PDA

Bekijk de volledige versie : Mensen mensen waar moet het naar toe met dit forum


Forza
17 November 2003, 21:25
officiele waarschuwing
voor het herhaaldelijk openen van onzinnige posts in Aan de bar..

zoals kampie zegt: Ik zou je willen vragen het niet weer te doen.



echt niet te geloven hoor

trieste lui hier!!!


de bar is toch om gewoon beetje lol topics, en niet van dat seriuese gedoe, maarja er zijn mensen die bepaalde mensen weg willen hebben, en dus gaan ze maar strooien met onzinnge O.W`s

echt triest

Youssef
17 November 2003, 21:28
Nogmaals, knuppel erover. Dit soort zeiktopics gewoon niet meer toelaten, Forza kan toch niet met zinnige argumenten komen. Slotje en eventuele ban gewoon, opgehoert. :{

Nightwolf
17 November 2003, 21:29
topics met t niveau waarmee jij post, hebben we niet nodig. big deal dat ze je heeft geblokt en gewist, maar val de rest daar niet mee lastig

Forza
17 November 2003, 21:29
Originally posted by Youssef
Nogmaals, knuppel erover. Dit soort zeiktopics gewoon niet meer toelaten, Forza kan toch niet met zinnige argumenten komen. Slotje en eventuele ban gewoon, opgehoert. :{


youssef zie je zelf voor 1 moment weer als bheerder

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=39550

zouje daar een OW voor geven?

JA
of
NEE

Bobba.
17 November 2003, 21:32
Ik bedoel er moeten grenzen getrokken worden. Maar zelfs ik heb nog ergere en meer topics gemaakt. Dit is echt geen OW waard. En anders geef er mij ook maar 1 :z

dext0r
17 November 2003, 21:33
misschien moeten we dat ook doen..


en forza.. je moet nog even doorgaan...
dan heb je je 3e :wave:

Bobba.
17 November 2003, 21:37
Originally posted by dext0r
misschien moeten we dat ook doen..

bluf dan niet ..

Youssef
17 November 2003, 21:39
Originally posted by Forza
youssef zie je zelf voor 1 moment weer als bheerder

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=39550

zouje daar een OW voor geven?

JA
of
NEE
Alleen gebasseerd op dat topic niet nee :Y)

Kampie
17 November 2003, 21:39
Forza: bekijk jezelf nou eens..

word je niet ziek van jezelf?

Nightwolf
17 November 2003, 21:42
Originally posted by Youssef
Alleen gebasseerd op dat topic niet nee :Y)

maar dan......ik quote:

voor het herhaaldelijk openen van onzinnige posts in Aan de bar..

Youssef
17 November 2003, 21:42
Originally posted by Nightwolf
maar dan......ik quote:

[QUOTE][B]voor het herhaaldelijk openen van onzinnige posts in Aan de bar..
Pssst, laat hem zelf mijn reactie uitpluizen ;) Daar heeft ie nog wel wat tijd voor nodig :z

Bobba.
17 November 2003, 21:42
Originally posted by Bobba
bluf dan niet .. ik wacht met smacht op een OW :respect:

Forza
17 November 2003, 21:57
Originally posted by dext0r
misschien moeten we dat ook doen..


en forza.. je moet nog even doorgaan...
dan heb je je 3e :wave:


ja en je doel bereikt, zwak

dext0r
17 November 2003, 22:06
Originally posted by Forza
ja en je doel bereikt, zwak

machtig sterk als je het mij vraagt 8)

koelkast
17 November 2003, 23:12
aan de bar gezellig doen mag maar net zoals in real life is het niet leuk als 1 persoon heel de dag op de bar klimt en daar flauwe grappen komt maken. een cafe is tenslotte voor het hele publiek daar en niet voor 1 persoon om daar op de bar te klimmen en lol te trappen.

Je posts zijn al kansloos maar dat is mijn humor misschien zijn er mensen die het wel leuk vinden om je posts te lezen dus daarom mag je heus wel een aan de bar kansloos niveau topic openen. Echter jij maakt er bijna een spamm feest van post op post maak je er een bende van en herhaaldelijk kom je met jou humor op de proppen.

Mensen ergeren zich daaraan en houden niet van jou humor al helemaal niet omdat je zodra iemand er wat van zegt gaat lopen flamen en trollen. Nog kanslozer is om vervolgens te gaan lopen trollen in feedback.

Kortom terug naar de kleuterschool en een paar elementaire dingen opnieuw bestuderen als:
- omgang met anderen
- leren dat je grappen niet eindeloos kunt herhalen genoeg is genoeg.

Youssef
18 November 2003, 12:26
Originally posted by koelkast
redenen.

je vergeet: LAaT LIEFdE dE WERElD BEHEERSeN 8)

bartje518
18 November 2003, 12:31
Toch weer bijzonder matig hoe slecht mensen objectief kunnen kijken |:( Zeg nu zelf, als iemand iets aankaart, wat heb je dan aan argumenten als:
'Bekijk jezelf nu eens'
'Nog even en je hebt je 3e'
of:
'Word je nu niet doodziek van jezelf'?

Precies, daar hebben we hoegenaamd NIETS aan, en lijdt enkel af van het onderwerp waar gesproken over moest worden. Oordeel alleen over of het een OW is of niet.

Nightwolf
18 November 2003, 12:44
tel maar eens na hoeveel topics van Forza er gesloten zijn doordat hij zelf de oorzaak was

Kampie
18 November 2003, 12:45
Originally posted by bartje518
Toch weer bijzonder matig hoe slecht mensen objectief kunnen kijken |:( Zeg nu zelf, als iemand iets aankaart, wat heb je dan aan argumenten als:
'Bekijk jezelf nu eens'
'Nog even en je hebt je 3e'
of:
'Word je nu niet doodziek van jezelf'?

Precies, daar hebben we hoegenaamd NIETS aan, en lijdt enkel af van het onderwerp waar gesproken over moest worden. Oordeel alleen over of het een OW is of niet. Deze ow ligt in het rijtje met de vele ow's die meneer Forza al gehad heeft.. Ligt het dan aan ons? Nee.. meneer moet even naar zichzelf kijken..

bartje518
18 November 2003, 12:46
Originally posted by Kampie
Deze ow ligt in het rijtje met de vele ow's die meneer Forza al gehad heeft.. Ligt het dan aan ons? Nee.. meneer moet even naar zichzelf kijken..

Dat neemt niet weg dat er objectief naar gekeken kan worden. Als je vindt dat hij die aandacht niet waard is, houdt de eer dan aan jezelf en zeg niets. Als iedereen er zo over denkt, zal zijn topic afzakken met 0 reply's.

psychobunny
18 November 2003, 12:52
Originally posted by bartje518
Dat neemt niet weg dat er objectief naar gekeken kan worden. Als je vindt dat hij die aandacht niet waard is, houdt de eer dan aan jezelf en zeg niets. Als iedereen er zo over denkt, zal zijn topic afzakken met 0 reply's. Dat is al geprobeerd,en hij heeft niet op... K geef ze groot gelijk, hij irriteert de meeste,dan krijgt ie een OW,zo simpel als dat...

bartje518
18 November 2003, 12:54
Originally posted by psychobunny
Dat is al geprobeerd,en hij heeft niet op... K geef ze groot gelijk, hij irriteert de meeste,dan krijgt ie een OW,zo simpel als dat...

Ik irriteer me ook aan mensen, dat zeg ik ze 1 keer, en dan reageer ik niet meer. Ik erger me niet aan Forza, zoals er nog wel meerderen zijn. Er ergeren zich vast mensen aan mij, of aan jou. Dient daarom niet júist iedereen een gelijke behandeling te krijgen? Jij bent lid, gewoon lid, dus mag je zeggen: Forza, ik erger me kapot aan je. Prima! Maar een Forumbaas heeft de taak objectief te oordelen, of zijn mond te houden.

psychobunny
18 November 2003, 13:02
Originally posted by bartje518
Ik irriteer me ook aan mensen, dat zeg ik ze 1 keer, en dan reageer ik niet meer. Ik erger me niet aan Forza, zoals er nog wel meerderen zijn. Er ergeren zich vast mensen aan mij, of aan jou. Dient daarom niet júist iedereen een gelijke behandeling te krijgen? Jij bent lid, gewoon lid, dus mag je zeggen: Forza, ik erger me kapot aan je. Prima! Maar een Forumbaas heeft de taak objectief te oordelen, of zijn mond te houden.
Forza is al gebanned geweest,en heeft alweer twee waarschuwingen aan zn been... + Hij verklaarkt met momenten openlijk dat ie gewoon komt om ons allemaal te kloten... En dan ben jij nog verbaasd dat er niet objectief op wordt gereageert? Hij draagt niets nuttigs bij aan dit forum, en komt alleen maar omdat hij weet dat er zich verschillende mensen aan hem ergeren...

dext0r
18 November 2003, 13:04
en toch was mijn OW terecht en gegrond...evenals dat bijv. ook YDP zojuist een ow heeft gekregen voor de zelfde reden:

het herhaaldelijk posten van onzin topics..

i rest my case...

Nightwolf
18 November 2003, 13:07
dus Forza is niet de enige :aai: en nee, we willen YDP ook niet zo graag weghebben, hij doet t gewoon zelf

bartje518
18 November 2003, 13:12
Originally posted by psychobunny
Forza is al gebanned geweest,en heeft alweer twee waarschuwingen aan zn been... + Hij verklaarkt met momenten openlijk dat ie gewoon komt om ons allemaal te kloten... En dan ben jij nog verbaasd dat er niet objectief op wordt gereageert? Hij draagt niets nuttigs bij aan dit forum, en komt alleen maar omdat hij weet dat er zich verschillende mensen aan hem ergeren...

Negeren dan die jongen, negeren.. deze post van jou zal hij vast vermakelijk vinden.. Gewoon al zijn topics laten afzakken, das hét medicijn.. Maar er zijn altijd mensen die denken tóch nog te moeten zeggen dat ze zich eraan ergeren, en das koren op de molen.
Dat neemt niet weg dat hij slechts bestraft kan worden voor overtredingen die hij maakt. Tis net als in een centrum van een stad. Het alleen lopen is geen overtreding, en de politie mag je daar dan ook geen bekeuring voor geven. Ook voor het tegen mensen aanpraten niet. Wél als je de mensen lastig valt, of wanneer je een ruit ingooid en je wordt betrapt. En als Forza dat nu gedaan heeft, dan is zijn OW terecht, heeft ie dat niet gedaan, dan dient ie geseponeerd te worden.
Maar alsie dat in een rechtzaal doet, dan mogen overheidsdienaren natuurlijk niet komen roepen: word je nu niet moe van jezelf, of lopen te roepen: straks sluit ik je 2 jaar extra op, huh? ;)

Pakspul
18 November 2003, 14:30
OW's zijn cool net ook 1 gekregen 8-)

Forza
18 November 2003, 17:08
uiteraard ga ik niet echt weg, maar om te verkomen dat bepaalde mensen van dit forum hun zin krijgen, zal ik niet meer reageren op het forum, en alleen nog maar gebruik maken van PM want pm zijn geen regels over en door een pm krijg je geen waarschuwing of bann.


Mensen PM IS DE TOEKOMST!

Youssef
18 November 2003, 17:10
Originally posted by Forza
uiteraard ga ik niet echt weg, maar om te verkomen dat bepaalde mensen van dit forum hun zin krijgen, zal ik niet meer reageren op het forum, en alleen nog maar gebruik maken van PM want pm zijn geen regels over en door een pm krijg je geen waarschuwing of bann.


Mensen PM IS DE TOEKOMST!

Je bent een beetje kansloos bezig 8|

Youssef
18 November 2003, 17:27
..maar verder natuurlijk ook weer zeer opvallend dat je ons maar al te graag meldt dat je er wel bent, maar toch niet helemaal. :x

Nightwolf
18 November 2003, 17:30
Originally posted by Forza
want pm zijn geen regels over en door een pm krijg je geen waarschuwing of bann.

denk je dat? op misbruik van t pm-systeem staan ook gevolgen op

Forza
18 November 2003, 17:32
Originally posted by Nightwolf
denk je dat? op misbruik van t pm-systeem staan ook gevolgen op


nee hoor, want dat is namelijk aal veelvuldig besproken in het staff room toen er een probleem was met ene pshygobunny die ongewenste pm`s kreeg. daar was niks tegen te doen, is meerdere malen gezegd. dus deze regel bestaat niet!

Youssef
18 November 2003, 17:42
Originally posted by Forza
nee hoor, want dat is namelijk aal veelvuldig besproken in het staff room toen er een probleem was met ene pshygobunny die ongewenste pm`s kreeg. daar was niks tegen te doen, is meerdere malen gezegd. dus deze regel bestaat niet!

Het doel heiligt de middelen. Dit is geen democratie. De Staff wenst het beste voor zijn leden etc. etc. Wie denk je dat het laatste woord zal hebben? 8) :wave:

Laat liefde de wereld beheersen!111!!!!! 8)

:{

Nightwolf
18 November 2003, 17:51
Originally posted by Forza
nee hoor, want dat is namelijk aal veelvuldig besproken in het staff room toen er een probleem was met ene pshygobunny die ongewenste pm`s kreeg. daar was niks tegen te doen, is meerdere malen gezegd. dus deze regel bestaat niet!

wij als Staff kunnen nog altijd regels toevoegen

Forza
18 November 2003, 18:12
Originally posted by Nightwolf
wij als Staff kunnen nog altijd regels toevoegen


das nou precies het probleem ,dat doen jullie dus op zo een manier en jullie passen de regels zo aan, dat bepaalde mensen onmogelijk worden gemaakt op het forum te komen zonder bann te krijgen

Nightwolf
18 November 2003, 18:17
vind je? dus rascistisch zijn via pm vind je ook doodnormaal?

Helenaa
18 November 2003, 18:18
Als het zo slecht gaat met dit forum allemaal, en als jij denkt het allemaal veel beter te kunnen.. waarom ga je dan niet ergens zelf een forum beginnen ofzo...

Forza
18 November 2003, 18:21
Originally posted by Helenaa
Als het zo slecht gaat met dit forum allemaal, en als jij denkt het allemaal veel beter te kunnen.. waarom ga je dan niet ergens zelf een forum beginnen ofzo...

bekendheid hier zit een heel bedrijf achter wat veel mensen trekt, en ik kan het ook beter dat heb ik toch ook wel bezen in het half uur dat ik forumbaas + was :thumbsup:

Arie-Kanarie
18 November 2003, 19:01
met die topics is er tenminste wat leven in de tent daaro

Tyskie
18 November 2003, 23:00
Originally posted by Forza
das nou precies het probleem ,dat doen jullie dus op zo een manier en jullie passen de regels zo aan, dat bepaalde mensen onmogelijk worden gemaakt op het forum te komen zonder bann te krijgen

Wij proberen het bepaalde mensen onmogelijk te maken zich op dit forum te misdragen.

rotzak
26 November 2003, 19:24
dr zijn zoveel kuttopics deze van forza hadmeer waarde , slap werk van de forumbazen!

Nightwolf
26 November 2003, 19:59
hier valt dus niks meer aan toe te voegen