PDA

Bekijk de volledige versie : serieus voor 'spam'topic,..


Kkkevin
20 November 2003, 15:59
hallo,

Aangezien er veel ophef over spammen op dit forum is, wil ik graag een voorstel doen,
het gaat om het volgende,
een spamtopic op ADB,

Nu gaat er waarschijnlijk bij iedereen zo'n stem door zijn hoofd (ban ban ban ban ban)

daarom ga ik een paar dingen op een rijtje zetten..

1.
het woord spam is hier eigenlijk niet eens juist.. het gaat puur om een topic waarin forummers gezellig kunnen kletsen, volkomen onzin kunnen uitkramen, enz enz..
dus NIET het spam zoals het officieel betekend * ongewenste commerciele reclame enzo

2.
de normale regels gelden ook voor spamtopic:

3.
Het spamtopic is dus ook zeer zeker NIET bedoelt om het aantal posts te verhogen, mocht dit toch gebeuren dan zal dat waarschijnlijk op1ofandere manier verlaagt kunnen worden

4.
degene met de meeste posts heeft 'gewonnen' en mag de nieuwe openen

5. het spam topic wordt aangeduid met steeds dezelfde topictitel:
namelijk " das große spamtopic #(nr van spamtopic) van (usernaam)


6.
.het volgende spam topic wordt steeds geopend door de gebruiken met de meeste posts in dat spamtopic... wanneer deze dit niet doet binnen 2dagen, mag degene op 2de hem openen (enz enz)


Hoe ziet de eerste post van een spamtopic eruit

VOORBEELD


Degene met de meeste post is de winnaar van deze Das Große Spamtopic, en die mag dan ook een nieuw Das Große Spamtopic openen. Het aantal posts zie je door op het Onzin scherm op het getal te klikken rechts van de topicstarter.

De winnaar heeft 3 dagen tijd om een nieuw Spamtopic te openen, doet deze dat niet, dan is dat aan de nummer 2.

Als je een nieuw spamtopic opent, doe het dan goed. Zet de regels er bij, en zet ook de eindstand (de post per persoon) erbij. Wees een brave spammer en haal het niet in je kop de naam te wijzigen! Dus: Das Große Spamtopic # van (naam)... Na # het nummer.

Denk erom, spammen is voor het plezier, en niet voor de wedstrijd. Houd het gezellig en houd je aan de regels, dan blijft het leuk en spam.

Totaal aantal posts: 501
Smartie 212
Wawl 90
vrijgezel 49
Repsaj 46
bokky 26
Ertur 24
Vandal 9
dyfusica 7
Louloutje 6
Paka 6
vreselijke fout 5
Arachnea 4
BLA!M 4
Rianne 3
PV 3
ChildOfTheNight 3
Greeneyegrl 1
Iter 1
Fiese Noep! 1
mario 1





mochten er nog vragen zijn, dan kunnen die in deze tread worden gesteld..

LET OP LET OP LET OP

NIEMAND op een spamtopic tot toestemming van beheerders/fb's/en andere gezagvoerders!!!

het beste is natuurlijk als een fb/beheerder de eerste opent!!

Headliner
20 November 2003, 16:04
:z

Stapper
20 November 2003, 16:07
jaja, zeker weer een s.commer
btw, we hebben slowchat en wat heb je aan spammen, helemaal niets

Kkkevin
20 November 2003, 16:09
Originally posted by Stapper
jaja, zeker weer een s.commer
btw, we hebben slowchat en wat heb je aan spammen, helemaal niets *vindt het respect gehalte van ll.com wel erg zinken*

Headliner
20 November 2003, 16:10
Originally posted by Kkkevin
*vindt het respect gehalte van ll.com wel erg zinken*

tja, dan ga je weg..

Tyskie
20 November 2003, 16:10
Ik ben tegen..
Spammen is in mijn ogen nutteloos. Als het gaat om 'gezellig kletsen' past dat uitstekend in het Grote Slowchat-topic.

Daarbij zijn wij geen s.com, maar ll.com.

Nightwolf
20 November 2003, 16:29
we hebben hier al een slowchat-topic in ADB, je zou dat BIJNA kunnen vergelijken met een 'spam' topic.

verder vind ik spammen ook erg nutteloos verder dus geen goed idee

BlueWolf
20 November 2003, 16:38
Ik ben ook tegen, die spamtopics zijn op onzin 1 van de grootste dingen waar ik me aan erger.
Dan heb je hier nog dat gewone topics niet zo vlug gaan als op s.com dus voor je het weet zit adb vol met enkel nog van die spamtopics

Kastanje
20 November 2003, 16:41
pff, posts opkrikken... :rolleyes:

O-)

Youssef
20 November 2003, 17:11
Komt ie hier even zijn poep showen met zijn 6 posts. |:(

Eelcotje
20 November 2003, 17:26
Originally posted by Kastanje
pff, posts opkrikken... :rolleyes:

O-)
:yes: stom oh nie..

WishfulDreaming
20 November 2003, 19:25
TEGEN...

Ik ben het eens met alle argumenten hier boven vermeld :)

Riddler
21 November 2003, 06:32
:D