PDA

Bekijk de volledige versie : Open sollicitatie; Youssef als Beheerder.


Youssef
16 November 2003, 16:49
Ik ben serieus.

Ik weet zeker dat ik Leerlingen.com weer uit een dip kan halen die de forumleden treft sinds ik weg ben. De enige manier om mij uit mijn vicieuze cirkel van schelden, tieren en trollen te halen is mij aan te stellen voor een functie binnen de Leerlingen.com muren. Ik ben mooi, charmant, rechtvaardig en slim.

Ik weet hoe te handelen met leden die constant trollen en weet altijd wel een paar Marokkanen die het [desbetreffende] adres willen bezoeken.

Ik betreur zeer het vertrek (ook al dacht ik eerder anders) van dhr. Blue Wolf van Hogen Adel. Ik zie niet in op wie we nu onze hoop moeten vestigen wat betreft veranderingen die moeten gebeuren, bijvoorbeeld kleine dingen als het veranderen van een simpel woordje in de Engelse teksten.

Ik zie ook niet in wie altijd vaak online is, doch rechtvaardig en zich ook bemoeit met Staff Room en Feedback. Ik zie dat het nog steeds een zooitje binnen Staff Room is, alhoewel Tyskie zijn woordje altijd goed klaar heeft en de medecrewmembers op hun vingers tikt.

Hoogachtend,
Youssef. :)

koelkast
16 November 2003, 16:54
ik vraag me dan wel eens af wat je motivatie was om weg te gaan en dan nu weer terug te komen...
:7

Youssef
16 November 2003, 16:56
Originally posted by koelkast
ik vraag me dan wel eens af wat je motivatie was om weg te gaan en dan nu weer terug te komen...
:7

Mijn zin was weg, aangezien ik me de laatste tijd kenbaar verveel op dit prachtige, grandioze forum zie ik in dat mijn kostbare, waardevolle tijd kan steken in het opbouwen van een leefbaar en gezellig forum. :)

:huh:

Youssef
16 November 2003, 17:03
Bespaar me de discussie verder en de politieke correctheid en onnodige polls. Zelfs de debielen van Fok! wilden me op de Frontpage aannemen, terwijl ik me daar toch als een Neanderthaler gedraag. :{

Jullie weten precies hoe ik ben, dus hop, op naar http://forum.leerlingen.com/vbb/admin en die functie toeschrijven O-)

Ja, en ik meen het :Y)

BlueWolf
16 November 2003, 17:06
Ik ben tegen.
Als we zien hoe youssef de tijd na zijn beheerderschap doorgebracht heeft met mensen te verwijten, te irriteren en regels te breken zou het unfair zijn hem een nieuwe kans te geven nadat we forza geen kans gaven als fb+.

Volgens mij zoeken ze ook geen nieuwe beheerder trouwens. :huh:

Youssef
16 November 2003, 17:08
Originally posted by BlueWolf
Ik ben tegen.
Als we zien hoe youssef de tijd na zijn beheerderschap doorgebracht heeft met mensen te verwijten, te irriteren en regels te breken zou het unfair zijn hem een nieuwe kans te geven nadat we forza geen kans gaven als fb+.

Volgens mij zoeken ze ook geen nieuwe beheerder trouwens. :huh:

Iedere randmongool weet dat ik me precies kan gedragen zoals het me uitkomt. Vraag psychobunny maar O-)

En ik weet zeker dat mijn inbreng het forumbaas gebeuren ten goede komt. De crew heeft mensen zoals Tyskie nodig, en niet slappe aanhangsels die geen eigen mening kunnen geven. Ik weet dat ik Tyskie nooit zou kunnen evenaren, maar de huidige crisis geeft aan dat we momenteel nergens komen. *)


:huh:

psychobunny
16 November 2003, 17:08
Als ie de Forza-bende weg krijgt,krijgt ie van mij volledig voor... :p

Nightwolf
16 November 2003, 17:16
ik weet t nog net zo niet, Youssef :{ je zegt zelf dat je je gedraagd wanneer t je uitkomt, daar zit ik dan weer mee :{

Youssef
16 November 2003, 17:17
Mijn partijpunten:

- Ik pleit voor een strak regime tov users als Forza en Youssef
- Streng newbe beleid.
- Rigoreuze veranderingen wat betreft chatten in ADB
- Forumbazen die een eigen wil hebben moeten daarop gewezen worden
- Relaties binnen de crew zijn streng verboden
- Sticky- doolhoven moeten verdwijnen
- Er moet vaker support vanuit de crew aanwezig zijn
- Iedereen moet een bekertje kunnen vouwen met papier (http://froukepc.dhs.org/klinz/bekertje.gif).

Youssef
16 November 2003, 17:20
Originally posted by Nightwolf
ik weet t nog net zo niet, Youssef :{ je zegt zelf dat je je gedraagd wanneer t je uitkomt, daar zit ik dan weer mee :{

"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten " ;)

koelkast
16 November 2003, 17:24
Originally posted by Youssef
Mijn partijpunten:

- Ik pleit voor een strak regime tov users als Forza en Youssef
- Streng newbe beleid.
- Rigoreuze veranderingen wat betreft chatten in ADB
- Forumbazen die een eigen wil hebben moeten daarop gewezen worden
- Relaties binnen de crew zijn streng verboden
- Sticky- doolhoven moeten verdwijnen
- Er moet vaker support vanuit de crew aanwezig zijn
- Iedereen moet een bekertje kunnen vouwen met papier (http://froukepc.dhs.org/klinz/bekertje.gif).

die staan dus haaks op wat de huidige gekozen crew door de leden wil. het zijn grotendeels de liberale punten waar ik me prachtig in kan vinden. echter de leden van dit forum hebben niet voor niets crew leden voor gedragen die niet dit soort punten ondersteunen.

De leden wilden dus juist geen strenger beleid.

Youssef
16 November 2003, 17:28
Originally posted by koelkast
De leden wilden dus juist geen strenger beleid.

Een strenger beleid tegen de uitschotten der maatschappij... dat is wat ieder kind der Nederlanden vraagt voor Sinterklaas.

Nightwolf
16 November 2003, 17:35
Originally posted by Youssef
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten " ;)

uitleg, iemand? O-) :o

PFP
16 November 2003, 17:37
ja ik vind youssef wel goed, hij is best wel betrokken, terwijl mensen zoals koelkast erboven deneken te staan

Youssef
16 November 2003, 17:40
Originally posted by Nightwolf
uitleg, iemand? O-) :o

Nou, een waard is zoiets als een hotelmanager. Duss: zoals de hotelmanager is, vertrouwt hij zijn gasten. Denkt de hotelmanager dat zijn gasten bijvoorbeeld misbruik zullen maken van het feit dat hij chocolade uit zijn kranen laat stromen, dan komt dat omdat hij er kennelijk misbruik van zou maken als hij in een hotel zou komen... O-)

Zoiets ;)

Bird Of Prey
16 November 2003, 17:43
Als je al ns bent opgestapt omdat je geen zin meer had, waarom zou je het dan nu weer lang uit gaan houden tot je er weer geen zin meer in hebt?

Youssef
16 November 2003, 17:48
Originally posted by Bird Of Prey
Als je al ns bent opgestapt omdat je geen zin meer had, waarom zou je het dan nu weer lang uit gaan houden tot je er weer geen zin meer in hebt?

Ja hallo, ik ben er wel 1,5 jaar of langer voor geweest hoor. Dat is een hele tijd. Zie het als een saaie les wiskunde O-)

Ennuuh, het blijft vrijwilligerswerk, maar als ik iets kan achterlaten wat nuttigs is na 6 maanden beheerders werk moet dat voldoen toch? :?

Tyskie
16 November 2003, 18:09
Crisis? :?

Youssef
16 November 2003, 18:20
Originally posted by Tyskie
Crisis? :?

:{ ?

Ik maak een van mijn partijpunten in tegen stelling tot de LPF iig waar:

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=491377

:)

0Vera
16 November 2003, 19:51
hehehehe leuk plaatje ;)

maaruh er is idd geen nieuwe beheerder nodig, en bovendien vind ik dat je eerst democratisch gekozen moet worden, vooropgesteld dat we een nieuw crewmember nodig hebben :)

bartje518
16 November 2003, 19:55
Youssef heeft in zijn eentje het beter gedaan dan alle anderen zowat bij elkaar. Bovendien heeft ie als beheerder altijd serieus gedaan.
Beetje jammer om hem als lid af te gaan rekenen, een functie als member is anders dan een functie als beheerder.

Forza
16 November 2003, 19:55
ik ben tegen, ik bedoel hij zegt zelf, ik kan me aan de regels houde als het uitkomt

met andere woorden als het je opeens uitkomt dit forum te kloten, of bepaalde mensen die je niet mag wel wil hebben, zul je daar ook alles aan doen.

zou slechte zaak zijn als hij terug komt, ik vind ook opgestaan plaats vergaan, met andere woorden je hebt je kans gehad als beheerder.

psychobunny
16 November 2003, 19:56
Hij is't al een tijdje geweest en heeft 't goed gedaan, k zie niet in waarom hij dat nu niet zou doen...

Kampie
16 November 2003, 20:31
Ik ben niet tegen.

AmbyPur
16 November 2003, 20:38
Originally posted by Youssef
:{ ?

Ik maak een van mijn partijpunten in tegen stelling tot de LPF iig waar:


:) :Y)
je bent idd erg LPF achtig :p

en puh, wie zei dat de leden niet een strenger beleid wilden?

youssef je moet wel een poll willen. ik stem voor :p

Stapper
16 November 2003, 20:42
ik ben tegen
je wilde zelf weg en dan moet je niet zelf weer terug komen

Banaan
16 November 2003, 21:06
Originally posted by bartje518
Youssef heeft in zijn eentje het beter gedaan dan alle anderen zowat bij elkaar. Bovendien heeft ie als beheerder altijd serieus gedaan.
Beetje jammer om hem als lid af te gaan rekenen, een functie als member is anders dan een functie als beheerder. Als je wel een functie hebt, doe je dat zowiezo serieuzer.

En ik ben et trouwens met bartje eens

Youssef
16 November 2003, 21:27
Originally posted by Forza
ik ben tegen, ik bedoel hij zegt zelf, ik kan me aan de regels houde als het uitkomt


Als ik beheerder wil worden betekent dat dat ik het beste met het forum voor heb. Ik weet ten slotte wat ik kan verwachten en wil niet een speciale functie krijgen omdat ik het wel spannend vind om in Staff Room te kijken ofzo :Y)

Want daarvan weten we allemaal wel dat dat hier niet zo spannend is ;)

bartje518
16 November 2003, 21:35
Originally posted by Stapper
ik ben tegen
je wilde zelf weg en dan moet je niet zelf weer terug komen

Wat is daarop tegen dan? De goede man was het toen een beetje moe, en ging weg. Nu ziet ie hoe het gaat alsie er niet meer is, en ziet hij in dat hij het beter kan doen.

Eelcotje
16 November 2003, 21:36
Originally posted by Forza
ik ben tegen, ik bedoel hij zegt zelf, ik kan me aan de regels houde als het uitkomt



Ga jij nou maar eens terug naar je hol waar je vandaan kwam, en blijf daar 2 jaar tot je je kan gedragen naar je lichamelijke leeftijd.

Ik ben voor, youssef weer aan te nemen.

Ik kan me helemaal in z'n positie stellen, en ik zie dat hij er in ieder geval zin in heeft.

Nightwolf
16 November 2003, 21:49
Originally posted by Youssef
- Er moet vaker support vanuit de crew aanwezig zijn

meaning...?

- Forumbazen die een eigen wil hebben moeten daarop gewezen worden

en op welke manier dacht je dat dan te doen?

- Sticky- doolhoven moeten verdwijnen

minder stickies bedoel je?

Youssef
17 November 2003, 06:55
Originally posted by Nightwolf
meaning...?

Het feit dat er op een of andere manier op moeilijk kwesties vaak weinig support komt en dat antwoorden van forummedewerkers vaak lang ontbreken.



en op welke manier dacht je dat dan te doen?

Zo moeilijk is het toch niet iemand daar op te wijzen? :?


minder stickies bedoel je?

Ja :)

Nightwolf
17 November 2003, 07:20
Originally posted by Youssef
Zo moeilijk is het toch niet iemand daar op te wijzen? :?

nou tis eerder dat ik dat punt niet echt goed vat, een eigen wil dus afwijkend van de regels?

Bobba.
17 November 2003, 08:38
Denk dat het op het moment hard nodig is dat iemand als Youssef terug keert in de beheerders staff. Ik vind het persoonlijk jammer dat we dan Youssef als clown weer kwijtraken. En daar kun je vanuit gaan want Youssef zal zich weer volledig normaal gedragen als hij opnieuw tot de functie word aangesteld. Ik ben ook voor.

Offtopic: Even om terug te komen op het voorstel om Bartje FB te maken in feedback en mededelingen. Bartje en Youssef liggen elkaar helemaal niet. Toch zegt Bartje in dit thread dat hij Youssef terug wil. "Waarom?" Vraag je je af. Omdat Bartje dit objectief bekijkt en ziet dat een beheerder als Youssef nodig is. Niet kijkt zoals menigeen FB zou doen als er gestemt zou moeten worden over Bartje als FB.

0Vera
17 November 2003, 10:13
Originally posted by Youssef
Ja :) Minder sticky's? zitten ze je in de weg dan? ze hebben allemaal een eigen functie, en het komt de gezelligheid ten goede vind ik :)

Bobba.
17 November 2003, 10:17
Originally posted by 0Vera
Minder sticky's? zitten ze je in de weg dan? ze hebben allemaal een eigen functie, en het komt de gezelligheid ten goede vind ik :) Die 2 sticky's van Randy in Foto kunnen wel samengevoegd worden tot 1. En misschien kan dan Foto's plaatsen sticky worden. Gewoone een algemeen topic waar mensen foto's dumpen als ze het niet zoeken er een speciaal topic voor aan te maken. Verder vind ik sticky niet erg nodig behalve voor topics die centraal staan voor de meeste users

DarkAngel
17 November 2003, 10:17
ik ben voor :p mits je je wel hetzelfde blijft gedragen 8{

Bobba.
17 November 2003, 10:17
Originally posted by DarkAngel
ik ben voor :p mits je je wel hetzelfde blijft gedragen 8{ Ben ik het helemaal mee eens :d

bartje518
17 November 2003, 12:10
Op muziek stonden er trouwens ook 3 geloof ik.. 1 sticky met eventuele gedragsregels is voldoende. Mocht er iets bijzonders zijn kan die erbij. Verder stoor ik me er trouwens nauwelijks aan :?

Helenaa
17 November 2003, 12:27
youssef lijkt me goed voor beheerder, hij was voorheen ook altijd rechtvaardig.

Youssef
17 November 2003, 15:22
Originally posted by Bobba
Bartje en Youssef liggen elkaar helemaal niet.

Oh ja? Wist ik eigenlijk niet eens :o :Y)

Originally posted by Nightwolf
nou tis eerder dat ik dat punt niet echt goed vat, een eigen wil dus afwijkend van de regels?

Nee, een eigen wil in die zin van "Scheit, moest die en die maar niet zo doen" of iets als: "En dan? Dan draai je het toch weer terug? 8| " En dat soort dingen. De crew moet samen werken en eventueel samen beslissingen maken, en niet op eigen houtje dingen gaan doen.

appelshampoo
17 November 2003, 15:37
Persoonlijk heb ik liever Youssef in de plaats van Nightwolf, die zich nogal arrogant gedraagt naar mijn mening.

Edit Tyskie: mening geven: oke.
Flamen: nee.

PFP
17 November 2003, 17:39
Originally posted by appelshampoo
Persoonlijk heb ik liever Youssef in de plaats van Nightwolf, die zich nogal arrogant gedraagt naar mijn mening.

Edit Tyskie: mening geven: oke.
Flamen: nee.

no way, ik kan het misschien niet altijd vinden met NW maar ik zie hem eigenlijk als 1 van de weinige echte geschikte mensen.

The Phit
17 November 2003, 19:57
ik ben tegen een yousoef als beheerder, slotje

Nightwolf
17 November 2003, 20:14
Originally posted by appelshampoo
Persoonlijk heb ik liever Youssef in de plaats van Nightwolf, die zich nogal arrogant gedraagt naar mijn mening.

zie jij dat objectief of laat je je beïnvloeden door je persoonlijke mening over mij?

Stapper
17 November 2003, 21:34
Originally posted by Phitje
ik ben tegen een yousoef als beheerder, slotje dat slotje is een goed plan, als er iemand nodig is, dan word er wel iemand naar voren geschoven

Youssef
17 November 2003, 21:40
Hej, op de een of andere manier accepteert ie mijn wachtwoord nog steeds niet in de Admin (http://forum.leerlingen.com/vbb/admin) Kan daar even naar gekeken worden, want anders heb ik natuurlijk niets aan de functie :7 :huh: :z

Kampie
17 November 2003, 21:42
Originally posted by Stapper
dat slotje is een goed plan, als er iemand nodig is, dan word er wel iemand naar voren geschoven ik schuif youssef naar voren 8)

Tyskie
17 November 2003, 23:03
Niet nodig om dit topic te sluiten... Blijkbaar leeft er toch iets dat er iets anders moet.. Misschien is dat niet direct Youssef (we hebben op dit moment geen beheerder nodig geloof ik), maar ik laat hem nog open voor suggesties.

PFP
17 November 2003, 23:06
Originally posted by Tyskie
Niet nodig om dit topic te sluiten... Blijkbaar leeft er toch iets dat er iets anders moet.. Misschien is dat niet direct Youssef (we hebben op dit moment geen beheerder nodig geloof ik), maar ik laat hem nog open voor suggesties.

*kuchkuchmaakmijforumbaaskuchekuch*

Kampie
17 November 2003, 23:19
Originally posted by PFP
*kuchkuchmaakmijforumbaaskuchekuch* *geeft hoestdrankje*

Ar-Tuur
18 November 2003, 15:00
Heb mijn mening reeds in de staff gegeven O-)

Met je 'partijpunten' ben ik het grotendeels wel eens en dat je de kwaliteiten voor een goede beheerder hebt, heb je in het verleden ook bewezen. Je ambities klinken overtuigend. De vraag lijkt mij alleen of er een beheerder nodig is en hoe leden erover denken.

bartje518
18 November 2003, 15:03
Originally posted by Ar-Tuur
Heb mijn mening reeds in de staff gegeven O-)

Met je 'partijpunten' ben ik het grotendeels wel eens en dat je de kwaliteiten voor een goede beheerder hebt, heb je in het verleden ook bewezen. Je ambities klinken overtuigend. De vraag lijkt mij alleen of er een beheerder nodig is en hoe leden erover denken.

Ik zou graag eens een duidelijkde definitie zien van het begrip 'beheerder'. Wat zijn eigenlijk zijn/haar taken? Eigenlijk hebben we er maar 1, NW, en hem vind ik té vaag af en toe :no: Weet niet hoe anderen daarover denken. Met Koelkast kan ik het simpelweg nooit vinden, en bovendien is hij er maar sporadisch.

Youssef lijkt me de de meest aangewezen persoon ervoor. Maargoed, niet iedereen vindt dat geloof ik..

Tyskie
18 November 2003, 15:05
Allemaal leuk en aardig Bart, met het criterium of jij het goed met iemand kan vinden, danwel geschikt acht, is dus geen taak voor een beheerder.

Wat wel dan.. Denk dat zijn belangrijkste taak is het leiding geven aan de Staff. Beleid uitstippelen. Knopen doorhakken.
En dan taken als bannen, bans bijhouden etc.

PFP
18 November 2003, 15:08
Originally posted by bartje518
Ik zou graag eens een duidelijkde definitie zien van het begrip 'beheerder'. Wat zijn eigenlijk zijn/haar taken? Eigenlijk hebben we er maar 1, NW, en hem vind ik té vaag af en toe :no: Weet niet hoe anderen daarover denken. Met Koelkast kan ik het simpelweg nooit vinden, en bovendien is hij er maar sporadisch.

Youssef lijkt me de de meest aangewezen persoon ervoor. Maargoed, niet iedereen vindt dat geloof ik..

een tijdje geleden was hier iemand onder dezelfde nickname, maar die is weggegaan

bartje518
18 November 2003, 15:09
Originally posted by Tyskie
Allemaal leuk en aardig Bart, met het criterium of jij het goed met iemand kan vinden, danwel geschikt acht, is dus geen taak voor een beheerder.

Wat wel dan.. Denk dat zijn belangrijkste taak is het leiding geven aan de Staff. Beleid uitstippelen. Knopen doorhakken.
En dan taken als bannen, bans bijhouden etc.

Kan ik het geweldig met Youssef vinden dan? Koelkast vind ik niet als persoon slecht, dat weet je zelf net zo goed als ik. In mijn ogen misbruikt hij zijn macht, dás wel een criterium.

Beleid uitstippelen zeg je.. Ben jij eigenlijk als je eerlijk bent niet de enige die dat doet? Wie van de beheerders de laatste tijd heeft het beleid uitgestippelt? Het enige dat gedaan is is bannen en unbannen als je t mij vraagt :(

Tyskie
18 November 2003, 15:22
Ik kan je melden dat Koelkast behoorlijk actief is op Staff de laatste weken en zich niet beperkt tot het bannen/ unbannen.

Dus wat betreft voegt hij momenteel behoorlijk wat toe als beheerder...

AmbyPur
21 November 2003, 18:28
Originally posted by Tyskie
Ik kan je melden dat Koelkast behoorlijk actief is op Staff de laatste weken en zich niet beperkt tot het bannen/ unbannen.

Dus wat betreft voegt hij momenteel behoorlijk wat toe als beheerder... dat valt me ook op ;)
maar één beheerder meer zou dan toch alsnog geen kwaad kunnen? ik vind dat geen fatsoenlijk argument tegen yousseff als beheerder ... als ie nog wel wil btw :z

Nightwolf
21 November 2003, 18:35
als ie t al echt meende

Youssef
21 November 2003, 18:49
Originally posted by Nightwolf
als ie t al echt meende

Ik meen het echt, nog steeds 8|

Nightwolf
21 November 2003, 18:57
oh smiley vergeten d'r bij te plaatsen: :+

was niet kwalijk bedoeld :no:

Youssef
21 November 2003, 19:02
Ook niet kwalijk opgevat :o :)