PDA

Bekijk de volledige versie : paswoord vraag


TheGroovMaster
5 December 2003, 22:30
okey me hele pc werkt weer en heb al me bestanden nog.

als je tijdens het internetten je wachtwoord invult word er gevraadg of je deze wilt bewaren.... nu heb ik het vinkje aan gezet en ja.... nu vraagt hij er alleen niet meer om, hoe kan ik dit weer aan krijgen????

ps, me branden is fucked dus heb geen programma's meer :( beetje jammer, had alles op cd gefikt en gedelete, foetsie.... :'( alles weer opzoeken en bij vrienden vragen :no:

Stapper
5 December 2003, 23:55
volgens mij door je cookies weg te halen
maar ik kan het fout hebben

FunFair
6 December 2003, 09:07
autocomplete bij de internetoptions.. wijst verder vanzelf

TheGroovMaster
6 December 2003, 12:39
Originally posted by Stapper
volgens mij door je cookies weg te halen
maar ik kan het fout hebben nope werkt niet

Originally posted by FunFair
autocomplete bij de internetoptions.. wijst verder vanzelf
zie wel autoinvullen maar wat jij zei :no: dat autoinvullen willik ook niet, wil alleen dat ik niet elke x me wachtwoord moet intypen, is zo irri

Kampie
6 December 2003, 13:59
Originally posted by TheGroovMaster
nope werkt niet


zie wel autoinvullen maar wat jij zei :no: dat autoinvullen willik ook niet, wil alleen dat ik niet elke x me wachtwoord moet intypen, is zo irri Wel auto invullen dus.. :)

TheGroovMaster
12 December 2003, 15:09
Originally posted by Kampie
Wel auto invullen dus.. :) nope werkt ook niet.... kanka windows :kwaaist:

dieterke
12 December 2003, 17:10
les 1 :
neem linux SUSE en geen internet exp... maar Mozilla die is er ook voor windows www.mozilla.org

TheGroovMaster
13 December 2003, 21:08
linux mag dan misschien wel het betere systeem zijn maar windows is voor de meeste mensen zoals ikke nog het meest handige om te gebruiken aangezien je niet hele commandlines hoeft in te voeren als je iets wilt installeren, ja tuurlijk is het snel te leren als je er zin in hebt, maar dat is et em juist, de meeste mensne willen dat het gewoon in 1x werkt en niet teveel hoef te kloten. (jah kan je nog iedeloos over in discussie gaan wat nou wel of niet beter is)
En welke versie nou het beste is valt ook over te discuseren, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren dus blaat niet zo jah. Tis ook helemaal geen antwoord op mijn vraag!!

dieterke
13 December 2003, 21:20
Originally posted by TheGroovMaster
linux mag dan misschien wel het betere systeem zijn maar windows is voor de meeste mensen zoals ikke nog het meest handige om te gebruiken aangezien je niet hele commandlines hoeft in te voeren als je iets wilt installeren, ja tuurlijk is het snel te leren als je er zin in hebt, maar dat is et em juist, de meeste mensne willen dat het gewoon in 1x werkt en niet teveel hoef te kloten. (jah kan je nog iedeloos over in discussie gaan wat nou wel of niet beter is)
En welke versie nou het beste is valt ook over te discuseren, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren dus blaat niet zo jah. Tis ook helemaal geen antwoord op mijn vraag!!

ja das waar ik heb linux en heb er msn op kan er alles wa ik onder windows mee kan maar de normale home gebruike is linux moeilijk om over te stappen das waar.

Headliner
13 December 2003, 22:00
extra > internet-opties > inhoud > autoaanvullen > gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren aanvinken

inVision
13 December 2003, 23:34
Start > Settings > Control Panel > User Accounts > %Username% > Manage my network passwords

TheGroovMaster
14 December 2003, 16:00
Originally posted by Headliner
extra > internet-opties > inhoud > autoaanvullen > gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren aanvinken ik zie die optie er niet tussen staan

Originally posted by inVision
Start > Settings > Control Panel > User Accounts > %Username% > Manage my network passwords das alleen voor me .net pasword

inVision
14 December 2003, 17:36
Originally posted by TheGroovMaster
ik zie die optie er niet tussen staan

das alleen voor me .net pasword
Als je zo'n ingebakken windows popup krijgt (zie attachment) dan moet je het verwijderen waar ik zei, anders is het een cookie en moet je dus je cookies deleten. Meer mogenlijkheden zijn er niet.

Headliner
15 December 2003, 20:15
Originally posted by TheGroovMaster
ik zie die optie er niet tussen staan


:?

TheGroovMaster
15 December 2003, 21:35
Originally posted by Headliner
:? heb hem gevonden, je bent een schat :* :* :love: