PDA

Bekijk de volledige versie : Revolutions valt niet tegen (SPOILERS!!!)


Jennifer1203
7 November 2003, 23:22
toevoeging door dext0r: deze reply behoudt zijn eigen thread, maar is eigenlijk een antwoord op het andere matrix III topic.. aangezien deze thread spoilers bevat kunnen we het beter zo laten denk ik :Y)

=========================

!!HET VOLGENDE BEVAT SPOILERS!!!

=========================
Oke the echte orkel is dood gegaan dat weet iedereen
daarom ziet ze er anders uit en is het script een beetje veranderd
helaas dat de echte orkel dood is gegaan want in Revolutions speelde ze het meeste
aan het begin van de film zaten trinity en die bruine een beetje schaapa8tig te doen
maar de mr Smith was heel sterk deze keer en neo was ook goed
Revolutions had nu meer contact met mensen je zag meer andere gezichten (kleine meisje haar vader enzenz )
Het stuk dat trinity doodgaat is ook aangrijpend....
en dat laatste stuk met dat gevecht ook

ik vind dees echt goed

Banaan
7 November 2003, 23:52
SPOILERS! :p Hadje ff moete waarschuwe, strax lezen mensen et nog die et niet gezien hebben 8-) ik raad je aan dit in je post te zetten:
=========================
!!!!DEZE SHIT BEVAT SPOILERS!!!!
=========================

dext0r
8 November 2003, 08:52
ik moet even mergen zo :Y)
bij nader inzien, nee dat doe ik niet..dit wordt gewoon een thread met spoilers..

Denden 100 piek
8 November 2003, 10:32
=========================
!!!!DEZE SHIT BEVAT VETTE SPOILERS!!!!
=========================

Ja, dat stuk met Trinity is echt één van de beste sterfscenes die ik in lange tijd heb gezien(helaas gingen er een stel actiefreaks achter me heel flauw doen bij die scene).
De introductie van dat meisje vond ik ook wel een goeie, en ik had toch wel opeens een hekel gekregen aan die coole Smith toen hij bekend maakte wat ie met haar had gedaan.
Toch blijft Smith echt wel één van de coolste filmschurken ooit!!!8-) . The Oracle vond ik inderdaad wat minder, maar ze speelde het ook heel goed. Ik vond het best wel klote dat er zo veel doodgingen, zoals Neo en Trinity, maar zoals ik al zei, de sterfscenes zijn goed gedaan en da's beter dan dat je een heel happy happy-joy joy einde krijgt.
Het einde was trouwens ook heel goed gedaan
:) , er zijn nog net genoeg vragen beantwoord om geen vervolg te hoeven maken, en beter doen ze dat ook niet, want met Revolutions is naar mijn mening het verhaal verteld.

EternalShadow
8 November 2003, 11:42
Er komt geen vervolg op revolutions, de wachowski broers hebben al aangegeven dat na revolutions het verhaal ten einde is.

alle vraagtekens die er nu nog zijn zullen opgelost moeten worden door de diehard fans 8{