PDA

Bekijk de volledige versie : Pardon???


Little Angel
11 October 2003, 20:24
Sinds wanneer kan Ar-tuur op het meidenforum???:kwaaist:

Nickchange
11 October 2003, 20:25
hahahahah :D

Little Angel
11 October 2003, 20:27
Dit kun je toch niet menen? hij is een forumbaas niet + dus kan hij toch niet op het meidenforum? En geloof me deze tread titel is alleen in meidenforum!!:[

Banaan
11 October 2003, 20:51
Originally posted by Little Angel
Dit kun je toch niet menen? hij is een forumbaas niet + dus kan hij toch niet op het meidenforum? En geloof me deze tread titel is alleen in meidenforum!!:[ waarschijnlijk et zelfde als wat met BW gebeurt is ooit

Little Angel
11 October 2003, 20:52
En da is?:?

Nickchange
11 October 2003, 21:01
Vervalsing van printscreen was dat :)

Stevie
11 October 2003, 21:02
:o ik wil niet te snel oordelen... maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit 'per ongeluk' is gebeurd... en ik had het eigenlijk niet verwacht van arthur :{ :(

edit: en ik geloof niet dat dit is gemaakt, volgens mij is little angel niet zo handig met photoshop, of wel :p

Banaan
11 October 2003, 21:04
Originally posted by Nickchange
Vervalsing van printscreen was dat :) neej dat was ongeveer dat er een meisje online kwam met een 2de letter en BW enzo werd verwisseld

erg vaag ja

Little Angel
11 October 2003, 21:05
Originally posted by Nickchange
Vervalsing van printscreen was dat :)

ik zweer het je dat dat dat niet is!! Echt niet, zo ben ik niet, waarom zou ik dat doen, kheb helemaal niks tegen Ar-tuur, vind het alleen niet kunnen dat hij op het meidenforum kan!! Vind het ook wel beetje erg dat hij het als FORUMBAAS niet netjes zegt dat hij erop kan8|

Stevie
11 October 2003, 21:05
little angel kan je misschien de hele screenshot posten

Little Angel
11 October 2003, 21:08
Originally posted by Banaan
neej dat was ongeveer dat er een meisje online kwam met een 2de letter en BW enzo werd verwisseld

erg vaag ja

Die snap ik niet:?

Stevie: Nee die is te groot als attachment, kheb die moeten verkleinen..... Orgineel heb ik niet meer.....:( :no:

Edit: Kheb nog wel een iets groter stukje, maar die is dus te groot......

Stevie
11 October 2003, 21:12
Originally posted by Little Angel
Die snap ik niet:?

Stevie: Nee die is te groot als attachment, kheb die moeten verkleinen..... Orgineel heb ik niet meer.....:( :no:

Edit: Kheb nog wel een iets groter stukje, maar die is dus te groot......
als je er ff jpg van maakt, kan het wel..

Banaan
11 October 2003, 21:15
Originally posted by Little Angel
Die snap ik niet:?

ik ook niet :o bw had tenminste wel een vermoedde dat dat de oorzaak van die shit was :p weet niet of het hier et geval is

Little Angel
11 October 2003, 21:15
*heeft jpg van gemaakt*

The file that you tried to attach is to large bla bla bla......:no:

appelshampoo
11 October 2003, 21:17
ik snap um: Viewing attachment

hij bekijkt waarschijnlijk een link die jij gegeven hebt ?

want hij bekijkt alleen een attachment..

Little Angel
11 October 2003, 21:22
Originally posted by appelshampoo
ik snap um: Viewing attachment

hij bekijkt waarschijnlijk een link die jij gegeven hebt ?

want hij bekijkt alleen een attachment..

Dat zou alleen van foto en plaatjes forum kunnen en dat plaatje deed het niet oten ik die vanuit meidenforum linkte. Toen heb ik op dat plaatje 2 rode puntjes gezet, anders opgeslagen en opnieuw gepost als een "nieuw"plaatje...... :? Weet niet...

Overigens bestaat de screenshot niet als jpg dus..... En nogmaals als bmp is ie te groot, maar als iemand die echt wil zien wil ik die wel via de mail opsturen, je kunt erop zien wat Banaan en anti-kezman aan het doen waren toen.....

BlueWolf
11 October 2003, 21:36
Kan volgens mij ook enkel zijn door een link die gegeven is.
En ook als hij het plaatje niet kan zien komt er dat ie dat bekijkt volgens mij.
Volgens mijn controle paneel kan hij er iig niet in 8)

BlueWolf
11 October 2003, 21:36
Kan volgens mij ook enkel zijn door een link die gegeven is.
En ook als hij het plaatje niet kan zien komt er dat ie dat bekijkt volgens mij.
Volgens mijn controle paneel kan hij er iig niet in 8)

Little Angel
11 October 2003, 21:42
Originally posted by BlueWolf
Kan volgens mij ook enkel zijn door een link die gegeven is.
En ook als hij het plaatje niet kan zien komt er dat ie dat bekijkt volgens mij.
Volgens mijn controle paneel kan hij er iig niet in 8)

Ja, maar niemand kon die foto zien. Kan emand dan via dat http adres op het meidenforum? Dus gewoon met een omweg? Want Randy zei zelf dat hij geen plaatje zag en andere ook niet. Dus snap niet hoe dat dan kan, dat hij een attachment kan viewen terwijl niemand die attachment zag :?

Ar-Tuur
11 October 2003, 22:33
hehe. Tja, daar moeten jullie me dan maar op mijn woord geloven, ik kan niet in het meidenforum. Ik heb wel je topic bekeken...8)

Ar-Tuur
11 October 2003, 22:35
Trouwens, ik zou wel erg slim bezig zijn als ik met mijn eigen naam en ook nog een visible, overdag op het meidenforum zou surfen :wave:

Banaan
11 October 2003, 23:18
Originally posted by Ar-Tuur
hehe. Tja, daar moeten jullie me dan maar op mijn woord geloven, ik kan niet in het meidenforum. Ik heb wel je topic bekeken...8)

Dus je hebt wel een meidentopic gelezen? :o

Tyskie
11 October 2003, 23:19
Originally posted by Ar-Tuur
. Ik heb wel je topic bekeken...8)

Maar hoe doe je dat dan? :?

Ar-Tuur
11 October 2003, 23:20
Ik heb het dus over d'r topic -met attachment- op Foto&Plaatjes :z

Tyskie
11 October 2003, 23:25
Je doet erg je best om misverstanden de wereld in te sturen... :p

Ar-Tuur
11 October 2003, 23:27
Originally posted by Tyskie
Je doet erg je best om misverstanden de wereld in te sturen... :p

O-)

Ar-Tuur
11 October 2003, 23:44
Oei, ik ben er gloeiend bij :$

Tyskie
11 October 2003, 23:49
Wat een ranzige topics allemaal op meidenforum zeg...
Zullen we daar maar eens een onderzoek naar gaan isntellen... :+

WishfulDreaming
11 October 2003, 23:58
Originally posted by Tyskie
Wat een ranzige topics allemaal op meidenforum zeg...
Zullen we daar maar eens een onderzoek naar gaan isntellen... :+
:o




;) :p

Little Angel
12 October 2003, 11:44
Hmm, vaag zeg.......:{

Ar-Tuur
12 October 2003, 12:04
Zou je niet eens je excuses aanbieden? :+

Little Angel
12 October 2003, 12:10
Originally posted by Ar-Tuur
Zou je niet eens je excuses aanbieden? :+

Waarom? Lijkt me logisch dat als ik dat zie staan dat ik dan denk dat jij op het meidenforum zit...... Toch? Als jij zoiets bij mij zou zien staan maar dan over het mannenforum dan zou je ook zoiets hebben van WTF? Toch?:?

Maar goed dan. Hierbij bied ik mijn excuus aan, aan Artuur, wegens valse beschuldigingen. Artuur.... Het spijt me...

:D:D:D:D:D

bartje518
12 October 2003, 13:06
Het kan heel eenvoudig hoor.. Als ik iemand die níet op het mannenforum kan een link geef met een foto is is ge-upload in het mannenforum, en kijk vervolgens bij who's online, dan staat er dat die persoon 'is viewing attatchement in thread blabla'. Arthur kan met zijn eigen nickname onmogelijk op meiden :?. (bovendien zie je de foto trouwens niet)

bartje518
12 October 2003, 13:08
Originally posted by RandyJC
heb je em uit het meidenforum gehaald?
--------------------------------------------------------------------------------



Ja... Wacht ik pak wel een ander.......

Little Angel has attached this image:


En hier hebben we de oorzaak 8) Iedere jongen die dat topic geopend heeft op Foto's en plaatjes had bij who's online dat topic zitten lezen :)

Little Angel
12 October 2003, 13:08
Dus Artuur zat naar een foto te kijekn die hij niet kon zien en dus zat hij naar een kruisje te staren?:D LOL!!!

Little Angel
12 October 2003, 13:11
Originally posted by bartje518
Originally posted by RandyJC
heb je em uit het meidenforum gehaald?
--------------------------------------------------------------------------------



Ja... Wacht ik pak wel een ander.......

Little Angel has attached this image:


En hier hebben we de oorzaak 8) Iedere jongen die dat topic geopend heeft op Foto's en plaatjes had bij who's online dat topic zitten lezen :)

Aha.... Nu snap ik 'm...... Omdat de foto het niet deed bij de jongens keken ze naar een kruisje ofzow (weet ik niet want ik zag hem gewoon) En bij who's online staat dan dat ze attachment in meidenforum aan het bekijken zijn.... Nu snap ik hem..... :yes::thumbsup:

Banaan
12 October 2003, 13:19
Originally posted by Little Angel
Dus Artuur zat naar een foto te kijekn die hij niet kon zien en dus zat hij naar een kruisje te staren?:D LOL!!!

Nee, hij zat gewoon in een topic waar dat kruisje in voorkwam :{

Little Angel
12 October 2003, 13:24
Originally posted by Banaan
Nee, hij zat gewoon in een topic waar dat kruisje in voorkwam :{

laat maar, jij snapt hem niet...:D

BlueWolf
12 October 2003, 13:26
problem solved, slotje ;)