PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe reageerde je...


Impressions
20 November 2003, 21:59
Toen je erachter kwam dat Sinterklaas niet bestaat? :)

Volgens mijn ma zei ik droog iets van : Hmm, krijg ik nog wel cadeautjes? :d

Denden 100 piek
21 November 2003, 01:07
Ja zo reageerde mijn broertje ook:)
Ik ook wel volgens mij, maar niet zo droog.

sunnyflower
21 November 2003, 06:31
ik geloofde er al niet echt in dus het was geen verassing, heb er volgens mij niet eens echt veel over gezegd

Pakspul
21 November 2003, 08:11
me ouders waren geschokt toen ik het hun vertelde :{

bloempjuh
21 November 2003, 09:42
Ik vond het niet leuk. En toen ik zwarte piet zag met Sinterklaas was ik ineens juist bang; ik wist nu niet wie het was!

LoeLoe
21 November 2003, 10:07
Ik werd helemaal boos op me moeder want ik dacht dat ze loog :d

wocky
21 November 2003, 10:17
Originally posted by elvenkindje
Toen je erachter kwam dat Sinterklaas niet bestaat? :)

Volgens mijn ma zei ik droog iets van : Hmm, krijg ik nog wel cadeautjes? :d Ik was boos,omdat die schoften me wel 7 (of 8 dat weet ik allemaal niet meer zo precies) jaar tegen me hadden gelogen.

Nightwolf
21 November 2003, 11:17
volgens mij was ik alleen maar teleurgesteld :+

Headliner
21 November 2003, 11:22
volgens mij kwam ik er zelf achter... en was ik ook niet echt verrast ofzo

Banaan
21 November 2003, 11:26
ik ging die gast die et vertelde tegenspreken en na een paar minuten dachtik: ok :+

ViveLaFète
21 November 2003, 11:40
ik was boos en begon daarna verschrikkelijk te huilen:d

JEANUS
21 November 2003, 11:42
Ik was geschokt en verdrietig :p

Irene!!!!
21 November 2003, 16:06
ik was eigenwijs en zei dat ie wel bestond :+

Babysmurfie
21 November 2003, 18:56
Ik weet het niet meer

Yimme
21 November 2003, 21:19
ik begon een beetje te twijfelen toen mijn moeder opeens heel streng werd toen ik naar buiten wilde op 5 december
(op dat moment was mijn vader net de zak met cadeautjes aan t halen)

:(

anoesjuh
22 November 2003, 00:05
mijn neefje heeft het tegen me gezegt en toen ben ik alleen maar stomverbaast naar me moeder gegaan en heb gevraagt of het waar was

annomeisje
22 November 2003, 10:50
Volgens me moeder wou ik haar eerst niet geloven en zei iets in de zin van dat ze een opschepper was, of zij de cadeautjes voor de verwarmingsbuis douwde... en toen ik haar wel geloofe haalde ik volgens me moeder me schouders op en zei o.

silverchair
22 November 2003, 18:47
ik zei iets van: ooh vandaar dat z'n baard er vorig jaar afviel..:D haha nee ik weet niet meer, ik dnek dat ik vet boos was ofzo (?) zal t ns navragen

dupke
23 November 2003, 12:51
ik was 5 en ik was supper bang voor de sint en zijn pieten.. heb zeker 3weken bijna niet geslapen.. en toen heeft mijn moeder me verteld dat de sint niet bestond en van aftoenafaan haat ik de sint!

en de kerst man.. ik was een jaar of 7 en ik mocht van mijn vader en moeder niet in de kleren kast van mijn vader kijken.. hadden ze mij verboden... toen waren mijn papa en mama een keertje allebei op de badkamer en ik in de klerenkast kijken.. toen zag ik wat ik kreeg voor kerst en ik naar de badkamer gerent maaaam paaap er liggen cadootjes in de kleren kast en het is geeneens kerstmis.. toen hebben ze me dat verteld...


en de paashaas was al helemaal snel gedaan.. ik vroeg op mijn 4e waarom ik eitjes moest verven als de paashaas dat toch ook kon doen? was dat misterie ook weer opgelost:p

WishfulDreaming
23 November 2003, 13:20
Originally posted by dupke
ik was 5 en ik was supper bang voor de sint en zijn pieten.. heb zeker 3weken bijna niet geslapen.. en toen heeft mijn moeder me verteld dat de sint niet bestond en van aftoenafaan haat ik de sint!

en de kerst man.. ik was een jaar of 7 en ik mocht van mijn vader en moeder niet in de kleren kast van mijn vader kijken.. hadden ze mij verboden... toen waren mijn papa en mama een keertje allebei op de badkamer en ik in de klerenkast kijken.. toen zag ik wat ik kreeg voor kerst en ik naar de badkamer gerent maaaam paaap er liggen cadootjes in de kleren kast en het is geeneens kerstmis.. toen hebben ze me dat verteld...


en de paashaas was al helemaal snel gedaan.. ik vroeg op mijn 4e waarom ik eitjes moest verven als de paashaas dat toch ook kon doen? was dat misterie ook weer opgelost:p

Dat vroeg ik mij dus toen ook af...
Als de sint niet bestaat... hoe zat het dan met de paasklokken :d

Ik heb het op een VEEL shokkerende manier ontdekt...
Ik zat in't 3de leerjaar en de juf was het verhaal van sinterklaas aan't vertellen. Wie het was, en dat die leefde in 1300-en-zoveel... Bleek dat die man al meer dan 600jaar dood was... Toen was het ook wel om zeep :huh:

dext0r
24 November 2003, 10:07
wij vierden geen sinterklaas dus wist van begin af aan al dat het fake was :P

appelshampoo
24 November 2003, 13:56
ik was 5 en ik stond op de kade te schreeuwen dat dit een nepperd was en dat ie niet op de televisiesinterklaas was.. toen hebben me ouders het me maar verteld.. ik d8 namelijk dat die van de televisie wel echt was :o dus ik geloofde ze eerst ook nog eens niet

Jamiel
24 November 2003, 14:42
Een klasgenootje had ut mij verteld, zij vierde nooit sinterklaas...
toen vroeg ik aan m'n moeder of het zo was dat zij de cadeautjes in me schoen stopte :p ZIJ reageerde teleurgesteld, kwas gwoon nieuwsgierig :p
Btw, we vieren het nog steeds dusse :d

bij de weg, saartje leuke avatar :)

jeroen87
25 November 2003, 09:57
ze zeiden op begeve moment tegen me da hij nie bestond, ik stond ff met m'n mond vol tanden :D maja hoort erbij

Raspberry
25 November 2003, 13:15
Ik hoorde 't van een vriendinnetje op school.
Toen deed ik mn oren dicht, want ik wou het niet horen. :+
Die middag thuis vroeg ik of 't waar was of niet, dus heb ik dat hele sinterklaas nep verhaaltje aangehoord.
En toen beschuldigde ik mn ouders ervan dat ze al die tijd tegen me hadden gelogen etc. :Y)
Was best wel teleurgesteld toen. :p

Mindy
26 November 2003, 13:40
heb 2 jaar land volgehouden dat ik erin geloofde..voor de cadeautjes:Y) *evil me:] *

UrbanLegend
26 November 2003, 13:56
mmm... ok! :p

WishfulDreaming
26 November 2003, 14:13
Originally posted by Jamiel
bij de weg, saartje leuke avatar :)


dankje wel jamieltje :)

BlackMystery
26 November 2003, 22:22
in wie verkleed bompa zich dan?

The Phit
26 November 2003, 22:42
ik stak toen een peuk op :7

wetering12
28 November 2003, 09:45
Originally posted by Phitje
ik stak toen een peuk op :7

whaha

Ik ben der zelf achter gekomen.... Nadat ik me tante as zwarte piet herkende|:(

Chattie
29 November 2003, 11:19
Ik moest heel erg huilen...En kon het niet geloven. Ik dacht ook dat ik geen cadeautjes meer zou krijgen...:)

Jan Lul
13 December 2003, 15:26
Ik zei: Ik gellof er al lang niet meer in, want hoe kan iemand eerst 300 en dan 360 worden?

Mozzel
20 December 2003, 17:25
maar.. maar... hij bestaat tog wel ??:(

haha.. dat was een makkelijke:Y)


ik heb het zelf gewoon een keer gevraagt op vakantie in een restaurant.. zo ineens: Zeg, hoe zit dat nou eigenlijk? mijn broer dik hard lachen:D