PDA

Bekijk de volledige versie : O.k!!!


Forza
25 November 2003, 16:22
ik heb een officiele klacht

ik vind het dus echt niet kunnen

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=39874

youssef wordt 2 keer aan herinnerd met een :+ er achter dat hij niet mag proviceren, maar ondertussen lacht nightwolf er om, ik vind dit echt slechte zaak, en heb ook gevoel dat sinds bluewolf we geen opjectieve beheerders meer hebben, maar beheerders die alles van 1 kam scheren, en mij en joey zo snel mogelijk hier weg willen hebben.

als ik had gedaan zoals youssef nu bezig is, dan had ik allang een bann gehad

maarja zoals ik al eerder had gezegd, er zit nu een zooitje HYPOCRIET als forumbaas hier, dus dit schiet ook al niet op.

Joey`s foto topic wordt gesloten omdat youssef offtopic op reageerd, en meneer de FORUMBAAS die ik heb benaderd met pm stuurt mij het volgende:


-----
Forza wrote on 25-11-2003 10:53:
http://forum.leerlingen.com/vbb/sho...4768#post724768

ik help je maar ff hoor, maar dit is gewoon discriminatie

--------------------------------------------------------------------------------

tjek mijn reply in die topic

-----


daarna sluit Nightwolf de topic met de volgende reden:
"t gaat hier nergens meer over dus "

SLOTJE

dus wordt joey`s topic gesloten door het slechte werk van een forumbaas hier, nouja slecht werk, wat is slecht werk als het toch de bedoeling is?

maarja ik vind dus dat het bedrijf wat hier achter zit maar eens verklaring moet gaan geven, en actie moet gaan ondernemen, anders ben ik hier weg!

M.v.g. Forza

Nightwolf
25 November 2003, 16:45
mensen, Feedback is een serieus subforum dus alleen posts met nuttige informatie er in en geen smilies :{

Forza, ik meende t wel degelijk wanneer ik tegen Youssef zei dat hij niet moet gaan provoceren, daar word ik onderhand ook moe van. jij provoceert ook erg vaak en toch geef ik je aan de hand daarvan ook niet zo snel een OW.

ik weet trouwens niet bij die 2e link waar je t over hebt. ik zie nergens dat RandyJC in die topic heeft gereageerd. oh die 2e link doet t trouwens ook niet goed :? als t idd over die fototopic gaat van je feestje

en je hebt echt HEEL vaak gezegd dat je weg zou gaan maar dat ben je nog steeds niet

meiske
25 November 2003, 16:45
als je niks zinnigs hebt te zeggen dan enkel smilie ken je beter niks zeggen.


maar ik snap het punt veder niet wat heeft youssef nou precies fout gedaan

Stapper
25 November 2003, 16:58
klachten moeten gewoon naar een FB of beheerder en niet hiero

dext0r
25 November 2003, 21:33
ik vind het niet kunnen dat jij vuige PMs stuurt naar meerdere personen forza..

Nightwolf
25 November 2003, 21:37
Originally posted by Stapper
klachten moeten gewoon naar een FB of beheerder en niet hiero

heb je wel eens de beschrijving van Feedback & Mededelingen gelezen? :x

bartje518
25 November 2003, 22:32
In dit topic reageert anders vooralsnog alleen Nightwolf serieus. Dext0r heeft het wederom te druk met andere zaken erbij te halen.

Nightwolf, toen Banaan en ik laatst doorgingen met provoceren was je anders bijzonder snel met het sturen van een OW. Ik trek overigens langzamerhand mijn stem vóór Youssef als beheerder terug. De goede man blijkt ook niet of nauwelijks objectief te kunnen oordelen. Maarja, wie kan dat helaas wel hier? :?:(

dext0r
25 November 2003, 23:02
Originally posted by bartje518
Dext0r heeft het wederom te druk met andere zaken erbij te halen.


ik wijs forza even met nadruk op de wijze waarin hij hypocriet handelt..
typisch een kwestie van de pot verwijt de ketel.


dit snap jij misschien niet.. maar Forza. verstuurder van de PMs weet donders goed waar ik op doel.

Nightwolf
25 November 2003, 23:07
Originally posted by bartje518
Nightwolf, toen Banaan en ik laatst doorgingen met provoceren was je anders bijzonder snel met het sturen van een OW.

ik meen mij te herinneren dat dat erger was dan dit

Kampie
26 November 2003, 00:03
Originally posted by bartje518
Maarja, wie kan dat helaas wel hier? :?:( jij!!!!!!!!!!

En deze kan dicht.. meneer forza kan hem lezen na z'n ik weet niet hoeveelste ban..

Nightwolf
26 November 2003, 00:12
daar heb je gelijk in

wel kleine toevoeging trouwens, t is niet zo dat ik dit in een doofpot stop, maar wel dat Youssef idd moet oppassen