PDA

Bekijk de volledige versie : Wie weet er wat ik moet doen zodat mijn hotmail niet meer wordt gehackt?


BiaTcH-LuV-MiKe
11 November 2003, 13:25
ik wordt egt gek van da gehack jonguh!! volgens mijn is er iemand die een zwaar erge hekel aan mijn heeft! maja hoe kan ik er achter komen wie dit is en hoe het stopt. steeds als ik een nieuwe email maak is hij binnen een paar weken alweer gehackt. gisteren zat ik op de msn van een vriendin van mij op mijn computer en ff later jah hoor hij is gehackt..en drna op die van mijn vriend..en ook die was gehackt hoor..en mijn eigen msn ook!:kwaad: :kwaaist: ik word hier un bietje heel ziek van :( kan iemand mijn helpen?:|

Pakspul
11 November 2003, 13:51
geen hotmail nemen

Chrizlybeer
11 November 2003, 15:39
Moet je geen 123456 wachtwoord nemen of een geheime vraag van hoe heet ik?
Hotmail wordt niet gehackt er is gewoon iemand die je wachtwoord of geheime vraag raad.
Oplossing: Neem een geheime vraag die nergens op slaat, en een wachtwoord in de vorm van: W7yUijk8GF

BiaTcH-LuV-MiKe
11 November 2003, 15:44
Originally posted by Chrizlybeer
Moet je geen 123456 wachtwoord nemen of een geheime vraag van hoe heet ik?
Hotmail wordt niet gehackt er is gewoon iemand die je wachtwoord of geheime vraag raad.
Oplossing: Neem een geheime vraag die nergens op slaat, en een wachtwoord in de vorm van: W7yUijk8GF

Jah maar ik heb ook een wachtwoord die niemand ken raden en un kei doelloose vraag met een heel ander antwoord dus..

BiaTcH-LuV-MiKe
11 November 2003, 15:45
Originally posted by yo-de-plo
geen hotmail nemen

Jah wa dan wel

FunFair
11 November 2003, 20:08
iemand weet gewoon je wachtwoord ofzow.. verander die shit.. en de geheime vraag onmogelijk maken.

BasHeR
13 November 2003, 13:06
iemand weet gewoon je wachtwoord ofzow.. verander die shit.. en de geheime vraag onmogelijk maken.
Tja, verder zou ik geen andere oplossing weten, buiten een nieuwe email adres maken...:rolleyes:

Tyskie
13 November 2003, 13:42
Neem een mail-account bij lycos of yahoo ofzo.. Of gebruik er een van je provider.

Daarmee kun je ook een msn-account aanmaken.

Stapper
13 November 2003, 15:03
ja geheime vraag stommer maken
zoiets van

al; fhkal;das ;asl;anf a;sf'pfndak.hdasl; c;asodcvmc ol;ds
antwoord

; hdaal ffj;asodiu23w f;asphlawfnc pe fhjda

klootzak
14 November 2003, 23:02
je computer verkopen