PDA

Bekijk de volledige versie : Ik wil nu, zonder enige discussie een goede reden zien


Pakspul
16 November 2003, 19:41
Waarom mijn topic opslot is gegooit.

PFP
16 November 2003, 19:43
SHUT THE FUCK UP

Setragasj
16 November 2003, 19:43
Originally posted by PFP
SHUT THE FUCK UP
:respect:

welk topik

Youssef
16 November 2003, 19:45
Baggerplaatjes. :{

Kampie
16 November 2003, 20:19
Schokkende foto's is mijn mening.

LoeLoe
17 November 2003, 15:53
Der stonden al best gore foto's in dat bewuste topic maar toen er ook nog foto's bij kwamen van dode beesten enzow...:kots:

Draait je maag toch van om of neit dan?

Forza
17 November 2003, 15:55
Originally posted by LoeLoe
Der stonden al best gore foto's in dat bewuste topic maar toen er ook nog foto's bij kwamen van dode beesten enzow...:kots:

Draait je maag toch van om of neit dan?

je moet de realiteit eens onder ogen zien, dagelijks gaan er duizende dieren door, en mede door jou, door het slechte millieu. dus wees niet zo laf en ruim je rotzooi op

Tyskie
17 November 2003, 15:56
Is dat relevant, Forza?

Nee.

Waarom post je het dan?

Om te stoken...

Waarom doe je dat?

Om de boel te verpesten.

Waarom zouden we jou dan niet nog een OW geven?

....

Forza
17 November 2003, 15:57
Originally posted by Tyskie
Is dat relevant, Forza?

Nee.

Waarom post je het dan?

Om te stoken...

Waarom doe je dat?

Om de boel te verpesten.

Waarom zouden we jou dan niet nog een OW geven?

....


:Z

Tyskie
17 November 2003, 15:57
Dank voor de bevestiging.

Forza
17 November 2003, 15:59
Originally posted by Tyskie
Dank voor de bevestiging.


moet ik deze post nog seriues nemen dan? ik bedoel met jou post lok je een flame uit en volgens mij was dat niet de bedoeling van de topic, dus in mijn ogen ben jij niet seriues bezig, in tegen stelling tot mij, die het wel seriues bedoelde

Forza
17 November 2003, 16:16
Originally posted by Forza
moet ik deze post nog seriues nemen dan? ik bedoel met jou post lok je een flame uit en volgens mij was dat niet de bedoeling van de topic, dus in mijn ogen ben jij niet seriues bezig, in tegen stelling tot mij, die het wel seriues bedoelde

om er nog even wat aan toe tevoegen.


ik heb de plaatjes niet gezien, en uit loeloe`s post kan ik waarnemen dat het gaat om plaatjes van dode beesten

en dan ben ik van mening, er gaan dagelijks zoveel beesten dood ook door ons zelf, ik denk juist door zulke plaatjes mensen meer respect tonen voor beesten. en daardoor inzien dat het eigenlijk best zielig is, ook gaan er veel dieren door door het slechte millieu (nieuwe slogan, ruim rotzooi op!) m.a.w ik geef gewoon mijn mening en vind dat de plaatjes er op moeten.

dus grote onzin met jou O.W eigenlijk moet jij een OW hbben, want jij bent de gene die mij probeert uit te dagen voor een flame.

Youssef
17 November 2003, 16:18
Originally posted by Forza
om er nog even wat aan toe tevoegen.

dus grote onzin met jou O.W eigenlijk moet jij een OW hbben, want jij bent de gene die mij probeert uit te dagen voor een flame.
Kun je ook even wat foto's plaatsen van kadavers binnen de familie? Doe niet zo semi-serieus... :{

Forza
17 November 2003, 16:19
Originally posted by Youssef
Kun je ook even wat foto's plaatsen van kadavers binnen de familie? Doe niet zo semi-serieus... :{


ik moet wel zo seriues doen als tyskie gaat drijgen met O.W

Tyskie
17 November 2003, 16:24
Ik vind je reactie eigenlijk lachwekkend, Forza.
Begrijp je de uitdrukking semi-serieus uberhaupt?

Overigens ging het niet over plaatjes van dode dieren, die ik ook overigens ook wansmakelijk zou vinden, maar over plaatjes van een toilet vol diarree...

Waarom weg: inhoudelijk hadden de plaatjes geen enkele waarde. In de ogen van de Staff waren ze enkel uit op het shockeren van mensen met een minder sterke maag. In totaliteit: verwijderd vanwege strijd met maatschappelijke fatsoensnormen, zoals die door de Staff geïnterpreteerd worden. (zie concept-regels 10 b, 6e punt).

Forza
17 November 2003, 16:28
Originally posted by Tyskie
Ik vind je reactie eigenlijk lachwekkend, Forza.
Begrijp je de uitdrukking semi-serieus uberhaupt?

Overigens ging het niet over plaatjes van dode dieren, die ik ook overigens ook wansmakelijk zou vinden, maar over plaatjes van een toilet vol diarree...



uit loeloe`s post nam ik op dat het om dode dieren ging zoals zzij zei, en daar heb ik mijn menig over gegeven, en jou post daarna is belachelijk over OW

Tyskie
17 November 2003, 16:31
Originally posted by Forza
uit loeloe`s post nam ik op dat het om dode dieren ging zoals zzij zei, en daar heb ik mijn menig over gegeven, en jou post daarna is belachelijk over OW

Punt 1 begrijp ik, punt 2 ben ik het niet mee eens. Het verhalen over de vervuilziekte van mensen is totaal niet relevant in dit topic en lokt enkel flames uit van LoeLoe.... Daarbij dreig ik ook niet met een OW hoor.. het was enkel een gedachtengang.

Forza
17 November 2003, 16:32
Originally posted by Tyskie
Punt 1 begrijp ik, punt 2 ben ik het niet mee eens. Het verhalen over de vervuilziekte van mensen is totaal niet relevant in dit topic en lokt enkel flames uit van LoeLoe.... Daarbij dreig ik ook niet met een OW hoor.. het was enkel een gedachtengang.

okej

Nightwolf
17 November 2003, 16:41
t gaat hier nu niet om Forza

ik weet verder niks van een plaatje af, maar ik vertrouw er verder op dat er juist is gehandeld.

Pakspul
18 November 2003, 08:13
beetje jammer dat jullie erwtensoep vies vinden :{

koelkast
18 November 2003, 14:14
alles wat hier nog serieus over verteld kan worden is inmiddels wel geweest dunkt me.