PDA

Bekijk de volledige versie : WhoZnext-forum? :?


bartje518
16 November 2003, 20:30
Ik heb ontdekt dat niet iedereen dit forum vindt bij 'Forum Medewerkers', en dan bij de lijst van forums onder de naam Ivo? Wat is dit eigk voor forum :?

Kampie
16 November 2003, 20:34
Zou je misschien je vraag beter kunnen formuleren? Ik begrijp je ff niet.

bartje518
16 November 2003, 20:42
http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?s=&forumid=46

Het gaat over deze link..

Stapper
16 November 2003, 20:43
who's next is een forum voor sportlieden die in elke regio van nederland dingen organiseren om de jeugd weer een beetje op de rails te krijgen, geloof ik

Kampie
16 November 2003, 20:48
Originally posted by bartje518
http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?s=&forumid=46

Het gaat over deze link.. Kan ik niet komen omdat ik mij nooit heb aangemeld bij WhoZnext, denk ik.

Stapper
16 November 2003, 20:50
Originally posted by Kampie
Kan ik niet komen omdat ik mij nooit heb aangemeld bij WhoZnext, denk ik. ik heb me er ook nooit op aangemeld maar ik kan er gewoon komen, volgens mij kan ik er zelfs op posten

Kampie
16 November 2003, 20:54
Originally posted by Stapper
ik heb me er ook nooit op aangemeld maar ik kan er gewoon komen, volgens mij kan ik er zelfs op posten Dan heeft dat volgens mij te maken volgens mij een test wat ik jaren geleden gedaan heb.

Banaan
16 November 2003, 21:13
Hmz je kan er wel in posten hebbik gemerkt :+

Helenaa
17 November 2003, 12:44
ik kan dr niet in. wat is het precies..

Bobba.
17 November 2003, 14:02
Originally posted by Helenaa
ik kan dr niet in. wat is het precies..

Nickchange
17 November 2003, 14:07
What the heck is WhoZnext?!
WhoZnext werkt samen met leerlingen.com en heeft dezelfde basisgedachte: voor en door jongeren. In het geval van whoZnext is dat vooral op het gebied van sport. Dus bijv. de mening van jongeren betrekken bij het organiseren en/ of samen organiseren van sportevenementen voor jongeren. Zie voor meer info www.whoZnext.nl.


:'(

Bobba.
17 November 2003, 14:14
Die site blijft bij mij refreshen ... denk dat ze veel hits willen ofso ..

WishfulDreaming
17 November 2003, 14:25
Originally posted by Helenaa
ik kan dr niet in. wat is het precies..

Stapper
17 November 2003, 14:55
Originally posted by Nickchange
What the heck is WhoZnext?!
WhoZnext werkt samen met leerlingen.com en heeft dezelfde basisgedachte: voor en door jongeren. In het geval van whoZnext is dat vooral op het gebied van sport. Dus bijv. de mening van jongeren betrekken bij het organiseren en/ of samen organiseren van sportevenementen voor jongeren. Zie voor meer info www.whoZnext.nl.


:'( dat was dus hetzelfde wat ik zei

appelshampoo
17 November 2003, 15:44
WhoZnext is ook bij onze voetbalclub 8-)