PDA

Bekijk de volledige versie : er moet een muziekstijl weg


yor
11 October 2003, 18:10
de regering heeft besloten

meneer balkenende is van mening dat de muziek overkomt in muziekstijlen, dus er moet er eentje weg

nu is de taak voor jou (als minister van muziek) om een muziekstijl te kiezen die weg moet, je hebt alle vrijheid van je keuze, maar de keuze moet worden gemaakt, want het kan niet zo langer



minister roy zeg: weg met de R$B, speelt toch geen grote rol voor andere bands en is toch al helemaal tot de bodem uitgemolken

WhizzCat
11 October 2003, 18:20
Minister WhizzCat stemt alle house/trance/dance meuk weg, dikke rommel die alleen maar tot gehoor beschadigingen lijdt :Y)

appelshampoo
11 October 2003, 18:43
R&B, voegt imo nix toe..

anemic
11 October 2003, 18:55
R&B damn ik haat die shit...

Atjeuh
11 October 2003, 18:59
R&B

yor
11 October 2003, 19:00
Originally posted by anemic
R&B damn ik haat die shit...


zo praat je niet als minister niels, je moet beargumenteren, hoewel de politiek van tegenwoordig ook geen drol meer voorstelt

psychobunny
11 October 2003, 19:09
Originally posted by Atjeuh
R&B

Pakspul
11 October 2003, 19:11
Punk

L_angeldc
11 October 2003, 19:14
Originally posted by appelshampoo
R&B, voegt imo nix toe..

je vergeet al die verschrikkelijke sexy videoclips waarin meiden hun lichaam laten bewegen op te gek gave stoere muziek terwijl ze zowat halfnaakt een beetje de camera inhijgen zodat hun plaatje toch nog een beetje verkoopt... :z :x

Stapper
11 October 2003, 19:16
commerciele muziek
en dan gewoon omdat het niet meer om de muziek gaat maar om het geld

appelshampoo
11 October 2003, 19:33
Originally posted by Stapper
commerciele muziek
en dan gewoon omdat het niet meer om de muziek gaat maar om het geld Sinds wanneer is commercieele muziek een muziekstijl ????

yor
11 October 2003, 19:39
Originally posted by Stapper
commerciele muziek
en dan gewoon omdat het niet meer om de muziek gaat maar om het geld


ik vind trouwens sommige commerciele muziek anders best om aan te horen hoor

denk aan:
madonna (sommige liedjes)
justin timberlake (sommige liedjes)
wham! (vet man, te happy gewoon)
abba (super simpele nostalgie)
dat liedje van summerjam (geen idee van wie het is_
michael jackson (die danspasjes)

en inderdaad tis niet echt een stijl en wanneer is nou iets echt commercieel en wanneer niet?

Amnesiac
11 October 2003, 23:37
Originally posted by Stapper
commerciele muziek
en dan gewoon omdat het niet meer om de muziek gaat maar om het geld
Wat jammer dat we van jou alleen nog maar naar Volks- en Klassieke muziek mogen luisteren... owja, en amateurbandjes, dat zijn nog grensgevallen...


Ik zou Ski-Hut muziek gaan verbieden (doodstraf als consequentie!) Wat is dat een vreselijke stijl...BAH!

SpiNe
12 October 2003, 14:08
de hele r&b,hip hop rotzooi



cya:wave:

Riddler
12 October 2003, 14:15
r&b, trance

(ja dat zijn er 2) :{

liekpiek
12 October 2003, 14:24
Originally posted by Riddler
r&b, trance

(ja dat zijn er 2) :{

Stevie
12 October 2003, 15:31
r&b en hiphop... maar dan heb ik het wel over de commerciële rotzooi van die stijlen.

biffyclyro
12 October 2003, 17:14
Originally posted by Stapper
commerciele muziek
en dan gewoon omdat het niet meer om de muziek gaat maar om het geld

alsof zgn. goede bands niet commercieel zijn.. is een veel te groot woord.

van mij mag alle shit van tmf ophoepelen, tenminste alles wat ik daar ooit heb gezien.

liekpiek
12 October 2003, 17:21
Originally posted by biffyclyro
alsof zgn. goede bands niet commercieel zijn.. is een veel te groot woord.

van mij mag alle shit van tmf ophoepelen, tenminste alles wat ik daar ooit heb gezien.

alsof alle liedjes op tmf shit zijn....shit op tmf is een veel te groot woord...:p

ik_ben_de_man
12 October 2003, 18:42
pff , waarschijnlijk zal ik gaan naar de richting van jazz / bluese / pop / klasiek.

de andere muziek intereseert me allemaal wel eigenlijk

AmbyPur
12 October 2003, 18:46
moet et iets zijn wat ik nie ken want alles is wel leuk :p

biffyclyro
12 October 2003, 20:34
Originally posted by liekpiek
alsof alle liedjes op tmf shit zijn....shit op tmf is een veel te groot woord...:p

ik zeg dat alles wat ík tot nu toe heb gezien op tmf op mag rotten, en ik heb nog nooit een band die ik echt leuk vind op tmf gezien

silverchair
12 October 2003, 21:14
Originally posted by biffyclyro
ik zeg dat alles wat ík tot nu toe heb gezien op tmf op mag rotten, en ik heb nog nooit een band die ik echt leuk vind op tmf gezien

nee idd, al het leuke komt op mtv...(nou al? er komen soms leuke langs)...

yor
12 October 2003, 21:22
Originally posted by biffyclyro
ik zeg dat alles wat ík tot nu toe heb gezien op tmf op mag rotten, en ik heb nog nooit een band die ik echt leuk vind op tmf gezien

zag anders laatst biffy op tv :)

Amnesiac
13 October 2003, 10:10
Originally posted by yor
zag anders laatst biffy op tv :)
MTV was dat, niet TMF!

Maarre, Radiohead is wel op TMF geweest... Zou ik toch niet willen afschaffen...

Als ik politicus zou zijn zou ik onderzoek doen naar de muzieksoort met de kleinste doelgroep, of met de allerjongste (is kleuterpop een genre?). Zodat je dat vrijwel geen stemmen gaat kosten bij de volgende verkiezingen :P Wat ben ik politiek he!?

liekpiek
13 October 2003, 16:47
Originally posted by Amnesiac
MTV was dat, niet TMF!

Maarre, Radiohead is wel op TMF geweest... Zou ik toch niet willen afschaffen...


pff....alsof een clip ofzo niet op 2 verschillende muziekzenders kan komen...
~
nee dat bedoel ik; tmf enzo draaien niet alleen maar slechte muziek. bijv. radiohead, da's gewoon goed, vind ik.

En nee, ik ben niet zo iemand die de hele dag naar TMF kijkt; kijke igenlijk nooit naar muziekzenders. Geef mij maar m'n cd's....8)

dext0r
13 October 2003, 18:34
aprés ski/feest muziek

:kots:

echt het ergste wat er is...van die nederlandse of engelse meezing liedjes waar je persé dronken voor moet zijn enzo :S

echt... dood aan dat gespuis

Amnesiac
13 October 2003, 20:33
Originally posted by liekpiek
pff....alsof een clip ofzo niet op 2 verschillende muziekzenders kan komen...
~
En nee, ik ben niet zo iemand die de hele dag naar TMF kijkt; kijke igenlijk nooit naar muziekzenders. Geef mij maar m'n cd's....8)
Als je nou eens vaker naar die zenders zou kijken, zou je vanzelf merken dat er wel degelijk verschil zit in de uitzendingen van beide zenders.

Zo heb je op MTV bijvoorbeeld programma's als 'Rockzone','Alternative Nation','MTV Live (met regelmatig alternatieve/rock artiesten)', 'Best of Rockgods' en regelmatig Rockspecials of tussendoortjes (Lowlands; Rock Am Ring).

TMF DAARENTEGEN heeft geen enkel programma speciaal voor Rock of Alternatieve muziek. Zo heel af en toe komt Intwine of Di-Rect of Bad Candy (altijd superpopulaire rockbandjes) een keertje chatten, maar meer ook niet. Een band als Biffy Clyro zul je dus zeeer onwaarschijnlijk zien op TMF.

yor
13 October 2003, 20:35
Originally posted by Amnesiac
Als je nou eens vaker naar die zenders zou kijken, zou je vanzelf merken dat er wel degelijk verschil zit in de uitzendingen van beide zenders.

Zo heb je op MTV bijvoorbeeld programma's als 'Rockzone','Alternative Nation','MTV Live (met regelmatig alternatieve/rock artiesten)', 'Best of Rockgods' en regelmatig Rockspecials of tussendoortjes (Lowlands; Rock Am Ring).

TMF DAARENTEGEN heeft geen enkel programma speciaal voor Rock of Alternatieve muziek. Zo heel af en toe komt Intwine of Di-Rect of Bad Candy (altijd superpopulaire rockbandjes) een keertje chatten, maar meer ook niet. Een band als Biffy Clyro zul je dus zeeer onwaarschijnlijk zien op TMF.


was ook om even biffy clyro te stangen dat ik biffy op tmf heb gezien. kan het me in ieder geval niet vorrstellen, daarbij komt ook nog eens dat ik me niet kan herinneren wanneer ik voor het laatst bewust naar tmf keek

liekpiek
13 October 2003, 21:59
Originally posted by Amnesiac
Als je nou eens vaker naar die zenders zou kijken, zou je vanzelf merken dat er wel degelijk verschil zit in de uitzendingen van beide zenders.

Zo heb je op MTV bijvoorbeeld programma's als 'Rockzone','Alternative Nation','MTV Live (met regelmatig alternatieve/rock artiesten)', 'Best of Rockgods' en regelmatig Rockspecials of tussendoortjes (Lowlands; Rock Am Ring).

TMF DAARENTEGEN heeft geen enkel programma speciaal voor Rock of Alternatieve muziek. Zo heel af en toe komt Intwine of Di-Rect of Bad Candy (altijd superpopulaire rockbandjes) een keertje chatten, maar meer ook niet. Een band als Biffy Clyro zul je dus zeeer onwaarschijnlijk zien op TMF.

bedenk eens ff hoeveel clips per dag er uitgezonden worden op zo'n zender. denk je dat ze die clips precies uitzoeken? dat er zo iemand zit van 'cheeky girls wel, biffy clyro niet, scooter wel, white stripes niet, britney spears wel, enz.....ze zullen wel grof een soort selectie hebben wat ze het meest uitzenden, en er zal ook wel overwegend niet rock en niet alternative zijn bij TMf, maar dat sluit nog niet meteen uit dat er geen rock, alternative enzo op te zien is.

maar nogmaals; ik kijk geen tmf, te veel zooi.

Amnesiac
13 October 2003, 23:53
Originally posted by liekpiek
bedenk eens ff hoeveel clips per dag er uitgezonden worden op zo'n zender. denk je dat ze die clips precies uitzoeken?
Nee, ik denk dat ze zomaar een 3 uur lange videoband erin pleuren. Tuurlijk zoeken ze dat uit. Eerst marktonderzoek doen om te kijken welke doelgroep de meeste SMSjes verstuurd, en naar welke muziek deze groep luistert. Gesponsord worden door platenmaatschappijen (via de pluggers)...

't zal vies tegenvallen als je zou gaan turven denk ik...gelukkig geef je het zelf al aan: teveel rotzooi op TMF...

klootzak
14 October 2003, 00:00
Originally posted by yor
de regering heeft besloten

meneer balkenende is van mening dat de muziek overkomt in muziekstijlen, dus er moet er eentje weg

nu is de taak voor jou (als minister van muziek) om een muziekstijl te kiezen die weg moet, je hebt alle vrijheid van je keuze, maar de keuze moet worden gemaakt, want het kan niet zo langer



minister roy zeg: weg met de R$B, speelt toch geen grote rol voor andere bands en is toch al helemaal tot de bodem uitgemolken

als dat ooit een beleid zal worden schiet ik die minister persoonlijk harstikke dood..

een stijl is een gevoel voor heel veel mensen, los van of je het zelf als een gevoel ziet, als een besluit als dit genomen zou worden, is de tweede Hitler zojuist aan de macht gekomen.

Amnesiac
14 October 2003, 00:31
Originally posted by klootzak
een stijl is een gevoel voor heel veel mensen, los van of je het zelf als een gevoel ziet.
Geen woorden voor een Klootzak, noch een Dictator (subtitel) :p... maar misschien ben jij gewoon een hele sociale klootzak :D

yor
14 October 2003, 10:21
Originally posted by klootzak
als dat ooit een beleid zal worden schiet ik die minister persoonlijk harstikke dood..

een stijl is een gevoel voor heel veel mensen, los van of je het zelf als een gevoel ziet, als een besluit als dit genomen zou worden, is de tweede Hitler zojuist aan de macht gekomen.


misschien moet je het allemaal niet te letterlijk nemen

AmbyPur
14 October 2003, 10:26
Originally posted by liekpiek
ze zullen wel grof een soort selectie hebben wat ze het meest uitzenden, en er zal ook wel overwegend niet rock en niet alternative zijn bij TMf, maar dat sluit nog niet meteen uit dat er geen rock, alternative enzo op te zien is.

geloof me, niet dus :Y)
daar wordt heeeel goed over nagedacht :)

klootzak
16 October 2003, 22:09
Originally posted by yor
misschien moet je het allemaal niet te letterlijk nemen

doe ik ook niet, maar als het zo gesteld wordt geef ik mijn letterlijke reaktie daarop.

Hi, I'm Nora
17 October 2003, 00:18
Ik minister bram, minister van muziek, ben van mening dat die hardcore maar eens verboden moet worden, het is agressief en zet mensen aan tot het zwaaien met armen, begin nu het nog kan, sluit de goudvishal, span een rechtzaak aan tegen het label Deathwish :7

Hi, I'm Nora
17 October 2003, 00:24
Oh, en emo moet ook weg, daar wordt iedereen maar bedroefd en depri van

Black-Phoenix
17 October 2003, 09:51
techno

yor
17 October 2003, 19:46
Originally posted by Hi, I'm Nora
Ik minister bram, minister van muziek, ben van mening dat die hardcore maar eens verboden moet worden, het is agressief en zet mensen aan tot het zwaaien met armen, begin nu het nog kan, sluit de goudvishal, span een rechtzaak aan tegen het label Deathwish :7


ja he, goed idee, teringherrie

al die gasten die maar lopen te schreeuwen en die gasten die lopen te molenwieken op die shows, slecht voor de gezondheidszorg (en die zit nu al in een dipje in nederland)


trouwens, supervette nickname

nora van de band, of nora als naam?

Hi, I'm Nora
18 October 2003, 13:13
Nora van de band. "Hi, My Name Is Nora" wordt gezegd in zo'n sample-tje voor ff denken het nummer writer's block in heb het ingekort en als naam gebruik, voila

yor
18 October 2003, 18:34
toll, nora is een vette band

Hi, I'm Nora
19 October 2003, 15:23
I reckon