PDA

Bekijk de volledige versie : Brandveiligheid


bartje518
10 December 2003, 13:17
Letten jullie er nog steeds op ales je een kroeg ofzo binnenkomt; van: waar zijn vluchtwegen, en is het hiero wel brandveilig? Doel natuurlijk op kerstversierselen enzo.. Of is die aandacht weer verslapt? :o

ik_ben_de_man
10 December 2003, 13:21
staat meestal wel aangegeven , maar k ben bang dat ik toch niet buiten gestrompel kom.


maar bij de kroegen waar ik zit houden ze zich er wel netjes aan hoor.... laatst werd er zelfs iemand om zijn trainingsjasje geweigerd...

dext0r
10 December 2003, 13:35
Originally posted by ik_ben_de_man
maar bij de kroegen waar ik zit houden ze zich er wel netjes aan hoor.... laatst werd er zelfs iemand om zijn trainingsjasje geweigerd...

ik geloof ook per direct dat dat iets met de brandveiligheid te maken heeft gehad 8)

Tyskie
10 December 2003, 13:36
Trainingsjasjes zijn volgens mij wel extreem brandbaar... ;)

Stapper
10 December 2003, 14:41
bij mijn stam kroeg doen ze er best veel aan
krijgen ook elke week bezoek van de brandweer

Jochemmm
10 December 2003, 15:01
keertje in Noordwijk in de Champ geloof ik. Was wel zo ongelovelijk druk daar dat ik me afvroeg hoe je daar levend uit moest komen als der brand uit zou breken.

maar voor de rest vertrouw ik derop dat het wel goed zit :z

Pakspul
10 December 2003, 15:06
ik ga uit voor de gezelligheid niet om te kijken naar de brandveiligheid, als ik dat zou gaan doen word ik wel brandweer man :z :z

The6thgate
10 December 2003, 15:08
ik kijk soms wel ff waar een nooduitgang zit maar verder niks

Irene!!!!
11 December 2003, 11:01
ik zou t echt niet weten.. :$ maar waar ik meestal ben zijn wel grote deuren aan de voorkant dusse 8)

The Phit
11 December 2003, 12:48
meeste kroegen op waagplein zouden gesloten moeten worden, in mijn stamkroegje komt volgens mij niemand levend uit bij zo brand als in t hemeltje toen. het is een hele lange smalle kroeg, met bij de ingang een normale deur, en volgens mij achterin bij de berging zit alle opslag in de weg op het pad naar buiten toe. :o

Kampie
11 December 2003, 12:59
De kroegen waar ik gewoon kom kijk ik er niet naar.. is ook niet zo druk..

alleen als het ergens vrij druk is kijk ik vaak wel ff waar ik zou moeten zijn, mocht de pleuris uitbreken..

dext0r
11 December 2003, 15:19
Originally posted by Phitje
t. het is een hele lange smalle kroeg, met bij de ingang een normale deur, en volgens mij achterin bij de berging zit alle opslag in de weg op het pad naar buiten toe. :o
\
mijn stamkroeg is ook erg smal
maar ook niet lang

gelukkig hebben ze idd wle iets gedaan aan de berging waar je eerst niet doorheen kwam naar de nooduitgang

(daar stonden gokkasten in de weg die toch niet gebruikt werden... ) nu is er tenminste beejte ruimte.. en kun je zo naar de nooduitgang

Xero
11 December 2003, 16:35
Altijd,
ik kan sowieso niet goed tegen drukte. Ik ga dus ook liever uit als het een beetje rustig is.