PDA

Bekijk de volledige versie : Zit met klein probleem


N00se
10 November 2003, 22:31
Ben aan het chatten me vrienden en kben verliefd op een meisje dat daarbij is.
En zij begind aan iedereen te vrage hoe het is in de liefde, dus ook aan mij, wa moet ik nu in godsnaam zeggen, kkan da toch nie gewoon over msn doen, alle ja der zitte der een paar losers tussen die de sfeer verbrodde.
Help mij want das nu opt moment bezeg dus

Nightwolf
10 November 2003, 22:32
tja, wees verstandig he? desnoods ga je in een apart gesprek met d'r

N00se
10 November 2003, 22:34
ja hadek ookal aan gedacht en bijna gedaan maar ze heeft het waarschijnlijk voor een ander die op het moment niet terug een relatie wil aangaan

N00se
10 November 2003, 23:00
seg mense reacties zen altij welkom he want ben nogaltij met haar aan het chatten zene

JEANUS
10 November 2003, 23:19
Jah maar tis niet zo makkelijk :?

0Vera
11 November 2003, 13:04
mmmh een beetje duidelijker omschrijven wat het probleem is (in nederlands :?) is misschien wel een goed idee ter bevordering der reacties :p

Als zij vraagt hoe et is in de liefde zeg je nou dr is niks, maar ik wil wel weer een lief meisje ofzo. Dan lieg je niet en zet je toch een deur open voor als zij jou leuk vind :)

BaRBie
11 November 2003, 21:56
Originally posted by 0Vera
mmmh een beetje duidelijker omschrijven wat het probleem is (in nederlands :?) is misschien wel een goed idee ter bevordering der reacties :p

Als zij vraagt hoe et is in de liefde zeg je nou dr is niks, maar ik wil wel weer een lief meisje ofzo. Dan lieg je niet en zet je toch een deur open voor als zij jou leuk vind :) :thumbsup:

RandyJC
12 November 2003, 01:47
ik vind het altijd makkelijker om over msn te praten over da soort dingen:+

rotzak
12 November 2003, 20:23
zeg dat je haar lekker vind . Vinden meiden altijd leuk !
dan zeg je ik kom vanavond ff langs ik huur wel een filmpje of jij bent lief en pijpt me ff. Iets in die zin dan.....succes:thumbsup:

PFP
12 November 2003, 20:34
ik heb een groot probleem, maar hoor je mij klagen




:+ zo dus je kent haar alleen via msn











::?

N00se
13 November 2003, 17:00
nee helemaal ni, ik ken haar in het echt ook he