PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is er eigenlijk mis met flamen?


Youssef
5 October 2003, 20:10
Lekker flamen op hoog niveau is eigenlijk soms best gezellig en brengt een beetje een actief forum. Tenminste, ... het is pas echt leuk als je lekker ordinair ouderwets gezellig kunt flamen in een topic.

Je ziet het zelf, vlaak vliegen de reacties om hoog en je bent niet de hele tijd saai oude topics aan het lezen :O

:Y).

Little Angel
5 October 2003, 20:12
Originally posted by Youssef
Lekker flamen op hoog niveau is eigenlijk soms best gezellig en brengt een beetje een actief forum. Tenminste, ... het is pas echt leuk als je lekker ordinair ouderwets gezellig kunt flamen in een topic.

Je ziet het zelf, vlaak vliegen de reacties om hoog en je bent niet de hele tijd saai oude topics aan het lezen :O

:Y).

Het was voor de 3 sltoje in aan de bar hoogst actief op het forum ja:d

Nightwolf
5 October 2003, 20:13
t helpt niet echt voor de sfeer

Youssef
5 October 2003, 20:13
Originally posted by Little Angel
Het was voor de 3 sltoje in aan de bar hoogst actief op het forum ja:d
Ja, mara het blijft natuurlijk alleen leuk als we elkaar een beetje flink de grond inboren met een beetje hoogstaande uitspraken. Niet dingen als: JE kankermoer, en je tyfus vader. :+

Youssef
5 October 2003, 20:13
Originally posted by Nightwolf
t helpt niet echt voor de sfeer

en een flame forum?

Little Angel
5 October 2003, 20:15
Originally posted by Youssef
Ja, mara het blijft natuurlijk alleen leuk als we elkaar een beetje flink de grond inboren met een beetje hoogstaande uitspraken. Niet dingen als: JE kankermoer, en je tyfus vader. :+

Niet schelden maar bekvechten is opzich wel leuk ja..... Maar is niet bevordelijk voor de sfeer nee:Y)

Youssef
5 October 2003, 20:17
Originally posted by Little Angel
Niet schelden maar bekvechten is opzich wel leuk ja..... Maar is niet bevordelijk voor de sfeer nee:Y)
Zeg nou zelf, door het sluiten van die topics... is de ruzie tussen psychokontenlikker, saartje en die andere gevallen er minder op geworden? :o

Setragasj
5 October 2003, 20:17
Originally posted by Youssef
en een flame forum?
goed idee :d

Banaan
5 October 2003, 20:20
Was er niet ooit een spamhoekje?

Little Angel
5 October 2003, 20:22
Originally posted by Youssef
Zeg nou zelf, door het sluiten van die topics... is de ruzie tussen psychokontenlikker, saartje en die andere gevallen er minder op geworden? :o

Nee, maar kunnen we in ieder geval niet op het forum verder ruzie maken. :{

Nightwolf
5 October 2003, 20:29
Originally posted by Youssef
Zeg nou zelf, door het sluiten van die topics... is de ruzie tussen psychokontenlikker, saartje en die andere gevallen er minder op geworden? :o

ik weet niet wat er aan de hand is, blijkbaar wel dat t op Meiden was dus wrom nemen ze dat mee in t openbaar? hou t daar of ga t uitvechten op ms :{

en flameforum? slecht idee, dan erger je alleen maar aan elkaar lijkt me

:z

Youssef
5 October 2003, 20:30
Originally posted by Nightwolf
en flameforum? slecht idee, dan erger je alleen maar aan elkaar lijkt me


Ik niet hoor :z

AmbyPur
5 October 2003, 20:33
sticky fun flame topic :D met het idee je agressie een beetje op leuke manier kwijt te kunnen? als het op een goede manier wordt gemod en geen echte serieuze flames worden toegelaten.. lijkt me geweldig :d

Nightwolf
5 October 2003, 20:34
jij misschien niet, maar de meesten wel

Little Angel
5 October 2003, 20:36
Originally posted by AmbyPur
sticky fun flame topic :D met het idee je agressie een beetje op leuke manier kwijt te kunnen? als het op een goede manier wordt gemod en geen echte serieuze flames worden toegelaten.. lijkt me geweldig :d

Ik denk dat dat niet goed zou werken, dan zijn er altijd mensen die dingen verkeerd opvatten en echt boos worden:yes:

L_angeldc
5 October 2003, 20:41
Originally posted by Little Angel
Ik denk dat dat niet goed zou werken, dan zijn er altijd mensen die dingen verkeerd opvatten en echt boos worden:yes:
ik denk dat je dat ook wel in 'gewone' posts van mensen hebt dat men het verkeerd opvat dan zoals de poster het bedoeld had.
omdat je het alleen maar leest, kan je die persoons houding of gezichtsuidrukking niet zien. volgens mij zal dat in een flame forum niet erger zijn dan normaal? :?

Little Angel
5 October 2003, 20:44
Originally posted by L_angeldc
ik denk dat je dat ook wel in 'gewone' posts van mensen hebt dat men het verkeerd opvat dan zoals de poster het bedoeld had.
omdat je het alleen maar leest, kan je die persoons houding of gezichtsuidrukking niet zien. volgens mij zal dat in een flame forum niet erger zijn dan normaal? :?

Normaal komt er dan een slotje op en houden mensen hun mond op een flame topic gaat het gewoon door, denk niet dat dat zo goed is:no:

CharmedOne
5 October 2003, 20:45
Originally posted by Little Angel
Ik denk dat dat niet goed zou werken, dan zijn er altijd mensen die dingen verkeerd opvatten en echt boos worden:yes:

Dan moeten ze er niet op komen als zo'n forum komt en als ze er niet tegen kunnen.

L_angeldc
5 October 2003, 20:49
Originally posted by Little Angel
Normaal komt er dan een slotje op en houden mensen hun mond op een flame topic gaat het gewoon door, denk niet dat dat zo goed is:no:

als het echt uit de hand loopt, kan iemand er altijd nog een slotje op zetten.
het idee van een flame forum lijkt me eigenlijk wel lachen :z

CharmedOne
5 October 2003, 20:51
Originally posted by L_angeldc
als het echt uit de hand loopt, kan iemand er altijd nog een slotje op zetten.
het idee van een flame forum lijkt me eigenlijk wel lachen :z

Mij lijkt het ook echt wel heel leuk en ik denk dat het dan daar echt heel druk word

Nightwolf
5 October 2003, 20:59
Originally posted by CharmedOne
Dan moeten ze er niet op komen als zo'n forum komt en als ze er niet tegen kunnen.

ik denk dan eerder dat er dan mensen worden bijgehaald die er niet komen :? als je snapt wat ik bedoel :)

CharmedOne
5 October 2003, 21:03
Originally posted by Nightwolf
ik denk dan eerder dat er dan mensen worden bijgehaald die er niet komen :? als je snapt wat ik bedoel :)

Ik snap je :)

BWM
5 October 2003, 21:49
naja, al die ruzies die nu niet worden uitgepraat enzo...


da's lekker voor de sfeer bedoel je...

Stapper
5 October 2003, 22:00
er is een tijd geweest dat topic's wel eens langer open bleven als het op een ruzie uitliep
misschien dat de "nieuwe" Fb's er geen zin in hebben om veel gescheld in hun forum te hebben
ook zou het zo kunnen zijn dat men het niet meer kan hebben als iemand allemaal kritiek over zich heen krijgt

dext0r
5 October 2003, 22:14
ik zie dat dus echt ff helemaal niet zitten heh....

Kampie
5 October 2003, 22:21
Flames met een lekker hoog nivo vind ik prima.. lekker diep onder de gordel.. :] ;)

Maar zoals jullie flamen.. :no:

Nightwolf
5 October 2003, 22:45
Originally posted by BWM
naja, al die ruzies die nu niet worden uitgepraat enzo...


da's lekker voor de sfeer bedoel je...

ja waarom ruziën de mensen hier gewoon niet via pm of msn? :{ is toch beter dan dat je t in t openbaar moet doen? :?

Youssef
5 October 2003, 22:58
Originally posted by Nightwolf
ja waarom ruziën de mensen hier gewoon niet via pm of msn? :{ is toch beter dan dat je t in t openbaar moet doen? :?

Tsjah, dan is er veel minder lol aan te beleven. :{

Nightwolf
5 October 2003, 23:01
wat is de lol om iedereen erbij te betrekken die niks met een ruzie hebben te maken? :?

Tyskie
5 October 2003, 23:24
Felle discussie met af en toe een steek onder water, keihard onder de gordel: prima, dat is wat ik zelf ook het liefste doe..

Maar echt flamen... :no:

edit: je hebt gelijk hoor, een felle discussie met vele voor en tegenstanders maakt het forum alleeen maar levendiger, maar je kunt ook te ver gaan.. En schelden op een lag niveau doet het al helemalan iet goed bij mij :p

AmbyPur
6 October 2003, 08:57
de mensen hier zijn toch wel slim genoeg om ruzies en funflamen (hee nieuw woord 8)) uit elkaar te houden :{

nja misschien ook nie

Nightwolf
6 October 2003, 09:23
je acht dan sommigen te hoog in :?

L_angeldc
6 October 2003, 09:31
Originally posted by AmbyPur
de mensen hier zijn toch wel slim genoeg om ruzies en funflamen (hee nieuw woord 8)) uit elkaar te houden :{

nja misschien ook nie

de meesten zouden die twee dingen toch wel uit elkaar kunnen houden lijkt me.. :?

AmbyPur
6 October 2003, 10:30
Originally posted by L_angeldc
de meesten zouden die twee dingen toch wel uit elkaar kunnen houden lijkt me.. :?
anders gaan we stemmen wie er wel en niet in dat forum mogen 8)


:kots: tot de macht 100000

LoeLoe
6 October 2003, 15:51
Nah wat hier laatst gebeurde tussen de meiden was gewoon elkaar bestoken en elkaar gewoon de meest erge dingen toewensen en dat kunnen we hier geowon niet tolereren.

WishfulDreaming
6 October 2003, 17:04
Originally posted by Youssef
Zeg nou zelf, door het sluiten van die topics... is de ruzie tussen psychokontenlikker, saartje en die andere gevallen er minder op geworden? :o

Uiteindelijk was er geen ruzie... Toch niet voor mij...

Mja,... ik ga me mond er over houden :)

WishfulDreaming
6 October 2003, 17:04
Originally posted by Youssef
Zeg nou zelf, door het sluiten van die topics... is de ruzie tussen psychokontenlikker, saartje en die andere gevallen er minder op geworden? :o

Uiteindelijk was er geen ruzie... Toch niet voor mij...

Mja,... ik ga me mond er over houden :)

psychobunny
6 October 2003, 17:07
Originally posted by Youssef
Zeg nou zelf, door het sluiten van die topics... is de ruzie tussen psychokontenlikker, saartje en die andere gevallen er minder op geworden? :o like i said,haar kont lik ik niet,alleen haar kaak :love:
en toch vind ik het niet slim om die topic te sluiten op meiden, zo blijft het probleem rondgaan...

WishfulDreaming
6 October 2003, 17:12
Originally posted by psychobunny
en toch vind ik het niet slim om die topic te sluiten op meiden, zo blijft het probleem rondgaan...

Naah, goed dat het gesloten is... er begonnen mensen te moeien die er totaal geen weet van wisten, of weet ik veel wat...

Ik heb het uitgepraat met appelshampoo op msn... Blijkbaar had ze het zo niet op mijn uitspraken, mja... In ieder geval...

Zoals ik daarboven al zei, voor mij was het geen ruzie, ik haat niemand ofzo, daar nx van....Hoewel ik sommigen hun gedrag hier wel erg spijtig vind natuurlijk... :)

AmbyPur
6 October 2003, 17:40
naah moet je niet over echt flamen beginnen

ik stem voor een FUN(!)flame topic :p

appelshampoo
6 October 2003, 20:22
Originally posted by AmbyPur
naah moet je niet over echt flamen beginnen

ik stem voor een FUN(!)flame topic :p ik ook ! het is toch niet altijd zow braaf als het lijkt..

L_angeldc
6 October 2003, 20:36
Originally posted by AmbyPur

:kots: tot de macht 100000

heb ik iets verkeerds gezegd ofzo? :?

AmbyPur
12 October 2003, 21:47
Originally posted by L_angeldc
heb ik iets verkeerds gezegd ofzo? :?
nee was niet tegen jou :)