24 October 2003, 16:40
Ik erger me inderdaad aan kleine kinderen ( en of je e daar als 13 jarige over aangesproken voelt moet je zelf weten ) die willen laten zien hoe groot ze al zijn. Toen ik dertien was speelde ik met lego. (nog steeds :p) Ik snap ook niet dat die ouders dat toelaten! ( Hoewel ze meestal bij een vriendinnetje gaan ''slapen'')

Jamiel
24 October 2003, 17:54
Als je van je ouders op een bepaald tijdstip thuis moet zijn (omdaje de vorige keer huisarrest heb gekregen omdaje pas om 6 uur thuis was --> niet mijn schuld :o) en de mensen met wie je uitgaat doen lekker rustig aan, omdat HUN ouders het niks uitmaakt pff

bAnAnAqUeEn
25 October 2003, 15:36
ikke heb meestal last van de rook die in een café hangt, nuja mijn ogen beginnen er vreselijk van te pikken en na een tijdje krijg ik last van hoestbuien..
erger me idd ook aan jonge mensen (13-14 j) die op café de grote jan uithangen en roken en drinken.. is zelfs niet legaal hier in belgïe, op die leeftijd al uigaan :no:

JEANUS
25 October 2003, 17:07
Ik ook , ik heb VETTE last vanrook , word er super verkouden van !!! |:(

L_angeldc
25 October 2003, 18:18
Originally posted by Jamiel
Als je van je ouders op een bepaald tijdstip thuis moet zijn (omdaje de vorige keer huisarrest heb gekregen omdaje pas om 6 uur thuis was --> niet mijn schuld :o) en de mensen met wie je uitgaat doen lekker rustig aan, omdat HUN ouders het niks uitmaakt pff

dat is ZO herkenbaar voor mij :yes:

nu komt een lang verhaal :+
ik heb wel es feesten in een ander dorp en ik ga dan met een stel jongens op de fiets daarna toen, trein gaat te vroeg terug en tis maar een uurtje fietsen dus kfiets gewoon.
maja meestal drinken zij redelijk wat en zijn dus ook niet helemaal helder, hoewel 2 van hen gewoon redelijk nuchter zijn zeg maar.
toen we terug gingen van een feest vaneen vriend van ons, dat was om kwart over 2/ half 3 ongeveer, duurde het nogal lang voordat ik thuis was. tis namelijk heel leuk om midden in de nacht bij een geluidswal te gaan zitten en als je dan eindelijk weer bent aangereden om verkeersborden uit de grond te gaanhalen.
dat lukte ze dus alleen een vanhen kreeg dus dat bord op zn kop. en het bloedde nogal, tstroomde over zn gezicht, dat was echt niet leuk om te zien.
toen we dus eindelijk in ons dorp waren, hebben we nog kei lang gefietst om een dokter te zoeken om er achter te komen dat de nachtdienst in het ziekenhuis open was in eindhoven, en dat is nogal ver om te fietsen. uiteindelijk zijn we dus maar naar huis gegaan, en toen kwam ik dus rond kwart over 4 /half 5 thuis.
vonden mijn ouders niet zo leuk, maja ik heb het zo half uitgelegd (kon moeilijk zeggen dat die gasten zich als apen gedragen als ze wat ophebben :+) en ons mam vond het niet zo heel erg.. gelukkig.

maar nu had ik dus weer een feest, dit was zon 3 weken geleden, en we gingen dus weer fietsen. tfeest was bij een goede vriend van ze dus we vertrokken nogal nogal laat, rond kwart voor 3 ofzo. toen we onderweg waren, belde ons mam rond half4, ze wilde weten waar ik bleef en ik zei we zijn onderweg. en WEER gingen we bij de geluidswal zitten en WEER gingen ze aan dat verkeersbord hangen en doen. dolle pret dus :).
dus toen we aan het begin van ons dorp aangekomen waren, kwam een van hen er achter dat hij zn tas had achtergelaten bij het bord en dat hun twee dus terug aan het fietsen waren om die tas op te halen. ik bleef aan de rand van zon skatepark zitten met de andere 2 wachten. rond half 5 belde ons mam weer, ze was wakker geworden en ik was nog niet thuis en ze was behoorlijk boos. toen ging een van hun liggen kloten met zn digi camera en ik moest lachen aan de telefoon.
nou ons mam werd toen nog bozer en zei dat ik meteen naar huis moest komen. ik probeerde het uit te leggen, maar toen hing ze gewoon op!
uiteindelijk was een van hen met mij mee naar huis gefietst terwijl de andere nog bleef wachten. toen was ik dus om kwart voor 5 thuis.

nu mag ik dus niet meer weg met de fiets naar een feest en moet ik maar iets anders regelen van mijn ouders.
ik kan er nog steeds boos om worden, ik ben gewoon gestraft voor iets wat totaal buiten mijn schuld ligt. terwijl ik ER NIX AAN KON DOEN dat ik te laat thuis was. en het stomme is dat ons mam van te voren zei 'ik vind het niet erg als je wat later thuis komt, als je maar met de groep meefietst' en toch waren ze boos! nu snap ik wel dat half 5 nogal laat is, maar ik kon er dus niets aan doen en dat willen ze niet snappen.
nogal vervelend omdat de rest dus thuis mag komen wanneer ze willen |:(

Owazeke
25 October 2003, 18:43
Ik erger mij aan:

* Jongens die je bijna uitkleden met hun ogen en zomaar
aan je lichaam zitten.
* Teveel rook
* Teveel jonge mensen die zich veel te oud willen gedragen.
* Sletjes
* Mensen die lastig doen als ze dronken zijn
* Vechtpartijen
* ....

bAnAnAqUeEn
25 October 2003, 20:06
Originally posted by Owazeke



* Sletjes





:kots: :yes:

sick2death
26 October 2003, 11:32
Originally posted by L_angeldc
ja vervelend he als mensen zich niet kunnen kleden volgens jouw eigen mening

dan heeft zon meisje een leuke nieuwe rok aan, waar ze hartstikke blij mee is, maar jij vind hem niet mooi, dus erger je je aan haar? |:(
nee... ik erger me eerder aan kralenkettingen, g-sus, key-cords, spikes...

Bobba.
27 October 2003, 13:00
Originally posted by sick2death
g-sus:wave: