PDA

Bekijk de volledige versie : Realplayer naar Windows Media Player


JohnConnor
9 December 2003, 19:29
Hey hoe verander je een file die in een realplayer zit naar een windows media player.(of andere media player)
want namelijk,ik kan een filmpje niet afspelen op realplayer.
Dus moet ik het op een andere media player afspelen.
Maar hoe verander je dat??

Thnks alvast voor de help!!

FunFair
9 December 2003, 20:04
als ik het goed begrijp heb je dus een realmedia bestand die standaard geopend wordt in mediaplayer?


in dat geval moet je gewoon even realplayer opnieuw installeren en dan opent hij (denk ik) wel weer in realplayer ipv media player.

TheGroovMaster
9 December 2003, 20:04
als die in realplayer zit kan je em alleen in real player afspelen voor zover ik weet. Zeker dat je em niet in WMP kan afspelen, misschien 1 of andere dvix player al geprobeert??
update je realplayer ook eens, kan ook een hoop voorkomen, had ik namelijk ook, had een te oude versie.

dext0r
9 December 2003, 22:25
en wat voor formaat van realplayer is het dan? want die hanteren er ook nog wel een aantal

Kampie
10 December 2003, 11:07
zoek je niet gewoon een Alternatief voor Realplayer?

http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=29530 <- die is namelijk wel relaxed om .rm enzo mee aftespelen, beter als realplayer zelf met al die reclames

JohnConnor
10 December 2003, 17:28
waarom kan ik Ni reply'en??

JohnConnor
10 December 2003, 17:32
ohw Het lukte eerst niet om te reply'en ......|:(

Maar kijk,het is een rmvb file (realmedia VBR File)
en dat kan ik niet met realplayer af spelen.
als ik het filmpje opstart ,dan staat er dat realplayer nieuw software moet downloaden.Dus ik druk OK ,daarna zoektie naar nieuw software........
vervolgens kanie het ni vinden en staat er het volgende
"AutoUpdate kan momenteel geen PlugIn vinden om uw selectie af te spelen"
Dus ik naar die site van realplayer,en daar staat dat bij het zien van dit bericht,je misschien een ander player moet gebruiken om het filmpje af te spelen......

ik_ben_de_man
16 December 2003, 21:52
kan ook dat je een kapotte file hebt o.i.d.