PDA

Bekijk de volledige versie : Wat wil een meid nou echt????


HazesRules
9 October 2003, 09:29
Dames en heren,

Een klein vraagje voor jullie. Wat beweegt een meid nou eigenlijk? Oké ik las ergens dat het heel erg goed is als jongen om met een Hunkemoller-tasje te gaan lopen, dit trekt vrouwen aan maar ik vraag me nou eens echt af wat vrouwen willen.

Volgens mij zijn vrouwen helemaal niet geďnteresseerd in lekker uit eten, bioscoop, romantische avondjes thuis, soms er op uit, de stad in of naar een feest....

Maar ja wat ze dan wél willen.... voor mij een vraag, voor jullie een weet????

Zou er een vrouw zo vriendelijk kunnen zijn om een soort van 'boodschappenlijstje' te posten over wat vrouwen nou van een man willen hebben? Dan kan ik me daarop aanpassen!!!

Trouwens, er zijn al meer threads over dit onderwerp, maar die gaan alleen over uiterlijk. En uiterlijk boeit niet zo veel dus...

Thanks 4 tha support :respect:

Little Angel
9 October 2003, 11:58
-dat de jongen lief doet tegen je
-Respect heeft voor je
-Dat ie spontane dingen doet bijv. cadeautje in de vorm van knuffel of een roos ofzow.
-Iemand die je nooit naar beneden haalt
-die het voor je opneemt
-niet met zijn pikkie denkt
-beetje stoer is mar dat ie zich bij vrienden ineens heel anders gaat voor doen
-Niet doen alsof je vriendin je eigendom is, haar mening respecteren dus.

En eventueel nog goed in bed ik ;)

Opgesteld door moi en Katja :D

BaRBie
9 October 2003, 12:02
Dat is zo verschillend....

Een vrouw wil voornamelijk dat je respect voor haar hebt en voor haar ideeen. Een vrouw wil dus niet alleen dingen doen die jij verzint maar ook als ze zelf eens een suggestie heeft. Qua uitgaan is het verder echt gebasseerd op persoonlijke intresses van iemand, dus niemand kan je zeggen wat een vrouw precies wilt, ze kunnen alleen een totaalbeeld geven.
Maar naar mijn persoonlijke mening, wil iedere vrouw iemand die zich intressseerd voor haar, haar mening en intelligentie, en niet enkelt haar uiterlijk..

HazesRules
9 October 2003, 12:19
Originally posted by Little Angel
-dat de jongen lief doet tegen je
-Respect heeft voor je
-Dat ie spontane dingen doet bijv. cadeautje in de vorm van knuffel of een roos ofzow.
-Iemand die je nooit naar beneden haalt
-die het voor je opneemt
-niet met zijn pikkie denkt
-beetje stoer is mar dat ie zich bij vrienden ineens heel anders gaat voor doen
-Niet doen alsof je vriendin je eigendom is, haar mening respecteren dus.

En eventueel nog goed in bed ik ;)

Opgesteld door moi en Katja :D

Okee meiden! Ik snap m!!!
Bedoel je nu te zeggen dat ik dat nooit bij jou heb gedaan of in zn algemeenheid??? Haha :yes:

Meer reacties zijn gewenst!!!

virginia
9 October 2003, 13:51
nou k vind ut belangrijkstuh da jongens je vrij latuh. Dat je niet aan ze verplicht bent om elke keer naar ze toe te komuh maar dat juh naar een jongen toegaat die je zelf wilt. Van dezelfde muziek houduh is meestal wel handig maar niet noodzakelijk. Respect is heel belangrijk en dat ieder zijn eigen mening mag hebbuh. Hij moet ntuurlijk wel goed in bed zijn en daarmee bedoel ik; veel willen experimenteruh, vaak zin hebbuh en daarin heel onvoorspelbaar zijn. Leukuh dingen doen moet ook anders gaat het vervele. Wat ook heel belangrijk is is er met elkaar overeens zijn in hoevere juh elkaar vrij laat; mag zoenuh met iemand ander, mag sjansen? Eerlijkheid is ook belangrijk vooral als juh elkaar erg vrijlaat omdan wel eerlij kte vertelluh als juh met iemand gezoend hebt maar je moet natuurlijk ook eerlijk zijn over juh gevoelens maar dan moet juh wel de ander zijn gevoelens respecteruh. En een hele belangrijke: dergelijke dingen als het enige recht van een vrouw is het aanrecht is uit den boze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!.:kwaad: wij zijn namelijk niet minder als mannen ook neit in bed.
k hoop dah juh hier wah aan hebt

HazesRules
9 October 2003, 13:57
Originally posted by virginia
nou k vind ut belangrijkstuh da jongens je vrij latuh. Dat je niet aan ze verplicht bent om elke keer naar ze toe te komuh maar dat juh naar een jongen toegaat die je zelf wilt. Van dezelfde muziek houduh is meestal wel handig maar niet noodzakelijk. Respect is heel belangrijk en dat ieder zijn eigen mening mag hebbuh. Hij moet ntuurlijk wel goed in bed zijn en daarmee bedoel ik; veel willen experimenteruh, vaak zin hebbuh en daarin heel onvoorspelbaar zijn. Leukuh dingen doen moet ook anders gaat het vervele. Wat ook heel belangrijk is is er met elkaar overeens zijn in hoevere juh elkaar vrij laat; mag zoenuh met iemand ander, mag sjansen? Eerlijkheid is ook belangrijk vooral als juh elkaar erg vrijlaat omdan wel eerlij kte vertelluh als juh met iemand gezoend hebt maar je moet natuurlijk ook eerlijk zijn over juh gevoelens maar dan moet juh wel de ander zijn gevoelens respecteruh. En een hele belangrijke: dergelijke dingen als het enige recht van een vrouw is het aanrecht is uit den boze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!.:kwaad: wij zijn namelijk niet minder als mannen ook neit in bed.
k hoop dah juh hier wah aan hebt

JIJ KRIJGT VAN MIJ EEN PERMANENTE BAN AANVRAAG!!! GODVERDMME JIJ BENT IRRITANT MET JE JUH EN UH EN UH!!! :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:

Nightwolf
9 October 2003, 14:04
Irene en Rob, ik meen t, hou jullie ruzies buiten t forum om :kwaaist:

virginia
9 October 2003, 14:34
dah kan misschien wel zo wezuh; je wou toch advies of nie nou krijg juh die iz ut nog nie goed graag of nie.

webgirl
9 October 2003, 14:38
noooooooouuuuuuuuu een jonge hoeft om mijn part niet met zon stom tasje om te sjouwen! wat een gedonder heej die heeft ie immers niet eens nodig enk vind ut ook wat homo-achtig overkomen:notgood: niet dat ik iets tegen die mensen heb hoor! naja als volg zal ik je ff een beetje helpe!!

dit is wat meiden wille!!(naja ik dan!!:9)

- de jonge moet lief zijn!!
- af en doe een knuffel en een kusje
- je moet af en toe eens een lief complimentje zeggen
- en er natuurlijk altijd voor zn vriendin zijn
- verder wil ik wel nar de bios!! zekers wel!!
- lekker gezellig op stap is ook vet leuk en gezellig!!(maar dat moet hij zich niet helemaal laserus zuipe want dat gaat te ver!) aangeschoten mag natuurlijk nog wel beetje:p
- verder duidelijk maken dat hij van zn vriendin houd (bij wat langere verkering dan:)
- naja verder zijn er nog wel 100 dinge mar die weet ik zo even niet!
- ow jah en natuurlijk een van de belangrijkste dingen: blijf alsjeblieft altijd jezelf!! je moet nooit een verkeerd beeld van jezelf geven want thats soooooooooooo wrong!!

alsjeblieft voor de tipssssssssssssss

kussiesz webgirl!:*

miesje
22 October 2003, 17:04
er zijn eigenlijk 3 dingen die een vrouw wil: liefde,genegenheid en respect

WishfulDreaming
22 October 2003, 19:02
Originally posted by virginia
Hij moet ntuurlijk wel goed in bed zijn en daarmee bedoel ik; veel willen experimenteruh, vaak zin hebbuh en daarin heel onvoorspelbaar zijn.
Goed in bed zijn doe je nog steeds met twee, en wat niet is kan je leren?

Originally posted by virginia
wij zijn namelijk niet minder als mannen ook neit in bed.
Ik denk niet dat er hier mannen zijn die beweren dat vrouwen minder goed zijn dan hen in bed? Nog eens... Voor seks moet je met twee zijn, mannetje-vrouwtje... Snap je :p ;)

The6thgate
22 October 2003, 19:19
Originally posted by chalyken
huh misschien omdat ik geen meisje ben maar zo'n mense vind ik iig nogal nep... ik denk dat er een woordje is weggevallen en ze bedoelen dat je juist niet anders moet zijn bij vrienden

HazesRules
23 October 2003, 06:52
Originally posted by Saartje18
Ik denk niet dat er hier mannen zijn die beweren dat vrouwen minder goed zijn dan hen in bed? Nog eens... Voor seks moet je met twee zijn, mannetje-vrouwtje... Snap je :p ;)

Hoe verklaar jij het dan dat wetenschappelijk is bewezen dat vrouwen het vaker doen dan mannen? :9

Eelcotje
23 October 2003, 08:07
Originally posted by Little Angel
-dat de jongen lief doet tegen je
-Respect heeft voor je
-Dat ie spontane dingen doet bijv. cadeautje in de vorm van knuffel of een roos ofzow.
-Iemand die je nooit naar beneden haalt
-die het voor je opneemt
-niet met zijn pikkie denkt
(-beetje stoer is mar dat ie zich bij vrienden ineens heel anders gaat voor doen) :? snap ik niet..
-Niet doen alsof je vriendin je eigendom is, haar mening respecteren dus.

En eventueel nog goed in bed ik ;)


Hey wat toevallig.., bennik toch nog een goede vriend :)

Little Angel
23 October 2003, 21:20
Originally posted by chalyken
little angel we hebben verduidelijking nodig hier :)

You called? :d

Wat ik bedoelde is inderdaad dat een gozer NIET ineens anders moet gaan lopen met zijn vrienden erbij.

Dus dat ie wel een beetje stoer is, maar NIET dat ie zich bij vrienden ineens heel anders gaat voordoen, de meeste jongens gaan dan lopen doen alsof jij als meisje eigendom bent van hun of dat hij doet alsof jij als meisje minder bent dan hij is.

Dat bedoelde ik eigenlijk:yes::d

Little Angel
23 October 2003, 21:21
Originally posted by Eelcotje
Hey wat toevallig.., bennik toch nog een goede vriend :)

Als je hieraan voldoet dan ben je in ieder geval heel erg goed opweg :yes::p

dext0r
23 October 2003, 22:43
Originally posted by HazesRules
Hoe verklaar jij het dan dat wetenschappelijk is bewezen dat vrouwen het vaker doen dan mannen? :9

er zijn gemiddeld meer vrouwen op aard :p

anemic
24 October 2003, 12:55
Originally posted by dext0r
er zijn gemiddeld meer vrouwen op aard :p

dan klopt je redenatie echt niet meer tijn...NERD:D

koelkast
24 October 2003, 14:12
je moet je helemaal niet zo gaan gedragen als dat een voruw zou willen zien dat werkt niet. Je moet niet met een H&M tasje gaan lopen om zo vrouwen aan te trekken. Dat slaat echt nergens op en toont dat je een 1e klas prutser bent.

Je moet jezelf zijn. Wil jij lekker in het weekend uitgaan en is dat helemaal los gaan op stamp gabber muziek op een I love hardstyle party dan moet je dat doen. wil je liever in een cafe zitten en een beetje chillen moet je dat gaan doen.

Zo kom je vanzelf mensen tegen die dezelfde dingen leuk vinden en je een relatie kunt beginnen met iemand die je neemt zoals je bent.

Want ga jij na een relatie van een jaar nog steeds met dat h&m tasje over straat lopen omdat je vriendin dat zo leuk vind?

SweetEighteen
10 November 2003, 14:25
Jongens zijn leuk als ze een beetje anders zijn dan de rest. Waarom zou je anders niet gewoon iets beginnen met 'de rest' ?

Wat ik vooral belangrijk vind aan een man is dat hij een 'mooi' karakter heeft. Dit is niet per definitie 'lief' ofzo, het is leuk als alles in evenwicht is. Zodat hij spannend blijft. Dus niet alleen lief, ook een beetje arrogant. En niet alleen stoer is maar zich af en toe ook van zijn gevoelige kant laat zien.

EN ik vind het fijn als een jongen kan uitspreken wat hij voor mij voelt, hoe hij over me denkt enzovoorts. En dat ben ik nog niet vaak tegengekomen!

En verder... wanneer jij als jongen-op-zoek met een honkmoller tas gaat lopen zou ik denken;
'goh, die heeft net lingerie voor zijn vriendin OF moeder gekocht'

Als het voor de moeder is hoef ik m niet.... (het idee zeg!)
Als het voor de vriendin is begin ik er niet aan....
Wat mij betreft NIET met honkmoller tasjes gaan lopen dus!

Genoeg zo?

Succez

jarno109
23 December 2003, 18:52
een vrouw zou willen dat sommige jongens die oversekst zijn minder oversekst moeten worden en dat ze volwassener moeten worden

Suepahfly
24 December 2003, 09:12
Originally posted by jarno109
een vrouw zou willen dat sommige jongens die oversekst zijn minder oversekst moeten worden en dat ze volwassener moeten worden

geweldig...je hebt een 3maanden oud topic ge-upt...

maar eigelijk weten we nog altijd niet wat een vrouw nu echt wilt|:(

wetering12
24 December 2003, 11:46
Originally posted by Suepahfly
geweldig...je hebt een 3maanden oud topic ge-upt...

maar eigelijk weten we nog altijd niet wat een vrouw nu echt wilt|:(

Denk ook niet dat je daar zo makkelijk achterkomt..:no:

:respect: Record oud topic uppen..:respect: goed hoor:no:

PFP
24 December 2003, 11:52
Originally posted by koelkast


Want ga jij na een relatie van een jaar nog steeds met dat h&m tasje over straat lopen omdat je vriendin dat zo leuk vind?

JA

BlackMystery
26 December 2003, 01:04
Originally posted by Saartje18


Ik denk niet dat er hier mannen zijn die beweren dat vrouwen minder goed zijn dan hen in bed? Nog eens... Voor seks moet je met twee zijn, mannetje-vrouwtje... Snap je :p ;)

met drie kan ook, mannetje mannetje, vrouwke vrouwke ook
je vergeet dingen he
sebiet kom je nog discriminerend over :)

jojanneke90
31 December 2003, 18:37
Ehmm..
vind het vooral belangrijk dat een jongen lief tegen me is, me niet afsnauwt. Complimentjes maakt, veel aandacht aan me besteed.
Af en toe een cadeautje krijgen is ook wel leuk.
Vooral veel aandacht vind ik zelf, dat een jongen niet langer dan een week niks van zich laat horen!
greetz,
Jojanneke