PDA

Bekijk de volledige versie : Mp3's storen???


Nielssss
11 November 2003, 20:16
De laatste tijd gebeurt het steeds vaker: als ik via Kazaa een mp3 download en ik luister hem, dan klinkt het iets van 20 secs goed en daarna 'scrammbled' het geluid en klinkt het echt vreselijk. Kan dat een virus zijn???

Please oplossingen?????????

inVision
11 November 2003, 20:31
Dat is de RIAA die nep mp3's op kazaa zet... gebruik Kazaa lite...

RandyJC
12 November 2003, 00:27
Originally posted by inVision
Dat is de RIAA die nep mp3's op kazaa zet... gebruik Kazaa lite...

nep mp3:?

vertel..

Pakspul
12 November 2003, 07:34
Originally posted by inVision
Dat is de RIAA die nep mp3's op kazaa zet... gebruik Kazaa lite... |:( http://www.q2u.nl/personal/4Real/LOSER.gif

die zijn gewoon flink verneukt opgenomen.

Eelcotje
12 November 2003, 08:58
Originally posted by inVision
Dat is de RIAA die nep mp3's op kazaa zet... gebruik Kazaa lite...
weheheh!

Wij zijn van het RIAA, en we bieden via kazaa slechte *.mp3 tjes aan.... hiermee hopen we het gebruik van zulke download programma's te verkomen..

:O :O :O right! :x

dext0r
12 November 2003, 13:19
die mp3s met scrambled geluiden zijn voglenms mij echt niet door RIAA.
vaak zijn het groepen van encoders die albums online gooien.
gebeurt dit voor een bepaalde datum...dan scramblen ze gewoon de mp3, en doen ze net of een bepaalde groep dus zgn. als eerste een nieuw album heeft gereleased

(binnen het warez wereldje verdien ja als het ware credit als het je lukt om een album/film als eerste op het internet te lanceren..)

je zou bijna zeggen, helaas. dat er mensen zijn die net doen alsof ze een album releasen om zo negatieve credit richting een encoder groep te lanceren bijv.

ook komt het soms voor dat een album wel al als een zogenaamde ADVANCE gereleased is.. maar wel MARKED is..oftewel dan hoor je om de 30seconden een advertentie van de encoder groep.

vlotganger
24 November 2003, 18:13
ze zijn wel van RIAA en ook van BREIN. beiden kunnen helaas (harfharfharfg) niets uithalen tegen gebruikers van p2p programma's. alleen zijn deze mp3 wel bagger. kheb r ook n aantal, beste is om na 1500 kb ff n previeuw te doen. anders download je m vopor niks... van deze users trouwens ook niets meer downloaden, want de kans dat ZIJ van zo'n organistaie zijn is wel groot.

koelkast
24 November 2003, 18:40
u bent de gelukkige downloaden van een project corruptor bestand. veel luisterplezier :7

vlotganger
24 November 2003, 18:52
ja zo ongeveer.

"dit is een door RIAA geautomaticeerde medeteling. Omdat onse Automaat is seerders niet zo goet sein wordt u geagt het betreffende empleedrietje te verwijderen van uw harde plaat (ofzo)

ik_ben_de_man
24 November 2003, 20:21
Originally posted by inVision
Dat is de RIAA die nep mp3's op kazaa zet... gebruik Kazaa lite... met kazaa lite heb je hier net zoveel last van hoor , is precies hetzelfde gebruikersbestand ... |:( |:( :loser:

klootzak
26 November 2003, 21:39
Originally posted by dext0r
die mp3s met scrambled geluiden zijn voglenms mij echt niet door RIAA.


de RIAA heeft het officieel toegegeven, alhoewel dat hackergroepen verhaal ook meespeelt.

echter dat is niks nieuws, het riaa verhaal wel(relatief gezien)

klootzak
26 November 2003, 21:42
Originally posted by vlotganger
van deze users trouwens ook niets meer downloaden, want de kans dat ZIJ van zo'n organistaie zijn is wel groot.

onzin, als jij netjes deelt, en je hebt dat bestand binnen ben jij dus ook zo'n user en ben je dus van de RIAA

volgens jou logica.

als het zo simpel was dan waren die nep mp3's zo geband van kazaa.

overginds bant kazaa lite enkele RIAA nodes, maar via de grbuikers komen die bestanden net zo hard kazaa binnen.

klootzak
26 November 2003, 21:44
Originally posted by koelkast
u bent de gelukkige downloaden van een project corruptor bestand. veel luisterplezier :7


RIAA Bericht:

wij verzieken onze eigen markten, daardoor is dit bestand onbruikbaar gemaakt.

vlotganger
27 November 2003, 13:46
idd.
als je zelf niks download van n riaa user krijgen ze vanzelf het probleem dat er nuiks meer van ze wordt adgenomen.

sum
22 December 2003, 21:57
kazaa lite sucks and emule rulez

bij emule heb je dat van mp3's helemaal niet en er zijn geen nep bestanden, ook kun je complete albums en heel de mik mak downen, gebruik kazaa lite nooit meer, ben compleet overgestapt op emule the black hand v6 (voor emule kenners) ook heb je bij emule een credit system die niet te hacken is:respect: :d :wave: dag dag tegen kazaa lite :wave:

ik_ben_de_man
22 December 2003, 22:20
Originally posted by klootzak
onzin, als jij netjes deelt, en je hebt dat bestand binnen ben jij dus ook zo'n user en ben je dus van de RIAA

volgens jou logica.

als het zo simpel was dan waren die nep mp3's zo geband van kazaa.

overginds bant kazaa lite enkele RIAA nodes, maar via de grbuikers komen die bestanden net zo hard kazaa binnen. eik neem aan dat de meeste mensen zulke files wel deleten ...

Plankje
22 December 2003, 22:30
hmz de RIAA is kut :[. Laatst wou ik een nummertje downen van guns n' roses, omdat ik te lui was om m te rippen (ja, ik heb de originele cd), en het enige wat ik kreeg was ruis :[. Zo wordt door hun geklooi de eerlijke downloader gestraft :[

vlotganger
30 December 2003, 20:10
mie agrie