PDA

Bekijk de volledige versie : Proefkonijn?


Underworld
1 November 2003, 19:24
hey, ik las een x in een tijdschrift dat je veel geld kunt verdienen om "proefkonijn" te zijn er zijn volgens mij wel veel risico's aan verbonden maar het verdient wel vet goed ook moet je 18> zijn.
nou is mijn vraag: hebben jullie wel is aan zoiets mee gedaan?

CharmedOne
1 November 2003, 19:27
Nope

Kastanje
1 November 2003, 20:38
Nee :huh:

Xero
1 November 2003, 22:01
nee.

Ik denk dat je beter op google naar informatie kan zoeken.

Irene!!!!
1 November 2003, 22:11
nee maar t schijnt wel relaxed te zijn :D

dext0r
2 November 2003, 10:40
in de metro vind je altijd wel van die advertenties van kendle..dat is een bedrijf wat hier o.a aan doet...bezoek hun website voor meer info ofzo?

Lampie
2 November 2003, 13:10
Vertrouw dat soort dingen niet zow.

Er zijn genoeg andere manieren om aan je geld te komen.

Maar suc6 als je het gaat doen

FiZz
2 November 2003, 13:23
Da's wel een baantje voor jij, wat is het adres? :+

The6thgate
2 November 2003, 13:29
het verdient wel lekker, maar ik neem liever het risico niet. kunnen erg allergische reacties uit voort komen om maar iets te noemen

JEANUS
2 November 2003, 15:25
groeit er strax oppeens een arm uit je kont |:(

Atjeuh
2 November 2003, 16:43
Originally posted by JEANUS
groeit er strax oppeens een arm uit je kont |:(
haha:{

FunFair
3 November 2003, 10:35
pfff ik zou er niet aan beginnen.. of ik moet wel heel desperate zijn voor geld....
en er zijn altijd wel mensen die geld tekort hebben, dus laat het maar door hun gebeuren :{

Stapper
3 November 2003, 10:40
tno vraagt bij ons altijd wel proefkonijnen
maar dat is allemaal voor voeding

heb me pas aangemeld om elke dag 3 biertjes te drinken en dat voor 2 maanden, was wel relaxed, zou 700 euro per week krijgen, maar dan moest ik me wel houden aan hun eisen (bepaalde voeding, geen ander bier)

ik kwam niet in aanmerking omdat ik vegetariër ben en omdat mijn vader diabetisch heeft, wel jammer, maar ik zou me zo weer aanmelden voor een ander project

Eelcotje
3 November 2003, 10:53
jongens, noem eens wat websites voor dit soort dingen?

Stapper
3 November 2003, 12:37
Originally posted by Eelcotje
jongens, noem eens wat websites voor dit soort dingen? www.tno.nl

annomeisje
3 November 2003, 12:40
Ik zou het wel doen... Ricico's moet een mens nemen, en dood gaan we toch allemaal.

Maar niet zoals in America, als je levenslang zit, dat je dan een dodelijke ziekte als aids ingespoten krijgt, en als het medicijn dan werkt dat je dan vrij bent, mislukt de proof ben je dood.

Setragasj
3 November 2003, 12:48
Originally posted by Stapper
tno vraagt bij ons altijd wel proefkonijnen
maar dat is allemaal voor voeding

heb me pas aangemeld om elke dag 3 biertjes te drinken en dat voor 2 maanden, was wel relaxed, zou 700 euro per week krijgen, maar dan moest ik me wel houden aan hun eisen (bepaalde voeding, geen ander bier)

ik kwam niet in aanmerking omdat ik vegetariër ben en omdat mijn vader diabetisch heeft, wel jammer, maar ik zou me zo weer aanmelden voor een ander project
waar kun je je daar voor inschrijven? :d

annomeisje
3 November 2003, 12:53
Dit is een grap!!!:huh:

Stapper
3 November 2003, 13:09
Originally posted by annomeisje
Dit is een grap!!!:huh: nope, maar wat ik zeg, je moet wel in de buurt van zeist wonen, want je moest vaak bij ze langs komen en het project is al begonnen, dus niemand kan meer mee doen

maar ze hebben ook vaak mensen nodig voor bijvoorbeeld boter te testen, of chips, dat hebben mijn ouders ooit gedaan, kregen 500 gulden voor om een week een pakje boter te testen

annomeisje
3 November 2003, 13:12
Mensen kinderen

Setragasj
3 November 2003, 13:13
jeetje ik heb best wil zin om zo geld te verdienen :d

sunnyflower
3 November 2003, 13:42
ik heb wel een keer meegedaan aan zo'n test tussen gezonde kinderen en zieke kinderen maar dat was niet echt schokkend en het was vrijwillig

dext0r
3 November 2003, 14:53
Originally posted by Eelcotje
jongens, noem eens wat websites voor dit soort dingen?

vanuit de metro: www.kendle.nl