PDA

Bekijk de volledige versie : vreemdgaan


hollywood
20 October 2003, 21:34
Wat valt er volgens jullie onder vreemdgaan?
Is het pas bij sex of al bij zoenen? En hoe zie je het als je vriend of vriendin chat/telefoonsex zou hebben met een ander?
Ik wil weten wat bij jullie onder vreemdgaan valt.

Thanx

x Hollywood

Nightwolf
20 October 2003, 21:37
vreemdgaan begint voor mij al bij zoenen :{

ik_ben_de_man
20 October 2003, 21:41
vreemd gaan begint bij tongzoenen , een afscheidskusje o.i.d. valt daar dus niet onder.


tel en chatsex vind ik dus wel vreemdgaan , als je op deze manier aan je trekken moet komen , terwijl je een relatie hebt ben je gewoon zwaar knudde

klootzak
20 October 2003, 21:50
vreemdgaan is de gedachte bij een ander te zijn voor mij al alhoewel dat natuurlijk niet is te controleren.

maar als je de liefde die je hebt voor je vriendin/vriend ook bij een ander voelt ga je vreemd.

0Vera
20 October 2003, 23:33
Tongzoenen vind ik vreemdgaan. Afscheidzoenen op de mond geef ik dagelijks, dat vind ik meer een teken van affectie dan van seksuele intimiteit.

Toch heb ik ook een relatie gehad waarin daadwerkelijk sexen pas vreemdgaan was, maar dat was meer omdat we allebei vonden dat tongzoenen voor ons beide GEEN seksuele intimiteit betekende. Maar nu voel ik dat toch wel anders. Je gaat voor 1 persoon, en als dat niet genoeg voor je is moet je niet voor een relatie gaan :{

[edit] djees, mn hele verhaal klopte ineens niet meer :x :p

anemic
21 October 2003, 07:05
mag ik er nog een andere vraag bijdoen.. wie is hier wel eens vreemdgegaan?

dext0r
21 October 2003, 09:25
tongzoen.

Nightwolf
21 October 2003, 09:42
Originally posted by anemic
mag ik er nog een andere vraag bijdoen.. wie is hier wel eens vreemdgegaan?

ik denk dat de meesten over deze vraag heen zullen lezen maar goed, ik dus niet

dext0r
21 October 2003, 09:44
Originally posted by Nightwolf
ik denk dat de meesten over deze vraag heen zullen lezen maar goed, ik dus niet
je hoeft toch ook alleen te reageren als het wel zo is? :)

Nightwolf
21 October 2003, 09:45
ik gaf alleen aan dat sommige mensen alleen de eerste vraag lezen en de rest overslaan :?

dext0r
21 October 2003, 10:32
Originally posted by Nightwolf
ik gaf alleen aan dat sommige mensen alleen de eerste vraag lezen en de rest overslaan :?

oh :+
8{

L_angeldc
21 October 2003, 14:06
ik vind zoenen al vreemdgaan

en ben zelf nog nooit vreemdgegaan
heb eigenlijk nooit iemand gehad om bij vreemd te gaan :? :z

virginia
21 October 2003, 16:07
Als juh echt een vaste relatie hebt vindt k vreemgaan als je een handeling doet met iemand anders omdat je verlieft bent op diegene of dat je je vriend of vriendin niet meer leuk vindt. Als je goed met je vriend of riendin afspraken maakt dat je bijv wel met iemand mag zoenen of als je elkaar heel erg vertrouwt met iemand anders naar bed gan denk ik: Waarom niet? Relatie gaat r toch om dat je van elkaar houdt?

0Vera
21 October 2003, 16:22
Originally posted by virginia
Als juh echt een vaste relatie hebt vindt k vreemgaan als je een handeling doet met iemand anders omdat je verlieft bent op diegene of dat je je vriend of vriendin niet meer leuk vindt. Als je goed met je vriend of riendin afspraken maakt dat je bijv wel met iemand mag zoenen of als je elkaar heel erg vertrouwt met iemand anders naar bed gan denk ik: Waarom niet? Relatie gaat r toch om dat je van elkaar houdt? dat ben ik wel met je eens maar het is heel belangrijk dat er dan bij die 'derde' geen gevoelens komen, en met sex loop je dat risico toch wel.
Sowieso is sex zoiets intiems dat ik et echt niet over mn hart zou kunnen laten gaan dat mijn vriend bij een ander meisje naar binnen zou gaan :no: :kots: :(
dus ik zou het nooit toelaten.

Maar als je er GOED over praat, en allebei hetzelfde erover denkt kan het inderdaad geen kwaad.

[edit] idd bijna overheen gelezen :x
Ik ben nog nooit vreemdgegaan!

biffyclyro
21 October 2003, 18:22
zoenen vind ik al vreemdgaan.

heb het helaas ook eens gedaan. terrible :no:

eneri
21 October 2003, 20:12
tongzoenen is voor mij vreemdgaan, en telefoon of sex via internet ook. zoals ik_ben_de_man al zei, als je dat in een relatie nodig hebt ben je gewoon zwaar knudde.

ik zou er echt neit tegen kunnen als mijn vriend bovenstaande of erger zou doen, maar als je duidelijke afspraken met elkaar maakt en er allebei echt mee eens bent, vind ik een 'vrije relatie' best heel goed.

edit: ben nog nooit vreemdgegaan. wel gevoelens voor een ander gehad, maar daar die ander niks van laten merken.

0Vera
21 October 2003, 20:13
Originally posted by biffyclyro
zoenen vind ik al vreemdgaan.

heb het helaas ook eens gedaan. terrible :no: een ex van mijn flikte het om vreemd te gaan en toen zelfs echt met die meid naar bed te gaan :{
z'n beste vriendin dan he, degene waar ik altijd al argwaan over koesterde omdat ik gewoon WIST dat er iets speelde :x
En toen dacht die goof nog dat t wel weer goed zou komen :x :Z

CharmedOne
21 October 2003, 20:51
Originally posted by anemic
mag ik er nog een andere vraag bijdoen.. wie is hier wel eens vreemdgegaan?

Ik nog nooit en ik ben dat ook niet van plan.

PFP
21 October 2003, 21:26
Originally posted by biffyclyro
zoenen vind ik al vreemdgaan.

heb het helaas ook eens gedaan. terrible :no:

:o :aai:

maarre ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik vind wat eneri zegt en ikbendeman wel goed

Impressions
22 October 2003, 15:47
Ik ben tegen vreemdgaan. Vreemdgaan is een teken dat diegene meer wil dan de relatie hem kan bieden en dus ontevreden is met de relatie. Mn ex ging ook vreemd en ik heb haar nooit meer kunnen vertrouwen, daar is onze relatie ook deels aan kapt gegaan. En als je vreemdgaat, wordt dat doorverteld, en dan krijg je een naam als iemand die vreemdgaat. Wat ook niet zo bevorderlijk is voor je sociale leven

biffyclyro
22 October 2003, 16:29
Originally posted by PFP
:o :aai:

maarre ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik vind wat eneri zegt en ikbendeman wel goed

doe het nooit meer hoor :no: :$

BaRBie
22 October 2003, 20:06
Dat is zeer verschillend....Ik vind persoonlijk zoenen niet vreemdgaan, tenzij je werkelijk gevoelens voor de ander koesterd, terwijl wanneer je gevoelens voor iemand hebt en er niets mee doet ik dat weer wel een vorm van vreemdgaan vind...
Sex is taboe, absoluut vreemdgaan en onvergeeflijk...Maar ik denk gewoon dat in een relatie alles draait om samen beslissen...Wanneer mijn vriend zoenen vreemdgaan vind dan doe ik dat gewoon niet...

hollywood
23 October 2003, 17:03
Indd. wanneer door zoenen o.i.d je gevoelens voor je vriend/in veranderen is het vreemdgaan.

Ik ben zelf nooit vreemdgegaan...

x

sunnyflower
23 October 2003, 21:09
ik vind zoenen al vreemgaan. ik vind dat je dat voor je vriend(in) moet bewaren, het is speciaal dus niet iets om zomaar met iedereen te doen. zodra je vreemgaat is er volgens mij iets mis in je relatie

WishfulDreaming
23 October 2003, 21:36
Originally posted by anemic
mag ik er nog een andere vraag bijdoen.. wie is hier wel eens vreemdgegaan?
Ik, toen ik 14 was...

dext0r
23 October 2003, 22:23
Originally posted by Saartje18
Ik, toen ik 14 was...

toen liep je met een andere jongen hand-in-hand over het schoolplein ? :7

Nightwolf
23 October 2003, 22:28
Originally posted by Saartje18
Ik, toen ik 14 was...

had ik nou niet van je verwacht :no:

dext0r
23 October 2003, 22:41
Originally posted by Nightwolf
had ik nou niet van je verwacht :no:

mensen kunnen ECHT veranderen kontje ;x

Nightwolf
23 October 2003, 22:47
sommige mensen ja :{ nu ga ik haar iig met andere ogen bekijken :{

BlackMystery
3 November 2003, 11:13
Originally posted by Saartje18
Ik, toen ik 14 was...
en dat is al?
mmm

annomeisje
3 November 2003, 11:15
Het flirten met andere

sunnyflower
3 November 2003, 14:13
toen ik 13 was heb ik een keer een week met twee jongens gehad (die ook nog vrienden waren) maar met die ene was het al een tijd niks maja stelde ook niet veel voor was pas 13

SpiNe
3 November 2003, 14:59
ik ben tegen vreemdgaan tis gewoon net als iemand oplichten:{
ik ben ook nog nooit vreemd gegaan

mag ik nog een vraag er aan toevoegen?

wie heeft wel eens iemand geprobeert iemand overtehalen om vreemd te gaan?

L_angeldc
3 November 2003, 15:18
Originally posted by SpiNe
ik ben tegen vreemdgaan tis gewoon net als iemand oplichten:{
ik ben ook nog nooit vreemd gegaan

mag ik nog een vraag er aan toevoegen?

wie heeft wel eens iemand geprobeert iemand overtehalen om vreemd te gaan?

nee heb ik nog nooit gedaan en zal dat ook nooit doen

dan ben je pas echt triest |:(

virginia
3 November 2003, 15:39
Eerst wou een jongen met mij zoenen maar k heb hem toen afgewezen omdat hij een vriendin had en dat vond k zielig. Maar k heb wel eens met iemand gezoend die al 2 jaar een vriendin had maar daar kwam k pas later achter. Bijna alttijd als k weet dat een jongen een vriendin heeft wijs k hem af want dan voel k me toch schuldig

Stapper
3 November 2003, 15:46
gewoon ontrouw zijn aan je vriend/vriendin is vreemdgaan
ben zelf niet vreemd gegaan

heb wel met meiden gezoend die een vriend hadden (maar zonder dat ik dat wist)

BlackMystery
3 November 2003, 17:40
ik heb nog nooit iemand bedrogen, ik ben zelfs trouw geweest aan mensen waar ik niet met samen was (lang verhaal)
ik zie het nut van bedriegen niet in
ben al blij dat ik dan eindelijk iemand heb
ga ik er nog niet een derde persoon bij betrekken

Kastanje
3 November 2003, 19:33
ben nog niet vreemgegaan, maar als ik 't zou doen, zou 't wel eerst via msn zijn ,eens goed praten.. elkaar zien 's morgens, nog wat na vertellen.. met zenuwen zitten en tja, daarna, zien we wel :x

anemic
4 November 2003, 08:08
ik heb nog nooit gezoend met iemand die een vriend had.. maar aan de andere kant ''you can't blame a guy/girl for trying''. Als je iemand echt echt leuk vindt denk ik dat je die kans moet wagen... hoe lullig het voor een ander kan zijn, maar voor hetzelfde geld gaat het al superslecht of is die vriend/vriendin al helemaal niet trouw. Het gaat toch puur om egoisme als je iemand leuk vindt.

BlackMystery
4 November 2003, 11:15
Originally posted by Kastanje
ben nog niet vreemgegaan, maar als ik 't zou doen, zou 't wel eerst via msn zijn ,eens goed praten.. elkaar zien 's morgens, nog wat na vertellen.. met zenuwen zitten en tja, daarna, zien we wel :x

??? :? ??? :thumbsup:
zo kan ik het het beste verwoorden

anemic
4 November 2003, 11:33
Originally posted by BlackMystery
??? :? ??? :thumbsup:
zo kan ik het het beste verwoorden

ik snap er eerlijk gezegd geen reet van van die tekst van kastanje

0Vera
4 November 2003, 12:51
Originally posted by anemic
ik snap er eerlijk gezegd geen reet van van die tekst van kastanje ik ook niet :{

bruggi
4 November 2003, 14:30
zoenen met een ander vind ik ook al vreemdgaan, als je dat uberhaupt zou willen vind ik dat er al iets fout zit, en als je het ook nog echt doet is dat daarbovenop ook nog eens respectloos t.o.v. je vriend(in)...
chat of telefoonsex vind ik sowieso al nogal sneu eigenlijk :z8), laat staan in de zin van 'vreemdgaan' 8)

zelf nog nooit vreemdgegaan en hoop ook niet dat ik ooit zo stom zal zijn

bruggi
4 November 2003, 14:32
owja... tenzij je natuurlijk afspreekt met elkaar dat je met anderen mag zoenen of meer... maar dat zou ik zelf nooit doen...
t id alleen al :( :no:

annomeisje
4 November 2003, 14:45
Maar waarom zou je je lief bedriegen?

BlackMystery
4 November 2003, 20:38
Originally posted by 0Vera
ik ook niet :{
was al bang dat ik de enigste was :p

Stapper
4 November 2003, 20:51
ik ga nooit vreemd, bel mijn vriendin altijd op dat ik een ander heb :+

Impressions
4 November 2003, 20:52
Originally posted by Stapper
ik ga nooit vreemd, bel mijn vriendin altijd op dat ik een ander heb :+

Elk uur een telefoontje dus :p

Owazeke
4 November 2003, 21:36
Bij mij begint vreemdgaan bij zoenen.
En nee, ik ben nog nooit vreemdgegaan. :thumbsup:

The Phit
5 November 2003, 23:08
sommige jongens denken al bij praten :+

0Vera
6 November 2003, 08:24
Originally posted by Phitje
sommige jongens denken al bij praten :+ mjah mijn ex was zo jaloers dat ie me al in de gaten hield als ik tijdens het uitgaan met een andere jongen praatte :rolleyes:
Terwijl ik em absoluut 100% trouw bleef, zelfs toen et echt heel slecht ging. Op een gegeven moment was ik die bezitterigheid en jaloezie van hem ZO spuugzat :{

ik heb weleens gezoend met een jongen die al een vriendin had, maar dat hoorde ik pas achteraf (beetje raar verhaal) maar toen ik dat wist weigerde ik pertinent nog met em te zoenen :p
da vond ie op zich minder geloof ik 8)

Ik ben zelf weleens overgehaald om vreemd te gaan maar ik weigerde. Beetje rare situatie was dat :p maar ik wou niet dus toen hield et voor hem op :Y)
Ik heb zelf nooit iemand anders overgehaald om vreemd te gaan, kijk als het slecht gaat met je relatie moet je gewoon niet je toevlucht tot anderen zoeken, dan moet je er een punt achter zetten of iets wezenlijk veranderen zodat je toch bij elkaar blijft. En daar hoort geen vreemdgaan tussen :no: dus vind ik ook niet dat ik als buitenstaander moet gaan zitten pushen.

Helenaa
7 November 2003, 16:50
Ik vind zoenen vreemdgaan, echt tongzoenen dan..
Ben wel eens vreemdgegaan, toen ik nog maar net een vriend had, ging ik op vakantie.. en ik voelde me nog steeds erg vrijgezel.. Ik zou het nu nooit meer doen.

psychobunny
7 November 2003, 19:52
zoenen is vreemdgaan, als in een mond op de kus..., een tongkus al helemaal...
en ik eens,toen in 13 was

The Phit
7 November 2003, 19:56
Originally posted by psychobunny
zoenen is vreemdgaan, als in een kus op de mond..., een tongkus al helemaal...
en ik eens,toen in 13 was een gewone kus op de mond al vreemdgaan? :o
gaan er een boel vreemd hier, want hier hebbe we principe 3 zoenen op wang 1 op mond :yes: :+

psychobunny
7 November 2003, 20:09
Originally posted by Phitje
een gewone kus op de mond al vreemdgaan? :o
gaan er een boel vreemd hier, want hier hebbe we principe 3 zoenen op wang 1 op mond :yes: :+ hangt van streek tot streek af,hier is't 1 kus op de wang,bij vriendin van mij ist 3 op de wang,1 op de mond...

Atjeuh
7 November 2003, 20:44
Originally posted by ik_ben_de_man
vreemd gaan begint bij tongzoenen , een afscheidskusje o.i.d. valt daar dus niet onder.


tel en chatsex vind ik dus wel vreemdgaan , als je op deze manier aan je trekken moet komen , terwijl je een relatie hebt ben je gewoon zwaar knudde
mee eens

Larsjuh
8 November 2003, 08:33
tongzoenen is vreemdgaan vind, afscheidskusje is normaal

Forza
8 November 2003, 09:01
Originally posted by Phitje
een gewone kus op de mond al vreemdgaan? :o
gaan er een boel vreemd hier, want hier hebbe we principe 3 zoenen op wang 1 op mond :yes: :+

toch is een kus op de mond net iets extra`s, wat je niet bij de 1e de beste doet, nouja met uitgaan wel, maar niet gewoon overdag. Maar ik vind vreemdgaan al, als ik denk over ander meisje waar ik wel eens iets mee zou wille doen, ik bedoel als je echt gek op elkaar bent, heb je die gedachtes niet

0Vera
8 November 2003, 15:06
Originally posted by Forza
toch is een kus op de mond net iets extra`s, wat je niet bij de 1e de beste doet, nouja met uitgaan wel, maar niet gewoon overdag. Maar ik vind vreemdgaan al, als ik denk over ander meisje waar ik wel eens iets mee zou wille doen, ik bedoel als je echt gek op elkaar bent, heb je die gedachtes niet Als het effe wat minder gaat kan het best zo zijn dat je wat gedachten hebt over anderen, maar je gedachten zijn nog altijd van jezelf, en zolang je er niets mee doet kun je die gedachten niet altijd uitbannen maar wel onder controle houden, en dus niet vreemdgaan (in mijn ogen)

Sanne
18 December 2003, 00:29
Ik vind zoals de meestje hier zoenen al vreemdgaan. Ik heb dit welles gedaan schaam schaam :$ , maar heb nu nog steeds met de jongen met wie ik vreemdging :)

X

Darksecret
2 January 2004, 13:30
Monomagie is iets wat opgelegd door onze normen en waarden..
Als we onze natuur zouden volgen dan zou iedereen vreemdgaan, maar zoiets doe je niet omdat het opgelegd is dat het fout is etc..en het nehoord tot onze normen en waarden..:] O-) :wave:

Ballewan
14 October 2005, 00:06
Neem ook 's een kijkje bij deze nieuwe groepen:

http://groups.msn.com/VreemdgaaninHolland/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://groups.yahoo.com/group/vreemdgaan/

Ghris
14 October 2005, 06:11
ik ga nooit vreemd, altijd met bekenden...

j/k. Ik zou nooit zomaar vreemd gaan! Das gewoon tja, triest.

luie-donder
14 October 2005, 08:30
Waarom is dit bijna 2 jaar oude topic ge-upt?? 8|

Ghris
14 October 2005, 14:57
Ooh, had ik niet eens door :P maar hij is geupt door Ballewan, waarschijnlijk om reclame te maken voor zn msn space ofzo :P

Sanne
14 October 2005, 14:59
o god 'vroeger' plaatste ik een X-je achter mijn berichten :$

Bazzemans
14 October 2005, 15:01
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
o god 'vroeger' plaatste ik een X-je achter mijn berichten :$

Ga je schamen!

Melisss
14 October 2005, 15:31
lol oud topic laat maar :p

K@rima!
14 October 2005, 21:31
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
o god 'vroeger' plaatste ik een X-je achter mijn berichten :$

Viel mij ook al op! :D

X!



Mag ik nog even ontopic zijn? :p Ik ben nog nooit vreemd gegaan, zal het ook niet snel doen. Ik ben niet makkelijk te verleiden. Verder heb ik ook nooit iemand over gehaald om vreemd te gaan. Tss, dat zou echt een naaiersstreek zijn!

MrInsane
15 October 2005, 10:11
Ik vind dat het vreemdgaan begint bij het zoenen, en dan niet een vluchtige kus op de wang maar echt eentje met tong.
Dat vind ik al tever gaan, en als je dan nog verder gaat hoeft die meid bij mij niet meer aan te komen :no:
Maar ik snap het nut van vreemdgaan zowieso niet, want dan is er ook nooit veel liefde geweest voor je vriend/vriendin!

Jamiel
17 October 2005, 14:40
hm 2 jaar is wel errug oud tralala slotje