PDA

Bekijk de volledige versie : frame en menu site


liekpiek
23 October 2003, 08:31
mn klas had mij gevraagd om een site te bouwen voor onze klas, omdat ik HTML kennis heb 8)
Nou, ikke dus een site gebouwd, en op mijn pc is-ie prima te zien, maar bij sommigen werkt het frame en het menu van de site niet. :huh: :?
zouden jullie misschien aub ff de site kunnen checken om te kijken of-ie het bij jullie wel doet?
Ik vermoed dat het gewoon aan sommige browsers ligt, maar als nou meer mensen dat probleem hebben verander ik de site wel...de site (http://www.freewebs.com/stedgym2b)

WhizzCat
23 October 2003, 08:36
Onder IE 6 werkt ie perfect, alleen onder Netscape/Mozilla niet, maar dat is niet echt een issue.

Eén tipje dan, die knalblauwe achtergrond met gele letters is not done, dat kan eigenlijk echt niet ;)

edit: ik zie nog veel meer felle kleurtjes... dat is niet zo goed voor m'n ogen :) :p

liekpiek
23 October 2003, 08:41
Originally posted by WhizzCat
Onder IE 6 werkt ie perfect, alleen onder Netscape/Mozilla niet, maar dat is niet echt een issue.

Eén tipje dan, die knalblauwe achtergrond met gele letters is not done, dat kan eigenlijk echt niet ;)

edit: ik zie nog veel meer felle kleurtjes... dat is niet zo goed voor m'n ogen :) :p
jah, sorry voor je oogaandoening ;) maarja, de klas heeft beslist welke kleuren ze mooi vinden....ik kijk er zelf ook vol afgrijzen naar, maar goed...:no:

Stapper
23 October 2003, 10:24
geen problemen
alleen ziet de site er een beetje TE vrolijk uit, allemaal andere kleuren achtergronden enzo
misschien beter om 1 achtergrond te hebben

TheGroovMaster
23 October 2003, 19:18
werkt hier prima

klootzak
23 October 2003, 20:26
werkt ie6, forum opent in een nieuw schermpje maar dat hoort

sunnyflower
23 October 2003, 21:20
alles doet het

koelkast
23 October 2003, 21:57
avant browser --> doet het gewoon.

navigatie mennu blokken blijven wel blauw ook al sluit je ze weer :)

ik_ben_de_man
26 October 2003, 20:49
IE 5.5 en 6.0 werkt perfect , netscape doet ie t niet goed , vraag eens aan die klasgenoten welke browser en welke versie ze draaien...

Alpha
27 October 2003, 20:42
Ziet er leuk uit hoor

Stedelijk Gym
ken je toevallig Rutger of Fabian????