PDA

Bekijk de volledige versie : Wanneer verliefdheid een kwelling is


PFP
25 November 2003, 16:23
Wat als je verliefdheids gevoel je down maakt? Ik ben sinds kort weer verliefd, maar ik kan niet zeggen dat het me vrolijk maakt. Ik zou niets liever willen dan bij haar zijn hoor, maar ik voel me vaak er zo lusteloos van. Vorige keren voelde ik me juist blij als ik verliefd was en kon je daardoor alles aan met dat gevoel, dus het voelt nu best wel raar. Hoofdreden is dat ze onbereikbaar is enzo. :{

Voelt iemand zich ook weleens op deze manier verliefd, dat het meer een kwelling is dan een fijn gevoel ???? |:(

Oh jah en kom nu niet aan met gewoon vergeten, want daar ben ik slecht in :loser: :loser: :loser:

electricity
25 November 2003, 16:28
ik weet hoe je je voelt. heb t zelf ook meegemaakt :aai:
ik noem dat dodelijk verliefd. kan je wel janken en alles doet pijn, en je bent zo alleen enzo.

gaat op den duur over.

voelt zij ook wat voor jou, of weet je dat niet?

PFP
25 November 2003, 18:10
Originally posted by electricity
ik weet hoe je je voelt. heb t zelf ook meegemaakt :aai:
ik noem dat dodelijk verliefd. kan je wel janken en alles doet pijn, en je bent zo alleen enzo.

gaat op den duur over.

voelt zij ook wat voor jou, of weet je dat niet?

majh, ik voel me er echt niet lekker van :kots: Ik voel me in de maling genomen, vernederd en stom. Het doet pijn, ben er ook constant mee bezig en het beste zou zijn dat ik nu alle communicatie met haar verbreek. En kennelijk voelt zij dus niets voor mij :kwaaist:

eneri
25 November 2003, 18:25
Originally posted by PFP
majh, ik voel me er echt niet lekker van :kots: Ik voel me in de maling genomen, vernederd en stom. Het doet pijn, ben er ook constant mee bezig en het beste zou zijn dat ik nu alle communicatie met haar verbreek. En kennelijk voelt zij dus niets voor mij :kwaaist:
lijkt me inderdaad dan het beste om contact te verbreken. dan kom je er het makkelijkst vanaf. anders blijf je telkens verlangen naar haar als je dr ziet of hoort.
verder tsja..ik zou zorgen dat je bezig blijft, zodat je er niet constant aan loopt te denken. en dan dus ook bezig met je hoofd erbij.
sterkte ermee :)

SpiNe
25 November 2003, 20:15
ik heb dat ook nu ook om een meisje maar het wordt al beter omdat ze me negeert:{

PFP
26 November 2003, 13:18
ok de operatie is begonnen, dingen die ik ga doen:

Haar nummer uit mijn telefoon wissen.
Haar zo min mogelijk zien en haar dus negeren
Als er dan een gesprek is, het stug en kort houden
MSN account van haar blocken en uit mijn lijstje gooien

Nightwolf
26 November 2003, 13:22
:no:

ik heb met je te doen, jongen :aai:

wat zijn de echte redenen dat ze onbereikbaar is als ik vragen mag?

eneri
26 November 2003, 13:38
Originally posted by PFP
ok de operatie is begonnen, dingen die ik ga doen:

Haar nummer uit mijn telefoon wissen.
Haar zo min mogelijk zien en haar dus negeren
Als er dan een gesprek is, het stug en kort houden
MSN account van haar blocken en uit mijn lijstje gooien
lijkt me geen slecht idee..nu maar hopen dat je dr overheen komt.

PFP
26 November 2003, 13:48
Originally posted by Nightwolf
:no:

ik heb met je te doen, jongen :aai:

wat zijn de echte redenen dat ze onbereikbaar is als ik vragen mag?

Ze denkt dat ik goed met haar kan opschieten, onze gesprekken lopen meestal wel goed, maar ze ziet me als een vriend achtig iemand. :no: Ik moet steeds de verhalen aan horen over hoe leuk die ene jongen wel niet is en dat trek ik niet meer hoor. Ik deed voorheen altijd geintereseerd, omdat ik haar niet helemaal wilde kwijtraken. Door met haar te praten en bij haar te zijn had ik tenminste nog het gevoel dat ik dicht bij haar stond ook al voelde ik me dan echt klote. Ik slaap er gewoon slecht van, het heeft een te grote invloed op mijn leven, dus moet ik er maar mee stoppen. Echt kansloos dat ik ook maar dacht dat het gevoel wederzijds kon zijn. Naja nu zal ze het toch nooit meer te weten komen en dat is maar goed ook. Bespaart mij weer een vernedering 8|

anemic
26 November 2003, 16:54
dat is zo klote als een meisje het heeft over ''die jongen is leuk en die'' en dan denk je ''en ik dan?'' Daar ga je echt door naar de klote ja!! :aai:

SpiNe
26 November 2003, 17:58
tis dan wel leuk als ze dan verteld dat die ''leuke jongen'' haar heeft gebruik


edit:ik neem dat terug want zo'n gesprek duurt uren:notgood:

L_angeldc
26 November 2003, 20:23
ocherm :aai:

ik heb dat zelf nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk voor je is.
dit is misschien een stomme vraag, maar hoe weet je zeker dat ze niets in je ziet. heb je het haar gevraagd?
anders zou ik gewoon een keer op de man, of vrouw wat je wilt ;), af vragen en vertellen wat je voor haar voelt.

PFP
26 November 2003, 21:02
Originally posted by L_angeldc
ocherm :aai:

ik heb dat zelf nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk voor je is.
dit is misschien een stomme vraag, maar hoe weet je zeker dat ze niets in je ziet. heb je het haar gevraagd?
anders zou ik gewoon een keer op de man, of vrouw wat je wilt ;), af vragen en vertellen wat je voor haar voelt.

Nee eigenlijk niet, lijkt me ook een beetje doelloos, als ze een andere jongen helemaal te gek vind. Sta ik daar een beetje ja te knikken |:(

L_angeldc
26 November 2003, 21:05
Originally posted by PFP
Nee eigenlijk niet, lijkt me ook een beetje doelloos, als ze een andere jongen helemaal te gek vind. Sta ik daar een beetje ja te knikken |:(

weet je zeker dat ze super verliefd is op iemand anders
ik bedoel als ze willekeurig zegt die is leuk, zo van die ziet er wel leuk uit of die is wel aardig ofzo, dan zou ik er niet teveel achter gaan zoeken :)
maar als het wel duidelijk is dan zou ik inderdaad neits zeggen
succes ermee :)

PFP
27 November 2003, 20:10
negeren lukt aardig NOT |:( |:(

biffyclyro
28 November 2003, 17:49
ik ben er inmiddels aan gewend dat ik verliefd word op jongens die onbereikbaar zijn :Y) ach, je moet er aan wennen :{ vandaar mijn nieuwe plan om voorlopig maar niet meer verliefd te worden :p

balen man, ik hoop dat je dr een beetje uit je hoofd kan zetten. :aai:

als ik nu die jongen tegen kom waar ik toen ik 13 was (ja echt :{) stapelverliefd op was krijg ik nog steeds kriebels in mn buik en vind ik t stom dat t nooit wat geworden is :{ maja, shit happens he....

PFP
28 November 2003, 20:44
Originally posted by biffyclyro
ik ben er inmiddels aan gewend dat ik verliefd word op jongens die onbereikbaar zijn :Y) ach, je moet er aan wennen :{ vandaar mijn nieuwe plan om voorlopig maar niet meer verliefd te worden :p

balen man, ik hoop dat je dr een beetje uit je hoofd kan zetten. :aai:

als ik nu die jongen tegen kom waar ik toen ik 13 was (ja echt :{) stapelverliefd op was krijg ik nog steeds kriebels in mn buik en vind ik t stom dat t nooit wat geworden is :{ maja, shit happens he....

mja, blijkt wel weer dat liefde zich niet laat controleren, ben ik eindelijk van mijn verliefdheids gevoel af voor mijn ex, begint dit gekut weer. Vandaag ook weer, ga ik toch weer met die groep om, zijn we naar een cafe gegaan. Ik ben dan zo'n kansloos iemand die dan haar altijd aan het lachen wil maken (en dat lukt :p ) en dan denk ik nu van: misschien wil ik mezelf wel kwellen, soort verslaving ofzo :?

WhizzCat
28 November 2003, 20:56
Ach, het komt in verschillende gradaties, ik ben ook weer verliefd en ik moet eerlijk zeggen dan ik me in de afgelopen 2 jaar niet zo goed gevoeld heb, maar dat kan aan mij liggen.

Voor mij is het dus eerder een streling dan een kwelling, maar aan de andere kant ben ik ook wel eens verliefd geweest op iemand waarvan ik wist dat zij niet echt verliefd op mij was, dat was wel een hel, echt een hel, want ze is een super aardig meisje en tja, dan zit je er maar mooi mee.

Advies heb ik niet te geven behalve doen wat je hart je ingeeft en als dat niet helpt, dan helpt niks :aai:

eneri
28 November 2003, 21:23
Originally posted by PFP
Ik ben dan zo'n kansloos iemand die dan haar altijd aan het lachen wil maken (en dat lukt :p ) en dan denk ik nu van: misschien wil ik mezelf wel kwellen, soort verslaving ofzo :?
ja zo kan je t wel zien. en aangezien er geen kans is dat zij ook verliefd is(toch?) zal je moeten afkicken.
succes ermee, ik hoop dat je n beetje uit dr buurt kan blijven.

Impressions
30 November 2003, 08:51
Originally posted by PFP
Wat als je verliefdheids gevoel je down maakt? Ik ben sinds kort weer verliefd, maar ik kan niet zeggen dat het me vrolijk maakt. Ik zou niets liever willen dan bij haar zijn hoor, maar ik voel me vaak er zo lusteloos van. Vorige keren voelde ik me juist blij als ik verliefd was en kon je daardoor alles aan met dat gevoel, dus het voelt nu best wel raar. Hoofdreden is dat ze onbereikbaar is enzo. :{

Voelt iemand zich ook weleens op deze manier verliefd, dat het meer een kwelling is dan een fijn gevoel ???? |:(

Oh jah en kom nu niet aan met gewoon vergeten, want daar ben ik slecht in :loser: :loser: :loser:

Ja, ik voel het sinds een dag ook... echt biatchelijk dat iemand zo'n kutgevoel en happy gevoel tegelijk kan oproepen... Ach, naar het schijnt komt alles wel goed, en als dat niet gebeurt, dan komt alles wel slecht :+

dupke
1 December 2003, 21:25
echt sjit he... daardoor is mijn vorige verkering ook uitgegaan... normaal voelde ik me blij en kon ik de hele wereld aan.. toen was dat er maar een heel klein beetje... ik had wel het ''geluk'' dat het wederzijds was:{ maar das ook niet alles... je komt er snel weer over heen hoor en anders schiet je maar op de buurman;)

missymy
3 December 2003, 16:11
Tjah.. echt balen. t Is nou net uit met mn vriend maar wonder boven wonder ben ik verliefd op iemand anders. t Ene moment ben ik super gelukkig en t andere moment super down... Wat is nou t probleem? Hij woont aan de andere kant van Nederland zo ongeveer! Ik ken hem alleen maar van een forum en van MSN... We gaan wel een keer iets afspreken wat ik aan de ene kant super kewl vind, maar van de andere kan dood eng! Ik ben namelijk nogal verlegen... Maar jah, ik neem een vriendin mee... Anders zou ik t denk ik niet aan kunnen... Ik weet nog niet eens of hij mij ook leuk vind, maar ja. Stel dat hij mij straks ook leuk vind, en het word iets... Wat dan?
Ach ja, ik zie wel wat de tijd me brengt! Ik hoop dat het allemaal goed uit pakt!

Rensje
4 December 2003, 06:27
Ik ken de gevoelens die ik hier lees, zeker die van PFP. Ik ben zelf smoorverliefd op een meid van mijn school, waarmee ik samen in de klas zit en bij sommige lessen zelfs naast. We gaan rond school ook veel met elkaar om en we zijn hartstikke goede vrienden.

Wat is het probleem dan, hoor ik je denken.

Nou, ze is dus verliefd op mijn beste vriend en nou moet ik heel de dag aanhoren hoe leuk hij is, en hoe lief en schattig. Als iemand dan vraagt: 'en Rens dan', zegt ze doodleuk: 'ja, hij niet echt'. Dan voel ik me dus gewoon zwaar klote.

Impressions
4 December 2003, 06:37
Originally posted by Rensje
Ik ken de gevoelens die ik hier lees, zeker die van PFP. Ik ben zelf smoorverliefd op een meid van mijn school, waarmee ik samen in de klas zit en bij sommige lessen zelfs naast. We gaan rond school ook veel met elkaar om en we zijn hartstikke goede vrienden.

Wat is het probleem dan, hoor ik je denken.

Nou, ze is dus verliefd op mijn beste vriend en nou moet ik heel de dag aanhoren hoe leuk hij is, en hoe lief en schattig. Als iemand dan vraagt: 'en Rens dan', zegt ze doodleuk: 'ja, hij niet echt'. Dan voel ik me dus gewoon zwaar klote.

Trick her into loving you :p
Hiermee bedoel ik, ze vindt je op een manier wel leuk, anders zou ze niet met je omgaan enzo. En een manier van leuk vinden kan je veranderen, dus je kan het altijd proberen. (zou ik denken) :)

Rensje
4 December 2003, 06:41
Tja, ik probeer het al 2,5 jaar, maar er zit nog weinig vooruitgang in. Ik troost me met de gedachte dat ik haar allerbeste vriend ben, en dat ik degene ben op wie ze altijd zal terugvallen als het slecht met haar gaat. Voor de rest zien we wel. Het gekke is dat al onze vrienden ons het perfecte stel noemen omdat we in zoveel opzichten hetzelfde zijn, maar toch is het nog nooit bij haar opgekomen om iets met mij te beginnen. Ach ja, ik zou ook niet op mij verliefd worden als ik haar was. :d

Impressions
4 December 2003, 06:43
Originally posted by Rensje
Tja, ik probeer het al 2,5 jaar, maar er zit nog weinig vooruitgang in. Ik troost me met de gedachte dat ik haar allerbeste vriend ben, en dat ik degene ben op wie ze altijd zal terugvallen als het slecht met haar gaat. Voor de rest zien we wel. Het gekke is dat al onze vrienden ons het perfecte stel noemen omdat we in zoveel opzichten hetzelfde zijn, maar toch is het nog nooit bij haar opgekomen om iets met mij te beginnen. Ach ja, ik zou ook niet op mij verliefd worden als ik haar was. :d

Nee, zou ik ook niet worden ;) Mja, als je nou ff met de vrienden praat om wat logica in haar kop te praten :yes:

Rensje
4 December 2003, 06:44
Ach, ik wacht wel tot ik op iemand anders verliefd word (kan wel even duren). :loser:

Impressions
4 December 2003, 06:46
Originally posted by Rensje
Ach, ik wacht wel tot ik op iemand anders verliefd word (kan wel even duren). :loser:

Ik ben al bezet he :wave:

Rensje
4 December 2003, 06:49
Die smilie was niet voor jou bedoeld hoor...
Tja, ik ken nog één ander meisje en die vind me wel leuk maar ja, die wil alleen seks en dan kom ik toch echt wel iets te kort. Er moet meer bij komen kijken.

Sander
4 December 2003, 08:56
Ik was ook altijd goed bevriend met een meisje dat verliefd op mij was. Ik voelde alleen maar vriendschap voor haar, maar ze bleef achter me aan lopen. Na een tijdje ging ze op vakantie en kreeg ik een brief van haar waarin ze uitgebreid vertelde hoe ze daar een leuke jongen had ontmoet en dat ze vanalles samen deden daar.

Op dat moment voelde ik me ineens kei klote, en toen besefte ik eigenlijk ook dat ik haar leuker vond dan dat ik dacht.:yes:

wocky
4 December 2003, 09:12
Originally posted by PFP
ok de operatie is begonnen, dingen die ik ga doen:

Haar nummer uit mijn telefoon wissen.
Haar zo min mogelijk zien en haar dus negeren
Als er dan een gesprek is, het stug en kort houden
MSN account van haar blocken en uit mijn lijstje gooien That's the spirit!!!!!!!!!! :thumbsup:

MasterB
10 December 2003, 10:25
Originally posted by PFP
Wat als je verliefdheids gevoel je down maakt? Ik ben sinds kort weer verliefd, maar ik kan niet zeggen dat het me vrolijk maakt. Ik zou niets liever willen dan bij haar zijn hoor, maar ik voel me vaak er zo lusteloos van. Vorige keren voelde ik me juist blij als ik verliefd was en kon je daardoor alles aan met dat gevoel, dus het voelt nu best wel raar. Hoofdreden is dat ze onbereikbaar is enzo. :{

Voelt iemand zich ook weleens op deze manier verliefd, dat het meer een kwelling is dan een fijn gevoel ???? |:(

Oh jah en kom nu niet aan met gewoon vergeten, want daar ben ik slecht in :loser: :loser: :loser:

Laat ik je maar uit je droom helpen. Jij bent niet echt verliefd. Verliefd zijn geeft een overwinningsgevoel wat voortkomt uit het uitschakelen van oa de amygdala (gebied in de hersenen). Ik zeg, neem wat heroine en je bent er zo weer bovenop.

wetering12
11 December 2003, 15:39
je moet er gewoon vergeten:loser:

WishfulDreaming
11 December 2003, 21:01
9/10 is verliefdheid een kwelling...

nx aan te doen :{

PFP
12 December 2003, 11:18
Originally posted by Saartje18
9/10 is verliefdheid een kwelling...

nx aan te doen :{

kennelijk wel ja :{

siNix
12 December 2003, 20:45
verliefdheid , mischien een 9de wereldwonder....

Je hebt het ineens, en het kan ook zo weer weg zijn

WishfulDreaming
13 December 2003, 10:26
Originally posted by siNix
verliefdheid , mischien een 9de wereldwonder....

Je hebt het ineens, en het kan ook zo weer weg zijn

en het komt met pijn, en gaat weg met pijn :)

Tom1985
13 December 2003, 10:29
Originally posted by PFP
Wat als je verliefdheids gevoel je down maakt? Ik ben sinds kort weer verliefd, maar ik kan niet zeggen dat het me vrolijk maakt. Ik zou niets liever willen dan bij haar zijn hoor, maar ik voel me vaak er zo lusteloos van. Vorige keren voelde ik me juist blij als ik verliefd was en kon je daardoor alles aan met dat gevoel, dus het voelt nu best wel raar. Hoofdreden is dat ze onbereikbaar is enzo. :{

Voelt iemand zich ook weleens op deze manier verliefd, dat het meer een kwelling is dan een fijn gevoel ???? |:(


Heb ook dat gevoel nu. Gewoon ervan genieten als je bij d'r bent, maakt veel goed.

Slashdot
14 December 2003, 18:51
ach ik probeer dan altijd op zoek te gaan naar ander meisjes die met niet down maken :)

BrOdje H@m K@@s
20 December 2003, 17:10
Originally posted by PFP
majh, ik voel me er echt niet lekker van :kots: Ik voel me in de maling genomen, vernederd en stom. Het doet pijn, ben er ook constant mee bezig en het beste zou zijn dat ik nu alle communicatie met haar verbreek. En kennelijk voelt zij dus niets voor mij :kwaaist:


Best oude topic of nie? whatever: geef het wat tijd eerst dacht ik ook dat zij nix voor mij voelden maar later bleek ze gewoon hartstikke op me te zijn!!
Maar als ze eg nix voor je voelt.........tja


de keren dat ik verliefd ben geweest was die ander ook op mij! Behalve 1 keer toen was iemand op mij maar ik nie op haar.

frox
20 December 2003, 20:05
Originally posted by PFP
Ze denkt dat ik goed met haar kan opschieten, onze gesprekken lopen meestal wel goed, maar ze ziet me als een vriend achtig iemand. :no: Ik moet steeds de verhalen aan horen over hoe leuk die ene jongen wel niet is en dat trek ik niet meer hoor. Ik deed voorheen altijd geintereseerd, omdat ik haar niet helemaal wilde kwijtraken. Door met haar te praten en bij haar te zijn had ik tenminste nog het gevoel dat ik dicht bij haar stond ook al voelde ik me dan echt klote. Ik slaap er gewoon slecht van, het heeft een te grote invloed op mijn leven, dus moet ik er maar mee stoppen. Echt kansloos dat ik ook maar dacht dat het gevoel wederzijds kon zijn. Naja nu zal ze het toch nooit meer te weten komen en dat is maar goed ook. Bespaart mij weer een vernedering 8|

Meestal zeggen vrouwen wel dat ze iemand leuk vinden, meestal bedoelen ze dan uiterlijk. Ik weet niet in hoeverre dat bij haar het geval is bij die andere jongen, die ze zo leuk vind, maar jongens waarmee dames goed kunnen praten zijn geliefd.
Dus ik zou zeggen praat veel met haar en als je het echt zo graag wil ik zou het niet opgeven. En niet negeren enzo
sterkte (als ik nog een beetje bijtijds ben tenminste)

Stapper
20 December 2003, 20:20
ik ken echt het gevoel
de vrouwen waar ik iets voor voel hebben altijd de neiging om te vallen voor de verkeerde mannen

maar op een gegeven moment kom je iemand tegen die wel geschikt is voor je, waar je geen kwelling hebt

anemic
21 December 2003, 08:34
Originally posted by FroX
Meestal zeggen vrouwen wel dat ze iemand leuk vinden, meestal bedoelen ze dan uiterlijk. Ik weet niet in hoeverre dat bij haar het geval is bij die andere jongen, die ze zo leuk vind, maar jongens waarmee dames goed kunnen praten zijn geliefd.
Dus ik zou zeggen praat veel met haar en als je het echt zo graag wil ik zou het niet opgeven. En niet negeren enzo
sterkte (als ik nog een beetje bijtijds ben tenminste)

klopt als een meisjes zegt ''dat is een leuke jongen'' doelen ze inderdaad vaak op het uiterlijk... bij mij komt er meestal wel wat meer bij kijken..

PFP
21 December 2003, 20:25
Het gaat een stuk beter met me, ik ben haar al een beetje vergeten, maar het is nog 1 nacht ijs dus ik doe me best om niet aan haar te denken en daar helpt mijn nieuwe factor erg aan mee :yes: *)

MasterB
22 December 2003, 00:31
Nog steeds, verliefdheid kan geen kwelling zijn, of je moet je slecht voelen bij euforie, maar dat lijkt mij een contradictio in terminis.

Verder over het uiterlijk.

Dat is onderdeel van een bepaalde selectie die ik wil onderbrengen bij seksuele selectie. Na vele onderzoeken die alleen op geur gebaseerd waren, is gebleken dat vrouwen de man kiezen die genetisch ver van hen afstaat. Het is allemaal onderdeel van. Een mooie vrouw brengt een bepaalde reactie op gang in je hersenen die haar leuk doen vinden.

miesje
22 December 2003, 17:21
Originally posted by MasterB
Nog steeds, verliefdheid kan geen kwelling zijn, of je moet je slecht voelen bij euforie, maar dat lijkt mij een contradictio in terminis.

wil je dit ff iets beter uitleggen ajb :?

MasterB
22 December 2003, 17:48
Originally posted by miesje
wil je dit ff iets beter uitleggen ajb :?

Verliefdheid is een bepaalde status die overeenkomt met een bepaalde stand van je hersenactiviteit. Je amygdala is uitgeschakeld hetgeen je angstcentrum is. Je bent dus tijdelijk minder toerekeningsvatbaar.

miesje
22 December 2003, 17:51
Originally posted by MasterB
Verliefdheid is een bepaalde status die overeenkomt met een bepaalde stand van je hersenactiviteit. Je amygdala is uitgeschakeld hetgeen je angstcentrum is. Je bent dus tijdelijk minder toerekeningsvatbaar.

Nu snap ik het nog nie maar maakt nie uit!!Nie ieder1 is slim.

MasterB
22 December 2003, 17:52
Originally posted by miesje
Nu snap ik het nog nie maar maakt nie uit!!Nie ieder1 is slim.

Moet je maar eens kijken naar de werking van de hersenen. Zal vast wel iets simpels over te vinden zijn.

little girl
4 September 2006, 16:24
og steeds, verliefdheid kan geen kwelling zijn, of je moet je slecht voelen bij euforie, maar dat lijkt mij een contradictio in terminis

Wat si jouw verklaring voor liefdesverdriet dan?

PFP
4 September 2006, 16:34
leuk zo'n oud topic, het is toch nog allemaal goed gekomen

frox
4 September 2006, 16:52
leuk zo'n oud topic, het is toch nog allemaal goed gekomen

:)

niemand
5 September 2006, 15:20
jeetje PFP, heb jij ook gevoel gehad?

Prestige
5 September 2006, 15:49
Pff liefde is zeker een kwelling!

Melissa =)
5 September 2006, 19:09
Er zijn hier vooral jongens die erover praten maar ik als meisje kan nu even over de andere kant beginnen zegmaar. Want PEP zegt lijkt verdacht veel op wat ik met een jongen heb meegemaakt, en hij had eerst ook het contact met mij verbroken voor ongeveer 2 weken want hij kon het niet meer aan maar hij had eerlijk aan me verteld dat hij me leuk vond, maar ik zag hem meer als een vriend. ( Wat PEP zegt dus ) maar PEP ik snap echt waar dat het hartstikke moeilijk voor je is, het lijkt me ook vreselijk klote maar ik denk dat negeren dat meisje echt niet helpt dan ga je je denk ik alleen maar kloter voelen, je kan er beter met haar over praten en gewoon contact met hara blijven houden en dan gewoon als vrienden verder gaan, hoe moeilijk het ook is je verliefdheid vervaagd wel weer.. misschien langzaam, maar uiteindelijk toch. je moet je er gewoon even doorheenslaan, maar negeren helpt niet je zal haar toch blijven zien, en negeren is ook helemaal niet leuk voor haar en dan voelt zij zich waarschijnlijk weer kut en dan jij nog kutter etc. Ik zeg gewoon wat ik denk hoor, je hoeft er natuurlijk niks mee te doen;) maar ik vind het iig kut voor je en alle jongens die dit ook mee gemaakt hebben! succes!

PFP
5 September 2006, 19:50
jeetje PFP, heb jij ook gevoel gehad?

ja dit was voor mijn drank probleem

niemand
5 September 2006, 19:58
ja dit was voor mijn drank probleem
zie nou wel dat drank veel goed maakt!!

AMF
5 September 2006, 23:09
up = dit keer slotje