PDA

Bekijk de volledige versie : Beste manier om contact te maken met een meisje... ???


|FréÈsTyLéR|
3 November 2003, 21:31
wat is de beste manier om contact te maken als je een meisje leuk vind... maar haar veder niet kent...??

ik denk zelf... kijken of je vrienden hebt... die haar wel kennen en dan via hun haar leren kennen... en zow eens bij haar te gaan staan... en te praten.

maar wat.. als je geen vrienden hebt die haar kennen...?

er gewoon op aflopen ofzow ??... lijkt mij niet echt een slim plan...

weet iemand iets subtiels ???

Stapper
3 November 2003, 21:42
off topic, wat een k*t nickname, lekker onduidelijk

ontopic

bloemetje sturen met je naam er op
mailtje sturen
vragen om der msn

en dan hopen dat je haar verder leert kennen en na een tijdje der uit vragen

ohja en dan niet naar de matrix gaan, vinden meiden niet echt super

The Phit
3 November 2003, 21:58
ermee gaan dansen, zo dans je ze zo overal in :+

Judith
4 November 2003, 15:16
Originally posted by Stapper
off topic, wat een k*t nickname, lekker onduidelijk

ontopic

ohja en dan niet naar de matrix gaan, vinden meiden niet echt super

Matrix ruled jah!!
Mja, wat ik zou doen als ik jou was Amresh...is, als je contact wilt zoeken gewoon af en toe toevallig zachtjes tegen haar aanstoten :p en dan heel charmant Sorry zeggen ;) werkt wel vaak hoor ;)...en gewoon msn adres proberen te krijgen, en een keertje via school praten...en van het 1 moet het andere komen...tis best simpel eigenlijk..

annomeisje
4 November 2003, 15:22
Gewoon op af stappen...

PFP
9 November 2003, 17:37
huur een vriend in die haar gaat bedreigen en dan kom jij opeens als redder tevoorschijn

Eelcotje
9 November 2003, 18:27
Originally posted by |FréÈsTyLéR|
wat is de beste manier om contact te maken als je een meisje leuk vind... maar haar veder niet kent...??


contact maken...

Americangirl
10 November 2003, 14:21
ok meeste meisjes vinden het niet leuk als je tegen ze aan gaan dansen/rijden! msn vragen is enorm afgezaagd! reageert bijna niemand meer op. met haar dansen en er een beetje leuk uit zien wil wel helpen. ook via vrienden is een manier, de safeste als je het mij vraagt. succes!

SweetEighteen
10 November 2003, 14:39
Originally posted by Americangirl
ok meeste meisjes vinden het niet leuk als je tegen ze aan gaan dansen/rijden! msn vragen is enorm afgezaagd! reageert bijna niemand meer op. met haar dansen en er een beetje leuk uit zien wil wel helpen. ook via vrienden is een manier, de safeste als je het mij vraagt. succes!

:respect:

hier heb ik nx meer aan toe te voegen

Judith
12 November 2003, 20:22
Originally posted by SweetEighteen
:respect:

hier heb ik nx meer aan toe te voegen

Ikke wel, om vrienden erop af te sturen is basisschool gedrag. Voor een meisje komt het toch veel spontaner en socialer over als diegene zelf op het meisje afstapt?

Stapper
12 November 2003, 20:27
Originally posted by Judith14
Ikke wel, om vrienden erop af te sturen is basisschool gedrag. Voor een meisje komt het toch veel spontaner en socialer over als diegene zelf op het meisje afstapt? briefje schrijven in basisschool gedrag :yes:
dat moet je dus nooit doen, of je moet een lollige reactie willen, dan is het wel leuk

Tweeling
14 November 2003, 17:47
ik zou gewoon naar haar toe gaan. ligt er natuurlijk aan waar je haar van kent. als het op school is, is t simpel, als ze alleen is gewoon iets gtegen haar zeggen, proberen vriendjes te worden (heel begrijpend doen enzo), als het op t werk is, idem. als je haar alleen van stappen kent, bied haar een drankje aan. vinden we leuk, en dan gewoon gaan kletsen. wees een beetje mysterieus, laat je niet meteen kennen, vang eerst haar blik, en knipoog (het helpt natuurlijk wel als je haar type bent). maar praten kan nooit kwaad, alleen let wel op lichaamstaal, als ze van je af draait of verveeld erbij staat kan je beter ewggaan en n andere keer terugkomen..

Karliene
14 November 2003, 21:10
Gewoon in haar buurt gaan staan, paar keer naar haar lachen, misschien begint zij wel een gesprek...Weet jij veel...

Als jij maar niet tijdens het gesprek zegt: hoe gaat het met je vriend? arghhhh |:(

PFP
14 November 2003, 21:43
Originally posted by Karliene
Gewoon in haar buurt gaan staan, paar keer naar haar lachen, misschien begint zij wel een gesprek...Weet jij veel...

Als jij maar niet tijdens het gesprek zegt: hoe gaat het met je vriend? arghhhh |:(

:love:

The Phit
14 November 2003, 22:16
andere tip: slaap eerst met r vriendinnen, weet ze meteen of je goed bent :+

WishfulDreaming
15 November 2003, 13:11
Originally posted by Phitje
andere tip: slaap eerst met r vriendinnen, weet ze meteen of je goed bent :+

Owja, geniaal plan hoor.
Dan gaat ze je zeker ook willen :z

The6thgate
15 November 2003, 13:25
beetje oogcontact krijgen, leuk praatje maken, beetje dansen enz:z

Darksecret
2 January 2004, 10:15
Gewoon lekker jezelf zijn en eropaf stappen! Gewoon rechtstreeks..Nee heb je en ja kan je krijgen;)
Ik snap niet waarom vrouwen en mannen zulke omwegen maken als het ook gewoon makkelijk kan:wave: :9

LoeLoe
2 January 2004, 11:37
Het is niet de bedoeling dat oude topics omhoog gehaald worden

mosselman
2 January 2004, 13:12
Originally posted by annomeisje
Gewoon op af stappen...

en vragen: ben je geil of wil je een koekje?
Werkt altijd!:p ;)

Nightwolf
3 January 2004, 09:13
Originally posted by LoeLoe
Het is niet de bedoeling dat oude topics omhoog gehaald worden

moet je wel slotje op doen dan ;)