PDA

Bekijk de volledige versie : Vriend(in) leest je chatlogs


Sander
2 December 2003, 21:49
Vinden jullie het normaal dat je vriend(in) je chatlogs leest als ze bij jou thuis achter de computer zit?

Mijn vriendin heeft dit weleens gedaan en ik zie dit als een teken dat ze weinig vertrouwen in me heeft.

Eelcotje
2 December 2003, 21:52
Originally posted by Sander0201
Vinden jullie het normaal dat je vriend(in) je chatlogs leest als ze bij jou thuis achter de computer zit?

Mijn vriendin heeft dit weleens gedaan en ik zie dit als een teken dat ze weinig vertrouwen in me heeft.

Hmm, ik heb ook trillian, waarbij je chatdingen gelogd worden.

Ze mag voor mij part alles doorlezen hoor. Ik chat toch nauuuwwwlijks meer..

Maarja, ik heb de'r weleens wat dingen zien lezen (bij trillian zie je bij het openen van je chatvenster je oude regels in lichtgrijs nog staan)

Dan vraagt ze ernaar.., en ik antwoord.. I don't care...

Ik doe niks geks hoor ;)

:thumbsup:

I love ma girl (ze is nu toevallig in assen :)):*

BlackMystery
2 December 2003, 22:02
van mij zou ze het ook mogen
ik heb niets te verbergen
maar heb dan ook niet eens een lief
dat heb ik er wel eerst voor nodig

Sander
2 December 2003, 22:04
Ik zat er toch wel mee, want ze is ontzettend kwaad geworden over een of ander melig gesprek dat ik met een collega had gehad.

BlackMystery
2 December 2003, 22:10
dump haar

JEANUS
3 December 2003, 10:53
Lees mijn verhaal.

Ik was eens bij mijn 1e vriendje thuis ( zo'n 3 jaar geleden. )
We zaten op zijn kamer , maar het was al een beetje vaag , we gingen 4 weken met elkaar ofzo , en hij zat te computeren en ik zat op bed.

Hij zat te praten met een meisje , P , datw eet ik omdat hij zei '' P vind je echt grappig. Dus ik liep naar hem en toe en klikte op ze Chatlogs en zei ''Ow wat zei ze dan ?'' en toend rukte hij de computer oppeens uit.

Dat vond ik dus vaag :|

Dustoen hij ff beneej was , ben ik zijn chatlogs gaan lezen , waarin o.a stond : Ik vertel het haar eind van de week , ik zie je morgen weer , blablabla , ik moet nu weg ze is hier !!!

DUS ik was er dus achtergekomen via die chatlogs dat ie vreemdwas gegaan.

Dit was overgins nog met icq :p

Sander
3 December 2003, 10:56
Ach, achteraf was het eigenlijk ook erger voor haar dan voor mij.
Had namelijk gezegd tegen mijn collega dat ik vond dat ze er wel goed uitzag. |:( En met een dikke knipoog ook nog ;)

JEANUS
3 December 2003, 11:03
Dan vind ik het terecht dat je vriendin er niet blij mee was.

Sander
3 December 2003, 11:04
Originally posted by JEANUS
Dan vind ik het terecht dat je vriendin er niet blij mee was.

Ja, maar toch ook wel haar eigen schuld. We hebben nu al drie jaar en ze moet toch onderhand al weten dat ik nooit vreemd zou gaan. En dat ze me echt wel kan vertrouwen.

JEANUS
3 December 2003, 11:34
Mijn vriendje zou sowieso niet tegen iemand anders zeggen ''nou jij ziet er wel goed uit ;)''

maar goed , das mijn vriendje dan weer :p

Sander
3 December 2003, 11:35
Ja, dus eigenlijk weer een stomme actie van mezelf |:(

Ach we hebben het al weer bijgelegd :p

WishfulDreaming
3 December 2003, 13:32
Mja, je weet nooit of het in die chatlogs om te lachen of serieus bedoelt is. Daarom, ik ga ook nooit iemands logs lezen. Is beetje schending van privacy... Ik zou het bij mij ook niet leuk vinden moesten ze mijn logs komen lezen. Niet dat ik zo boeiend ben op msn hoor, helemaal niet... Maar dan nog... :) Beetje vertrouwen mag wel hoor...

Jeanus, laf van je vriendje dat je 't zo te weten moest komen. Hij had eerlijk moeten zijn :no: :aai: :* :)

Stapper
3 December 2003, 13:38
1 van de grootste redenen waarom ik geen chatlogs meer heb
maar ze mag van mij alles wel door lezen, als ik ze had, grootendeels gaat toch over school

Sedes
3 December 2003, 13:48
ik zou eigenlijk wel eens de chatlogs van m'n vriendje willen lezen... niet omdat ik hem niet vertrouw maar gewoon om te weten wat hij eigenlijk allemaal doorzevert aan z'n beste vriend :p is meestal gewoon grappig hun gesprekken..

maar net zoals bij mij, zijn z'n chatlogs met een passwoord (plus! é ;) )

Sander
3 December 2003, 13:51
Originally posted by Sedes
ik zou eigenlijk wel eens de chatlogs van m'n vriendje willen lezen... niet omdat ik hem niet vertrouw maar gewoon om te weten wat hij eigenlijk allemaal doorzevert aan z'n beste vriend :p is meestal gewoon grappig hun gesprekken..

maar net zoals bij mij, zijn z'n chatlogs met een passwoord (plus! é ;) )

hey das een goeie, dat kan ik wel proberen, alleen zou ze dan achterdochtig worden. Maar ik heb het er met haar nichtje ook weleens over wat ik mijn vriendin met haar verjaardag moet geven. Zou het lullig vinden als ze zo te weten zou komen.

LoeLoe
3 December 2003, 15:44
Het kan me geen ruk schelen..heb toch niks voor hem te verbergen

missymy
3 December 2003, 15:50
Originally posted by Sander0201
Maar ik heb het er met haar nichtje ook weleens over wat ik mijn vriendin met haar verjaardag moet geven. Zou het lullig vinden als ze zo te weten zou komen.

Dat is toch een goed excuus waarom ze jouw logs niet hoeft te lezen?
Ik weet niet, maar ben van mening dat je als vriend/vriendin zijnde elkaar wel moet vertrouwen. En als je denkt dat er iets niet helemaal klopt vraag je dat toch gewoon even? In een normale relatie ga je echt niet liegen ofzo... Aan vreemd gaan heb je toch sowiezo niets, maak het dan gewoon uit...:{

psychobunny
3 December 2003, 17:43
Ik heb 1x zijn logs gelezen,net na hij me bedrogen had. Sindsdien heb'k ze nooit meer gelezen,en nu hebk zelfs zn paswoord voor msn gekregen enzo dusja :)

dext0r
3 December 2003, 18:11
ja, dat is wel eens gebeurd...dat vond ik storend.
bepaalde dingen die je nu eenmaal zegt kunnen soms compleet anders overkomen of uit zijn verband gerukt worden. als een buitenstaander (althans voor die situatie) dat soort dingen leest.

inmiddels weet ze wel dat ik het storend vind; maar weet ik ook van haar dat het meer uit nieuwsgierigheid is dat ze zoiets leest dan gebrek aan vertrouwen ofzo..

Riddler
3 December 2003, 18:13
ik heb geen chatlogs, en eigenlijk kan het me niks schelen of ze het leest of niet. de ehct belangrijke gesprekken voer ik meestal toch irl. ik chat nooi wat boeiends.

PFP
3 December 2003, 18:15
toen had ik nog geen chatlogs, maar ik zou het opzich wel irritant vinden, dat ze persoonlijke dingen zou gaan lezen ofzo, ook wel brutaal en een afknapper

infamous
3 December 2003, 19:01
heeft ze bij mij ook gedaan :/

heb ik toen ook maar bij haar gedaan,
heb ik me daarna nog behoorlijk kut over gevoeld :/

Alexis
3 December 2003, 19:53
Er zit een beveiliging op mijn chatlogs.
Handig hoor :7

bruggi
3 December 2003, 22:10
Originally posted by Saartje18
Mja, je weet nooit of het in die chatlogs om te lachen of serieus bedoelt is. Daarom, ik ga ook nooit iemands logs lezen. Is beetje schending van privacy... Ik zou het bij mij ook niet leuk vinden moesten ze mijn logs komen lezen. Niet dat ik zo boeiend ben op msn hoor, helemaal niet... Maar dan nog... :) Beetje vertrouwen mag wel hoor...

Jeanus, laf van je vriendje dat je 't zo te weten moest komen. Hij had eerlijk moeten zijn :no: :aai: :* :)

sluit ik me helemaal bij aan :)

Rensje
4 December 2003, 06:30
Ik zou er niet blij mee zijn als iemand mijn chatlogs ging lezen, er staan nogal wat persoonlijke dingen in die niemand iets aangaan.

psychobunny
4 December 2003, 08:40
Originally posted by Rensje
Ik zou er niet blij mee zijn als iemand mijn chatlogs ging lezen, er staan nogal wat persoonlijke dingen in die niemand iets aangaan. En je vriendin mag vooral geen persoonlijke dingen van je weten ofzo? :{

wocky
4 December 2003, 09:14
Originally posted by JEANUS
Lees mijn verhaal.

Ik was eens bij mijn 1e vriendje thuis ( zo'n 3 jaar geleden. )
We zaten op zijn kamer , maar het was al een beetje vaag , we gingen 4 weken met elkaar ofzo , en hij zat te computeren en ik zat op bed.

Hij zat te praten met een meisje , P , datw eet ik omdat hij zei '' P vind je echt grappig. Dus ik liep naar hem en toe en klikte op ze Chatlogs en zei ''Ow wat zei ze dan ?'' en toend rukte hij de computer oppeens uit.

Dat vond ik dus vaag :|

Dustoen hij ff beneej was , ben ik zijn chatlogs gaan lezen , waarin o.a stond : Ik vertel het haar eind van de week , ik zie je morgen weer , blablabla , ik moet nu weg ze is hier !!!

DUS ik was er dus achtergekomen via die chatlogs dat ie vreemdwas gegaan.

Dit was overgins nog met icq :p Ik zou 'm killen!!!!!!!!!!!

BlackMystery
4 December 2003, 09:47
Originally posted by Sander0201
Ach, achteraf was het eigenlijk ook erger voor haar dan voor mij.
Had namelijk gezegd tegen mijn collega dat ik vond dat ze er wel goed uitzag. |:( En met een dikke knipoog ook nog ;)

damn als ze tegenwoordig al tegen niets meer kunnen die lieven

JEANUS
4 December 2003, 11:07
Originally posted by wocky
Ik zou 'm killen!!!!!!!!!!!

Ehm , ik had een soort meel gemaakt met shit als ''Wil je ECHT bedrogen worden ? bel nu de topper aller tijden ! blabla'' en dan zijn telefoonnummer erbij..

En overal verspreid :$

Maar toen was ik heel boos :Y)

Sander
4 December 2003, 11:09
Originally posted by JEANUS
Ehm , ik had een soort meel gemaakt met shit als ''Wil je ECHT bedrogen worden ? bel nu de topper aller tijden ! blabla'' en dan zijn telefoonnummer erbij..

En overal verspreid :$

Maar toen was ik heel boos :Y)

Nou, met jou zou ik geen ruzie willen hebben:)

Maar ja, hij had het natuurlijk ook verdiend :yes:

Rensje
4 December 2003, 13:57
Originally posted by psychobunny
En je vriendin mag vooral geen persoonlijke dingen van je weten ofzo? :{ Ik heb geen vriendin, en met iemand doelde ik vooral op vrienden en familie. Met sommige mensen die heel dicht bij me staan deel ik alles, maar de meeste hebben gewoon niets met mijn gedachten en gevoelens te maken.

Little Angel
4 December 2003, 14:22
Waarom zou ze die niet mogen lezen, als ze al 3 jaar haar vriend ben dan heb je toch niks voor haar te verbergen, als je dan zegt van nee dat mag niet logisch dat ze dan achterdochtig wordt, waarom zou je iets voor haar achter houden?:?

Sander
4 December 2003, 14:26
Originally posted by Little Angel
Waarom zou ze die niet mogen lezen, als ze al 3 jaar haar vriend ben dan heb je toch niks voor haar te verbergen, als je dan zegt van nee dat mag niet logisch dat ze dan achterdochtig wordt, waarom zou je iets voor haar achter houden?:?

Dat is het nou net, ze raakt gestressed van dingen die nergens op slaan :? . Ik had alleen wat zitten dollen met een collega, en blijkbaar heb ik iets gezegd wat ze niet leuk vond. Weet wel ongeveer wat ik gezegd heb, en dat was niet veel bijzonders.

lieve colafles
4 December 2003, 14:44
het kan me geen reet boeien.. mijn chatlogs zijn meestal toch niet bijster interessant... :)
maar niet altijd, want soms zeggen mensen op chat iets wat ze liever nit door willen vertellen, dus aan die kan twil ik graag dat hij het niet leest..
maarja.. ik hou van hem :love:

supergirl
5 December 2003, 14:04
Ik vind hoe lang je ook met elkaar omgaat....die dingen gewoon privacy moeten blijven,ik bedoel je leest andermans post toch ook niet en juist als je al zo lang met elkaar omgaat dat je dan je vriend/vriendin niet hoeft te controleren door elkaars gesprekken te lezen.Bovendien word het toch vaak verkeerd begrepen want op msn of andere chatprogramma's praat je makkelijker en je kan niet zien of iemand het meent of een grapje maakt....

Queenie
6 December 2003, 00:13
Ik heb dat ook eens gedaan jah. En dat wat ik tegenkwam was wat minder. Dus sindsdien allebei geen chatlogs meer :P

0Vera
8 December 2003, 10:47
Ik heb de vroegere chatlogs van mn ex op icq idd wel helemaal gelezen, maar dat was meer omdat ik gewoon nieuwsgierig was naar wat ie allemaal met anderen besprak :p ik deed t ook niet achter zn rug om, ik had et gewoon gevraagd. Ik ben gewoon een ubernieuwsgierig personage :)

Daarentegen mocht ie niet in mijn chatlogs kijken, niet omdat ik iets te verbergen had maar omdat ik erg op mijn privacy gesteld ben (zeker toen). En mn andere ex Dimas zat een keer te kijken in een fotomapje van mij in mn computer, zow, hij schrok zich lam van mijn reactie :$ toen had ik wel iets voor em verborgen (niks met vreemdgaan hoor!) wat ik em later wel helemaal heb uitgelegd.

Mijn huidige vriend weet zo'n beetje alles van me, en als ie er behoefte aan heeft mag ie mn chatlogs lezen maar ik heb liever dat ie me gewoon dingen vraagt. Hij begrijpt het msngedoe niet zo omdat hij het zelf niet gebruikt, dus moet ik erbij zijn om mijn gesprekken te verklaren. En daar heb ik niet echt zin in eerlijk gezegd. Ik bedrieg hem niet en ik weet dat ie me vertrouwt, en verder wil ik wel dat ie me vrijlaat in mijn invulling van trouw. Lichamelijk contact heb ik alleen met hem en dat is het enige wat hij eist, en dat zou ik ook niet anders willen :)

Suepahfly
20 December 2003, 08:04
Als ze jouw chatlogs leest, als ze bij je thuis is, dan denk ik dat
1. Jullie je enorm vervelen als jullie samen zijn
2.Ze vertrouwt je waarschijnlijk wel, maar als jij er niet voor zorgt dat er iets te doen valt, zal ze zich gaan vervelen, gaan rondsnuffelen op je kamer en nog vanalles vinden dat mischien tog net iets te privé is;)

Trouwens, of ze nu je chatlogs leest,zo erg is dat tog niet, tenzij je haar bedriegt en ze het zo te weten komt, maar dan is het je eigen fout...:{

Miela
27 December 2003, 10:56
Originally posted by Suepahfly
Als ze jouw chatlogs leest, als ze bij je thuis is, dan denk ik dat
1. Jullie je enorm vervelen als jullie samen zijn


Haha, denk het ook jah! Je hebt dan toch wel wat beters te doen lijkt me.
Maar goed verder zou het mij niet zo veel uitmaken. Heb niets te verbergen. (Hypotetisch gesproken, want heb op dit moment geen vriendje)

Darksecret
30 December 2003, 11:19
Nou dat teken van je is goed hoor naar mijn mening!
Dat zegt genoeg inderdaad dat ze zo onzeker is dat ze weinig vertrouwen heeft in je ook al zou ze heel graag willen!

8-)