PDA

Bekijk de volledige versie : Sinterklaas Hot or Not?


RandyJC
16 November 2003, 14:06
stemmen :)

met hot bedoel ik dat het gevierd word bij jullie thuis.

PFP
16 November 2003, 14:08
wij vieren het nog steeds met de hele familie. Is altijd wel gezellig :thumbsup:

JOY
16 November 2003, 14:08
t Word wel gevierd alleen ik vind t niet zo super ofzo. Geef mij maar kerst:love:
Sinterklaas is een beetje.. Tsja.. Kinderachtig:?

ViveLaFète
16 November 2003, 14:09
wij vieren het niet echt meer , maar we (ik en mijn broer) krijgen wel nog altijd marsepein en chocolade..en geld:)

dupke
16 November 2003, 14:13
Not ik vind sinterklaas al jaren ENG:$

The6thgate
16 November 2003, 14:26
not, wordt niet meer gevierd

Liekjuh
16 November 2003, 14:27
HOT...!

wij vieren elk jaar nog gewoon sinterklaas. toen me broertje nog geloofde toen gingen we altijd liedjes boven zingen en mama bleef beneden, toen me zusjes ik en me broertje naar benede kwamen toen lagen er ineens allemaal kadootjes
vorig jaar geloofde me broertje niet meer maar deden we nog wel hetzelfde
en dit jaar dan koops mams nog wel gewoon kadoos voor ons alleen dan gaan we nie meer boven zingen maar doen we er een een of ander spel er omheen :) wat weten we alleen nog niej...

en met de kerst dan doen we suprise met zn alle. dan kopen we voor iedereen een kadootje en die leggen we dan onder de kerstboom en als je 6 gooit met een dobbelsteen dan moet je met een blinddoek een kadootje pakken. en dan geven voor wie die is bedoeld....

ghihi lekker lang :) en doelloos ma goed...

Saarah
16 November 2003, 14:31
HOT!!
Het word nog gevierd bij ons thuis, ik heb een zusje van 6 en die gelooft er nog in :) . Wel handig, ik ben aan het sparen voor een nieuwe computer, met Sinterklaas krijg dus ook geld :) .
Plus dat het ook bij mijn grootouders gevierd word, alle kleinkinderen krijgen dan of speelgoed of geld (ik dus geld ;) ).
Ik heb niet zo heel veel nichtjes en neefjes, 3 neefjes en 1 nichtje, + dan mijn zusje, mss heeft het daar iets mee te maken dat ook mijn grootouders iets geven.

Karliene
16 November 2003, 14:37
Not..

Wij doen niet meer aan Sinterklaas...
Redenen:
*we zijn te oud geworden
*cadeautjes krijg ik wel tijdens het shoppen met mams
*je kan ook op andere dagen een gezellige avond hebben 8-) Y)

Jochemmm
16 November 2003, 15:06
nee, al een tijdje niet meer. Nouja, misschien een klein cadeautje ofzo maar de laatste jaren was steeds de helft afwezig en dat zal dit jaar wel weer niet anders zijn :z

Larsjuh
16 November 2003, 15:21
sinds jaar en dag niet meer :p

AmbyPur
16 November 2003, 16:14
HOTTIE :D chocola en kadootjes, hoe kan dat nou geen feest zijn :o

Desert Rose
16 November 2003, 16:18
Hot!!!!!! Ik vond hem vroeger geweldig, ook de sfeer enzo, en nu nog steeds!!

Irene!!!!
16 November 2003, 17:08
Wij vieren kerst maar mss doen we wel een supriise met sinterklaas :7

Babysmurfie
16 November 2003, 18:06
Not, wij vieren het helemaal niet.

Denden 100 piek
16 November 2003, 19:39
Wij vieren kerst, VEEL leuker!!!

appelshampoo
16 November 2003, 20:03
Very hot, we doen al jaren gewoon alsof ie wel bestaat, mijn broertje gelooft trouwens serieus het hele jaar niet maar als ie aankomt gelooft ie echt weer heilig :d

i luv sinterklaas :love:

sunnyflower
16 November 2003, 20:06
hot, we vieren het nog steeds maar al een stuk minder uitgebreid, gewoon lootjes trekken en dan een niet al te groot cadeau kopen.

Kampie
16 November 2003, 20:59
heb ik hier op gestemt?

AmbyPur
16 November 2003, 21:02
Originally posted by Denden 100 piek
Wij vieren kerst, VEEL leuker!!! mag je niet allebei vieren ofzo

PFP
16 November 2003, 21:06
Originally posted by AmbyPur
mag je niet allebei vieren ofzo

jah idd, dat dacht ik dus ook al. Wij vieren het gewoon allebei, maar kerst gaat veel meer om de sfeer

Setragasj
16 November 2003, 21:08
wij doen helemaal niks meer met sinterklaas.
not dus :)

Sedes
16 November 2003, 21:53
hot!

wij "vieren" het nog..
krijgen chocolade, marsepein, mandarijnen, .... en ipv. speelgoed gewoon dingen dat we nodig hadden...
maar oudejaar-nieuwjaar is wel een stuk leuker :)

Impressions
16 November 2003, 22:44
Hot, met de doorslaggevende stem (het stond 11-11, nu 12-11) :p

Wij vieren het ook, al is het alleen maar voor de kadootjes :d

WishfulDreaming
17 November 2003, 14:26
Bwa, ik krijg wel mandarijntjes en chocolade en speculaas normaal gezien, maar het speelgoed niet meer ;) :)

Tom1985
17 November 2003, 14:28
Krijg enkel nog wat geld toegestopt. Voor de rest gebeurt hier niets rond dat gedoe

Kastanje
17 November 2003, 17:05
HOT! want dan krijg je veel geld :respect:

anoesjuh
17 November 2003, 20:12
not vroeger vond ik het nog wel leuk maar nu vind ik er gewoon niks meer aan nu vier ik liever kerst

Ar-Tuur
22 November 2003, 23:37
Hmjah, Hot, maar dan alleen om de lekkere dingen. Wij vieren het niet eens meer, we gaan gewoon met de familie uit eten. Kerst vind ik toch meer hebben, ondanks dat ik helemaal niet gelovig ben, toch is het altijd wel gezellig.

jeroen87
26 November 2003, 23:49
not: kerst is veel leuker opzich en gezelliger.
sinterklaas wordt volgens mij steeds minder en kerst wordt steeds meer gevierd

LovelyAngel
27 November 2003, 08:54
Originally posted by anoesjuh
not vroeger vond ik het nog wel leuk maar nu vind ik er gewoon niks meer aan nu vier ik liever kerst

idd..
vind datter bij ons met kerst meer sfeer hangt :{

sunnyflower
27 November 2003, 16:47
bij ons is het met sinterklaas altijd wel gezellig, maar ik vind ook dat er met kerst meer sfeer is

RandyJC
27 November 2003, 17:22
kerst is veel meer leuker dan sinterklaas.. dat gevoel dat ik eerst voor sinterklaas had heb ik nietm eer :+

mijn gevoel zit nu echt in de kerst :+ gezellige mensen... gezellige kaarsjes... famillie(althans vroeger) gourmette :love: :)

wetering12
28 November 2003, 09:14
Wij vierde eerst ook nog sinterklaas met surprises maar da doen we dit jaar niet meer, op zich wel jmmr, maar ik kan toch niet dichten :+ Dus sinterklaas is voor mij dit jaar NOT

Chattie
29 November 2003, 11:19
Wij vierden eerst altijd Sinterklaas. Sinds 2 jaar niet meer. Het is wel gezellig, maar ik geef de voorkeur aan Kerst

JohnConnor
29 November 2003, 17:26
Kerst is beter dan sinterklaas
kerst is overal ter wereld, en het geeft ook zo een gezellig sfeertje.samen met oud en nieuw.Er worden kerstkaartje gestuurd enso.Top!!
Terwijl sinterklaas alleen in nederland is (toch???) en het heeft een heel ander sfeertje,het is meer voor de kinderen.dat ze kadootjes krijgen,schoen liggen enso.

dus we vieren alleen kerst.:d