PDA

Bekijk de volledige versie : spontane bloedingen


Forza
22 November 2003, 14:08
uit je neus, wie heeft dat ook

zit je gewoon op msn, druppelt er opeens allemaal bloed uit je neus

wie weet het wat is

annomeisje
22 November 2003, 15:17
Dat ken ik, dan heb je gewoon of a.) een keer een harde dreun op je neus gehad en hem beschadigd. of b.) een geïrriteerde of gevoelige ader erin zitten.

Forza
22 November 2003, 15:29
Originally posted by annomeisje
Dat ken ik, dan heb je gewoon of a.) een keer een harde dreun op je neus gehad en hem beschadigd. of b.) een geïrriteerde of gevoelige ader erin zitten.

nou ik moet zeggen, ik werd een keer wakker snachts en toen had ik super pijn aan me linker kant van de neus, waar het dus ook bloede vandaag

annomeisje
22 November 2003, 15:44
Misschien is je neus daar gewoon ontstoken?

bruggi
22 November 2003, 16:01
Ik heb dat ook heel vaak, vaak ook zomaar opeens onder het trainen (of wedstrijd :kwaad: ), echt irritant is dat. Sommigen zeggen dat je het bij de huisarts kan laten dichtbranden oid, misschien een id.

Headliner
22 November 2003, 16:45
ik had dat vroeger heel vaak, nu iets minder
vaak had (heb) ik daar last van als het erg warm is, dan loop ik door de stad en dan stroomt het bloed ineens uit je neus :{
best wel vervelend

wel leuk dat je er ineens over begint, want ik zat er vanochtend nog aan te denken:+

Nightwolf
22 November 2003, 17:02
Originally posted by bruggi
Ik heb dat ook heel vaak, vaak ook zomaar opeens onder het trainen (of wedstrijd :kwaad: ), echt irritant is dat. Sommigen zeggen dat je het bij de huisarts kan laten dichtbranden oid, misschien een id.

dichtbranden? :?

laatste keer dat ik dat ooit had trouwens, was van de zomer, toen kreeg ik een bloedneus opeens nadat ik 5 minuten op was en daarna viel ik flauw :{

ik_ben_de_man
22 November 2003, 17:03
Originally posted by Nightwolf
dichtbranden? :? of solderen , of anders lassen :yes:

PFP
22 November 2003, 17:26
Heb ik zomers vaak last van, als het warm is wordt je bloed dunner dus kan dat gebeuren

silverchair
22 November 2003, 18:42
ongesteld

sunnyflower
22 November 2003, 21:15
Originally posted by silverchair
ongesteld
uit je neus:huh: :d :thumbsup:

psychobunny
23 November 2003, 09:06
Bij mij is't beetje anders,ik snuit al een jaar bloed,elke morgen als ik opsta... :|

anoesjuh
23 November 2003, 13:28
Originally posted by bruggi
Ik heb dat ook heel vaak, vaak ook zomaar opeens onder het trainen (of wedstrijd :kwaad: ), echt irritant is dat. Sommigen zeggen dat je het bij de huisarts kan laten dichtbranden oid, misschien een id.

dat heb k ook gehoord maar het schijnt dat je dan iedere keer weer terug moet om het weer dicht te laten branden ofzo k weet niet precies


mjah k heb dat ook heel vaak in de zomer ofzo dan gaat het in een keer bloeden heel erg irri

WishfulDreaming
23 November 2003, 13:31
Ik heb het vaak in de winter
als ik van warme plaats, naar buiten ga ofzo...

Gegarandeerd prijs :+

Raspberry
23 November 2003, 21:08
Ik heb het heel vaak in de zomer, maar ook in de winter.
in de zomer is het omdat het dan erg warm is. (als we een warme zomer hebben dan.)
en in de winter, omdat ik dan van koude lucht van buiten, naar binnen ga waar het warm is, of van warm naar koud.
(wat saartje dus ook al zegt)
erg vervelend is dat. 8|

dext0r
24 November 2003, 00:28
minder zuipen chris, dan is je bloed niet zo dun.

jarno109
20 December 2003, 18:23
Originally posted by psychobunny
Bij mij is't beetje anders,ik snuit al een jaar bloed,elke morgen als ik opsta... :|

dat is egt slecht.....daar moet je egt een keer mee naar de dokter

jarno109
20 December 2003, 18:25
Originally posted by anoesjuh
dat heb k ook gehoord maar het schijnt dat je dan iedere keer weer terug moet om het weer dicht te laten branden ofzo k weet niet precies


mjah k heb dat ook heel vaak in de zomer ofzo dan gaat het in een keer bloeden heel erg irri

men zegt dat het dichtbranden heel pijnlijk is en eenmalig is en dat je het dan jaren niet meer hoeft te laten doen.