PDA

Bekijk de volledige versie : Langere threads

HazesRules
16 October 2003, 10:39
Het valt me op dat de threads na vijf posts meestal in schoonheid sterven. Kan daarmee niet rekening worden gehouden? Meestal zijn de vragen serieus, ook al komen ze zo niet over, maar wordt het veel te snel off topic. Is wel erg jammer. Hoe komt dat zo mensen???

sunnyflower
16 October 2003, 17:26
ja je hebt op zich wel gelijk, maar ik zou niet weten hoe het komt

Coldman
16 October 2003, 17:35
dat mijn opa is overleden
en dat is voor iedereen anders..!

Judith
19 October 2003, 00:48
Er zijn altijd mensen die het neit serieus nemen, dus er grappen over maken waar mensen weer wat van zeggen. Heel vaak worden problemen ook opgelost of vragen, maar dat kan dus gebeurd zijn binnen 5 posts???

Xero
19 October 2003, 20:29
Dat komt omdat je vaak naar een paar posten gaat afdwalen naar een ander onderwerp.
Maar misschien bedoel je dit niet.

klootzak
19 October 2003, 22:13
Originally posted by HazesRules
Het valt me op dat de threads na vijf posts meestal in schoonheid sterven. Kan daarmee niet rekening worden gehouden? Meestal zijn de vragen serieus, ook al komen ze zo niet over, maar wordt het veel te snel off topic. Is wel erg jammer. Hoe komt dat zo mensen???

heeft te maken met een gemiddelde leeftijd van een doelgroep en de mate van sturing door de forummoderatie.

RandyJC
12 November 2003, 01:42
Originally posted by klootzak
heeft te maken met een gemiddelde leeftijd van een doelgroep en de mate van sturing door de forummoderatie.

misschien... het is gewoon moeilijk voor mensen om ontopic te blijven :) heb ik ook wel is last van

annomeisje
12 November 2003, 15:54
Want als je praat met elkaar het onderwerp gaat overvloeien. Dan zegt iemand iets waar een ander het niet mee eens is, en daar word dan weer op gereageerd...

RandyJC
12 November 2003, 18:20
Originally posted by annomeisje
Want als je praat met elkaar het onderwerp gaat overvloeien. Dan zegt iemand iets waar een ander het niet mee eens is, en daar word dan weer op gereageerd...

:yes:

/eens