PDA

Bekijk de volledige versie : Supergaaf nummer!!!


Nielssss
12 December 2003, 18:26
Ik heb zo'n nummer in mijn hoofd, maar nu weet ik niet hoe die heet; zwaar frustrerend dusssssss.......

Het is een dancenummer van een hele tijd terug en gaat zoiets als: "C'mon don't hesitate. Hesitayate, and show me your intentions"

Iemand? PLease?????

AmbyPur
12 December 2003, 21:19
ik zouzeggen google, maar daar kan k het ook niet op vinden :p verder ken ik het ook niet

maar wat moet ik me bij dance nr voorstellen, boemboemlalala feestmuziek of gewoon wel een goed nummer :p

Irene!!!!
12 December 2003, 21:58
G-spott- Hesitate

Nielssss
12 December 2003, 22:00
Echt een supergoed nummer! Ik hoorde het vandaag toen ik langs een winkel liep, maar dacht: "Och, dat zoek ik wel even op internet op: NOT!

Heb wel gevonden dat het van G-Spot zou zijn en Hesitate zou heten, maar kan dat niet vinden op Kazaa....

Frustrerend is dat, he? ;)

Nielssss
12 December 2003, 22:10
Originally posted by Irene!!!!
G-spott- Hesitate

Ja, precies! Maar waarom kan ik die niet vinde op Kazaa dan??? Weird... Toch een vrij bekend nummer toch?

Irene!!!!
13 December 2003, 10:47
Originally posted by Nielssss
Ja, precies! Maar waarom kan ik die niet vinde op Kazaa dan??? Weird... Toch een vrij bekend nummer toch?

Ja k wou em ook weer downloaden want ik had em ook op m'n oude computer, maar als ik em vind zal k t wel zeggen, dan kan ik em wel naar je toe sturen :D

Nielssss
13 December 2003, 11:32
Originally posted by Irene!!!!
Ja k wou em ook weer downloaden want ik had em ook op m'n oude computer, maar als ik em vind zal k t wel zeggen, dan kan ik em wel naar je toe sturen :D

You're an angel!

ik_ben_de_man
28 December 2003, 16:05
Originally posted by Nielssss
Echt een supergoed nummer! Ik hoorde het vandaag toen ik langs een winkel liep, maar dacht: "Och, dat zoek ik wel even op internet op: NOT!

Heb wel gevonden dat het van G-Spot zou zijn en Hesitate zou heten, maar kan dat niet vinden op Kazaa....

Frustrerend is dat, he? ;) audiogalaxy ? of bestaat dat niet meer...

QQQ
28 December 2003, 17:00
audiogalaxy is nostalgie ;)

Ancalagon
28 December 2003, 17:14
Originally posted by QQQ
audiogalaxy is nostalgie ;)

:(