PDA

Bekijk de volledige versie : pm's


eneri
10 November 2003, 15:40
als ik een pm krijg, heb ik telkens de optie die in een nieuw venster te openen. Dan klik ik OK, maar dan opent ie m toch in t zelfde venster.
Nou is mn pc beetje van slag, maar kan t ook bij t forum liggen?

dext0r
10 November 2003, 15:41
heb je een popup killer geinstalleerd die niet wilt dat leerlingen.com nieuw vensters opent?

eneri
10 November 2003, 16:02
niet naar mijn weten..maarja, mn vriend heeft hier vorige week t een en ander proberen te verbeteren..zal s kijken.

eneri
10 November 2003, 16:28
kan geen popup killer vinden bij de software..er was wel vorige week n spykiller geinstalleerd, maar die is er ook weer afgehaald. daar ligt t toch niet aan?

dext0r
10 November 2003, 17:33
spykiller heeft er niets mee te maken. verder zou ik nu geen antwoord kunnen noemen.

Kampie
10 November 2003, 18:12
De pm's pop-uppen _altijd_ in een ander scherm.

Als je eenmaal een pop-up geopend hebt dan heeft dat venster waar je pm's te zien zijn de naam "NEW"

Als je nu verder gaat surfen in dat zelfde venster op het forum en je krijgt opnieuw een PM dan wil je die weer openen in het venster die de naam "NEW" heeft en dat is dus het venster waar je in surft.

Ik hoop dat je het begrijpt. :)

eneri
10 November 2003, 19:00
ja ik begrijp t helemaal :)
ik snapte ook al hoe dat werkt als je dan binnen n nieuw venster n nieuw venster opent dat dat dan t zelfde is enzo, maar vanmiddag was t dus zo dat t echt neit in een nieuw venster opende. dat zal dan dus wel aan mijn computer liggen, wat nu doet ie t weer wel :)
problem solved...dwz ik ben erachter dat t in mijn pc zit..