PDA

Bekijk de volledige versie : v. bulletin


ik_ben_de_man
26 November 2003, 06:27
wat betaal je voor licensies voor een bulletin board ?

en is dit makkelijk in gebruik enz ?

Pakspul
26 November 2003, 07:41
kut board niet gebruiken telangzaam te brak gewoon kut

pak eerder een phpBB forum


Leased License - $85
Owned License - $160


phpBB -> Gratis

Chrizlybeer
26 November 2003, 13:52
k heb hier nog wel een v bullitin dingetje liggen. Moe k die ff sturen?
Dr zit alleen geen license bij:x

ik_ben_de_man
26 November 2003, 19:52
Originally posted by Chrizlybeer
k heb hier nog wel een v bullitin dingetje liggen. Moe k die ff sturen?
Dr zit alleen geen license bij:x laat maar , ik doe t liever op de eerlijek manier..


ik drij nu phpbb , maar k heb gehoord dat die niet met meer dan 200 users kan lopen , omdat dan de datbase het niet bijhoud.

en heb vaak irri errors , heel het script was verneukt ( word aan gewertk , dat wrel ) maar kan iemand met vertellen hoeveel users er gebruik van kunnen maken zonder dat ie begint te kloten met phpbb >

inVision
26 November 2003, 20:23
http://www.invisionboard.com/

Daar kan zelfs vBulletin nog een puntje aan zuigen!

v2.0 is nu alpha en wordt begin 2004 verwacht, die is helemaal mooi!

klootzak
26 November 2003, 21:22
Originally posted by ik_ben_de_man
laat maar , ik doe t liever op de eerlijek manier..


ik drij nu phpbb , maar k heb gehoord dat die niet met meer dan 200 users kan lopen , omdat dan de datbase het niet bijhoud.

en heb vaak irri errors , heel het script was verneukt ( word aan gewertk , dat wrel ) maar kan iemand met vertellen hoeveel users er gebruik van kunnen maken zonder dat ie begint te kloten met phpbb >

er zit geen userbeperking op in de vorm van een maximum aantal.
wel zitten er wat bugs in die je bij een redelijke hoeveelheid gebruikers moet fixen, zoals de melding dat je sesions table vol zit een enkele aanpassing verhelpt die fout.


en om dan meteen een ander forum erbij te gaan roepen: yabbse :)
maargoed ieder forum owrdt van beweerd dat hij beter is als de ander, of dat zo is hangt van je wensen af.

Pakspul
27 November 2003, 09:42
Originally posted by ik_ben_de_man
laat maar , ik doe t liever op de eerlijek manier..


ik drij nu phpbb , maar k heb gehoord dat die niet met meer dan 200 users kan lopen , omdat dan de datbase het niet bijhoud.

en heb vaak irri errors , heel het script was verneukt ( word aan gewertk , dat wrel ) maar kan iemand met vertellen hoeveel users er gebruik van kunnen maken zonder dat ie begint te kloten met phpbb > nou de user_id kolom van de tabel users is een mediumint(8) dus reken dat maar uit :)

bommelding
4 December 2003, 17:23
ik heb op phpbb nu al meer dan 800 users lopen het je merkt er geen reet aan.

vbulletin is goed maar niet gratis :( heb wel een gecrackte versie liggen ;)