PDA

Bekijk de volledige versie : Uitgaansforum: blijven of weg?


Tyskie
28 November 2003, 11:23
Het Uitgaansforum lijkt niet echt populair te zijn, nu het nieuwe er vanaf is...

Daarom: kan dit forum weg, of houden we het toch nog even?

Bobba.
28 November 2003, 11:41
Geen mening, ik ben er een paar keer geweest, echt denderend is het niet. Verzin eens wat anders leuks :Y)

psychobunny
28 November 2003, 11:45
Weg...

Youssef
28 November 2003, 12:01
Ik heb geen mening gekozen, omdat ik er nooit in heb gekeken. Staat volgens mij wel een beetje gelijk aan weg... :Y)

bartje518
28 November 2003, 12:03
Mijn stem van 'Ja' moet Nee zijn :) Moet blijven, klikte verkeerd :o

Tyskie
28 November 2003, 12:07
Originally posted by bartje518
Mijn stem van 'Ja' moet Nee zijn :) Moet blijven, klikte verkeerd :o

Is veranderd Bertus.

Waarom ben je deze mening toegedaan? :+

Ar-Tuur
28 November 2003, 12:13
Het was altijd wel een aardig forum, maar nu lijkt het helaas een beetje zn beste tijd gehad te hebben en is de gespreksstof een beetje op zo lijkt het :( Ik wil het nog wel even aanzien. Misschien pappen en nathouden :p maar ik vind het zo zonde als dat hele forum weg gaat

bartje518
28 November 2003, 12:22
Originally posted by Tyskie
Is veranderd Bertus.

Waarom ben je deze mening toegedaan? :+

Omdat het en forum is dat erbij hoort mijns inziens (was al eerder mijn mening, ook al geventileerd op feedback vroeger). Ook al gaat jeugd minder uit, ik vind dat het bij jong zijn hoort :) En dus ook op een jongerenforum.

The Phit
28 November 2003, 13:03
nee, moet blijven. Het leukste om te doen is namelijk uitgaan 8) en het hoort bij de jongeren. 8-)

AmbyPur
28 November 2003, 18:34
als er duidelijk nog maar heel weinig in gepost wordt kan ie toch weg, topics worden dan wel in adb geopend ofzo

The6thgate
28 November 2003, 18:36
laat nog maar ff blijven

bartje518
28 November 2003, 20:11
Originally posted by AmbyPur
als er duidelijk nog maar heel weinig in gepost wordt kan ie toch weg, topics worden dan wel in adb geopend ofzo

Worden er op andere fora dan dagelijks gereageert? Er is nu even niets gepost, maar het was dan ook geen weekend. Lijkt me een voortreffelijk forum om topics te openen over wat je allemaal uitgespookt hebt, en die ben je dan kwijt op ADB.

Stapper
28 November 2003, 23:33
geen mening, zie wel wanneer er gepost word
als er gepost word dan kan ik langs komen, anders kom ik er niet langs

WishfulDreaming
28 November 2003, 23:42
maakt niet uit voor me..
Als er iets staat om op te reageren doe ik het wel, maar zelf iets posten nog... naaaaah :)

bartje518
29 November 2003, 12:36
Tis 8-5. Tja, je kunt blind naar de cijfertjes kijken, maar ook verder kijken dan je neus lang is :) Wat wil je? Hele verhaaltjes op adb, waar het niet thuis hoort, of er gewoon een apart stukje voor reserveren? Ik kies voor t laatste :)

Ik heb de indruk dat de tegenstemmers daar niet bij stil gestaan hebben. Er wordt geredeneert als: ik kom er toch niet. Klopt, maar het zorgt wel voor een verzorgder forum, en betere inrichting van de onderwerpen, en daar heb je wél mee te maken. Het zou hetzelfde zijn als je zou stemmen om een sportforum: ik kom er niet, dus hij mag weg. Gevolg is dat de topics op adb komen :no:

Nightwolf
29 November 2003, 13:06
ik ben tegen, in t Uitgaansforum hoeft niet de hele doorgaande week te gereageerd te worden, ik geloof dat rond t weekend altijd wel wordt gereageerd of topics worden geopend

Tyskie
29 November 2003, 13:30
8-6 nu, is een redelijk gelijke stand, dus wat mij betreft blijft het voorlopig nog even in stand...

Ik heb zelf trouwens optie drie gestemd. Zal het absoluut niet missen als het weg is, maar aan de andere kant zou het forum een aanvulling kunnen zijn voor het forum, mits het wat drukker bezocht wordt...

PFP
29 November 2003, 14:30
Originally posted by Tyskie
8-6 nu, is een redelijk gelijke stand, dus wat mij betreft blijft het voorlopig nog even in stand...

Ik heb zelf trouwens optie drie gestemd. Zal het absoluut niet missen als het weg is, maar aan de andere kant zou het forum een aanvulling kunnen zijn voor het forum, mits het wat drukker bezocht wordt...

iemand kan niet telluh ole ole

Bird Of Prey
29 November 2003, 15:53
Van mij mag t wel weg

CharmedOne
29 November 2003, 16:06
Mag van mij weg

AmbyPur
29 November 2003, 16:21
Originally posted by bartje518
Worden er op andere fora dan dagelijks gereageert? Er is nu even niets gepost, maar het was dan ook geen weekend. Lijkt me een voortreffelijk forum om topics te openen over wat je allemaal uitgespookt hebt, en die ben je dan kwijt op ADB. Dit is niet voor niets een Tijdelijk forum. ik weet niet of het is opgezet met het idee om het misschien een vast forum te laten worden.. maar ik denk niet dat het een populair genoeg forum is om dat door te zetten

Originally posted by bartje518
Tis 8-5. Tja, je kunt blind naar de cijfertjes kijken, maar ook verder kijken dan je neus lang is :) Wat wil je? Hele verhaaltjes op adb, waar het niet thuis hoort, of er gewoon een apart stukje voor reserveren? Ik kies voor t laatste :)

Ik heb de indruk dat de tegenstemmers daar niet bij stil gestaan hebben. Er wordt geredeneert als: ik kom er toch niet. Klopt, maar het zorgt wel voor een verzorgder forum, en betere inrichting van de onderwerpen, en daar heb je wél mee te maken. Het zou hetzelfde zijn als je zou stemmen om een sportforum: ik kom er niet, dus hij mag weg. Gevolg is dat de topics op adb komen :no:
Als je zo gaat redeneren kun je heel adb wel afschrijven en voor elk onderdeeltje een apart forum maken. naar mijn idee wordt het daardoor alleen maar overzichterlijker. als leden nou behoefte hebben aan aparte fora voor bepaalde dingen (zoals uitgaan) dan wordt dat wel aangegeven.. maar goed op een gegeven moment moet je toch beslissen of je zo'n forum blijft houden. en hoe wil je dat anders doen dan de mening van de leden te testen (middels deze poll dus :/)?

bartje518
29 November 2003, 17:55
Originally posted by AmbyPur
Dit is niet voor niets een Tijdelijk forum. ik weet niet of het is opgezet met het idee om het misschien een vast forum te laten worden.. maar ik denk niet dat het een populair genoeg forum is om dat door te zetten


Als je zo gaat redeneren kun je heel adb wel afschrijven en voor elk onderdeeltje een apart forum maken. naar mijn idee wordt het daardoor alleen maar overzichterlijker. als leden nou behoefte hebben aan aparte fora voor bepaalde dingen (zoals uitgaan) dan wordt dat wel aangegeven.. maar goed op een gegeven moment moet je toch beslissen of je zo'n forum blijft houden. en hoe wil je dat anders doen dan de mening van de leden te testen (middels deze poll dus :/)?

Zo is Gezondheid en Lifestyle anders ook erbij gekomen hoor :? Ik vind overigens tijdelijk forum ook niet de juiste manier om een Uitgaansforum neer te zetten. Uitgaan is namelijk niet tijdelijk. Tijdelijk zijn inderdaad de feestdagen, zoals ze er nu staan :)

In deze poll stemmen toch 8 forummers voor?! Die 8 geven dus aan dat het een goed initiatief is. Dat zijn al veel meer mensen dat bijvoorbeeld een kunstforum bezoeken. Mocht het weggaan, dan neem je dus die 8 personen een forum dat zij zien zitten af. Het is precies wat Nightwolf, en ik eerder, ook al aangaven. Doordeweek zal er niet veel gereageert worden, maar in weekenden wel. Aan de bar is een typisch forum voor: Ik heb mijn tentamen gehaald, of: ik heb dadelijk eerste rijles. Of: ik verheug me op.. Dat soort dingen. Topics zoals: ik verheug me op dit of dit concert, of: wie kent daar leuke uitgaansgelegenheden, of: vanavond was vet!! Die dingen, en het zou zonde zijn als hij weggehaald wordt.

AmbyPur
29 November 2003, 18:10
Originally posted by bartje518
*verhaal*

8 stemmen voor, daar tegenover 12 tegen en 8 die het niet boeit. dat is inprincipe 8 tegenover 20. als je vergelijkt met gezondheid en lifestyle: dat is een veel algemener onderwerp dan uitgaan, net zoals Kunst veel algemener is.

bartje518
29 November 2003, 19:21
Originally posted by AmbyPur
8 stemmen voor, daar tegenover 12 tegen en 8 die het niet boeit. dat is inprincipe 8 tegenover 20. als je vergelijkt met gezondheid en lifestyle: dat is een veel algemener onderwerp dan uitgaan, net zoals Kunst veel algemener is.


Je kunt ook zeggen 16-12 :z Bovendien is uitgaan voor veel mensen één van de leukste dingen in hun week, en neemt dus een belangrijke plaats in bij hen.

Babysmurfie
29 November 2003, 19:40
Van mij mag het gerust weg.

dext0r
29 November 2003, 19:58
Originally posted by bartje518
Je kunt ook zeggen 16-12 :z Bovendien is uitgaan voor veel mensen één van de leukste dingen in hun week, en neemt dus een belangrijke plaats in bij hen. (ambypur: )
dan moeten die mensen misschien maar wat meer met hun leven gaan doen :wave:

en niet 16-12. je zegt zelf dat het gaat om de mensen die het willen houden. de 8 van de geen mening wil dat helemaal niet perse :{ anders hadden ze wel ja gedaan :z

bartje518
29 November 2003, 20:07
Originally posted by dext0r
(ambypur: )
dan moeten die mensen misschien maar wat meer met hun leven gaan doen :wave:

en niet 16-12. je zegt zelf dat het gaat om de mensen die het willen houden. de 8 van de geen mening wil dat helemaal niet perse :{ anders hadden ze wel ja gedaan :z

Leuk dat je t allemaal in je voordeel draait, maar die 8 zonder mening zeggen dus ook niet dat het WEG moet. Inmiddels zijn t er 11 die hem willen houden :? Zoveel komen er op de meeste fora niet eens :wave:

Dan moeten ze maar meer gaan doen? Dat doen ze, school. Ik zei niet dat dat het enige was dat ze deden, maar wel het leukste dat ze in de week doen, en gelijk hebben ze :wave:

Tyskie
30 November 2003, 01:33
Originally posted by dext0r
(ambypur: )


en niet 16-12. je zegt zelf dat het gaat om de mensen die het willen houden. de 8 van de geen mening wil dat helemaal niet perse :{ anders hadden ze wel ja gedaan :z

Van degenen die "weg" hebben gestemd, is het merendeel van mening dat "zij er nooit komen, dus dat het weg kan". In principe horen die mensen bij de "geen mening"-gevallen thuis...

Het gaat om de mensen die Uitgaansforum bezoeken en blijkbaar zijn er nog wel een aantal die dat doen of willen doen.

Ik zou zeggen, we kijken het nog een paar weken aan en als blijkt dat het forum zo magertjes blijft als de afgelopen weken, dan moeten we het maar opheffen.

BlackMystery
5 December 2003, 10:18
ik heb zo het kleine gevoel dat het forum kleiner en kleiner begint te worden
ik zou sex enzo ook inneens wegdoen uit alle zekerheid
en dan zeker voor dat kleine aantal dat overblijft nog meer meer beheerders enzo aanduiden

anemic
11 December 2003, 18:34
als uitgaans weg kan kan er wel meer weg

Tyskie
11 December 2003, 19:29
Oke, andere vraag dan..

Uitgaansforum als vast forum, ipv tijdelijk?

bartje518
11 December 2003, 21:49
Originally posted by Tyskie
Oke, andere vraag dan..

Uitgaansforum als vast forum, ipv tijdelijk?

Blijven, like duh :)

meiske
12 December 2003, 10:33
mjua van mij magiej wel weg kom er toch bijna nooit en als ik eens kijk ben ik binnen 20 sec ofzo weer weg want er staat niet echt wat boeiends

The Phit
12 December 2003, 10:36
laat m dr maar staan voor in ieder geval zolang ik nog op het forum kom, want uitgaan is my life :yes:

dext0r
12 December 2003, 11:10
vast

bartje518
12 December 2003, 13:14
Originally posted by meiske
mjua van mij magiej wel weg kom er toch bijna nooit en als ik eens kijk ben ik binnen 20 sec ofzo weer weg want er staat niet echt wat boeiends
<forum aanzicht verneukende smilies verwijderd>

Wat een ontzettend DOMME reactie nu weer :z Als er ooit een poll zou komen over: Moet games weg? Nou, ik kom er niet, maar er zijn zat andere mensen die er wél komen, dus moet ie blijven. En zo is het ook met het uitgaansforum, en denk daar in gódsnaam even over na voordat je alleen aan je eigen persoontje denkt :Z

Tyskie
14 March 2004, 22:52
Hoe denkt men er nu over, nu blijkt dat er maar een topic echt actief is?

The Phit
14 March 2004, 22:53
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hoe denkt men er nu over, nu blijkt dat er maar een topic echt actief is? blijven

Bird Of Prey
1 April 2004, 00:03
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hoe denkt men er nu over, nu blijkt dat er maar een topic echt actief is?

1 heel topic nog wel... wow! :o

Het kan en zal mij nog steeds geen ene zak boeien of dat forum blijft of verdwijnt. :no: