PDA

Bekijk de volledige versie : Rustige muziek


Forza
17 November 2003, 22:18
ik heb zitten denken he

en je hoort veel mensen die veel agressie in zich hebben ,naar van die heavy metal luistere enzo, en andere harde muziek om hun agressie kwijt te kunnen

ik persoonlijk denk dat je veel beter naar rustige muziek kan luisteren, volgens mij heeft dat een hele positieve werking, want ik luister ook savonds best vaak rustige muziek, en heb eigenlijk nooit agresieve buien, of dergelijke

hoe denke jullie daar over?

The Phit
17 November 2003, 23:33
ik ben altijd blij, en luister alles. je kan dus beter alles luisteren :7

anemic
18 November 2003, 08:54
ik zeg sigur ros

biffyclyro
18 November 2003, 13:37
ik zeg ja, klopt

dext0r
18 November 2003, 13:38
en ik zeg lamb

of morcheeba

of nog meer triphop

Rensje
18 November 2003, 14:57
Ik vind dat bepaalde stijlen muziek gewoon een bepaalde gevoelstoestand representeren. Zo vind ik ballads het beste passen bij verdriet en rock gaat goed samen met woede. Doe mij maar een beetje van alles wat, dan ben ik gelukkig. *)

Babysmurfie
18 November 2003, 19:42
Dat verschilt van persoon tot persoon.
Jij kan misschien rustig worden van kalme muziek, maar anderen hebben het misschien nodig zich eens te ontladen op harde muziek, zodat ze erna rustig zijn.
Sommigen worden ook gewoon nerveus van te trage muziek, of net te snelle muziek.

Rensje
18 November 2003, 19:49
Ik dacht toch echt dat ik duidelijk twee keer 'ik vind' in mijn post heb verwerkt hoor Smurfie, maar op zich heb je natuurlijk wel gelijk. Het verschilt inderdaad van persoon tot persoon, alhoewel je van je partner toch hoopt dat hij of zij min of meer hetzelfde leuk vind. :]

yor
18 November 2003, 21:22
ik ben nooit agressief eigenlijk en luister wel/vaak naar so-called agressieve muziek, maar niet om mijn frustraties te verwerken ofzo. ik denk dat ik en veel andere mensne best gelukkig mogen zijn over hun leven

en inderdaad, rustige muziek werkt vaak beter

sigur ros
radiohead etc

appelshampoo
18 November 2003, 21:27
Originally posted by dext0r
en ik zeg lamb

of morcheeba

of nog meer triphop mijn hongaar was helemaal gek van deze bands, dus ze staan nu ook in mijn lijstje, en idd soms word ik er rustig van :)

L_angeldc
18 November 2003, 22:22
voor mij persoonlijk hangt het echt van mijn bui af
als ik me klote voel, dan luister ik of rustig of wat hardere muziek. ik bedoel als ik verdrietig ben luister ik meestal rustige of verdrietige muziek, maar ik kan me ook klote voelen en dan juist hardere muziek luisteren kei hard de muziekzetten en meezingen.. ofzo :z
tlucht op :)