PDA

Bekijk de volledige versie : 0611 112


annomeisje
1 November 2003, 16:51
Heeyzz,

Laats heb ik een blikje gedeeld met een vriendin, en die bleek pfeifer te hebben, de laatste tijd voel ik me aan een stuk door moe en kom ik nergens aan toe, kan dat de ziekte van pfeifer zijn????

Alvast bedankt.

Nightwolf
1 November 2003, 16:58
dat zou heel goed kunnen ja....maar om er zeker van te zijn kan je beter langs de huisarts gaan om daar zeker van te zijn of je t nou echt hebt of niet

annomeisje
1 November 2003, 17:00
Dat weet ik, alleen het is zo lullig als je voor niks daar komt... misschien ga ik er wel over een tijdje heen :)

citizen_erased
1 November 2003, 17:48
pfeiffer begint meestal met opgezetten klieren...lijkt op keelonsteking...

WishfulDreaming
1 November 2003, 18:36
Originally posted by Nightwolf
dat zou heel goed kunnen ja....maar om er zeker van te zijn kan je beter langs de huisarts gaan om daar zeker van te zijn of je t nou echt hebt of niet

Naaaah, niet voor naar dokter gaan :)
Is idioot joh. Kan goed zijn dat je 't virus hebt maar dat het nooit doorkomt. En misschien heb je 't gewoon dan in de vorm van een verkoudheid.

En zelfs moest je er héééél ziek van worden, kunnen ze toch alleen maar pijnstillers geven. Virus moet je zelf overwinnen door anti-stoffen :)

98% van de bevolking heeft pfeiffer...
*me included*

annomeisje
2 November 2003, 10:57
Tja...ik wacht wel af, en zie wel

ik_ben_de_man
2 November 2003, 11:00
Originally posted by Saartje18
Naaaah, niet voor naar dokter gaan :)
Is idioot joh. Kan goed zijn dat je 't virus hebt maar dat het nooit doorkomt. En misschien heb je 't gewoon dan in de vorm van een verkoudheid.

En zelfs moest je er héééél ziek van worden, kunnen ze toch alleen maar pijnstillers geven. Virus moet je zelf overwinnen door anti-stoffen :)

98% van de bevolking heeft pfeiffer...
*me included*


beetje stom antwoord , als je wilt weten of je een bepaalde ziekte heb moet je natuurlijk wel naar de doctor gaan , die is er toch niet voor nix ?

annomeisje
2 November 2003, 11:02
Je gaat pas naar een dokter als het goed mis gaat lijkt me...

Nightwolf
2 November 2003, 11:22
je kan ook naar de dokter gaan om te verkomen :{

annomeisje
2 November 2003, 11:24
Mwa...in vijf jaar tijd ben ik maar 1x naar de huisarts geweest en ik leef nogsteeds ;)

JEANUS
2 November 2003, 15:23
Dus geef je hier het antwoord op je eigen vraag neem ik aan :)

Maar IK zou wel naar de dokter gaan. Like nightwolf said ; voorkomen is beter dan genezen!

annomeisje
2 November 2003, 18:18
'K had het er met me vriendin over, die zei dat ik wel naar de dokter moest, wat ook wel te begrijpen is...*)

dext0r
2 November 2003, 18:50
in de 8.5jaar dat ik in bovenkarspel woon heb ik mijn huisarts 1x gezien.... :|

en nu ben ik gewoon ziek :s

AmbyPur
2 November 2003, 23:07
tuurlijk naar de dokter als je twijfelt :s heb je iig meer zekerheid

hij bijt heus niet :/ neem ik aan :p

FunFair
3 November 2003, 10:32
hij geeft je wel een flinke rekening voor een gesprekje van 10 minuten :Y)

de huisartsen stellen tegenwoordig niet zoveel meer voor.. tegenwoordig is het zo dat je bij elke huisarts terecht kan en dus geen persoonlijke band hebt met zo'n arts. waardoor ze vaak alles op psychologische dingen willen afschuiven.

Tegenwoordig is het beter om eerst zelf onderzoek te doen..
bijvoorbeeld op http://www.dokterdokter.nl ofzow.. als je er dan neit achter kan komen wat het is ofzow, moet je maar eens naar de huisarts gaan.. en dan hopen dat het niet zo'n lul is die zegt "zuig maar op een dropje, dan gaat het wel over" of "slik maar een aspirine" wat ze erg snel geneigt zijn om te zeggen :no: vooral over de telefoon.

WhizzCat
3 November 2003, 10:41
Originally posted by FunFair
hij geeft je wel een flinke rekening voor een gesprekje van 10 minuten :Y)

de huisartsen stellen tegenwoordig niet zoveel meer voor.. tegenwoordig is het zo dat je bij elke huisarts terecht kan en dus geen persoonlijke band hebt met zo'n arts. waardoor ze vaak alles op psychologische dingen willen afschuiven.

Tegenwoordig is het beter om eerst zelf onderzoek te doen..
bijvoorbeeld op http://www.dokterdokter.nl ofzow.. als je er dan neit achter kan komen wat het is ofzow, moet je maar eens naar de huisarts gaan.. en dan hopen dat het niet zo'n lul is die zegt "zuig maar op een dropje, dan gaat het wel over" of "slik maar een aspirine" wat ze erg snel geneigt zijn om te zeggen :no: vooral over de telefoon.

Zelf onderzoek doen? :no:

AB-SO-LUUT niet doen! Jij bent niet gekwalificeerd en die huisarts is dat nog steeds wel. Desnoods maak je maar een afsrpaak in het zieken, ga niet zelf op onderzoek uit.

x-lizz-x
3 November 2003, 15:25
Originally posted by dext0r
in de 8.5jaar dat ik in bovenkarspel woon heb ik mijn huisarts 1x gezien.... :|

en nu ben ik gewoon ziek :s

ruilen? :)

Gewoon even naar de dokter gaan en dan moet je even bloed laten prikken en weten ze het zo :)

annomeisje
3 November 2003, 19:18
over een week moet ik naar het ziekenhuis voor reuma onderzoek (daarvoor was ik 1x in 5 jaar naar de dokter gegaan) en dan vraag ik wel gelijk zo'n onderzoek aan.