PDA

Bekijk de volledige versie : radiohead gelredome


Setragasj
20 November 2003, 00:18
het was té bruut ey.. maar nu ga ik naar bed want ik ben een beetje dronken en k moet morgen vroeg op :)

appelshampoo
20 November 2003, 06:48
Iemand die ik ken was er ook, dext0r gaat vandaag !

anemic
20 November 2003, 08:20
wat vond je van asian dub foundation?!
geweldig he!

Setragasj
20 November 2003, 10:19
asian dub foundation vond ik wel grooven, maar ik vond het een beetje teveel hetzelfde.
maar t klonk zeker vet.

The Phit
20 November 2003, 12:07
oh, waren ze in nederland dan? :o

Setragasj
20 November 2003, 12:19
ja.. gister :)

AmbyPur
21 November 2003, 18:31
kwist niet dat je ook ging :o ik vond het ook echt vet cool! ADF ook :) toen stonden we nog vooraan ongeveer :p daarna gingen we ff wc'en , vervolgens stond de hele zaal vol en zijn we op de tribune gaan zitten 8-)
het hield maar niet op joh, kdacht volgens mij wel 10x dat het laatste nr geweest was :+ en dat ie even melding maakte van de stand NL-schotland .. daar maakt ie wel fans mee :p

foto's gemaakt met telefoon, nog even uitvinden hoe ik die op de compu krijg:+

dext0r
21 November 2003, 18:31
ook heen geweest...was zeker vet!

asian dub foundation kon gewoon te weinig laten zien... het publiek werkte ook niet echt mee vond ik

als je ADF had gezien in melkweg..met alleen maar mensen die ADF wel kennen..dan is de sfeer heel anders...want nog nooit heb ik de melkweg zo zien bouncen.... in gelredome kregen ze dat met het radiohead publiek niet voor elkaar...
kleine zaaltjes zijn wat dat betreft veel warmer voor dat soort bandjes...vooralsnog was het muziek a-OK wat adf presteerde..


de radiohead show vond ik echt dik mooi...en idiotheque blijft me fav 8)

Setragasj
22 November 2003, 11:41
Originally posted by dext0r
en idioteque blijft me fav 8)
standaard mijn favoriet.
ik hoorde die beat en ik ging helemaal flippen :p

dext0r
23 November 2003, 21:14
Originally posted by Instructio4
standaard mijn favoriet.
ik hoorde die beat en ik ging helemaal flippen :p

die hoorde je al zo heel vet opkomen bij het nummer ervoor...! (weet niet meer welke...zou ik ff setlist moeten checken..)