PDA

Bekijk de volledige versie : reclame bij hosten


ik_ben_de_man
31 October 2003, 07:53
de site word nu gehost bij tripod , maar dan heb je rechtsboven zo'n reclame geval. is er een manier ( gratis AUB ) om dit te omzeilen , mischien door middel van stukje java-script ofzow ?

Kampie
31 October 2003, 10:11
Originally posted by ik_ben_de_man
de site word nu gehost bij tripod , maar dan heb je rechtsboven zo'n reclame geval. is er een manier ( gratis AUB ) om dit te omzeilen , mischien door middel van stukje java-script ofzow ? ja

Pakspul
31 October 2003, 10:22
div style hidden zowiets :+

bommelding
1 November 2003, 14:19
kan maar ja hoelang ga je dan nog je host hebben? Neem gewoon betaalde hosting..

ik_ben_de_man
1 November 2003, 15:45
Originally posted by bommelding
kan maar ja hoelang ga je dan nog je host hebben? Neem gewoon betaalde hosting.. zoals je zag in het andere topic woun ik zelf servertje opzetten , maar dit gaat het qua kosten niet halen.

betalende server , we hebben daar veel te weinig leden voor enz , en ik wil er natuurlijk niet verlies op draaien , dat snap je wel toch ?

Kampie
1 November 2003, 16:39
Originally posted by ik_ben_de_man
zoals je zag in het andere topic woun ik zelf servertje opzetten , maar dit gaat het qua kosten niet halen.

betalende server , we hebben daar veel te weinig leden voor enz , en ik wil er natuurlijk niet verlies op draaien , dat snap je wel toch ? Betaalde hosting heb je vanaf 40 euro op jaar basis..

met hoeveel zijn jullie? 1 avond niet stappen en je hebt je hosting bij mekaar..

dus duur is het absoluut niet meer..

TheGroovMaster
1 November 2003, 16:53
Originally posted by ik_ben_de_man
zoals je zag in het andere topic woun ik zelf servertje opzetten , maar dit gaat het qua kosten niet halen.

betalende server , we hebben daar veel te weinig leden voor enz , en ik wil er natuurlijk niet verlies op draaien , dat snap je wel toch ? zoals je al zei, veel leden hebben we niet, neem dan een ouwe pc en rag daar een server applicatie op (linux) en je bent er niks aan kwijt. Alleen je tijd. Als je een beetje internet aansluiting hebt kan jezelf ook rete snel internetten en he je goeie upstream, tegenwoordig zijn die pakketen ook niet duur.

Hosten zit je meestal aan datalimit verbonden maar zeker goedkoper als dat je het zelf gaat hosten (beter internetverbinding)

ik_ben_de_man
3 November 2003, 16:29
Originally posted by Kampie
Betaalde hosting heb je vanaf 40 euro op jaar basis..

met hoeveel zijn jullie? 1 avond niet stappen en je hebt je hosting bij mekaar..

dus duur is het absoluut niet meer..

euhm , dan moeten leden gaan mee betalen enz.
is niet echt een bevordering voor het aantal mensen dat lid wilt gaan worden enz.

WhizzCat
3 November 2003, 16:33
Originally posted by ik_ben_de_man
euhm , dan moeten leden gaan mee betalen enz.
is niet echt een bevordering voor het aantal mensen dat lid wilt gaan worden enz.

Kerel, het kost 20 euro per jaar!

www.freerider.nl

Spotgoedkoop en redelijk betrouwbaar :)

TheGroovMaster
3 November 2003, 17:04
Freerider heeft weer een zomerse aanbieding! whehe LOL

ik_ben_de_man
3 November 2003, 17:18
Originally posted by WhizzCat
Kerel, het kost 20 euro per jaar!

www.freerider.nl

Spotgoedkoop en redelijk betrouwbaar :)

l denk niet genoeg te hebben aan 250 Mb schijfruimte en 2 gig verplaatsen per maand voor een forum |:(

Kampie
4 November 2003, 18:37
Originally posted by ik_ben_de_man
l denk niet genoeg te hebben aan 250 Mb schijfruimte en 2 gig verplaatsen per maand voor een forum |:( Ow.. ok.. en dat denk je wel te lukken op een gratis host?

Jongen.. zoek een sponsor of durf te investeren..

ik_ben_de_man
5 November 2003, 11:36
die 250 MB schijfruimte is meer dan genoeg , op dit moment hebben we ongeveer 2 MB , maar we verplaatsen al wel ongeveer 1 gig per maand , en aangezien dat verplaatsen geen limiet heeft bij lycos...