PDA

Bekijk de volledige versie : matrix III


Stapper
6 November 2003, 22:57
ik wil niet weten waar die over gaat en hoe die afloopt, maar is het de moeite waard om er heen te gaan
iemand uit mijn klas vond het wel een goede film, maar een slap aftreksel in vergelijking tot 1 en 2

gekke_koe
7 November 2003, 10:22
Ik ben er woensdag heengegaan (premiere) en ik moet zeggen dat ie erg tegenvalt. Ik had er erg veel meer van verwacht.

Mensen die daarover willen praten/discussieren en weet ik veel wat nog meer, ik ben te bereiken op ikketim@hotmail.com

The6thgate
7 November 2003, 11:06
ik vond m ook tegenvallen. hij is erg 'over the top'. het is wel spectaculair, maar tis allemaal een beetje 'te'
reloaded was beter iig

dext0r
7 November 2003, 11:10
deze recensie is erg interessant

http://nu.nl/news.jsp?n=228204&c=71

en enkele quotes

Het Parool: "slaapverwekkende (..) onevenwichtige, saaie en voorspelbare film (..) een van de meest overschatte filmprojecten van de laatste jaren"

De Volkskrant: "mammoetproductie met potsierlijke wijsheden (..) Revolutions oogt als een karikatuur van The Matrix"

Denden 100 piek
7 November 2003, 15:27
Vanavond om zeven uur, en ik denk dat hij weergaloos gaat worden.
Maar verwacht eerlijk gezegd niet dat ie beter dan deel II wordt, afgaande op recensies, maar wel dat ie een waardige afsluiter gaat worden van één van mijn favoriete filmtrilogiën.

EternalShadow
7 November 2003, 15:36
Het parool :kwaaist:
diegene die daar zat te recenceren was duidelijk niet helemaal bij de les...

revolutions is vergelijkbaar met deel 1, diepere filosofie gecombineerd met een stevige dosis actie.

hij is beter dan reloaded omdat de filosofie erachter weer echt goed aan bod komt, terwijl in reloaded het wat meer om de actie draaide (afgezien van die laatste scene's na the architect)

Er zijn nog wel wat andere redeneringen op te hangen maar dan zou ik moeten spoilen en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling O-)

wocky
7 November 2003, 15:39
IK BEKEN: Ik heb nog nooit de matrix 1,2 en laat staan 3 gezien

Ben ik nu strafbaar???

Stapper
7 November 2003, 17:03
Originally posted by wocky
IK BEKEN: Ik heb nog nooit de matrix 1,2 en laat staan 3 gezien

Ben ik nu strafbaar??? neuh, je bent irritant

maar zo'n gevoel had ik al, en toch ga ik maandag naar de matrix om gewoon te kijken hoe slecht die dan wel is, wil wel weten hoe die afloopt, ondanks de slechte resencies

Xero
7 November 2003, 17:07
Originally posted by EternalShadow
Het parool :kwaaist:
diegene die daar zat te recenceren was duidelijk niet helemaal bij de les...

revolutions is vergelijkbaar met deel 1, diepere filosofie gecombineerd met een stevige dosis actie.

hij is beter dan reloaded omdat de filosofie erachter weer echt goed aan bod komt, terwijl in reloaded het wat meer om de actie draaide (afgezien van die laatste scene's na the architect)

Er zijn nog wel wat andere redeneringen op te hangen maar dan zou ik moeten spoilen en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling O-)
Als die meer op deel 1 lijkt dan deel 2 ben ik wel benieuwd. :)

CharmedOne
7 November 2003, 17:55
Ik ga zondag, ik ben echt benieuwd :)

Banaan
7 November 2003, 18:42
ik ga over 2 weken

The6thgate
7 November 2003, 20:36
ik vind niet dat ie vergelijkbaar is met deel 1 en ik vind m slechter dan reloaded. in de vechtscene met Smith is het zelfs net alsof je naar Dragonball Z zit te kijken:{

CharmedOne
7 November 2003, 20:57
Originally posted by The6thgate
ik vind niet dat ie vergelijkbaar is met deel 1 en ik vind m slechter dan reloaded. in de vechtscene met Smith is het zelfs net alsof je naar Dragonball Z zit te kijken:{

Ik keek DBZ ja! En Vegeta was Cool :p

Denden 100 piek
7 November 2003, 22:16
Revolutions was AWESOME!!!
De eerste helft deed wel denken aan deel 1, tweede helft aan deel 2.
De aanval op Zion was iig geval weergaloos, het verhaal wordt goed verteld en het grote gevecht met Smith was waanzinnig.
Wel deed het gevecht me inderdaad een beetje aan DBZ denken, wat ik trouwens helemaal niet erg vond.

Ook al was Reloaded nog wel een stukkie beter, Revolutions is een meer dan waardige afsluiter van een fantastische filmtrilogie en de vele kritiek die geleverd wordt in recensies is volledig onterecht!
Hulde aan de Wachowskis, voor het leveren van drie fantastische Matrix-films. :respect: :respect: :respect:

The6thgate
7 November 2003, 23:06
ik vind het overdreven maar goed, ieder zn mening en smaak

EternalShadow
8 November 2003, 07:12
Originally posted by Denden 100 piek
Revolutions was AWESOME!!!
De eerste helft deed wel denken aan deel 1, tweede helft aan deel 2.
De aanval op Zion was iig geval weergaloos, het verhaal wordt goed verteld en het grote gevecht met Smith was waanzinnig.
Wel deed het gevecht me inderdaad een beetje aan DBZ denken, wat ik trouwens helemaal niet erg vond.

Ook al was Reloaded nog wel een stukkie beter, Revolutions is een meer dan waardige afsluiter van een fantastische filmtrilogie en de vele kritiek die geleverd wordt in recensies is volledig onterecht!
Hulde aan de Wachowskis, voor het leveren van drie fantastische Matrix-films. :respect: :respect: :respect:

:thumbsup: dat bedoel ik dus al de hele tijd te zeggen...

De enige manier waarop revolutions saai wordt is als je de diepere achtergrond niet ziet, en geen respect op kunt brengen voor de gigantisch goede computeranimaties...

Dat gevecht met smith was iets minder maar de conclusie van dat gevecht was des te beter.

(Smithy RULES :Y) )

Denden 100 piek
8 November 2003, 10:18
Originally posted by EternalShadow
(Smithy RULES :Y) ) :yes: