PDA

Bekijk de volledige versie : wat ik me afvroeg...


liekpiek
15 October 2003, 15:43
...een hele hoop usernames zijn bezet, hoewel toch zeker de helft van alle geregistreerden nog geeneen post heeft gedaan. kunnen die niet gede-registreerd worden ofzo? want er blijven zo een hele hoop namen bezet, die dus niet geregistreerd kunnen worden door nieuwen, en het word dus steeds lastiger om een username te verzinnen...

CharmedOne
15 October 2003, 15:45
Ik ken nog genoeg leuke nicks :)

koelkast
15 October 2003, 15:51
de database van het forum is ook gebruikt voor de rest van ll.com zoals dating en dergelijke zo kunnen daar heel actieve users betaan die 0 posts hebben omdat ze alleen op dating zitten en niet op het forum. Die kunnen we dus niet zomaar weg halen.

Tyskie
15 October 2003, 16:33
Maar pasgeleden is dat gescheiden, KK, zodat de 0-posters er uit halen nu geen probleem meer zou moeten opleveren.

koelkast
15 October 2003, 17:09
Originally posted by Tyskie
Maar pasgeleden is dat gescheiden, KK, zodat de 0-posters er uit halen nu geen probleem meer zou moeten opleveren.

er waren hier plannen voor om dit te scheiden ik zal eens informeren of dat nu ook echt gedaan is. Ik vraag me af of het echt wenselijk is zo kun je dus wel krijgen dat er nog een Koelkast geregistreerd is op liefde sectie van ll.com terwijl ik dat dan niet ben. Misschien erg verwarrend.

Zo en zo ga ik alleen de 0 posters opruimen als ik ook een echte login krijg op de sql server desnoods in een shell. Want ik wil niet in de uub admin elke user met 0 posts aan gaan klikken en op gaan ruimen als het ook met 1 sql query zou kunnen.

Delete from `ubb_users` where postcount = 0 ;

Tyskie
15 October 2003, 17:12
Van mij hoeft het niet hoor... Maar ik dacht dat dit al doorgevoerd was een tijdje terug.


Ik denk trouwens niet dat het reeel is als er nog iemand zichzelf Koelkast noemt, maar a la.

PFP
15 October 2003, 17:51
Originally posted by koelkast
er waren hier plannen voor om dit te scheiden ik zal eens informeren of dat nu ook echt gedaan is. Ik vraag me af of het echt wenselijk is zo kun je dus wel krijgen dat er nog een Koelkast geregistreerd is op liefde sectie van ll.com terwijl ik dat dan niet ben. Misschien erg verwarrend.

Zo en zo ga ik alleen de 0 posters opruimen als ik ook een echte login krijg op de sql server desnoods in een shell. Want ik wil niet in de uub admin elke user met 0 posts aan gaan klikken en op gaan ruimen als het ook met 1 sql query zou kunnen.

Delete from `ubb_users` where postcount = 0 ;

zeker weten dat ik me dan ga aanmelden bij dating oner de naam koelkast :Y)