PDA

Bekijk de volledige versie : Ouwe series,tekenfilms of films....


supergirl
18 October 2003, 09:35
Waar keek je vroeger altijd naar....
Ik keek echt heel veel tv...Baywatch,Beverly Hills 90210,Die serie met Corkey..hoe heette dat nou ook alweer...en met dat kleine zeehondje seabert ofzo.....en ik ging altijd zitten voor De grote meneer Kaktus show....

Eelcotje
18 October 2003, 10:13
..kaktus show..
:)
.. geef nooit op...
:)
..seabert..
:)
..alfred J. Kwak..
:)
..Dukes of hazard..
:)
etc etc etc.. kan nu niet meer op een paar van die namen komen *frustratie*.., maarja,.. you get the point van welk tijdperk ik ben :)

supergirl
18 October 2003, 10:58
Originally posted by Eelcotje
..etc etc etc.. kan nu niet meer op een paar van die namen komen *frustratie*.., maarja,.. you get the point van welk tijdperk ik ben :) \hahaha ja hetzelfde als van mij

Stapper
18 October 2003, 11:57
er zijn zoveel leuke programma's op tv
allemaal herhalingen, vooral op nickelodion en z@ppelin

CharmedOne
18 October 2003, 17:02
Happy days
Telekids
Geef nooit op
My little Pony :p
De troetelveertjes
Transformers
The flinstones
The Jetsons
Seabert
Lassie
Beverly Hils 90210
The fresh price of bel air

En zo kan ik bijna heel de dag verder gaan :)

SpiNe
18 October 2003, 17:27
a-team en nightrider of zo

dext0r
18 October 2003, 19:24
die met corkey is Life Goes On


titelsong van de beatles
Obla die oblada... life goes on...bra! lalalallala


:+

Headliner
18 October 2003, 19:31
Telekids :p

Clauw
18 October 2003, 21:49
ik keek ook naar BH 90210, Zeg eens AAA..., Vrouwenvleugel, soms GTST,Saved By the bell,Telekids
nog meer kinderprogramma's/tekenfilms:the turtles,
samurai pizza cats,Alfred J Kwak,Winnie de Poeh,Scooby Doo,de smurfen,Samson en gert,Tom & Jerry,Nils Holgersson,maple town,
de snorkels,Fabeltjeskrant,sesamstraat,Inspector gadget,freggels,disney tekenfilms,david de kabouter,batfink,vrouwtje theelepel,troetelberen,de berenboot,peppi en kokki,Paulus de boskabouter,candy,Pink Panter,barbapappa,calimero,Bassie en Adriaan,power Rangers,Pippi Langkous,My little Pony,Seabert,Doctor Snuggles,Maja de bij,Biker Mice from Mars,Dommel,Pingu;beertje collacol,The Flintstones,Musti,Ducktales,TikTak,Barbar,Droef,Fl ipper,Skippy the bush kangaroo,Plons de kikker Wicky de viking,sinbad de zeeman,gummi beren,teddy ruxpin,Snoopy,Purno de Purno,Villa Achterwerk,Buurman Bolle,buurman en buurman,Rembo en rembo,boes,boulie,bloedlichaampjes,family robinson,Dommel
Olivier Bommel,Yogi,Popeye,Tom Sawyer,anamaniacs,mevrouw ten Cate,Dribbel,het zakmes,madelief,the jetsons :huh:

supergirl
18 October 2003, 22:23
Originally posted by dext0r
die met corkey is Life Goes On


titelsong van de beatles
Obla die oblada... life goes on...bra! lalalallala


:+
Ohw jaaaa life goes on:thumbsup: daarin had dat meisje toch AIDS

lou
18 October 2003, 22:25
Teenage Mutant Ninja Turtles , GI Joe, Thundercats ,Bucky o'hare , Scooby Doo, Atom Ant en vast nog wel meer.

dext0r
19 October 2003, 17:37
ring raiders, gi joe, masked crusaders, maple town, snorkels, mission: top secret ..
en vele andere die hierboven genoemd worden..
ook dingen die ik vroeger keek :)

a-team, knightrider, airwolf, streethawk, en zo'n serie waarbij je een vrachtwagen had waarin je een motor had en een auto en een helikopter... (ben naam van deze serie vergeten, is uberoud!)

Denden 100 piek
19 October 2003, 20:26
Alles op kindernet, baywatch, full house, Married with children, Telekids, power rangers.

CharmedOne
19 October 2003, 20:28
Originally posted by Denden 100 piek
Alles op kindernet, baywatch, full house, Married with children, Telekids, power rangers.

Ja die keek ik ook nog en nog Blossom enzo

supergirl
20 October 2003, 13:27
Originally posted by CharmedOne
Ja die keek ik ook nog en nog Blossom enzo ohw jaaaa Blossom en Full house keek ik ook altijd naar....leuk die herinneringen.....

Stapper
20 October 2003, 13:42
Originally posted by dext0r
en zo'n serie waarbij je een vrachtwagen had waarin je een motor had en een auto en een helikopter... (ben naam van deze serie vergeten, is uberoud!) M.A.S.K
was ook wel grappig jah

sunnyflower
20 October 2003, 14:17
baywatch
lassie
skippy
bassie en adriaan
meneer kaktus show
sesamstraat
telekids
alfred j kwak
my little pony ( film)
peppi en kokki
madelief
full house

en nog wel een hele zooi

CharmedOne
20 October 2003, 14:33
Oja en ik was helemaal verliefd op de film Grease :p

dext0r
20 October 2003, 16:30
Originally posted by Stapper
M.A.S.K
was ook wel grappig jah

ik had het over een TV serie...en geen tekenfilm...