PDA

Bekijk de volledige versie : festivals


anemic
6 November 2003, 11:20
hye kids, welke festivals is iedereen wel eens heen geweest en vertel me jullie ervaringen erover!

dext0r
6 November 2003, 11:46
2x lowlands... was cool
eerste keer was ik alleen doodziek, desondanks genoeg meegemaakt van de bandjes..

het was wel een pleuris bende...2e keer was dat niet zo.

verder vind ik consumpties te duur op festivals.. :P


ps: bedoel je enkel de meerdaagse grote festivals? of ook dorpsfestivals met bandjes? :P

BlueWolf
6 November 2003, 14:54
2 keer Pukkelpop, 1 keer Axion Beach Rock en 1 keer Werchter.
Waren alle 4 wel goed, Beach rock iets minder door de regen enzo..
De eerste Pukkelpop was super zalig.. de sfeer, de muziek.. echt de moeite :Y)

AmbyPur
6 November 2003, 19:08
Lowlands 02 en 03 , 02 was cool, nieuw, 03 was veeel en veel cooler dan 03 want ik kende veel meer :p

en tsja lowlands sfeer vind ik fijn, goede organistatie, wel duur maar ok, wat niet he :)

en ehm jah verder zo'n vaag idealistisch 'festival' op koninginnedag in a'dam..

L_angeldc
6 November 2003, 20:20
pinkpop 03
alleen de maandag :{

vond het wel leuk, baalde dat ik maar een dag kon gaan, omdat ik dus eerst alle 3 de dagen zou gaan

en ben naar het harlekijn festival gegaan.. jeeej :7
was op zich wel leuk, alleen de direct fans vond ik irritant

ViveLaFète
6 November 2003, 21:27
Vorig jaar naar HouseTorhout en Pukkelpop
Pukkelpop was echt te goed behalve het feit dat heel de camping overstroomd was en iedereen geevacueerd moest worden , maar wij stonden op 1van de weinige droge plekjes:d
Dit jaar ben ik enkel naar Rhakti Deie-festival gegaan zeer onbekend maar dat is een goa-festival
goa-festivallen zijn echt de beste festivallen voor mij
zeeerr relaxte sfeer en snachts dik feest , altijd in een bos of afgelegen plek, tentjes tussen de bomen , echt..:love: :thumbsup:

WishfulDreaming
7 November 2003, 09:41
2x Werchter
1x Feest in't Park (Oudenaarde)
2x Marktrock (Leuven)

:)

Werchter was dit jaar minder leuk dan vorig jaar. De sfeer ontbrak bij onze groep een beetje.

Feest in't park was superleuk! Met klein beperkt groepje naar Oudenaarde vertrokken en daar de boel wat op stelten gaan zetten...

En Marktrock... Jah... leuk leuk leuk? :d

biffyclyro
7 November 2003, 15:13
t in the park in schotland, das echt het tofste wat er bestaat!
heel vaak parkpop, dat vind ik echt RUK echt een van de stomste festivals maar wel altijd redelijk gezellig..
waterpop vind ik echt heel tof, 2 keer geweest: 1e keer biffy clyro :o 2e keer the darkness.
westerpop is ook oke, heb er iig veel lol gehad :D
vlietpop is leuk, niet omdat er leuke bands komen maar omdat ik er iedereen ken :D
verder.. werfpop is tof, gezellig in leiden en leuke bands. heb ik das pop zelfs gezien (en green lizard maar dat vind ik ruk)

nja kweet niet precies verder.

Fonzie18
16 November 2003, 17:19
Rock am Ring - Duitsland... een mega-ervaring! :D Volgend jaar weer, mits de line-up een beetje :thumbsup: is

The Phit
16 November 2003, 17:57
Laatste was proms of heiloo :7