PDA

Bekijk de volledige versie : Flirt-hulp


Mariken85
8 October 2003, 19:26
Heye,
Ik ben een erg verlegen meisje maar ben het zat om toe te zien hoe het telkens niets wordt in de liefde doordat ik niets durf te ondernemen!
Hebben jullie tips voor me? Ik wil graag een beetje flirten, subtiele hints geven, en vooral zorgen dat hij geointeresseerd in me raakt! Hoe pak ik dit aan?

Floris17
9 October 2003, 12:14
Hey
Wat jammer dat je zo verlegen bent!! Ik weet dat het beetje standaard is maar het belangrijkste is dat je gewoon zelfvertrouwens uitstraalt. Al is het maar gespeeld. Als je jezelf leuk vind vinden andere mensen dat vanzelf ook!!!!

klootzak
11 October 2003, 01:08
Originally posted by Mariken85
Heye,
Ik ben een erg verlegen meisje maar ben het zat om toe te zien hoe het telkens niets wordt in de liefde doordat ik niets durf te ondernemen!
Hebben jullie tips voor me? Ik wil graag een beetje flirten, subtiele hints geven, en vooral zorgen dat hij geointeresseerd in me raakt! Hoe pak ik dit aan?

zoek een partner, neem een aanloop,

en bespring hem uiteraadr onverwachts..

zo flirten de konijntjes ook :P

mygirly
11 October 2003, 10:18
hahhaha lkkr advies! maar girl, juh moet vooral zelfverzekerd overkomen, gewoon proberen. En verder is oogcontact important, gewoon naar hem kijken en als ie trug kijkt glimlachen. Dan heb juh al de eerste stap gemaakt:yes: :) Zet em op he!:thumbsup: