PDA

Bekijk de volledige versie : Vrienden zijn met een jongen...


Jamiel
24 November 2003, 11:14
... kan de maatschappij zich kennelijk niet voorstellen :?

Je smst naar een jongen:

ooh is dat je vriendje?

Stelt een jongen voor mee naar de stad te gaan

Oh misschien vind hij je wel leuk!

Benk naar de stad geweest met die jongen...

Ooh wat heb ik gehoord heb je weer een vriend ?

Gaak naar een jongen toe:

Oeehw hoe lang vind je hem al leuk ?


Kennelijk kan dat niet in de pubertijd ofzo...
Kben niet zoown typje die van jongen naar jongen springt :no:

Wat jullie ?

Pakspul
24 November 2003, 11:16
ik heb vriendinnen en niemand jankt daarom 8-)

dext0r
24 November 2003, 11:41
het zelfde geldt ook vaak voor een jongen die zoiets doet met een meisje hoor... ;/
schijnbaar kan dat idd niet en wordt er maar al te gauw het meest vreemde over gedacht...

Impressions
24 November 2003, 14:14
Blijkbaar kan je niet een vriendschap hebben met iemand van de andere sekse... Dus gaan ze gelijk verhalen verzinnen etc. |:(

wocky
24 November 2003, 14:19
Tis altijd wel als de jongen goede vrienden is met een meisje en die jongen heeft ook een vriendin.das niet leuk voor de vriendin..kan ik je uit eigen ervaring vertellen.

maar mensen moeten niet direct een conclusie trekken dat jullie wat met elkaar hebben.

Aurora
24 November 2003, 15:55
Ja begrijp precies wat je bedoelt, kan me daar echt aan ergeren...maar kan tot nu toe niet bewijzen dat t niet zo is, tenzij die jongen al een vriendin heeft want dat gaat altijd prima...
Alle andere(single) jongens zeiden na een tijdje dat ze me leuk vonden...dus daar gingen mn argumenten:rolleyes:

BlackMystery
24 November 2003, 16:46
rare vrienden heb jij?

LoeLoe
24 November 2003, 17:00
Ik heb schijt aan hoe mensne hierover denken maar ik heb ook jongens in me hele hele goeie vriendnekring en daar knuffel ik gewoon wat mee af enzo en als we een feestje hebben gehad zoen ik ze ook op de wangen ofzo. Niets mis mee toch :? Kom op zeg..het zijn je vrienden:{

electricity
24 November 2003, 17:33
meestal gaat dat ook niet. bevriend zijn met een jongen. dan gaat er vaak toch na een tijd een van de twee partijen iets voor elkaar voelen. heb ook veel jongens als vrienden gehad, mara als je veel met die persoon optrekt ontstaat er na n tijdje toch iets.
zolang t oppervlakkig is en je met een groep bent kan ik t me voorstellen, maar als je als enige met die jongen bevriend bent (en dus met zn tweeen dingen gaat doen) dan gaat het meestal nie lang

dext0r
24 November 2003, 17:36
ik ben het niet eens met de stelling van electricity.
als jongen zijnde hoef je echt geen gevoelens te gaan koesteren voor een partij waar je goed mee om kunt gaan.

electricity
24 November 2003, 17:47
Originally posted by dext0r
ik ben het niet eens met de stelling van electricity.
als jongen zijnde hoef je echt geen gevoelens te gaan koesteren voor een partij waar je goed mee om kunt gaan.

geloof me, na n tijd (da kan goed jaren zijn, heb al zoveel verhalen van mensen gehoord) dan valt een van de twee partijen (of ze moeten allebei homoseksueel zijn) (en niks tegen homoseksuelen)

dext0r
24 November 2003, 17:56
zelfs in het geval ze bijv. beiden al een relatie hebben? of heb je die factor niet meegerekend..

electricity
24 November 2003, 18:02
Originally posted by dext0r
zelfs in het geval ze bijv. beiden al een relatie hebben? of heb je die factor niet meegerekend..

nou.. heb t zelf meegemaakt, dus ik neem aan dat ik nie de enige ben..

PFP
24 November 2003, 18:04
ik heb ook jongens als vrienden, nooit problemen mee

Impressions
24 November 2003, 18:05
Originally posted by PFP
ik heb ook jongens als vrienden, nooit problemen mee

Kan ik daaruit concluderen dat jij homo ben? :p

PFP
24 November 2003, 18:08
Originally posted by elvenkindje
Kan ik daaruit concluderen dat jij homo ben? :p

neeh sorry moet je teleurstellen :p

Babysmurfie
24 November 2003, 18:32
Ik begrijp wat je bedoelt, ben ook goed bevriend met een jongen, en veel mensen zoeken er meer achter.

Kamui
24 November 2003, 18:36
Originally posted by yo-de-plo
ik heb vriendinnen en niemand jankt daarom 8-)

opblaasbare poppen zijn geen vriendinnen :]

Sedes
24 November 2003, 20:01
Originally posted by LoeLoe
........als we een feestje hebben gehad zoen ik ze ook op de wangen ofzo. Niets mis mee toch :? Kom op zeg..het zijn je vrienden:{ :huh: zoenen op de wang is toch nx raars aan :huh: ik kus al m'n vrienden en vriendinnen op hun wang als ik ze zie :|

ontopic: het is wel vaak dat ze er iets achter zoeken als je met een jongen bevriend bent, maar uiteindelijk zegt men toch gewoon zo'n dingen om info in te winnen :p en je wat te pesten, toch?

L_angeldc
24 November 2003, 20:13
ik ben met zoveel jongens 'gewoon' bevriend
is voor mij niet echt een probleem, ik kan soms zelfs beter met jongens opschieten dan met meisjes :z

maar het klopt wel dat men van die rare dingen denkt.. alsof je niet eens iets gewoon met een vriend van je kan afspreken :?

LoeLoe
25 November 2003, 11:17
Originally posted by Sedes
:huh: zoenen op de wang is toch nx raars aan :huh: ik kus al m'n vrienden en vriendinnen op hun wang als ik ze zie :|

ontopic: het is wel vaak dat ze er iets achter zoeken als je met een jongen bevriend bent, maar uiteindelijk zegt men toch gewoon zo'n dingen om info in te winnen :p en je wat te pesten, toch? Juist jij begrijpt het;)

Ging laatst samen met een vriend poolen en ik kwam terug en ze zeiden meteen: En..issut wat? (hint hint)

En ik ging alleen maar poolen :?:{

Forza
25 November 2003, 11:37
vrienden zijn met een meisje kan ook niet, uiteindelijk krijg je gevoelens

The Phit
25 November 2003, 11:58
je moet er misschien voor zorgen dat die jongens al een vriendin hebben. Ik ga ook best vaak met alleen een meid ff stappen/stad in ofzo, en dat zijn dan meestal vriendinnen die al een vriend hebben. Ik kies ze niet zo hoor, alleen zijn de meiden waar ik t goed mee kan vinden vaak al bezet. :+

biffyclyro
25 November 2003, 15:44
ik ga onwijs veel met jongens om :)
over het algemeen kan ik veel beter met hen opschieten.
ik ken ook niet zoveel mensen die dan gelijk denken dat ik er verliefd op ben of andersom? gelukkig. nahja daar ben ik ook te kieskeurig voor :z

BaRBie
25 November 2003, 16:03
ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke, altijd al gehad maar het was inderdaad op middelbare school bij mij ook altijd dat zodra iemand me op kwam halen of wat dan ook iedereen dacht dat het mijn vriendje was...
het allerstomste wat ik ooit heb gehoord is toen mijn beste vriend mij eenmaal van school kwam halen om door te gaan naar de stad: "oh hij heeft een auto, moet wat met hem nemen joh, das handig"

:kots: :rolleyes:

L_angeldc
25 November 2003, 16:05
Originally posted by biffyclyro
ik ga onwijs veel met jongens om :)
over het algemeen kan ik veel beter met hen opschieten.
ik ken ook niet zoveel mensen die dan gelijk denken dat ik er verliefd op ben of andersom? gelukkig. nahja daar ben ik ook te kieskeurig voor :z

:yes: is bij mij hetzelfde :z

WishfulDreaming
25 November 2003, 18:52
Originally posted by biffyclyro
ik ga onwijs veel met jongens om :)
over het algemeen kan ik veel beter met hen opschieten.
ik ken ook niet zoveel mensen die dan gelijk denken dat ik er verliefd op ben of andersom? gelukkig. nahja daar ben ik ook te kieskeurig voor :z

zelfde :)

dext0r
25 November 2003, 23:17
ik ga juist veel meer met meiden om...hehe :Y)

bloempjuh
26 November 2003, 11:18
Ik heb een collega, Wim, waar ik erg lekker mee kan kletsen. Hij heeft mijn soort humor en we hebben dezelfde favoriete films enzo. Ik sta regelmatig een half uurtje (van half zes tot zes uur is er geen zak te doen op mijn werk en dan is hij er ook) met 'm te 'theeleuten'. Nu gaan we binnenkort een keer samen naar een film die we allebei graag willen zien.

"Ooh! Dit gaan we tegen je vriendje vertellen hoor!"
Andere collega's snappen niet dat Wim gewoon vrienden is met -bijna- iedereen en dat dus niet alle meiden verliefd op 'm zijn ofzo. We zijn gewoon maatjes! :Y

SpiNe
26 November 2003, 18:00
ik bij mij op school niet eens met meisjes praten of het is al raak ik heb dan echt soms zin om dat groepje ff de mond te snoeren met een desert eagle:{

dext0r
27 November 2003, 09:52
Originally posted by bloempjuh


"Ooh! Dit gaan we tegen je vriendje vertellen hoor!"
Andere collega's snappen niet dat Wim gewoon vrienden is met -bijna- iedereen en dat dus niet alle meiden verliefd op 'm zijn ofzo. We zijn gewoon maatjes! :Y

maar gelukkig heb jij dan ook een competent vriendje 8) :Y)

anemic
27 November 2003, 13:03
Originally posted by dext0r
ik ga juist veel meer met meiden om...hehe :Y)

dat verklaard die nichtenideeen die er over je zijn ;)

SpiNe
27 November 2003, 13:29
Originally posted by chalyken
life = counterstrike :? max payne:+

Impressions
27 November 2003, 14:13
Originally posted by anemic
dat verklaard die nichtenideeen die er over je zijn ;)

Nee hoor, die verspreid ik rond, wat hij ook doet :+

dext0r
27 November 2003, 15:03
Originally posted by anemic
dat verklaard die nichtenideeen die er over je zijn ;)

hehe 8)
smart thinking :$

bloempjuh
3 December 2003, 17:09
Originally posted by dext0r
maar gelukkig heb jij dan ook een competent vriendje 8) :Y)

Mijn vriendje is de beste, liefste en leukste -op mij na- op de wereld..!

Irene!!!!
3 December 2003, 18:00
Ik ga meestal uit met wat vrienden en dan vragen ze welke nou mijn vriend is, of als ik ff met 1 van ze aan t praten ben vragen ze of dat mijn vriend is.. heel irritant! mijn broer zeikt er ook altijd over, hij zegt dat ik met ze allemaal heb 8|

L_angeldc
3 December 2003, 19:10
Originally posted by Irene!!!!
mijn broer zeikt er ook altijd over, hij zegt dat ik met ze allemaal heb 8|

:D :+

gewoon terug zeiken als je hem met een groepjes meisjes ziet staan ofzo :)