PDA

Bekijk de volledige versie : Ex terugkrijgen..


_Rachel_
20 October 2003, 18:15
Hoi iedereen!

Ik had ongeveer een maand een vriend, heel kort, ik weet het.
Maar ik was ZO supergek op hem! Ik dacht echt dat t wel n hele tijd ging duren!
En hij ook eerst.. hij zei dat ik 't perfecte meisje voor hem was enzo. Hij was gewoon zo superlief!

Maar nu komt 't probleem, het ging uit. Hij maakte het uit. En waarom?
Hij noemde als reden dat hij geen tijd heeft. Ja hij heeft ook echt n druk leven, door de weeks moest hij voetballen, en huiswerk (hij zit in examenjaar), en in het weekend wilde hij leuke dingen doen met ze vrienden.. een vriendin hebben paste niet in zn plaatje, dan moest hij minder met ze vrienden om gaan en dat wilde hij niet.

Bovendien heeft hij n hele goeie vriendin, wat ook al n hele goeie vriendin was voordat hij mij kende, en ze gingen best vaak met elkaar om.

Zij had tegen iemadn gezegd dat ze afstand wilde nemen van mijn vriend, om hem ruimte te geven om tijd voor mij vrij te maken - zei ze.
Maar toen me vriend dit hoorde vond hij dit niet leuk, hij wilde niet minder met haar om gaan omdat hij zo'n goeie band met haar had.

Ook 'claimde' ik mijn vriend n beetje te veel. Hij was n keer vreemdgegaan, en ik had hem vergeven, geen discussie daarover dat was gewoon mijn keus. Maar goed, als hij uitging voelde ik me kut thuis, en ook met die goeie vriendin van hem vertrouwde ik hem daardoor niet echt.

Om deze redenen is het uitgegaan.
Dus, omdat hij weinig tijd had, ze vrienden wilde zien, en omdat ik hem toch te veel 'claimde' is hij me wel iets minder leuk gaan vinden.

Terwijl het echt heel goed ging, en ook van zijn kant! Vrijdag ging t uit, terwijl hij dinsdags nog een hele dag bij me wilde zin (smiddags én savonds) en toen echt superlief was.. en alles was gewoon goed!

Maar ik wil hem dus terug!
Maar hoe?

Gisteravond hebben we wel al weer 25 minuten gebeld.. (ik vond t niet kloppen dat hij vrijdag, zaterdag En zondag die goeie vriendin van hem gezien had, omdat hij beweerde geen tijd te hebben). Ik had hem opgebeld, maar hij ging net weg en hij zou me terugbellen.
Ik dacht dat hij t niet zou doen maar hij deed het wel. Hij legde uit dat hij ook niet wist dat zij steeds langskwam. (ZIJ gaat dus naar hem). Ik heb t idee dat zij echt de oorzaak is, dat zij heb zitetn stoken ofzo maar goed, dat weetk natuurlijk niet ik ken die goeie vriendin niet.

Maar gisteravond belde hij me dus inderdaad terug, en hij legde ff uit hoe t kwam en ik zei dat t niet uitmaakte verder, maar dat ik t raar vond maar t nu wel begreep. Hij hing ook niet gelijk op, pas 25 minuten later - toen hij n leuk programma wilde gaan kijken op TV - hing hij op.

Ook vandaag op school kwam ik hem tegen en hij lachde ook naar me.

Ik wil hem zó graag terug, maar ik denk dat t beste is om het niet te laten merken toch? Dat ik gewoon normaal doe, niet achter ze reet aan ga lopen, maar wel aardig blijf. Misschien over n tijdje vragen of hij film komt kijken ofzo.

Hebben jullie tips?!?!?!?!

_Rachel_
20 October 2003, 18:30
Tja dat kan natuurljik dat je dat denkt.
Nu misschien niet meer maar dat was toch zeker echt, dat merkte ik wel aan ze gedrag.
En anders wil hij ook niet n hele dag bij me zijn denk ik..
Hij gaf inderdaad nie genoeg om me om tijd voor me vrij te maken, of misschien is hij wat te jong (NET 16) en er nog niet echt aan toe.

Ik weet het niet..

Nielssss
20 October 2003, 19:46
merk ook dat je hem niet echt vertrouwd; hem vergeven is iets anders dan hem weer vertrouwen hee.

Misschien heeft chalyken wel gelijk, maarja, dat kan ik niet beoordelen...

Tja, als je het echt wil weten kun je het gewoon vragen? Alsie dan nee zegt weet je tenminste waar je aan toe bent toch?

_Rachel_
20 October 2003, 21:11
Nee joh, vragen ga ik niet doen hoor hihi, het is pas net uit!

Ik wilde gewoon wat subtiele adviezen, om bijv. gewoon normaal met m om te gaan en na n tijdje weer vragen of hij mee gaat wat leuks doen enzo.
En hoe je hem n beetje kan 'verleiden' en laten zien wat ie mist.

En idd, vergeven is wat anders dan vertrouwen.
En hij vond het gewoon een k*t idee dat ik hem steeds niet vertrouwde en dat kan ik best begrijpen.
Alleen tja.. hij heeft me er ook nie zoveel tijd voor gegeven om hem opnieuw te gaan vertrouwen, t ging al beter, maar nog niet goed genoeg (voorhem) hihi

0Vera
20 October 2003, 23:27
Volgens mij weet jij prima wat je moet doen :)
Probeer niet te moeilijk te doen, je weet dat ie je wel wat vindt maar hij kan er momenteel nog niet zoveel mee omdat ie nog wat jong is. Maak je niet teveel zorgen, hou contact maar wel lekker losjes, vindt ie je vanzelf wel weer als ie er aan toe is ;)
Probeer em niet te pushen, dat werkt averechts :{

_Rachel_
21 October 2003, 08:41
thnx voor je advies :-)

_Rachel_
23 October 2003, 20:35
Hm..
Ik sprak HEM net op MSN.

En hij is eigenlijk nooit spraakzaam op MSN, maar vandaag viel het nog wel mee.
Hij stelde zelfs vragen!
(Deed ie eigenlijk nooit, ook niet toen we wat hadden). Niet dat t boeiende vragen waren hoor.
nee, hij stelde deze vraag:
"Ben je al over me heen ;)"

en in me MSN naam stond dat t zaterdag een topdag zou worden.
Zulke dingen heb ik er wel vaker in staan maar normaal vroeg hij er nooit naar.

Nou vroeg hij wat ik zaterdag dan ging doen.
Ik ging vertellen dat ik met een aantal bij een vriendin van me ging eten, zelf koken.. en daarna drinken en daarna uit.

En het enige wat hij zei was "leuk"

Vaag gedrag van hem. Waarom moet hij weten wat ik ga doen en of ik over hem heen ben.
Zal het toch nog wel een KLEIN beetje gevoelig bij hem liggen?

klootzak
24 October 2003, 00:37
je kan jezelf het beste een paar maanden opsluiten om die figuur te vergeten.

je kent hem een maand en hij neukt al met een ander ?
krijg wat zelfvertrouwen meisje, als iemand je dat flikt verdien je beter.

je vraagt je af of het gevoelig bij hem ligt, ik denk ut niet, maar het zou natuurlijk altijd kunnen.
je hebt ook gevoelige mensen zonder controle over hun lul

maar i.m.o verdien je beter en is hem wanhopig proberen terug te krijgen kansloos, en levert het niks op, misschien dat ie je een keer neukt, maar denk niet dat het zo veel voor hem betekent, als dat het waarschijnlijk voor jou doet

_Rachel_
24 October 2003, 07:34
Huh, wie zegt dat hij na een maand al een ander neukte :-S
Hij is zelfs nog maagd hoor..
Als er een jongen is die controle heeft over ze lul is hij het wel.. dus ik weet nie helemaal waar dit bericht op slaat?

WhizzCat
24 October 2003, 10:40
Hij is gewoon te jong om het te begrijpen. Snap je dat niet?

Puberteit bij jongens, tja, meisjes zijn nu eerder volwassen, wat ook de reden is dat je wat meer meisjes met oudere jongens ziet gaan. Vooral zo rond het middelbare school gebeuren.

Enfin, ik denk dat ie het gewoon niet snapt en ik denk ook dat jij niet te veel moeite moet gaan doen want dat heeft helemaal geen zin. Jij maakt het alleen maar erger voor jezelf. Probeer je er overheen te zetten en zoek een leuke gozer op ;)

_Rachel_
24 October 2003, 15:10
Hmm tja, dat hij te jong is zou wel kunnen.

Maar ja, dan vandaag ook weer, dan kom ik hem tegen op school, tenminst ehij liep ergens heen en liep langs mij in de pauze, en dan glimlacht ie naar me,
en dan loopt ie de trap op, en dan kijkt ie sneaky toch weer ff naar mij...

klootzak
26 October 2003, 00:09
Originally posted by _Rachel_
Huh, wie zegt dat hij na een maand al een ander neukte :-S
Hij is zelfs nog maagd hoor..
Als er een jongen is die controle heeft over ze lul is hij het wel.. dus ik weet nie helemaal waar dit bericht op slaat?

dat schreef jezelf hierboven, bijdehandje

_Rachel_
26 October 2003, 10:09
Bijdehandtje?
Ik heb gezegd dat hij is VREEMDGEGAAN maar niet dat hij iemand anders GENEUKT heeft..
het was alleen zoenen, en niet na een maand maar na 4 dagen.

WishfulDreaming
26 October 2003, 14:07
Originally posted by _Rachel_
Bijdehandtje?
Ik heb gezegd dat hij is VREEMDGEGAAN maar niet dat hij iemand anders GENEUKT heeft..
het was alleen zoenen, en niet na een maand maar na 4 dagen.
Als je je vriendinnetje al na 4 dagen bedriegt,
vind ik je nog niet in staat om een deftige relatie te hebben.

Trek je conclusies zelf maar hieruit ;)

_Rachel_
26 October 2003, 14:17
Ik wist dat er zulke reacties zouden komen, dus daarom had ik ook gevraagd om 't ff niet over t vreemdgaan te hebben.
Dat was namelijk n hele aparte situatie, wat n heel lang verhaal is om hier uit te leggen en wat ook weinig mensen zullen begrijpen, behalve de mensen die mij en me vriend kennen.

Normaal zou ik iemand die vreemdgaat ook nooit vergeven, maar hem om bepaalde redenen wel..

kijk tuurlijk heb je wel n beetje gelijk dat iemand die vreemdgaat nou niet echt in staat is om n serieuze relatie te hebben maar er waren n aantal dingen waarom ik hem heb vergeven.

klootzak
26 October 2003, 19:46
Originally posted by _Rachel_
Bijdehandtje?
Ik heb gezegd dat hij is VREEMDGEGAAN maar niet dat hij iemand anders GENEUKT heeft..
het was alleen zoenen, en niet na een maand maar na 4 dagen.

ok, ik had de status van je volwasseneheid idd veelste hoog ingeschat

_Rachel_
26 October 2003, 20:44
Nahja, waar slaat dat in godsnaam op..

Ik ben niet volwassen omdat ik 't lomp vind dat iemand opeens reageert met dat hij na een maand een ander zou hebben geneukt en alleen ze lul achterna liep,
terwijl ik nérgens heb gezegd dat hij een ander neukte, en ook nergens heb gezegd dat dat na een maand zou zijn geweest.. ?

Tja sorry ik kom hier voor normale reacties en niet van die reacties met info die echt nergens over gaat!

Dat is wel terecht hoor lijkt me?

Vreemdgaan hoeft geen neuken te zijn, vreemdgaan begint voor mij al bij zoenen dan weten jullie dat dus nu.

Annuh
26 October 2003, 20:51
Originally posted by _Rachel_
Nahja, waar slaat dat in godsnaam op..

Ik ben niet volwassen omdat ik 't lomp vind dat iemand opeens reageert met dat hij na een maand een ander zou hebben geneukt en alleen ze lul achterna liep,
terwijl ik nérgens heb gezegd dat hij een ander neukte, en ook nergens heb gezegd dat dat na een maand zou zijn geweest.. ?

Tja sorry ik kom hier voor normale reacties en niet van die reacties met info die echt nergens over gaat!

Dat is wel terecht hoor lijkt me?

Vreemdgaan hoeft geen neuken te zijn, vreemdgaan begint voor mij al bij zoenen dan weten jullie dat dus nu.

adem in, adem uit...;)

Maar goed ik zou zoals de rest het zegt het iniedergeval voorlopig even laten rusten. Teminste het proberen:) ..

0Vera
26 October 2003, 21:23
ik lees er ook niet zoveel lulligs in hoor Rachel, je vat het denk ik gewoon wat zwaar op :aai:

Gun die jongen wat tijd, er is gevoel maar hij kan er nu nog niet zoveel mee, das natuurlijk wel heel jammer maar hij komt vanzelf wel als ie er echt aan toe is :)

:*

_Rachel_
27 October 2003, 08:33
Nah kijk 't was misschien niet lullig bedoeld maar ik heb z oiets van als je reageert op mn bericht kom dan niet met dingen aanzetten die ik nérgens heb gezegd.
Snap je?

Maar ja ik gun hem wel wat tijd.. :-)
Ik heb gister weer een half uur met hem gebeld, dat was wel leuk. Hij was ook vet spraakzaam!

ashley10
27 October 2003, 08:41
Originally posted by 0Vera
ik lees er ook niet zoveel lulligs in hoor Rachel, je vat het denk ik gewoon wat zwaar op :aai:

Gun die jongen wat tijd, er is gevoel maar hij kan er nu nog niet zoveel mee, das natuurlijk wel heel jammer maar hij komt vanzelf wel als ie er echt aan toe is :)

:*

vind ik ook !!!!!!!!!!
waar praten we over:x nog veel te jong om je al zo druk temaken over zulke dingen, ik ga liever lekker stappen met en zonder jongens altijd veel lol zonder al die toestanden. en als er iets op het pad komt zie ik dat wel als een jongen na 4 dagen iemand staat tebekken dan zou ik klaar zijn met hem

succes;)

_Rachel_
27 October 2003, 15:50
Tja..
ik word echt gek hier..
zie ik hem vandaag op school zit ie best vaak naar me te kijken..
en dan loopt ie vlak langs me en dan kijkt ie me echt zo aan weet je.. *zucht* hihi

Drachion
27 October 2003, 21:41
ok als ik ie eerste post aan t begin al lees dan...
DAMN die gast playde je maar de rest, wees freakin voorzichtig

_Rachel_
28 October 2003, 06:51
Misschien vinden jullie me naïef, maar kijk, als mensen van hier zeggen 'dat hij me playde'. Snap ik heel goed dat je zo'n reactie geeft.
Maar geloof me ik ken deze jongen al langer dan alleen onze relatie en ik ga nog steeds dus normaal met hem om en hij is echt juist het type wat GEEN player is!
Hij is meer zo'n verlegen typje weet je wel.
Jah ik begrijp best dat hij als n player overkomt hier, maar geloof me dat is ie echt niet..

't is niet dat i khier alleen de GOEIE dingen wil horen, maar ik ken 'm dus wel langer en k weet echt dat hij geen player is..

klootzak
28 October 2003, 18:35
Originally posted by _Rachel_
Nahja, waar slaat dat in godsnaam op..

Ik ben niet volwassen omdat ik 't lomp vind dat iemand opeens reageert met dat hij na een maand een ander zou hebben geneukt en alleen ze lul achterna liep,
terwijl ik nérgens heb gezegd dat hij een ander neukte, en ook nergens heb gezegd dat dat na een maand zou zijn geweest.. ?

Tja sorry ik kom hier voor normale reacties en niet van die reacties met info die echt nergens over gaat!

Dat is wel terecht hoor lijkt me?

Vreemdgaan hoeft geen neuken te zijn, vreemdgaan begint voor mij al bij zoenen dan weten jullie dat dus nu.

nee, je bent niet volwassen omdat je je zo makkelijk laat provoceren..

klootzak
28 October 2003, 18:50
Originally posted by _Rachel_


't is niet dat i khier alleen de GOEIE dingen wil horen, maar ik ken 'm dus wel langer en k weet echt dat hij geen player is..

wat wil je dan horen ?

of wil je alleen maar afgezeken worden om je te verdedigen ?

_Rachel_
30 October 2003, 09:43
Ik wilde gewoon manieren horen hoe ik hem terug kon krijgen.

Dat hij een player is kunnen jullie niet weten uit mn verhaal en dat is ie ook absoluut niet.

Dat jullie me afzeiken slaat ook al nergens op, als ik hem terug wil is dat alsnog mijn zaak heh.
Dan hoef ik niet te horen dat hij na een maand een ander neukt? wat niet zo is, en als ik dan zeg dat t niet zo is ben ik gelijk onvolwassen.
Ik hoef ook niet te horen dat hij n player is want ik ben echt niet dom ofzo en ik weet echt wanneer iemand n player is of niet en dan hoef k m ook zeker niet terug.

Maar ja, kheb wel goed nieuws, kga volgende week n film met m kijken.