PDA

Bekijk de volledige versie : net blink 182 nieuwe album gekocht..


Kastanje
20 November 2003, 16:47
'k vind hem eigenlijk niet zo goed :{
19€ .. doei :{ der staan der wel een paar goeie op.. maar 't is iets helemaal anders dan hun 2 vorige albums :no:

QQQ
20 November 2003, 19:45
19 euro uitgeven aan een album... |:(

Setragasj
20 November 2003, 19:51
heb je wel geluisterd van tevoren of heb je em gewoon gekocht?

PFP
20 November 2003, 19:58
Originally posted by QQQ
19 euro uitgeven aan een album... |:(

jah, jij doet het op de stoere illegale manier, toppie jongen

appelshampoo
20 November 2003, 20:04
das dom, beter eerst luisteren via previews of bij vrienden ofzow voordat je er zoveel geld aan uit geeft..

QQQ
20 November 2003, 20:30
Originally posted by PFP
jah, jij doet het op de stoere illegale manier, toppie jongen

ja, ik doe het op de "stoere" illegale manier, totdat de cd die ik wil hebben een beetje een redelijke prijs heeft (=15 euro maximaal), want 19 euro betalen voor een cd is net zoveel diefstal als geen geld uitgeven aan een cd omdat ie 19 euro kost.

anemic
21 November 2003, 07:20
ik vind de teksten van deze cd echter beduidend beter dan de vorige albums

biffyclyro
21 November 2003, 17:23
Originally posted by QQQ
19 euro uitgeven aan een album... |:(

daar zou ik wel "van blink 182" achterzetten, dan klopt het.

maar sommige cd's zijn zeker wel 19 euro waard.

Banaan
21 November 2003, 17:57
ik kom cd's tegen van 22 euro :|

Kastanje
21 November 2003, 20:51
Bwah, hij valt nog mee.. :D
Is nog redelijk goed eerlijk gezegt, is altijd zo. CD kopen = slecht, dag erna = goed :* *lunatic* :huh:

Tja, 19€ uitgeven aan zoeen album, 't is maar wat je graag hoort :rolleyes:

L_angeldc
22 November 2003, 14:54
waarom luister je hem dan niet gewoon in de winkel een keer voordat je hem koopt

dan kan je toch overal gewoon doen of niet dan? :?

Ancalagon
30 November 2003, 19:49
Een vriend van me, super Blink fan, vond em kut omdat ze nu hun best deden goede nummers te maken :)

anemic
30 November 2003, 21:10
Originally posted by L_angeldc
waarom luister je hem dan niet gewoon in de winkel een keer voordat je hem koopt

dan kan je toch overal gewoon doen of niet dan? :?

de echt goede platen zijn toch vaak degene die je aan het begin niet zo geweldig vindt..

de rest is gelikt en catchy.. wat ook leuk kan zijn, maar vaak niet oplevert wat het lijkt te gaan leveren..

L_angeldc
1 December 2003, 16:51
Originally posted by anemic
de echt goede platen zijn toch vaak degene die je aan het begin niet zo geweldig vindt..

de rest is gelikt en catchy.. wat ook leuk kan zijn, maar vaak niet oplevert wat het lijkt te gaan leveren..

hm ja sommigen wel, maar sommigen ook niet

kging bij de fame laatst zoeken naar fsf cd's, die ze niet hadden maar goed, en ik zag matchbook romance staan. khad een goede review van ze gelezen dus ik denk 'kga die even luisteren' nou ik vond hem top dus heb ik hem gekocht.
en ik luister hem elke dag naar en van school en vind hem nog steeds top. kvind hem steeds beter eigenlijk :)